Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Γυάλισμα κυλίνδρου

  1. #1

    Γυάλισμα κυλίνδρου

    Παίδες όποιος έχει δει αχολούμαι με την παρακάτω ανακατασκευή

    BMW R25/3 Restoration 2013

    και έχω φτάσει στο σημείο που είπα να λύσω τον κύλινδρο να του κάνω ένα γυάλισμα και πιθανότατα να του αλλάξω και πιστόνι.

    Πού θα το πάω? Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια τον Δράκο υπάρχει ακόμα? υπάρχει κάποιος άλλος της προκοπής?

    και για να πας για γυάλισμα πρέπει να έχεις το καινούριο πιστόνι μαζί ή το παλιό?
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων BMWRestoration526.jpg‎   BMWRestoration536.jpg‎   BMWRestoration529.jpg‎  
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ο Δράκος υπάρχει.
    Απ οτι βλέπω πάντως το πιστόνι σου έχει αρπάξει, δεν θα πας μόνο για γυάλισμα αλλά για ρεκτιφιέ.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 08/05/2013 στις 13:42.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    χρειαζεσαι πιστονι ανοχης ενα νουμερο μεγαλυτερο δλδ και ρεκτιφιε και μετα honing(το γυαλισμα που λες.)

  4. #4
    Ένα φιλαράκι μου μηχανικός που ειδε τον κύλινδρο απο κοντά μου είπε οτι δεν έχει κανένα πρόβλημα ένα γυάλισμα θέλει ο κύλινδρος μεχρι και το πιστόνι το ίδιο μου είπε οτι μπορώ να βάλω.

    Αυτό που θέλω να μου απαντήσετε είναι αν ο Δράκος είναι της προκοπής ή αν υπάρχει κανας καλός άλλος για γυάλισμα και αν πρέπει να έχω το παλιό πιστόνι ή το καινούριο...

    Γιατί για να παραγγείλω το καινούριο πρέπει να μετρησω το κύλινδρο κανονικά μετά το γυάλισμα σωστά?
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Da.Vintage Προβολή μηνύματος
    Ένα φιλαράκι μου μηχανικός που ειδε τον κύλινδρο απο κοντά μου είπε οτι δεν έχει κανένα πρόβλημα ένα γυάλισμα θέλει ο κύλινδρος μεχρι και το πιστόνι το ίδιο μου είπε οτι μπορώ να βάλω.

    Αυτό που θέλω να μου απαντήσετε είναι αν ο Δράκος είναι της προκοπής ή αν υπάρχει κανας καλός άλλος για γυάλισμα και αν πρέπει να έχω το παλιό πιστόνι ή το καινούριο...

    Γιατί για να παραγγείλω το καινούριο πρέπει να μετρησω το κύλινδρο κανονικά μετά το γυάλισμα σωστά?

    Πήγαινε στον Δράκο με τον κύλινδρο και το πιστόνι και θα σου πούν εκει τι παίζει.
    Εγω όπως το βλέπω το πιστόνξι σου με το μάτι ετσι αρπαγμένο (ψιλοκόλλημα είναι αυτό που φαίνεται) δεν θα το ξαναέβαζα.
    Οτι θα δουλεψει αν το βάλεις, θα δουλέψει. Αν έχω καταλάβει όμως σωστά, θέλεις η μηχανή να γίνει τζάμι, όχι απλά να δουλεύει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Ένα γυαλισματάκι και ένα πιστόνι στις ίδιες διαστάσεις δεν παίζει; Πάντως ο κύλινδρος στη φωτό είναι βούτυρο.

  7. #7
    Ο Πέτρου είναι πολύ καλός στον Υμηττό , επίσης ο Βανικιώτης στην Δάφνη είναι πολύ καλά μαστόρια

    αν κρίνω βάση πιστονιού (δεν μπορώ να δω καλά το χυτώνιο) πας κατευθείαν για ρεκτιφιέ πιστόνι ελατήρια και μην το ρισκάρεις για λίγα λεφτά διαφορά

    τσέκαρε και την μπιέλα να είσαι σίγουρος

  8. #8
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Ο Πέτρου είναι πολύ καλός στον Υμηττό , επίσης ο Βανικιώτης στην Δάφνη είναι πολύ καλά μαστόρια

    αν κρίνω βάση πιστονιού (δεν μπορώ να δω καλά το χυτώνιο) πας κατευθείαν για ρεκτιφιέ πιστόνι ελατήρια και μην το ρισκάρεις για λίγα λεφτά διαφορά

    τσέκαρε και την μπιέλα να είσαι σίγουρος
    αυτο λεω και εγω.
    ενα 0,25 πιστονι πιο πανω και ρεκτιφιε να φυγουν ολες οι ανωμαλιες που μπορει να υπαρχουν.μετα honing και εισαι jet.

  9. #9
    Παίδες ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις ο Κύλινδρος η αλήθεια είναι δεν έχει ζημιά παρα μόνο φυσιολογική φθορά μέτρησα με παχύμετρο το κύλινδρο και το πιστόνι και είναι και τα 2 68,28 που σημαίνει οτι ΕΥΤΥΧΩΣ είμαι ακόμα στο πρώτο στάδιο ή κοντά ...

    Θα ήθελα να αποφύγω το ρεκτιφιέ με κάθε δύναμη γιατί το όριο του κυλίνδρου είναι 70,00 στο μέλλον που θα είναι αναπόφευκτο ας γίνει αλλά τώρα αν είναι δυνατόν να τη γλιτώσω με γυάλισμα και νέο πιστόνι!

    Αυτό που δεν ξέρω και δεν έχω παρει ακόμα απάντηση με σιγουριά είναι το εξής:

    Πιστόνι δεν έχω παραγγείλει ακόμα απο Γερμανία και κοστίζει κανα 160 με ελατήρια ίσως και παραπάνω!
    Ρωτάω λοιπόν τι κάνω?

    Α) Παραγγέλνω πιστόνι ότι πιο κοντινό υπάρχει στο δικό μου προς τα επάνω και μολις το παραλάβω το πάω στο ρεκτιφιέ να μου γυαλίσουν τον κύλινδρο και να το προσαρμώσουν

    ή

    Β) Πάω στο ρεκτιφιέ μου γυαλίζουν το κύλινδρο και μου τον μετράνε και μου λένε τι στάδιο πιστόνι να παραγγείλω?
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  10. #10
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Εγώ είπα στην αρχή Γιώργη ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο πιστονάκι με καθάρισμα αυτού επειδή θές να κρατήσεις το budget χαμηλά.
    Σε μηχανουργείο ξέρουν πώς θα στο φτιάξουν.
    Εφόσον πρίν το λύσεις δέν κοπάναγε δεν έκαιγε λάδι και δούλευε μιά χαρά το μοτεράκι το πιστόνι αντέχει ακόμα.

    Το "άρπαγμα" δέ που φαίνεται να έχει υποστεί μπορεί να είναι από παλιά ακινησία γιατι ο κύλινδρος είναι πεντακάθαρος από φθαρές.
    Ρώτα μήπως τελικά μπορέσεις να κρατήσεις το δικό του στον Δράκο η σε κάποιο άλλο μαγαζί πρίν κάνεις αγορά νέου πιστονιού.
    Keep spamming!!!:a13:

  11. #11
    Πήγα στο Δράκο και μου είπε να παραγγείλω 69,0mm πιστόνι και να το πάω μαζί με τον κύλινδρο για ρεκτιφιέ
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Da.Vintage Προβολή μηνύματος
    Πήγα στο Δράκο και μου είπε να παραγγείλω 69,0mm πιστόνι και να το πάω μαζί με τον κύλινδρο για ρεκτιφιέ
    2ο oversize είναι το 69mm, φαινόταν το πράγμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    2ο oversize είναι το 69mm, φαινόταν το πράγμα.
    Ι know... θα προτιμούσα να ήταν το πρώτο! αλλά ευτυχώς έχουμε άλλα 1-2 στάδια
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Ανα 0.50 είναι τα πιστόνια?

  15. #15
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    εγω δεν ξερω αν το αρπαγμα στο πιστονι οφειλεται σε ακινησια η στιγμιαιο κολλημα.
    αυτο που ξερω ειναι οτι πρεπει να ελεγξεις τη μπιελα σου και τη συνδεση της με το στροφαλο...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανοχες πιστονιου και κυλινδρου
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2007, 15:36
  2. γυαλισμα εξατμισηs
    από willy στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2006, 22:44
  3. Γυαλισμα για ματ πλαστικα
    από AFTER στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2006, 22:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF