αν θες και τη δικη μου αποψη να προτιμησεις καποιο Vstrom παρα το varadero. Στα χρηματα που διαθετεις παιρνεις πολυ πιο καινουριο μηχανακι με abs. Επισης οσο κι αν λες οτι ειναι αρμα καποια στιγμη που θα θες να κινηθεις σε χαμηλοτερες ταχυτητες εντος πολης θα προτιμησεις το ελαφρυτερο Vstrom. Με 650 κυβικα απο V2 της σουζουκι θα εισαι απολυτα ικανοποιημενος, δε θα χρειαστεις την παραπανω δυναμη του varadero και θα κερδισεις και αρκετα και σε καταναλωση.
Αν δεν εισαι πολυ του γκαζιου δεν βλεπω ιδιαιτερο λογο να παρεις 4κυλινδρο μηχανακι. Μια χαρα ταξιδευουν και τα συγχρονα V-2 και δεν εχουν πολλους κραδασμους. Οποτε το cbf κατ εμε δε σ ταιριαζει και τοσο πολυ.
Τελος, οπως ολοι οι μηχανοβιοι, πρεπει να ανεβαιενις στη μηχανη και να σε φτιαχνει, να γουσταρεις που την οδηγεις, και να μη σκεφτεσαι μηπως να ειχα παρει το αλλο που ειναι πιο ετσι πιο αλλιως κλπ κλπ. Αμα εσυ τρελαινεσαι με το varadero παρτο και θα εισαι ευτυχισμενος. Το καλο με τις μηχανες ειανι οτι κανεις το γουστο σου πολυ πιο ευκολα (με 5.000-10.000€ πχ)απ οτι με ενα αμαξι (πχ ενα bmw Μ3 θελει 5000€ το χρονο μονο συντηρηση και βενζινες) αρα το συναισθημα μπορει να μπει μπροστα απο τη λογικη, εφοσον τα οικονομικα το επιτρεπουν
edit Τα υπολοιπα μονοκυλινδρα δε θα τα κοιταζα. Θα σε κουρασουν στο ταξιδι, και εφοσον μπορεις να παρεις μεγαλυτερο εξ αρχης δεν εχεις λογο να κανεις το συμβιβασμο