Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Suzuki dr 650 se η' Honda xr650l μιζατο

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της karadrift
    Εγγραφή
    24/12/2008
    Μηνύματα
    102

    Suzuki dr 650 se η' Honda xr650l μιζατο

    Το suzukaki το είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά το xr650l το κάνω κέφι αρκετά.αν το είχε κάποιος ας μου πει 2 λόγια.για όσους το ακούν για πρώτη φορά να ενημερώσω ότι φοράει το μοτέρ του nx 650 και fmx 650 οπότε αν καποιοσ εχει καποια σπο τα παραπάνω μοντέλα ας μου πει για την αξιοπιστία του,και επειδή εχω ακούσει για το r αυτο δεν χρειάζεται τρέλα σέρβις.
    Κ.Τ.Μ

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    οδηγουσα για αρκετο καιρο ΝΧ 650 ασπαστο και δυνατουτσικο,ειχε ενα θεματακι με την φλατζα κεφαλης(κοιτουσαν τα λαδια με κρυο μοτερ και το γεμιζαν μεχρι να δειξει) αλλα μαλλον επειδη αλλαζε χερια ηταν,κατα τ αλλα αθραυστο,και στην εκδοση XR με αλλο εκκεντροφορο και αλλο χρονισμο απο αυτα που ξερω οργωνει.το XR ειναι ποιο χωματινο ενω η σουζουκα ποιο ον-οφ αν θες να κανεις πληρη αντιπαραβολη καντο με το ΝΧ

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    το XR650L οντως εχει καλυτερες χωματινες προδιαγραφες σε σχεση με το DR παντα.πιο ψηλο(μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος),λιγο πιο ελαφρυ και με ρυθμιζομενες αναρτησεις.το κιβωτιο ταχυτητων επισης ειναι πιο μαλακο και θετικο στις αλλαγες απ'οτι του DR.
    δεν εισαχθηκε ποτε κανονικα,κυκλοφορησε ομως πολυ στην αμερικη και υπαρχουν αμετρητα καλουδια για καθε ειδους βελτιωσεις οπως εξαλλου και για το DR.
    εδω και μια πενταετια εχω ενα nx650 και εχω κανει 40000χλμ,πολλα απο αυτα σε καθε ειδους χωματινες διαδρομες.ειναι πιο βαρυ απο το DR αλλά μπορει να φτασει τα κιλα του suzuki αρκετα ευκολα,χανοντας ομως την ασφαλτινη ανεση.
    το δικο μου καιει λαδι μαλλον απο τσιμουχακια βαλβιδων καθως η συμπιεση του ειναι οκ.νομιζω οτι ειναι λογικο για αεροψυκτο που κουβαλαει 18 χρονια και 92000χλμ στην πλατη του.περα απο αυτο ζητησε καρβουνακια μιζας στα 60κατι χιλιαδες χλμ.τιποτα αλλο.
    λαδια καλο ειναι να αλλαζονται συχνα αναλογα την χρηση(2-3000χλμ).η χοντα δινει ρυθμιση βαλβιδων καθε 5-6000(δεν θυμαμαι) αλλά ειναι πολυ συγκρατημενο νουμερο.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karadrift Προβολή μηνύματος
    Το suzukaki το είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά το xr650l το κάνω κέφι αρκετά.αν το είχε κάποιος ας μου πει 2 λόγια.για όσους το ακούν για πρώτη φορά να ενημερώσω ότι φοράει το μοτέρ του nx 650 και fmx 650 οπότε αν καποιοσ εχει καποια σπο τα παραπάνω μοντέλα ας μου πει για την αξιοπιστία του,και επειδή εχω ακούσει για το r αυτο δεν χρειάζεται τρέλα σέρβις.
    Εφόσον ήσουν ευχαριστημένος με το dr δεν θα έχεις πρόβλημα και με το xrl.
    Ντακότες άλλων εποχών με παρόμοιο στήσιμο.
    Το DR φοράει καλύτερο μοτέρ (το καλύτερο αερόψυκτο ever, γνώμη μου) τα honda ίσως είναι λίγο καλύτερα στα υπόλοιπα.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της karadrift
    Εγγραφή
    24/12/2008
    Μηνύματα
    102
    Διαβάζω για το nx για κάποια θέματα στο ρελαντί του ότι σβήνει και τέτοια.τι έχετε ακούσει;
    Κ.Τ.Μ

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ενταξει τα τσαφ του σαν σοβαρο μονοκυλινδρο τα εχει....

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της karadrift
    Εγγραφή
    24/12/2008
    Μηνύματα
    102
    αγαπητοι συμφοριτες το πηρα.ειναι το εν λογω μηχανακι,τελικα honda xr650l συμφοριτη τελικα............................δεν μπορω να το ανεβασω για την ωρα αλλα θα το προσπαθησω και πιο μετα.
    θελω να το κανω supermoto αλλα επειδη δεν θελω να χαλασω τα κλασικα ζαντολαστιχα του,σκεφτικα να βαλω απο το KTM DUKE 2 η' απο APRILIA PEGASO STRADA.λετε να ειναι πολυ δυσκολο?νομιζω πως θα ειναι πολυ καλυτερο απ το να αλλαζα δυο στεφανια και να χαλαγα τα μαμα ζαντολαστιχα που τα θελω για να κανω και κανα εντουρακι το χειμωνα.
    Κ.Τ.Μ

  8. #8
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    πολλη προσοχη μη σου μεινει απο λαδια. γδερνει εκκεντροφορια κοκορια αμεσως. ζαντες βαζεις απο οτι σε χωραει πισω. δες στο XR του lspiros τι θεμα δημιουργειται.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της karadrift
    Εγγραφή
    24/12/2008
    Μηνύματα
    102
    αν ξερεις το link του ispiros κανε την καλη και στειλ' το μου.αφορα τα λαδια η' για την μετατροπη μοταρντ?
    ευχαριστω
    Κ.Τ.Μ

  10. #10
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karadrift Προβολή μηνύματος
    αν ξερεις το link του ispiros κανε την καλη και στειλ' το μου.αφορα τα λαδια η' για την μετατροπη μοταρντ?
    ευχαριστω
    την μετατροπη. καπου εδω.. http://www.moto.gr/forums/showthread...33077&page=101

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Το δικό μου nx650 το πήρα με 84.000 περίπου το έφτασα 175.000 και μετά το ξαναπουλησα στον 1ο του ιδιοκτήτη. Βέβαια λίγο πριν το δώσω του είχα αλλάξει καδενα εκ/ρου και δούλευε αν καινούριο.
    Αν το πας σε γνώστη μάστορα να στο ρυθμίσει και ρελαντί κρατά και δεν σβήνει...
    Μακάρι να μπορούσα να συντηρήσω 2 μηχανάκια... Εννοείται πως δεν θα το έδινα ποτέ

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της karadrift
    Εγγραφή
    24/12/2008
    Μηνύματα
    102
    Μπορείς να μου πεις πως μετραω τα λάδια;
    Ζεστό-κρύο;πάντως ειναι "καυτό" μοτοσακο,ειδικά τώρα με τις ζεστές τα ποδαρακια απορώ που έχουν την γούνα τους ακόμα
    Ευχαριστω
    Κ.Τ.Μ

Παρόμοια θέματα

  1. SUZUKI DR 650 SE vs YAMAHA XT 600 E
    από κωστας στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2013, 05:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF