Ναι ναι , το νιώθω να έρχεται!!
Πάμε τώρα στο άλλο μηχανάκι που εχω , ενα KTM 525EXC 2005.
Χάνει το τσιμουχάκι του συμπλέκτη στη μανέτα υγρά , κλασσικό φαινόμενο , φυσιολογικά μπορεί κάποιος να πει.
Αγοράζω το γνήσιο κιτ επισκευής που δίνει η ΚΤΜ 9,0mm μαζί με Magura υγρά συμπλέκτη.
Ξεκινάμε την αντ/ση του kit piston συμπλέκτη , βάζουμε υγρά και ερχόμαστε στην εξαέρωση του συστήματος...
Αφήνουμε ανοιχτό το καπάκι απο πάνω και ανοιχτή τη βαλβίδα κάτω ώστε να αναβλύζει με τη φυσική ροή το υγρό.
Σφίγγουμε απο κάτω , παίζουμε 5-6 συμπλεκτιές , έχουμε πίεση!Μετα απο 15 φορές , χάνουμε πίεση και διακρίνουμε φυσαλίδες να αναβλύζουν στο δοχειάκι.
Ξαναανοιγουμε , ξανακάνουμε το ίδιο .....τα ίδια.
Αλλάζουμε μέθοδο - Κλείνουμε απο κάτω , πιέζουμε συμπλέκτη καμια δεκαριά , ανοίγουμε λίγο και κλείνουμε γρήγορα τη βαλβίδα κάτω στο συμπλέκτη.Το κάναμα αυτη τη
διαδικασία 15 φορές και ενω συμπληρώναμε υγρά απο πάνω..Πατάμε πάλι 5-6 φορές συμπλέκτη μετα απο λίγο πάλι φυσαλίδες και έχουμε χάσει πίεση!!!
Παιδιά , αναγκαστήκαμε και λύσαμε πάλι όλο το σύστημα της Magura.
Συγκρίναμε το παλιό έμβολο με το καινούργιο και παρατηρήσαμε οτι στο καινούργιο το ενα λαστιχάκι ήταν φορεμένο ανάποδα!!!
Το κιτ επισκευής το πήρα σφραγισμένο στο ζελατινάκι του μέσα!
Του αλλάξαμε τη φορά κάναμε την πρώτη διαδικασία και τώρα δουλεύει κανονικά!
Υπάρχει και για αυτο εξήγηση ή να πάω να ανάψω καμιά λαμπάδα??