Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: Δεν λέει να βγεί βόλτα

  1. #1
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52

    Δεν λέει να βγεί βόλτα

    Καλημέρα Φίλοι του δικυκλισμού.

    Ολα ξεκίνησαν όταν πήρα ένα ταλαιπωρημένο ψωφήμι της Honda με το παρατσούκλι FMX :ZZZ::ZZZ:
    το μηχανάκι τίμιο αξιόπιστο αλλα αργό. το είχα περίπου για ένα χρόνο με όλα του τα σέρβις στην ώρα τους
    (γιατι τα έκανα εγώ) μέχρι που πήγα στην Honda να πάρω ένα φίλτρο λαδιού για το επικείμενο σέρβις.
    Δυστηχώς όμως δέν είχαν και αναγκάστηκα να πάρω απο μή εξουσιοδοτημένο. Ο τυπάς εκεί μου είπε οτι ειναι μαμά
    και στην ερώτηση μου ''μα καλά το μαμά δεν έχει κόκκινο χαρτί'' η απάντηση ήταν αυτα είναι νέα παρτίδα.
    Για να μην τα πολυλογώ ο απατεώνας μου το έκατσε ίδια τιμή με το μαμά όμως δεν δούλευε σωστα με αποτέλεσμα
    να μου στεγνώσει η κεφαλή και να έχουν ΓΑ%^#$$%ΘΕΙ εκκεντροφόρος κοκοράκια τσιμούχες βαλβίδων και είχε αρπάξει
    και το πιστόνι.
    Αποφάσισα λοιπών να το Πείράξω λίγο μιάς και τα μαμά ανταλλακτικά ήταν φωτιά. Τοποθέτησα λοιπών ένα σφυρήλατο
    JE, βαλβίδες τιτανίου wiseco, και εκεντροφόρο Hotcam αγορά απο ebay 450ευρο κατα πολύ λιγότερο απο τα μαμα.
    Το πήγα και σε ένα συνεργείο της Honda και απο εκεί αρχίζουν τα παράδοξα. τα πετάει το παλικάρι πάνω και το μηχανάκι
    βαριώταν να μιζάρει οχι λόγο συμπίεσης αλλα επηδί ο εκκεντροφόρος ζωριζόταν στο κέντρο, με τα πολλά πολλά το πήγε για τόρνο
    και όλα καλά ώρα για στρόσιμο.
    Ξεκινάω λοιπων να του κάνω λίγα λίγα μερικά χλμετράκια δεν φτάνω τα 150χλμ και χαλάνε τα ρουλεμάν στον εκκεντροφόρο λέω μαλακία μου που δεν τα άλλαξα και αυτα (αν και τα είχα δει, ήταν καλά)
    Ναμαι ξανά στην Honda βάζω καινουρια πληρώνω και άλλη μια μικρή περιουσία καιείμαι ετοιμος να συνεχίσω το στρόσιμο το βγάζω για βόλτα και τί παθαίνω?? δεν πρόλαβα να κάνω 10χλμ για την ακρίβεια στα 9χλμ ξαναέσπασαν τα ρουλεμάν
    τωρα ειμαι σχεδών 1 μήνα χωρίς μεταφορικό και η Honda ενώ στην αρχή παραδέχτηκε οτι θα φτάξει την μηχανή χωρίς να πληρώσω
    τώρα μου τα μασάει.

    Περιμένω εντυπώσεις και απόψεις..........

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    τα φιλτρα λαδιου ειναι ειτε με κοκκινο, ειτε με κιτρινο χαρτι...
    οπως και να εχει ομως, δεν φταιει αυτο αν δεν δουλευε σωστα το μηχανακι και στεγνωσε η κεφαλη σου...
    εκτος και αν το φιλτρο δεν εκανε για την συγκεκριμενη μηχανη...

    τωρα οσον αφορα για τα αλλα, θα'πρεπε να ξερεις οτι για τις βελτιωσεις (σχεδον) κανενας δεν δινει εγγυηση...
    εκτος παλι αν ειναι εξουσιοδοτημενο και χρησιμοποιησει συγκεκριμενο κιτ που κυκλοφορει για το μηχανακι σου...
    αν ειχε βγαλει το HRC δλδ ενα κιτ για το FMX και το κουμπωνε καποιος αντιπροσωπος επισημος επανω μπορει και να σου εδινε 6 μηνες εγγυηση...

    αλλα δεν νομιζω να εχεις καποια τυχη απο την στιγμη που εχεις τυχαια κομματια πανω...

    καλο ξεμπερδεμα...

  3. #3
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Την ίδια μετατρόπη μαζί με ένα κίτ της DynoJet στο καρμπιρατέρ την έχει κάνει ένας αυστραλός και λέει δυναμομέτρηση είχε 52 αλογάκια
    Υ.Γ. και εξατμισόνια πάνω γιατί τα μαμά κόβουν περίπου 6 αλογάκια (άλογα ειναι? πόνυ είναι? θα δίξει η αυτοψία ΛΟΛ

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    Την ίδια μετατρόπη μαζί με ένα κίτ της DynoJet στο καρμπιρατέρ την έχει κάνει ένας αυστραλός και λέει δυναμομέτρηση είχε 52 αλογάκια
    Υ.Γ. και εξατμισόνια πάνω γιατί τα μαμά κόβουν περίπου 6 αλογάκια (άλογα ειναι? πόνυ είναι? θα δίξει η αυτοψία ΛΟΛ
    Μέχρι στιγμής πάντως ο κινητήρας σου σκορπάει... Κάν' τον να λειτουργεί χωρίς προβλήματα και μετά δες πόσα άλογα βγάζει.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τα φιλτρα λαδιου ειναι ειτε με κοκκινο, ειτε με κιτρινο χαρτι...
    οπως και να εχει ομως, δεν φταιει αυτο αν δεν δουλευε σωστα το μηχανακι και στεγνωσε η κεφαλη σου...
    εκτος και αν το φιλτρο δεν εκανε για την συγκεκριμενη μηχανη...

    τωρα οσον αφορα για τα αλλα, θα'πρεπε να ξερεις οτι για τις βελτιωσεις (σχεδον) κανενας δεν δινει εγγυηση...
    εκτος παλι αν ειναι εξουσιοδοτημενο και χρησιμοποιησει συγκεκριμενο κιτ που κυκλοφορει για το μηχανακι σου...
    αν ειχε βγαλει το HRC δλδ ενα κιτ για το FMX και το κουμπωνε καποιος αντιπροσωπος επισημος επανω μπορει και να σου εδινε 6 μηνες εγγυηση...

    αλλα δεν νομιζω να εχεις καποια τυχη απο την στιγμη που εχεις τυχαια κομματια πανω...

    καλο ξεμπερδεμα...
    Τα κομάτια είναι κιτ για XR650L δηλαδή τον ίδιο κινητήρα με το δικό μου. απλά δεν είναι κιτ της Honda
    οσο αφορά την εγγύηση το ξέρω αλλά η ζημία που έβγαλε δεν έχει να κάνει με την μετατροπή αυτού καθε αυτού γιατι και γνήσιο εκκεντροφόρο
    να έβαζα (250Ε) πάλι θα ήθελε τόρνο λόγο φθοράς στην μέση.

  6. #6
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Και στην τελική να μην αναλάμβανε την μετατροπή. Οταν σου λέει κάποιος φέρτο θα το κάνουμε κούκλα θα έπρεπε να σου λέει και τα ψιλά γράμματα.

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    Τα κομάτια είναι κιτ για XR650L δηλαδή τον ίδιο κινητήρα με το δικό μου. απλά δεν είναι κιτ της Honda
    οσο αφορά την εγγύηση το ξέρω αλλά η ζημία που έβγαλε δεν έχει να κάνει με την μετατροπή αυτού καθε αυτού γιατι και γνήσιο εκκεντροφόρο
    να έβαζα (250Ε) πάλι θα ήθελε τόρνο λόγο φθοράς στην μέση.
    Συγνώμη γιατί δεν καταλαβαίνω ... πήρες ενα καινούργιο Hot Cams εκκεντροφόρο και τον τόρνισες η τόρνισες την κεφαλή και το ψευτοκάπακο ;;

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    τα πετάει το παλικάρι πάνω και το μηχανάκι
    βαριώταν να μιζάρει οχι λόγο συμπίεσης αλλα επηδί ο εκκεντροφόρος ζωριζόταν στο κέντρο, με τα πολλά πολλά το πήγε για τόρνο
    Καπου εδω εχει γίνει η πατατα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    Τα κομάτια είναι κιτ για XR650L δηλαδή τον ίδιο κινητήρα με το δικό μου. απλά δεν είναι κιτ της Honda
    οσο αφορά την εγγύηση το ξέρω αλλά η ζημία που έβγαλε δεν έχει να κάνει με την μετατροπή αυτού καθε αυτού γιατι και γνήσιο εκκεντροφόρο
    να έβαζα (250Ε) πάλι θα ήθελε τόρνο λόγο φθοράς στην μέση.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    Και στην τελική να μην αναλάμβανε την μετατροπή. Οταν σου λέει κάποιος φέρτο θα το κάνουμε κούκλα θα έπρεπε να σου λέει και τα ψιλά γράμματα.
    αυτο εγκειται σε σενα κατα ποσο θα επιλεξεις τον σωστο μαστορα...
    ολοι στην αρχη τα ιδια λενε...οτι θα στο κανουν κουκλα...550 αλογα στο πισω αριστερο πατακι...θα ξηλωνει την ασφαλτο με νεκρα μεσα...και αλλα τετοια ωραια...
    ειδικα τους χαλεπους καιρους που διανυουμε που δεν υπαρχουν ατομα ουτε σερβις να κανουν οχι να δωσουν λεφτα για να κανουν βελτιωσεις, καταλαβαινεις οτι αν βρεθει καποιος που θα τα σκασει για να κανει την κ@υλα του (γιατι αυτο ειναι η βελτιωση), το ψεμα και η παραμυθα ειναι πολυ πιο ευκολο να αραδιαστουν...

    υπαρχει καποιος που εχει κανει μια σοβαρη βελτιωση σε fmx και εγραφε και εδω μεσα, αλλα πλεον δεν γραφει στο συγκεκριμενο φορουμ...

    καλα ξεμπερδεματα once more...

  10. #10
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    τόρναρα την κεφαλή και το καπάκι. ο εκκέντροφόρος έχει επίστρωση θα του χάλαγα της ανοχές

  11. #11
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Επηδί κατέχω 10 πράματα απο μηχανές πιστεύω οτι την πατάτα την έχει κάνει ο ρεκτιφιατζής. Το πιθανότερο έιναι να μήν το έκανε και απο της δύο μεριές το ίδιο και να πιέζει τον εκκεντροφόρο μονόπατα. Δέν γίνετε σε στρόσιμο χωρίς ζώρια να έκανε χάλια τα ρουλεμάν 2 φορές.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    τόρναρα την κεφαλή και το καπάκι. ο εκκέντροφόρος έχει επίστρωση θα του χάλαγα της ανοχές
    Μπορείς να εξηγήσεις γιατί έπρεπε να τορνιριστεί η κεφαλή και το καπακι και ποιός το αποφάσισε?

    Βασικά αν χρειαζόταν όντως να γίνει τέτοια δουλειά για να μπεί ο εκκεντροφόρος, σημαίνει πολύ απλά οτι δεν κάνει για τον κινητήρα σου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Ο μηχανικός το αποφάσισε γιατί έσφυγκε ο εκεντροφόρος. ο εκκεντροφόρος έκανε γιατί τον μετρήσαμε μόλις τον πήρα και ήταν ίδιος σε όλα με το αρχείο του κατασκευαστή. η μόνη διαφορά ήταν στα αμύγδαλα. Η θεωρία του μηχανικού ήταν ότι απο την θερμοκρασία και την τριβή έφυγαν ρυνίσματα απο τον μαμά εκκεντροφόρο και κόλησαν στην κεφαλή+καπάκι

  14. #14
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mkazo Προβολή μηνύματος
    Ο μηχανικός το αποφάσισε γιατί έσφυγκε ο εκεντροφόρος. ο εκκεντροφόρος έκανε γιατί τον μετρήσαμε μόλις τον πήρα και ήταν ίδιος σε όλα με το αρχείο του κατασκευαστή. η μόνη διαφορά ήταν στα αμύγδαλα. Η θεωρία του μηχανικού ήταν ότι απο την θερμοκρασία και την τριβή έφυγαν ρυνίσματα απο τον μαμά εκκεντροφόρο και κόλησαν στην κεφαλή+καπάκι
    Ρυνίσματα από τον εκκεντροφόρο...;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #15
    Απλά Μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2010
    Μηνύματα
    52
    Ναι. Δεν μου φάνηκε καθόλου απίθανο μιάς και ο εκκεντροφόρος είχε γίνει μαύρο χάλι. Πάω για δουλειά τώρα το βράδυ θα ανεβάσω φωτό.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 10:07
  2. γιατι δεν μπορω να μπω στο τσατ?
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/08/2004, 23:54
  3. δεν πιστεύω να υπάρχει λογοκρισία εδώ μέσα έτσι
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:05
  4. Εμείς πότε να πάμε βόλτα??
    από UPEI στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2004, 13:10
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 16:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF