ας υποθέσουμε ότι τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι στην έξοδο μιας στροφής με χ km/h...σε αυτά λοιπόν τα km/h με 2η σχέση στο κιβώτιο (αυθαίρετη υπόθεση) το 2κ θα έχει y στροφές ενώ το 4κ (με ίδια σχέση στο κιβώτιο και στα ίδια km/h) θα έχει y+...οπότε με αναγωγή στο διάγραμμα βλέπουμε πως η διαφορά σε real life συνθήκες δεν είναι 20hp αλλά πολύ λιγότερη....αντιλαβού?
edit:αυτό συμβαίνει διότι το 2κ δε μπορεί να στροφάρει στα νούμερα του 4κ οπότε είναι γραναζωμένο πιο μακρύ...έτσι δεν είναι?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Όχι. Υποθέτεις ότι όλα αυτά γίνονται με το ίδιο γρανάζωμα και στα δύο ή με διαφορετικό;
Με τα ίδια ναι, το i4 κλείνει την ψαλίδα αλλά δεν νομίζω ότι την κλείνει εντελώς.
Με διαφορετικά γρανάζια (γιατί κι αυτοι που τα στήνουν κάτι ξέρουν) το 1000 τον έχει πιει και βλέπει την κωλάρα του 1198...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 30/05/2013 στις 06:09.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Μετρήσεις από άλλα δυναμόμετρα και με διαφορετικό correction factor ούτε καν πρέπει να συγκρίνονται...
Πιαστήκαμε με τα διαγράμματα και χάνουμε την ουσία ... Το aprilia ράβει κοστούμια σε δυνατότερα μοτοσακά... Και δεν το λένε μόνο σ'αυρό το τεστ...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Έχω οδηγήσει το RSV4 (R&Factory),1098S και είμαι κάτοχος του S1000RR αλλά δυστηχώς δεν έχω οδηγήσει 1199.Προσωπική μου άποψη είναι πως το παν εξαρτάται από το στυλ οδήγησης και τις προτημίσεις του αναβάτη.Το RSV4 πολύ καλό με ευελιξία (Factory) αλλά χάνει στα φρένα και ιπποδύναμη.Το απλό R δεν με ενθουσίασε τόσο όσο το δικό μου, ούτε σε ευεληξία ούτε, σε αναρτήσεις.To Ducati τώρα δεν δεν δεν...Ενώ με τρελένει σε ομορφία, οδηγικά πρέπει να αλλάξω πολλά για να δω κάτι.Ακόμη και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του 1098S παραδέχεται ότι ταλαιπωρείται αλλά δεν το αλλάζει λόγω ιδεολογίας(προήλθε από 998).Ναι ροπάκλα αλλά μέχρι εκεί.Θέλει εμπειρία 2κύλινδρη στην οδήγησή του και προσωπικά πιστεύω ότι είναι μόνο για πίστα περισσότερο από τα άλλα 2.Το S1000RR χάνει μόνο σε ευεληξία με το RSV4 Factory αν και πιστεύω ότι το ΗΡ4 με τις ζάντες ίσως να κλείνει δραματικά την ψαλίδα της ευεληξίας.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Δεν έχω οδηγήσει κανένα αν και θά´θελα πολύ...σύμφωνα με τα όσα γράφουν το s1000rr έχοντας ιαπωνικό DNA είναι πιο εύκολο ,συγχωρεί πολλά περισσότερα από το άλλα 2 με ελεγχόμενες ελαστικότητες στο πλαίσιο...το panigale είναι το πιο δύστροπο,άκαμπτο σύνολο και με κινητήρα που τετρακυλινδρίζει στα χαρακτηριστικά απόδοσης ούτως ώστε να βγάλει άλογα ψηλά...και κάπου ανάμεσα το rsv4 πολύ ικανό πλαίσιο με έναν ροπάτο V4 που όμως υστερεί σε δύναμη σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα...ίσως η πιο "λογική" επιλογή για καθημερινή συμβίωση (εννοώ κι εκτός πίστας) είναι το BMW ..το Ducati σου κάνει το βίο αβίωτο παντού ... Και το Aprilia για ορκισμένους πιστάκηδες και ρομαντικούς εραστές του V4
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου