blooddead,
Κατά πάσα πιθανότητα θα κάνεις ό,τι σου επιβάλλει ο νεανικός σου ενθουσιασμός. Οπότε θα σου αναφέρω κάποια τυπικά (τα ουσιαστικά ήδη έχουν αναφερθεί), που καλό είναι να έχεις υπόψη σου.
Αν λοιπόν σε πιάσουν να οδηγείς όχημα χωρίς το κατάλληλο δίπλωμα και με παραποιημένα στοιχεία κινητήρα, αντιμετωπίζεις:
- Για την παραποίηση των στοιχείων του κινητήρα, ποινή φυλάκισης ενός μήνα και οριστική αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας η οποία επιβάλλεται υποχρεωτικά από το δικαστήριο. (Άρθρο 85 του Κ.Ο.Κ)
- Για την οδήγηση χωρίς το κατάλληλο δίπλωμα, ποινή φυλάκισης από έναν ως δώδεκα μήνες και πρόστιμο τουλάχιστον 200 ευρώ. (Άρθρο 94 του Κ.Ο.Κ)
Τέλος, θα σου επισημάνω ακόμα μια φορά κάτι που γράφτηκε ήδη. Αν προκαλέσεις ζημιά θα την πληρώσεις εσύ. Οι γονείς σου δηλαδή. Και αν είναι μόνο υλικές ζημιές πάει στο καλό. Αν όχι όμως; Αν πεταχτεί μια γιαγιά και τη χτυπήσεις, ακόμα και αν δεν φταις, θα μπλέξεις εσύ και η οικογένειά σου πολύ άσχημα.
Τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μπορείς να τον διαβάσεις εδώ.
Think faster than you ride
μερικοι έχουν πολλα απωθημένα μου φαίνεται
Ποιός ξεκίνησε με το σώστο τρόπο εδω μέσα να το πει να τρελαθώ. ειδικά οσοι ειναι του 60-70... (Κ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΕΛΛΑΔΑ!)
Απο τη στιγμή λοιπόν που δεν ήσουν κύριος στα παιδικά σ μηχανόβια χρόνια και βλέπεις έναν νέο να κάνει τα ίδια, προσπάθησε να του εξηγήσεις αυτα π ανακάληψες μόνος κ δε σ είπε κανένας τπτ. ΜΗ ΤΟΥ ΤΗ ΛΕΣ ΑΠΛΑ
λιγο ψυχολογία δλδ.
Να βγει κάτι καλό απο εδω μέσα κ όχι αυτα που κράζουμε.![]()
Αν με είχαν ενημερώσει κι εμένα για τις πιθανές συνέπειες της μη προβλεπόμενης οδήγησης όταν πρωτο-ξεκίνησα, ίσως να είχα γλιτώσει κάποια από τα πρόστιμα που έχω φάει. Τα οποία κάποτε που τα είχα υπολογίσει, είδα ότι ξεπερνούσαν το κόστος της πρώτης μου μηχανής. (ΚΜΧ 200)
Think faster than you ride
Εγω πάλι χρειαστηκε να κοπανίσω λίγο κεφάλι για να το αρχισω να κουβαλάω το ρημάδι. τουμπα με το πάρα πολύ 20χλμ ( για να δεις τι σ κανει το 50αρι). πως το κατάφερα είναι αλλη υπόθεση.![]()
Απο προσωπικη μου εμπειρια εδω πατρα το μονο σιγουρο ειναι οτι κατεβαινει κατω απο το γραφειο να δει και να ταυτοποιησει πλαισιο και αριθμο μοτερ με αυτα που λεει η αδεια να ειναι τα ιδια παει ασαλιωτη η μεταβιβαση(μιλαω παντα για τροχαια και 50αρια..)..Τωρα το τι προβλεπεται με το τι κανουν σταληθεια εχει μεγαλη αποσταση..Το σωστο ειναι να παρεις ενα 50αρι να κανεις την δουλεια σου και ΑΝ δεν σε βολευει(δεν παει που λες και εσυ..)αγοραζεις ενα κιτακι τρως και το ολο το νουμερο που λεει στο πλαι ο κυλινδρος και το πετας απανω και κανεις τισ βολτες σου και ΟΟΟταν ερθει η ωρα να το ξαναδωσεις ξαναβαζεις το μαμισιο και το κανεις μεταβιβαση αν θες να μην ρισκαρεις..Ειδαλως το κανεις ετσι οπως θαναι με το κιτακι πανω και δεν θα παρουν χαμπαρι τιποτα..
Υ.γ.Μην παρεις ειδη πειραγμενο ο θεςο και η ψυχη του θα ξερει μονο τι εχει γινει...![]()
Τι θελω και γραφω..
Κιτακι ειναι σετ κυλινδρο-πιστονο τις περισσοτερες φορες που ανεβαζει τον κυβισμο-αποδοση στο μοτερακι σου και τις περισσοτερες φορες καλο ειναι και ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερ-εξατμιση για να ρουφαει και να ανασαινει..Παρε εσυ πρωτα ομως ενα 50αρι και στα χαρτια και στην πραγματικοτητα και μετα την βρισκεις την λυση πως να το κανεις να πηγαινει καλυτερα..
Υ.γ.Μην ρωτησεις τιποτα αλλο λυπησου μας..![]()