Δίκιο έχεις για την εφαρμογή, αλλά εγώ το ανέφερα για το θέμα κόστους...αν αλλάξω όλο το εσωτερικό του αράι φτάνω σε ένα σεβαστό ποσό και ίσως να είναι ασύμφορο...πας κατευθείαν σε ένα καινούριο μετά από 5-6 χρόνια και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κυριολεκτικά...
Σχετικά με το άλλο ερώτημα που θέτεις νομίζω έκάνα μια προσπάθεια να απαντήσω... σκέψου αντίστοιχα τα ελαστικά της μηχανής σου...ένα ζευγάρι λάστιχα πίστας αφού φορεθεί στο δρόμο, μετά από λίγο καιρό πάυει να έχει τις ίδιες δυνατότητες με τις αρχικές του...Δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορεί να με μεταφέρει χαλαρά για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα αν εγώ δεν "απαιτώ" τις αρχικές του δυνατότητες...Το παράδειγμα ίσως να μην είναι ότι καλύτερο αλλά είναι αρκετά κοντά και ίσως βοηθήσει να συννενοηθούμε χωρίς δράματα...
Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στους βετεράνους το ναμ...
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
η λύση είναι μία.....
έχω ενα σοει χρ-1000 πενταετίας το οποίο δεν έχει την τρελή χρήση πάνω του.... για ερευνητικούς σκοπούς το θυσιάζω....
ποιος έχει ενα καινούργιο να το θυσιασει και αυτός να δούμε τα αποτελέσματα????
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ...........
Παρότι σέ έχω σέ έκτίμηση καί θά έπιστρατεύσω όλη μου τήν καλή διάθεση νά άπαντήσω
μέ σοβαρότητα.
Δυστυχώς τό παράδειγμα είναι έντελώς ΑΤΥΧΕΣ ,τό έλαστικό είναι μιά άλλη ύπόθεση
πού δέν έχει καμμία σχέση μέ τό κράνος....!!
Έκεί καί ό πιό άδαής θά δεί ότι μετά άπό 3-4 χρόνια καί στό καλύτερο ράφι νά μείνει
τό έλαστικό ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ σωστά σέ αύτά πού τού ζητάμε καί φυσικά
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΛΑΡΗ ΒΟΛΤΑ όπως άνέφερες διότι κανείς δέ γνωρίζει τό πού
καί πόσο θά χρειαστούμε τήν καλή πρόσφυση όσο χαλαρά καί νά πηγαίνουμε.
Έκεί τό μηχανάκι ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΛΕΟΝ,καί μέ τό έλαστικό δέν παίζουμε....!!!
Άντίθετα όσο παλιό καί νά είναι ένα κράνος άν ξεπεράσουμε τό ψυχολογικό,
τό δήθεν ,τή γκλαμουριά ,τό νέο μοντέλλο πού μάς άνεβάζει κ.λ.π......σέ μιά
πιθανή πρόσκρουση όπου θά άντεχε τό ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ καί ό ΑΥΧΕΝΑΣ ΜΑΣ,
1000% δέν ύπάρχει περίπτωση νά μάς πρόδιδε τό όποιοδήποτε ληγμένο φελιζόλ
ή πλαστικό ή κάρμπον κ.λ.π......
Συνεπώς....???
ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...............ΜΗ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ
Πρίν μερικούς μήνες έσκασα στήν άσφαλτο μέ ένα XR-1000 ,
όχι 5 άλλά 7 έτών....!!!
Έσπασε ή γωνία τής πίσω άεροτομής,καί τό κεφάλι άνέπαφο,
άπλά ζαλίστηκα λίγο καί σηκώθηκα.
Έννοείται ότι έξακολουθώ νά το φοράω,είναι μιά χαρά.
Τώρα πέτα το μετά τήν πτώση καί ίστορίες γιά άρκούδες..??
Είναι ή δεύτερη πού τρώει τό κράνος αύτό....!!!
Τά ύπόλοιπα είναι γιά νά λέμε καί νά πουλάνε....!!!
Άς φτάσουμε στό σημείο νά τό φοράμε πρώτα όλοι έπειδή έχω δεί
πολλά κεφάλια άνοιγμένα μπροστά στά μάτια μου καί μετά μιλάμε
γιά ληγμένα κ.λ.π.....
Διότι έγώ στό δρόμο βλέπω ΠΟΛΛΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ.....!!!!
καί όχι ληγμένα κράνη.
Αύτά τά ληγμένα φυσικά θά μάς φάνε,άπό έκεί πού δέν είχαμε βρακί
στόν κώλο μας,τώρα πρώτα άγοράζουμε τήν πανοπλία καί μετά όρμάμε
νομίζοντας ότι είμαστε Ρόσσι,Πεντρόζα,Στόνερ κ.λ.π......καί ότι άν τά φοράμε
όλα αύτά είναι σάν νά είμαστε μέσα στό αύτοκίνητο μέ 15 άερόσακκους....!!!
Κράτο τό XR σου,άσε τά πειράματα καί φόρα το μέχρι νά πεθάνει,τήν ίδια
δουλειά θά κάνει νάσαι σίγουρος.....καί μιά εύχή νάναι χρήσιμο μόνο
γιά κουνούπια ,μύγες καί μέλισσες.........
ο μον ντιε!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Καμιά φορά αντί να αραδιάζουμε σκέψεις και απόψεις ανυπόστατες, καλό θα ήταν να διαβάζαμε και μαθαίναμε κανα δυο πραγματάκια πρώτα.
Πχ στη συγκεκριμένη περίπτωση καλά θα ήταν να ρίχναμε μια ματιά για πολυμερισμό υλικών και αντοχές κρούσης.
Αυτά όσο αφορά τους "τολμηρούς" με τα θεόπαλια κράνη που συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν.
Όσο για επαναχρησιμοποίηση κράνους μετά από πτώση...τι να πω?
Κάποιοι μάλλον έχουν ακτίνες Χ στα ματάκια και εκτός από επιφανιακές φθορές, διακρίνουν και μικρορωγμές στο σε κύρια και συνδετικά υλικά του κράνους, κια πέρα από αυτό αποφαίνονται και αν συνεχίζει να είναι κατάλληλο για χρήση...
Λυπάμαι κύριοι αλλά μου μοιάζετε σαν κάτι γεροντάκια-κουτσαβάκια, που δεν έχουν "μυρωδιά" και κάνουν τους προπονητές στο καφενείο.
Τελικά στο ΜΟΤΟ πέρα από όλα τα άλλα είδη ανθρωποειδών προς εξαφάνιση που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς, έχουμε και πανεπιστήμονες....
Α και μην ξεχνάτε... μας ψεκάζουν
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125