Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 60

Θέμα: KTM 950 μουλάρωμα.

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδιά εαν είχα πρόβλημα στις μπουζόπιπες θα με έφερνε αλλα 180χλμ και μάλιστα να λειτουργεί ακόμα και σήμερα??
    Μη τρελαθούμε τελείως!
    Εμείς γιατί να τρελαθούμε ρε μάστορα..??

    Δικές σου είναι οι πίπες (που κάνουν τα δικά τους..)

    Πέρα από πλάκα τώρα, σου έγραψα ότι "δεν επανέρχονται μόνες τους" με την λογική ότι ίσως πασπάτεψες διάφορα ψάχνοντας να βρεις μια άκρη..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    Το 950 δεν έχει φίλτρο από κατασκευής. Αντίθετα επιβάλλεται να μπεί φίλτρο για να προστατεύει την Facet αντλία. Ο λόγος είναι οτι είναι τύπου πιστόνι-έμβολο και μπορεί να φρακάρει από σκουπιδάκι. Άν έχεις την παλιά, σου συστήνω την πλακέτα του DrBean. Κρατάς το μανήσιο setup και δεν χρειάζεσαι φίλτρα. Οπότε στη δική σου περίπτωση, ή έχεις φίλτρο που μπορεί και να μπούκωσε, ή δεν έχεις και πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε. Ρίξε και μιά ματιά στο site της Facet όπου συστήνουν φίλτρο να συνοδεύει την αντλία τους.
    Το θέμα με τα σωληνάκια έχει την εξής ιδιαιτερότητα: τα σωληνάκια μπορεί να έχουν καμπυλώσει πολύ αλλά να μην φράζουν όταν το μηχανάκι είναι κρύο. Όταν όμως ζεσταθούν, μαλακώνουν και μπορεί να φράξουν, μετά από κάποια ώρα. Οι πίπες των μπουζί μπορεί να μην κουμπώσουν σωστά, αλλά αν μετά πιεστούν και κουμπώσουν, δεν ξέρω να παραμένει το πρόβλημα
    Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 18/05/2013 στις 06:00.

  3. #18
    Δεν πείραξα καθόλου τις πίπες....
    Τις ασφάλειες άλλαξα που εχει στο κουτάκι λιγο πιο κάτω απο το τιμόνι αλλα διαφορά δεν έκανε.



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εμείς γιατί να τρελαθούμε ρε μάστορα..??

    Δικές σου είναι οι πίπες (που κάνουν τα δικά τους..)

    Πέρα από πλάκα τώρα, σου έγραψα ότι "δεν επανέρχονται μόνες τους" με την λογική ότι ίσως πασπάτεψες διάφορα ψάχνοντας να βρεις μια άκρη..

    @gefr , μπορεί ρε φίλε να είναι και τα σωληνάκια , το θέμα είναι οτι χρόνος δε παίζει τώρα και η μηχανή δεν εχει μπει
    συνεργείο για να τα κοιτάξουμε ολα αυτά.

    Πάντως thanks.

  4. #19
    Stockholme Syndrome Το avatar του/της Hintro
    Εγγραφή
    07/11/2011
    Μηνύματα
    130
    Άλλαξε θέση στην τρόμπα βενζίνης. Μάλλον υπερθερμάνθηκε πολύ και διακόπηκε η τροφοδοσία βενζίνης. 2ον κοίτα τα ηλεκτρικά για τυχόν κομμένα καλώδια ή τσακισμένα. (μπορεί με την πάροδο του χρόνου κάποιο να ξεκούμπωσε σε κάποιο ζόρισμα κτλπ. Δεν είναι απόλυτο να ξέρεις κοίτα το όμως για καλό και κακό. και τρίτων. Άλλαξε πρατήριο βενζίνης..Μπορεί να ήταν και μάπα...
    Braaaaaaaaaaaaaaaaaapppp Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp!!! Ο εγκέφαλος πρέπει να λειτουργεί σε MODE 010001110001

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Hintro Προβολή μηνύματος
    Άλλαξε πρατήριο βενζίνης..Μπορεί να ήταν και μάπα...
    Βάζω βενζίνη απο το συγκεκριμένο πρατήριο εδω και μια πενταετία.Μπορεί ομως να ήταν και μάπα η συγκεκριμένη φουρνιά , όλα παίζουν!

  6. #21
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    τιποτα δεν ειναι.απλως το εργαλειο ξυπνησε ζωχαδιασμενο
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  7. #22
    Είσαι ωραίος ρε!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    τιποτα δεν ειναι.απλως το εργαλειο ξυπνησε ζωχαδιασμενο

  8. #23
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Αυτή τη μλκισμένη τρόμπα της Mitsubishi δε φοράει το 950; Έχε την στα υπ' όψιν...

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    @gefr , μπορεί ρε φίλε να είναι και τα σωληνάκια , το θέμα είναι οτι χρόνος δε παίζει τώρα και η μηχανή δεν εχει μπει
    συνεργείο για να τα κοιτάξουμε ολα αυτά.
    Πάντως thanks.
    Η επιδιόρθωση και εντοπισμός βλαβών είναι μία διαρκής διαδικασία. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από μάστορα. Αυτός θα ξέρει πού να κοιτάξει, ή θα αρχίσει το ψάξιμο... που είναι χρόνος και χρήμα. Εσύ αντίθετα μπορείς να ψάχνεις λίγο λίγο για χρόνια...

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της electronics
    Εγγραφή
    16/11/2008
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    Να πω και εγω το πόνο μου και που ξέρεις...

    Ξεκινάω με γεμάτο τεπόζιτο μαζί με τη γυναίκα με προορισμό τα Χανιά απο Άγιο Νικόλαο (απόσταση γύρω στα 200χλμ)
    Στη διαδρομή έχουμε σταματήσει 2 φορές για φωτογραφίες-τσιγάρο , όλα καλά.
    Ξεκινάμε για το υπόλοιπο της διαδρομής μας και ενω εχω γράψει 160χλμ , η μηχανή αρχίζει και βήχει....
    Η συμπεριφορά της μου έμοιζε οτι σα να έμενε απο βενζίνη , γκού χου γκού χου και σταματώ δεξιά σχεδόν σβηστός!
    Την ώρα που εχω σταματήσει , δοκιμάζω μιζιά και πήρε μπροστά αλλα ακουγόταν λες και δούλευε μόνο ο ένας κύλινδρος!!!
    Μετά απο εκεί , σιωπή....
    Τσεκάρω μπαταρία - ρεύμα ολα κομπλέ , βενζίνη στο τεπόζιτο σχεδόν στη μέση....μα τι στο δι@ολο!
    Συνεχίζω να μιζάρω , μηχανή να μην παίρνει μπροστά!!!

    Την αφήνω για κανά μισάωρο και κοιτάζω τι ενναλακτικές εχω...
    Ενω λοιπόν εχω καλέσει οδική ,η ψυχολογία στο μηδέν η γυναίκα να μη θέλει ξανά ταξίδι με τη μηχανή , τσάφ πηρε μπροστά!!!

    Ανεβαίνουμε και παίρνουμε το δρόμο του γυρισμού!
    Μας έφερε κανονικότατα πίσω χωρίς να μου κάνει το παραμικρό στο δρόμο!!!!!
    Χθές και σήμερα την έβαλα μπροστά και παίρνει κανονικότατα!

    Υπάρχει εξήγηση για το συγκεκριμένο συμβάν , κατακάθια τεποζίτου?Σκουπιδάκι στα κάρμπς?Έτσι για να μας σπάσει το τσαμπουκά??
    Να σημειώσω οτι φοράω facet αντλία η οποία εχει τοποθετηθεί πριν απο 10,000χλμ περίπου.
    Ενα σωρο πραγματα μπορει να ειναι αναλογα με τα συμπτωματα που αναφερεις.. Οι αντλιες οταν φτανουν κοντα στο τελος της ζωης τους κανουν τετοια συμπτωματα. Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων αλλα να συνεχιζει να λειτουργει λογω αδρανειας αλλα οταν την στιγμη εκεινη σταματησει επειδη εσυ εσβησες την μοτοσυκλετα αυτη δεν μπορει να ξεκινησει παλι απο το μηδεν γιατι το μοτερ της δεν εχει δυναμη να υπερνικησει τις πρωτες στροφες εκκινησης λογω σφιξιματος απο τα κουζινετα. Αν την αφησεις και κρυωσει μπορει και να ξεκινησει παλι και να λειτουργει μεχρι τον προορισμο σου. Τωρα εσυ πχ επεστρεψες κανονικα μετα απο ενα μισαωρο που μαλλον ειχε κρυωσει η αντλια.. Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα. Η καλυτερη λυση για να βρεις το προβλημα ειναι να αφησεις την μοτοσυκλετα να λειτουργει για τουλαχιστον μιση ωρα κρατωντας της το γκαζι στις 2000-3000 στροφες ετσι ωστε να ζεσταθουν καλα ολα τα μερη της και επειτα να την σβηνεις και να την ξαναβαζεις εμπρος μεχρι να παρουσιασει το προβλημα. Ειναι σιγουρο οτι η θερμοκρασια που θα αναπτυξουν τα μερη της (ηλεκτρικα,αντλια,θερμοκρασια καυσιμου) σε στασιμη λειτουργια θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που αναπτυσουν στο δρομο.Ετσι θα μπορεσεις να βρεις λυση στο προβλημα σου.

  11. #26
    Η μηχανή μου έσβησε εν κινήσει!!

    Για να την εχω στάσιμη κανα μισάωρο στις 3000rpm θα ανάψει το μοτέρ!!!
    Δεν ξερω εαν είναι και το καλύτερο , ούτως η άλλως αυτοί οι κινητήρες ανεβάζουν πολύ γρήγορα θερμοκρασίες!



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από electronics Προβολή μηνύματος
    Ενα σωρο πραγματα μπορει να ειναι αναλογα με τα συμπτωματα που αναφερεις.. Οι αντλιες οταν φτανουν κοντα στο τελος της ζωης τους κανουν τετοια συμπτωματα. Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων αλλα να συνεχιζει να λειτουργει λογω αδρανειας αλλα οταν την στιγμη εκεινη σταματησει επειδη εσυ εσβησες την μοτοσυκλετα αυτη δεν μπορει να ξεκινησει παλι απο το μηδεν γιατι το μοτερ της δεν εχει δυναμη να υπερνικησει τις πρωτες στροφες εκκινησης λογω σφιξιματος απο τα κουζινετα. Αν την αφησεις και κρυωσει μπορει και να ξεκινησει παλι και να λειτουργει μεχρι τον προορισμο σου. Τωρα εσυ πχ επεστρεψες κανονικα μετα απο ενα μισαωρο που μαλλον ειχε κρυωσει η αντλια.. Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα. Η καλυτερη λυση για να βρεις το προβλημα ειναι να αφησεις την μοτοσυκλετα να λειτουργει για τουλαχιστον μιση ωρα κρατωντας της το γκαζι στις 2000-3000 στροφες ετσι ωστε να ζεσταθουν καλα ολα τα μερη της και επειτα να την σβηνεις και να την ξαναβαζεις εμπρος μεχρι να παρουσιασει το προβλημα. Ειναι σιγουρο οτι η θερμοκρασια που θα αναπτυξουν τα μερη της (ηλεκτρικα,αντλια,θερμοκρασια καυσιμου) σε στασιμη λειτουργια θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που αναπτυσουν στο δρομο.Ετσι θα μπορεσεις να βρεις λυση στο προβλημα σου.

  12. #27
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Εγώ όταν είχα τα ίδια προβλήματα το θέμα μου ήταν η τρόμπα της βενζίνης. Dr. Bean kit και τελειώσαν όλα.

  13. #28
    Οι περιπτώσεις που με άφησε σύξιλο ήταν οι εξής:
    Η μία ήταν από πλούσιο μίγμα, μόλις ζεσταινόταν έσβηνε κάθε φορά που έβαζα πρώτη. Χρειάστηκε ρύθμισμα στις IMS (idle mixture screw) και διορθώθηκε.
    Η άλλη περίπτωση σε συνθήκες υγρασίας και χαμηλής θερμοκρασίας, κοντά στους 12C παγοποίηση στα καρμυρατέρ και σβήσιμο. Μετά από μικρή αναμονή, επανερχόταν για κανένα 15' και μετά πάλι.
    Η τρίτη ήταν η αντλία βενζίνας. Αυτή όμως σταμάτησε μιά και έξω.

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από electronics Προβολή μηνύματος
    Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων
    Η αντλία του ΚΤΜ 950 δεν έχει κουζινέτα.


    Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα..
    ούτε ρελέ έχει η αντλία. Οι επαφές της φθείρονται και καίγονται και ενίοτε κολλάνε μεταξύ τους. Γι αυτό και ο DrBean έδωσε την λύση καταργώντας τις.

  15. #30
    Επειδή κάποιοι γράφουν για το κιτ του Bean να υπενθυμίσω οτι φοράω FACET αντλία!!
    Με τη συκεκριμένη το πολύ να εχω γράψει 15.000χλμ.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW R1200GS vs KTM 950 S
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2006, 13:43
  2. νέο Varadero vs BMW 1200 vs KTM 950
    από the_passenger στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2005, 12:17
  3. Ktm 950 Απορίες...
    από bpang στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 19:06
  4. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45
  5. Ktm 950 Γνωμες!
    από picramenos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 12:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF