Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Το 950 δεν έχει φίλτρο από κατασκευής. Αντίθετα επιβάλλεται να μπεί φίλτρο για να προστατεύει την Facet αντλία. Ο λόγος είναι οτι είναι τύπου πιστόνι-έμβολο και μπορεί να φρακάρει από σκουπιδάκι. Άν έχεις την παλιά, σου συστήνω την πλακέτα του DrBean. Κρατάς το μανήσιο setup και δεν χρειάζεσαι φίλτρα. Οπότε στη δική σου περίπτωση, ή έχεις φίλτρο που μπορεί και να μπούκωσε, ή δεν έχεις και πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε. Ρίξε και μιά ματιά στο site της Facet όπου συστήνουν φίλτρο να συνοδεύει την αντλία τους.
Το θέμα με τα σωληνάκια έχει την εξής ιδιαιτερότητα: τα σωληνάκια μπορεί να έχουν καμπυλώσει πολύ αλλά να μην φράζουν όταν το μηχανάκι είναι κρύο. Όταν όμως ζεσταθούν, μαλακώνουν και μπορεί να φράξουν, μετά από κάποια ώρα. Οι πίπες των μπουζί μπορεί να μην κουμπώσουν σωστά, αλλά αν μετά πιεστούν και κουμπώσουν, δεν ξέρω να παραμένει το πρόβλημα
Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους.
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 18/05/2013 στις 06:00.
Δεν πείραξα καθόλου τις πίπες....
Τις ασφάλειες άλλαξα που εχει στο κουτάκι λιγο πιο κάτω απο το τιμόνι αλλα διαφορά δεν έκανε.
@gefr , μπορεί ρε φίλε να είναι και τα σωληνάκια , το θέμα είναι οτι χρόνος δε παίζει τώρα και η μηχανή δεν εχει μπει
συνεργείο για να τα κοιτάξουμε ολα αυτά.
Πάντως thanks.
Άλλαξε θέση στην τρόμπα βενζίνης. Μάλλον υπερθερμάνθηκε πολύ και διακόπηκε η τροφοδοσία βενζίνης. 2ον κοίτα τα ηλεκτρικά για τυχόν κομμένα καλώδια ή τσακισμένα. (μπορεί με την πάροδο του χρόνου κάποιο να ξεκούμπωσε σε κάποιο ζόρισμα κτλπ. Δεν είναι απόλυτο να ξέρεις κοίτα το όμως για καλό και κακό. και τρίτων. Άλλαξε πρατήριο βενζίνης..Μπορεί να ήταν και μάπα...
Braaaaaaaaaaaaaaaaaapppp Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp!!! Ο εγκέφαλος πρέπει να λειτουργεί σε MODE 010001110001
τιποτα δεν ειναι.απλως το εργαλειο ξυπνησε ζωχαδιασμενο
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Αυτή τη μλκισμένη τρόμπα της Mitsubishi δε φοράει το 950; Έχε την στα υπ' όψιν...
Ενα σωρο πραγματα μπορει να ειναι αναλογα με τα συμπτωματα που αναφερεις.. Οι αντλιες οταν φτανουν κοντα στο τελος της ζωης τους κανουν τετοια συμπτωματα. Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων αλλα να συνεχιζει να λειτουργει λογω αδρανειας αλλα οταν την στιγμη εκεινη σταματησει επειδη εσυ εσβησες την μοτοσυκλετα αυτη δεν μπορει να ξεκινησει παλι απο το μηδεν γιατι το μοτερ της δεν εχει δυναμη να υπερνικησει τις πρωτες στροφες εκκινησης λογω σφιξιματος απο τα κουζινετα. Αν την αφησεις και κρυωσει μπορει και να ξεκινησει παλι και να λειτουργει μεχρι τον προορισμο σου. Τωρα εσυ πχ επεστρεψες κανονικα μετα απο ενα μισαωρο που μαλλον ειχε κρυωσει η αντλια.. Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα. Η καλυτερη λυση για να βρεις το προβλημα ειναι να αφησεις την μοτοσυκλετα να λειτουργει για τουλαχιστον μιση ωρα κρατωντας της το γκαζι στις 2000-3000 στροφες ετσι ωστε να ζεσταθουν καλα ολα τα μερη της και επειτα να την σβηνεις και να την ξαναβαζεις εμπρος μεχρι να παρουσιασει το προβλημα. Ειναι σιγουρο οτι η θερμοκρασια που θα αναπτυξουν τα μερη της (ηλεκτρικα,αντλια,θερμοκρασια καυσιμου) σε στασιμη λειτουργια θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που αναπτυσουν στο δρομο.Ετσι θα μπορεσεις να βρεις λυση στο προβλημα σου.
Εγώ όταν είχα τα ίδια προβλήματα το θέμα μου ήταν η τρόμπα της βενζίνης. Dr. Bean kit και τελειώσαν όλα.
Οι περιπτώσεις που με άφησε σύξιλο ήταν οι εξής:
Η μία ήταν από πλούσιο μίγμα, μόλις ζεσταινόταν έσβηνε κάθε φορά που έβαζα πρώτη. Χρειάστηκε ρύθμισμα στις IMS (idle mixture screw) και διορθώθηκε.
Η άλλη περίπτωση σε συνθήκες υγρασίας και χαμηλής θερμοκρασίας, κοντά στους 12C παγοποίηση στα καρμυρατέρ και σβήσιμο. Μετά από μικρή αναμονή, επανερχόταν για κανένα 15' και μετά πάλι.
Η τρίτη ήταν η αντλία βενζίνας. Αυτή όμως σταμάτησε μιά και έξω.
Επειδή κάποιοι γράφουν για το κιτ του Bean να υπενθυμίσω οτι φοράω FACET αντλία!!
Με τη συκεκριμένη το πολύ να εχω γράψει 15.000χλμ.