Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: ktm 990 adventure 2007 - αντλία βενζίνης;;

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelf
    Εγγραφή
    17/04/2009
    Μηνύματα
    269

    ktm 990 adventure 2007 - αντλία βενζίνης;;

    καλησπέρα...

    ποιά είναι τα συμπτώματα που παρουσιάζονται όταν φτάνει η ώρα της αντλίας βενζίνης για αλλαγή;;;

    μου φαίνεται ότι ακούω έναν ήχο όταν πάω πορεία (κυρίως με 6η και 115 χιλιόμετρα/ώρα) , στις 3.500-4.000 στροφές.....ο οποίος εξαφανίζεται αν ανοίξω γκάζι και αυξήσω στροφές.....

    δεν είναι εύκολο να τον περιγράψω....είναι κάτι ίσως μεταλλικό.....τακ τακ τακ τακ συνεχόμενο.....
    μερικές φορές το ακούω και όταν την βάζω μπροστά για 1-2 δευτερόλεπτα....

    ο ήχος έχω την εντύπωση ότι προέρχεται από την αριστερή πλευρά στο ύψος του αριστερού μου γόνατου....

    υ.γ.:τώρα θα μου πείτε....ρε φίλε από αυτά που μας λές τι άκρη να βγάλουμε;;;;;.....

    επίσης....σε περίπτωση που είναι η αντλία......τι κάνουμε;;;;;;;;
    ABS στην μηχανη σου.....ισον DUREX στο π***ι σου ! ! !

    http://img5.imageshack.us/img5/9361/urlx.gif

  2. #2
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    εχεις τσεκαρει λαδια?
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #3
    Θα μπορούσε να είναι θέμα με την αντλία νερού, να περνάνε δηλαδή νερά στο λάδι, να το λεπταίνει και να χτυπάνε οι εκκεντροφόροι. Κάνε όπως λέει ο TROOPER. Τσέκαρε τα λάδια, τα νερά, και το καπάκι του συμπλέκτη, αφού το ανοίξεις για μίγμα νερού-λαδιών. Πόσα χλμ έχει το μηχανάκι;
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 20/05/2013 στις 15:40.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Θα μπορούσε να είναι θέμα με την αντλία νερού, να περνάνε δηλεδή νερά στο λάδι, να το λεπταίνει και να χτυπάνε οι εκκεντροφόροι. Κάνε όπως λέει ο TROOPER. Τσέκαρε τα λάδια, τα νερά, και το καπάκι του συμπλέκτη, αφού το ανοίξεις για μίγμα νερού-λαδιών. Πόσα χλμ έχει το μηχανάκι;
    Αν περνάνε λάδια στο κύκλωμα ψύξης, θα φανεί και στο δοχείο διαστολής ή πρέπει να βγάλει την τάπα του ψυγείου;

  5. #5
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.538
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Elesun Προβολή μηνύματος
    Αν περνάνε λάδια στο κύκλωμα ψύξης, θα φανεί και στο δοχείο διαστολής ή πρέπει να βγάλει την τάπα του ψυγείου;
    θα φανεί και στο δοχείο.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelf
    Εγγραφή
    17/04/2009
    Μηνύματα
    269
    το μηχανακι εχει 25.000 χμ........

    δεν παιζει να περνανε λαδια στο κυκλωμα ψυξης...

    λογικα η αντλια βενζινης "χτυπαει"......παιζει αυτο;;;
    ABS στην μηχανη σου.....ισον DUREX στο π***ι σου ! ! !

    http://img5.imageshack.us/img5/9361/urlx.gif

  7. #7
    Συνήθως όταν το βάζεις μπρος ακούγεται η καδένα για τα δευτερόλεπτα που λες..

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από trelf Προβολή μηνύματος
    λογικα η αντλια βενζινης "χτυπαει"......παιζει αυτο;;;
    Δέν το έχω δεί πουθενά να κάνει θόρυβο μεταλλικό η αντλία καυσίμου. Σημειωτέον οτι είναι περιστροφική και βυθισμένη στο καύσιμο. Αλλού θα πρέπει να κοιτάξεις...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelf
    Εγγραφή
    17/04/2009
    Μηνύματα
    269
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από m/m990 Προβολή μηνύματος
    Συνήθως όταν το βάζεις μπρος ακούγεται η καδένα για τα δευτερόλεπτα που λες..

    ναι μερικες φορες.....εχω εναν ηχο για 2 δευτερολεπτα στο ξεκινημα...οχι παραπανω....η καδενα ειναι;;; τον ειχε ακουσει ο χελιωτης και ειπε δεν ειναι τιποτα....

    αλλα αυτος ειναι διαφορετικος απο αυτον που ακουω εν κινηση...ειναι πιο εντονος αυτος οταν την βαζω μπροστα (και συμβαινει 2 στις 10 φορες,οχι παντα) παρα ο αλλος εν κινηση...
    ABS στην μηχανη σου.....ισον DUREX στο π***ι σου ! ! !

    http://img5.imageshack.us/img5/9361/urlx.gif

  10. #10
    Οταν το βάζεις μπροστά είναι η καδένα,δεν είναι τπτ....τώρα στην πορεία μπορεί να είναι η καδένα,μπορεί να είναι και καμία βαλβίδα..όταν κρατάς σταθερό το γκάζι σε αυτές τις στροφές στο κάνει?απο λάδια πως πας?τα έχεις κοιτάξει?ετσι όπως το διάβασα ξανά μάλλον καμία Βαλβίδα είναι...για καδενες και τεντωτηρες έχεις πολύ λίγα χιλιόμετρα για να τα έχουν παιξει...τους τεντωτηρες της έχεις καθαρίσει ποτέ?

  11. #11
    Δεν είπε κανείς οτι οι καδένες τα έχουν παίξει. Όταν αναμιχθεί το αντιψυκτικό στο λάδι, το ιξώδες μειώνεται, το λάδι δηλαδή λεπταίνει και δεν μπορεί να ανεβάσει πίεση στους εντατήρες της καδένας εκκεντροφόρου. Συγχρόνως το φίλτρο λαδιού μουλιάζει, φράζει και εμποδίζει το λάδι να περάσει, με αποτέλεσμα να πέφτει η πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και να μην ανεβάζουν πίεση οι εντατήρες των αλυσίδων. Τα 25χιλ. χλμ είναι λίγα αλλά έχουν αναφερθεί τέτοια περιστατικά στην Αμερική. Η περιοδική εμφάνιση των συμπτωμάτων είναι λίγο περίεργη, αλλά και τα ΚΤΜ είναι περίεργα... Καλό είναι να το ψάξεις. Πάνε στο Χελιώτη και συζήτησέ το. Εναλλακτικά επιθεώρησε το συμπλέκτη για καμμιά χαλαρή βίδα-παξιμάδι, αφού τον ανοίξεις.
    Γειά χαρά.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelf
    Εγγραφή
    17/04/2009
    Μηνύματα
    269
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από m/m990 Προβολή μηνύματος
    Οταν το βάζεις μπροστά είναι η καδένα,δεν είναι τπτ....τώρα στην πορεία μπορεί να είναι η καδένα,μπορεί να είναι και καμία βαλβίδα..όταν κρατάς σταθερό το γκάζι σε αυτές τις στροφές στο κάνει?απο λάδια πως πας?τα έχεις κοιτάξει?ετσι όπως το διάβασα ξανά μάλλον καμία Βαλβίδα είναι...για καδενες και τεντωτηρες έχεις πολύ λίγα χιλιόμετρα για να τα έχουν παιξει...τους τεντωτηρες της έχεις καθαρίσει ποτέ?
    ο ηχος εμφανιζεται καπου στις 3.500-4.000 στροφες....και κρατωντας σταθερο το γκαζι τον ακουω, και θα μεινει εκει αν κρατησω σταθερο γκαζι.εαν αυξησω η μειωσω θα χαθει.ειναι πολυ δυσδιακριτος,λεπτος απλα εγω επειδη γνωριζω την μηχανη και τον συνηθισμενο ηχο της, μπορω να τον καταλαβω οτι υπαρχει...

    μα πως να ειναι βαλβιδα; οι βαλβιδα δεν θα χτυπουσε σε ολο το φασμα των στροφων;;;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Δεν είπε κανείς οτι οι καδένες τα έχουν παίξει. Όταν αναμιχθεί το αντιψυκτικό στο λάδι, το ιξώδες μειώνεται, το λάδι δηλαδή λεπταίνει και δεν μπορεί να ανεβάσει πίεση στους εντατήρες της καδένας εκκεντροφόρου. Συγχρόνως το φίλτρο λαδιού μουλιάζει, φράζει και εμποδίζει το λάδι να περάσει, με αποτέλεσμα να πέφτει η πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και να μην ανεβάζουν πίεση οι εντατήρες των αλυσίδων. Τα 25χιλ. χλμ είναι λίγα αλλά έχουν αναφερθεί τέτοια περιστατικά στην Αμερική. Η περιοδική εμφάνιση των συμπτωμάτων είναι λίγο περίεργη, αλλά και τα ΚΤΜ είναι περίεργα... Καλό είναι να το ψάξεις. Πάνε στο Χελιώτη και συζήτησέ το. Εναλλακτικά επιθεώρησε το συμπλέκτη για καμμιά χαλαρή βίδα-παξιμάδι, αφού τον ανοίξεις.
    Γειά χαρά.
    δεν μπορω να καταλαβω τι δουλεια εχει το λαδι στην μηχανη να αναμειχθει με το αντιψυκτικο....?! επισης, ο συμπλεκτης που κολαει; αφου τα συμπτωματα εμφανιζονται η οχι με σταθερο γκαζι και 6η ταχυτητα........(βασικα σε συγκεκριμενες στροφες,τι ταχυτητα εχει μεσα δεν εχει σημασια...απλα ο συμπλεκτης ειναι απελευθερωμενος)


    μου μπαινουν ασχημες σκεψεις και ξενερωνω.............θα δειξει συντομα!
    thx για τις συμβουλες/απαντησεις/το χρονο σας!
    ABS στην μηχανη σου.....ισον DUREX στο π***ι σου ! ! !

    http://img5.imageshack.us/img5/9361/urlx.gif

  13. #13
    Εύλογη η απορία σου. Η ανάμιξη ψυκτικού στα λάδια δεν είναι κανονική κατάσταση. Συμβαίνει όταν η τσιμούχα που τα διαχωρίζει, φθείρεται και επιτρέπει το ψυκτικό να περνάει στα λάδια. Επειδή είναι συχνή βλάβη στα ΚΤΜ9Χ0, γι αυτό και το υποψιαζόμαστε. Ο συμπλέκτης είναι ένα σημείο όπου μπορείς να ελέγξεις αν έχει γίνει η παραπάνω μίξη. Γι αυτό και σε προτρέπουμε να τον ανοίξεις και να ελέγξεις αν έχει στο μέσα μέρος του καλύματος την λευκή κρέμα-γαλάκτωμα που προκύπτει από τη μίξη νερού-λαδιού. Επίσης μπορείς να δείς και άλλα πράγματα, όπως αν όλες οι βίδες είναι στη θέση τους, γιατί και αυτό έχει αναφρθεί αρκετά συχνά. Ψάχνοντας θα εντοπίσεις το πρόβλημα.
    Γειά χαρά.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 26/05/2013 στις 02:03.

  14. #14
    στην εξαγωγή πάνω από τον δεύτερο κύλινδρο και πίσω από το φιλτροκούτι έχει μια ήλεκτρο βαλβίδα που αναμιγνύει εισερχόμενο αέρα με τα καυσαέρια.
    πριν 5 μήνες είχα τρελαθεί για παράξενο θόρυβο στον κινητήρα και το μυαλό μου πήγαινε στα χειρότερα αλλατελικά ήταν ξεσφίγγo βιδάκη στην βαλβίδα . άλλο σύμπτωμα που είχα ήταν να σκάνε οι εξατμίσεις μερικές φορες σε κλείσιμο του γκαζιού.
    Σου εύχομαι να είναι αυτό και τίποτα παραπάνω
    Κατά τον δαίμονα εαυτού

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    μαλλον κατι συντονιζεται.εβγαλες τα ρεζερβουαρ προσφατα?
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. BMW R1200GS ή KTM 990 Adventure
    από MikeG στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2006, 14:36
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF