Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: KTM 690 Enduro 2009

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Ένα τελευταίο μιας και είχες και εσύ το 990:

    Τι κέρδισες - έχασες, σε χώμα - άσφαλτο, σε σχέση με το 990.
    Σόρρυ για την καθυστέρηση... Θα προσπαθήσω να απαντήσω αν και η συζήτηση σηκώνει πολύ κουβέντα...

    Αν δεν υπολογίσουμε καθόλου τον παραγοντα ΚΟΣΤΟΣ (χρήσης και συντήρησης), θα λέγαμε γενικα οτι το 990 είναι ένα σαφως πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το 690. Τελεία και παύλα.

    Μπορεί να ικανοποιήσει πολύ περισσότερες κ@ύλες του αναβάτη του.... Από το να κάνει καγκουριλίκια και να ταξιδεύει με διακοσάρες στην εθνική μέχρι να ξύνει στον επαρχιακό και να οργώνει στο χωμα καλύτερα από κάθε ανταγωνιστή του.

    Το 690 είναι σαφως πιο εξειδικευμένο με ξεκάθαρα OFF χαρακτηριστικά... Σίγουρα πάει καλύτερα από το 990 λοιπόν στο χώμα, έχει πολύ γκάζι όμως παραμένει μανιτζέβελο, έχεις πάντα την αίσθηση ότι αν κάτι πάει στραβά... θα κατεβάσεις το πόδι και θα το σώσεις (αίσθηση η οποία υπαρχει και στην άσφαλτο θα έλεγα...). Εννοείται οτι έχει τη δυνατότητα, κυρίως λόγω βάρους και όγκου, να ακολουθήσει τα καθαρόαιμα enduro σε πιο extreme συνθήκες (μονοπατια κλπ), πέρα από το παραδοσιακό travel enduro που κάνεις με τα μεγάλα. Η' για να το πω αλλιώς.... τηρουμένων των αναλογιών φαντάσου ένα EXC 400 που το φορτώνεις και γυρίζεις από χώμα την Ελλάδα ή τον... κόσμο!
    Σ' αυτό το σημείο αξίζει να μνημονευτεί η ευκολία συντήρησης του 690 με αυτή του 990, ειδικά αν χρειαστεί να αντιμετωπίσεις κάτι στην ύπαιθρο.... δεν ξέρω αν το έχεις ήδη κάνει αλλά δεν είναι το πιο ευχάριστο να λύνεις χίλιες βίδες και να κατεβάζεις τα ρεζερβουάρ του 990 για να τσεκάρεις το παραμικρό...

    Στην άσφαλτο προφανώς οι συμβιβασμοί που πρέπει να κάνεις με το 690 είναι σαφώς περισσότεροι... Παραμένει ένα πανάλαφρο παιχνίδι, με εξίσου διάθεση για καγκουριλίκια (όπως κάθε ΚΤΜ... γιατι να το κρύψωμεν άλλωστε!), είναι ακόμα ευκολότερο στην πόλη αλλά μέχρι εκεί... Σαφώς δεν θα το πάρεις αν θέλεις να κάνεις ταξίδια-αστραπή κτλ...

    Και τώρα ερχόμαστε στον παράγοντα κόστος.... το 990 είναι nice to have, όμως θα συμπλήρωνα και πολύ ακριβό να το διατηρήσεις. Πέρα από τα ακριβά και περίπλοκα σερβις του και τα πανακριβα ανταλλακτικά του (ναι... έχω αλλάξει την τρόμπα βενζίνης των 600€...), είναι ένα μηχανάκι που καίει περισσότερο και από κουτί των 1600κε!!! Ίσως βέβαια να φταίει και το γεγονός οτι σε βάζει στην πρίζα να το πηγαίνεις συνέχεια τσίτα... Από την άλλη, το 690 δεν παύει να είναι ένα μονοκύλιδρο με χαμηλό κόστος συντήρησης (βάζεις και μόνος χέρι άνετα...) αλλά και χρήσης - πολύ οικονομικό (με τα 24 λίτρα του extra safari tank που φοράω έφτασα σε αυτονομία έως και 600+ χλμ!).

    Μπορεί η τελευταία παράγραφος να αποκτά πολύ μεγαλύτερη σημασία στην σημερινή εποχή, όμως σε κάθε περίπτωση σκέψου τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με το μηχανάκι... μόλις αυτό γίνει ξεκάθαρο στο μυαλό σου, τότε η επιλογή είναι εύκολη!

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Άνετα θα μπορούσες να γράφεις σε περιοδικό μοτοσυκλέτας.


    Σε ευχαριστώ, με βοήθησες πολύ
    Travel, Grow, Share

  3. #18
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ...υπαρχει και το super enduro που βρισκεται ακριβως αναμεσα στα 690 και 990....


    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #19
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Άνετα θα μπορούσες να γράφεις σε περιοδικό μοτοσυκλέτας.


    Σε ευχαριστώ, με βοήθησες πολύ
    πλάκα κάνεις. ο τύπος είναι επεξηγηματικός και ειλικρίνεις ρε Αντουάν. Που να φτουρήσει σε περιοδικό


  5. #20
    [QUOTE=spyro;2322651]πλάκα κάνεις. ο τύπος είναι επεξηγηματικός και ειλικρίνεις ρε Αντουάν. Που να φτουρήσει σε περιοδικό


  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Πολυ κατατοπιστικος, ευχαριστουμε Juohmaru
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  7. #22
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar
    Άνετα θα μπορούσες να γράφεις σε περιοδικό μοτοσυκλέτας.

    Που και που γράφει και σε αυτα

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Που και που γράφει και σε αυτα
    Ρε μέσα έπεσα ο πστς
    Travel, Grow, Share

  9. #24
    Μεσόγειος διασώστης Το avatar του/της Shiatman
    Εγγραφή
    24/09/2004
    Μηνύματα
    702
    Σπαμ ον

    Νομίζω ότι έχω βρεί τον αντικαταστάτη του 640

    Σπαμ οφ
    WHO RUNS THE SHOW

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  2. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF