Καλημέρα και χρονια πολλα σε όλους. Χρειαζομαι μια μικρη βοηθεια. Έχω ενα bandit 400 και θα το βάλω σε ακινησια. Πως μπορω να το προστατεψω απο φθορα στα καρμπυρατερ και στον κινητηρα?
Ευχαριστω εκ τον προτερων
Νίκος
Καλημέρα και χρονια πολλα σε όλους. Χρειαζομαι μια μικρη βοηθεια. Έχω ενα bandit 400 και θα το βάλω σε ακινησια. Πως μπορω να το προστατεψω απο φθορα στα καρμπυρατερ και στον κινητηρα?
Ευχαριστω εκ τον προτερων
Νίκος
Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!
τουλαχιστον 1 χρονο
Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!
Τότε κανεις και τα παρακάτω:
Καντου ενα καλό πλύσιμο.
Αποσυνδέεις μπαταρία.
Αν εχεις κεντρικό σταντ το στηνεις σε αυτό.
Αδειάζεις τεπόζιτο.
Αν εχεις κουκούλα βάλτην.
Θα είναι σε εσωτερικο χώρο?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σε πιλοτη σκεπασμενη θα ειναι. Ευχαριστω για το χρονο σου, να εισαι καλα
Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!
Εφόσον θα είναι έξω για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, καλό θα ήταν να ψεκαστεί με WD40 ο,τιδήποτε μπορεί να σκουριάσει. Όπως π.χ καλάμια μπροστινού και έμβολο πίσω ανάρτησης.
Επίσης, για να μη κολλήσουν τα τακάκια στις δισκόπλακες, είτε αφαίρεσέ τα, είτε βάλε ένα κομμάτι χαρτόνι ανάμεσα τους.
Think faster than you ride
Χμμμμ....νομίζω ότι αυτό σε συνδυασμό με τον εξωτερικό χώρο (και εσωτέρικός να ήταν αλλά...) θα είναι καταστροφικό εκτός και άν είναι ήδη πλαστικοποιημένο το τεπόζιτο.
Κανονικά γεμίζουμε μέχρι επάνω το τεπόζιτο με βενζίνη και βάζουμε σταθεροποιητή όταν το έχουμε για πολύ καιρό ακίνητο οποιοδήποτε μηχανοκίνητο.
Λύνεις μπουζί και πετάς μιά κουταλιά σούπας λάδι μέσα στους κυλινδρούς και τραβάς μίζα μία φορά χωρίς τα μπουζί.Τα βάζεις στην θέση τους,αδειάζεις τα λάδια τα παλιά και γεμίζεις με λάδια καινούρια (ας είναι και ορυκτέλαιο) μέχρι επάνω στην τάπα.ΔΕΝ τραβάς μιζιά με την καμμία από εκεί και πέρα.Έχεις αποθηκεύσει ήδη μπαταρία και την φορτίζες κάθε δύο μήνες.Kερί υγρό συντήρησης για όλα τα μεταλλικά μέρη και πλαστικά,γρασσάρισμα καλό σε όλη την αλυσίδα και στα πλαινά της και κουκούλωμα.
Από εκεί και πέρα όταν θα χρειαστεί να την αναστήσεις ξαναμιλάμε.Αυτα που σου έγραψα εγώ σε συνδυασμό με τα γραφόμενα του σαπίλα και του bladerunner θα την κρατήσουν στην καλύτερη κατάσταση για όταν την χρειαστείς.
Keep spamming!!!:a13:
To αντισκουριακό θα εξατμιστεί με τον καιρό εώ το γράσο σαν πιο παχύρευστο θα παραμείνει, υπάρχει και γράσο λιθίου (λευκό) σε σπρέ'υ'.
Να βγάλεις τα μπουζί και με μια σύριγγα να ρίξεις μια μικρή ποσότητα λάδι (περίπου μια κουταλιά) σε κάθε κύλινδρο, μετά να περιστρέψεις το στρόφαλο με κλειδί αρκετές φορές για να απλωθεί το λάδι στους θαλάμους καύσης για να τους προστατέψει από σκούριασμα.
Αν δεν περιστρέψεις τον στρόφαλο με κλειδί μπορείς να το κάνεις με 2-3 μιζιές, αλλά πρώτα θα βάλεις τα μπουζί στις πίπες τους και θα τα τοποθετήσεις με τις ακίδες πάνω στο μπλοκ για να είναι γειωμένα.
Εννοείται μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία ξαναβάζεις τα μπουζί στον κινητήρα.