Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: πόσο ευαίσθητα σε ατυχήματα είναι τα σημερινά superbikes....

  1. #1

    πόσο ευαίσθητα σε ατυχήματα είναι τα σημερινά superbikes....

    κυνηγώντας και το παραμικρό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών οι κατασκευαστές ίσως το παρακάνανε λίγο...χθες-προχθες διάβαζα για σπασμένο πλαίσιο σε s1000rr σε αγώνα...τώρα έπεσα πάνω σ'αυτό που σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη πήγαινε με πολύ μικρή ταχύτητα για να έχει αυτό το αποτέλεσμα η πτώση...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_0428.jpg 
Προβολές:	408 
Μέγεθος:	108,2 KB 
ID:	291579
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #2
    αν έχετε την εντύπωση οτι θα υπάρχει πλαίσιο το οποίο θα ζυγίζει όσο μία φρατζόλα ψωμί και θα τιθασεύει 200 άλογα χωρίς το ανάλογο κόστος, πλανάστε πλανη οικτρά....

    (και με την τιμή του όλου μοτοσακού στα 20 χιλιαρικάκια και κάτω)

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    η αληθεια ειναι οτι αν λεει αληθεια αυτος, οτι η συγκρουση εγινε με 25-30 μιλια δηλαδη περιπου 45-50χλμ/ωρα τοτε ειανι υπερβολικο να κοψει πλαισιο το μηχανακι


    Δηλαδη ειναι τοσο ακαμπτο, ωστε να μη στρεβλωνει-ταλαντωνει υπο πιεση στην πιστα, αλλα κοβεται σε συγκρουση τοσο ευκολα?
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    οσο πιο ακαμπτο τοσο πιο ευθραυστο..........

  5. #5
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    αστοχία υλικου μήπως ????

    με τόσα λίγα χλμ τέτοια ζημειά ??? και δέν είναι κάν σε ένωση κόληση αλλά άν βλέπω καλά σε κομμάτι ενιαίο (πιο πάνω φαίνετε η ραφή και φαίνετε ανέπαφη ???

    japan σου λένε μετά
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    οσο πιο ακαμπτο τοσο πιο ευθραυστο..........
    συμφωνοι, και προφανως η μηχανη δεν εχει ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης, αλλα εγω θα περιμενα τουλαχιστο κοψιμο στο λαιμο και οχι στο δελτα πανω
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  7. #7
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    προφανώς πριν σπάσει το πλαίσιο με 40χλμ είχε στουκάρει πριν καν 2μηνο με 200+

    κάποια πράγματα δεν κολλάνε..
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ο κατασκευαστης δεν ειναι υποχρεωμενος να μελετησει το πλαισιο ωστε να αντεχει σε κρουσεις αφου αυτο δεν συμβαλλει στην παθητικη ασφαλεια του αναβατη (η οποια ετσι κι αλλιως ειναι ανυπαρκτη)
    ισα ισα τον συμφερει σε καθε σοβαρο πεσιμο ο σκελετος να γινεται θρυψαλα ωστε να υπαρχει και καταναλωση
    αυτο που ενδιαφερει ειναι η μεγιστη ακαμψια με το ελαχιστο βαρος στο μικροτερο κοστος

  9. #9
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ο κατασκευαστης δεν ειναι υποχρεωμενος να μελετησει το πλαισιο ωστε να αντεχει σε κρουσεις αφου αυτο δεν συμβαλλει στην παθητικη ασφαλεια του αναβατη (η οποια ετσι κι αλλιως ειναι ανυπαρκτη)
    ισα ισα τον συμφερει σε καθε σοβαρο πεσιμο ο σκελετος να γινεται θρυψαλα ωστε να υπαρχει και καταναλωση
    αυτο που ενδιαφερει ειναι η μεγιστη ακαμψια με το ελαχιστο βαρος στο μικροτερο κοστος
    What ????????!!
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  10. #10
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ισα ισα τον συμφερει σε καθε σοβαρο πεσιμο ο σκελετος να γινεται θρυψαλα ωστε να υπαρχει και καταναλωση.
    Ευφυέστατο... τώρα εάν μετά το σοβαρό πέσιμο ο υποψήφιος καταναλωτής είναι ανίκανος προς κατανάλωση ή έχει αποδημήσει εις Κύριον είναι λεπτομέρεια.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    οσο πιο ακαμπτο τοσο πιο ευθραυστο..........
    Μας λες και γιατί;

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2013
    Μηνύματα
    76
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dmf Προβολή μηνύματος
    Μας λες και γιατί;
    Γιατί δεν μπορεί να αποροφήσει τις δυνάμεις της κρούσης, κοινώς δεν μπορεί να λαστιχάρει...

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Ευφυέστατο... τώρα εάν μετά το σοβαρό πέσιμο ο υποψήφιος καταναλωτής είναι ανίκανος προς κατανάλωση ή έχει αποδημήσει εις Κύριον είναι λεπτομέρεια.
    Κι όμως αληθινό. Η κατάσταση της μοτοσυκλέτας είναι άσχετη με την κατάσταση της υγείας του αναβάτη.

    Που είναι το παράξενο?

    Ο toyar έχει δίκιο, σε όσα είπε.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Κι όμως αληθινό. Η κατάσταση της μοτοσυκλέτας είναι άσχετη με την κατάσταση της υγείας του αναβάτη.

    Που είναι το παράξενο?

    Ο toyar έχει δίκιο, σε όσα είπε.

    Ίσως δεν κατάλαβα το τί θέλει να πει...Από τα γραφόμενά του κατάλαβα ότι συμφέρει την κάθε εταιρεία να γίνεται κομμάτια ο σκελετός ώστε να πουλάνε περισσότερος σκελετούς. Κατάλαβα σωστά; Εάν τώρα το ατύχημα είναι σοβαρό και μαζί με το σκελετό της μηχανής έχει γίνει σκελετός ο ίδιος ο αναβάτης, αυτό που λέω είναι ότι δεν θα υπάρχει καταναλωτής πλέον για το προϊόν.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Ασχετο το ενα με το αλλο, αν ειναι να μας χαιρετησει ο αναβατης σε μια τουμπα το τι θα απογινει το πλαισιο δηλ ειτε κοπει ειτε οχι δεν εχει αντικτυπο στην ασφαλεια του,τωρα αν επιζησει....ναι εννοειται οτι θα καταναλωσει κι ενα πλαισιο απο την εταιρεια
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πόσο ρευστά είναι τα πράγματα στους δρόμους
    από jp79 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2010, 13:30
  2. ποσο ασφαλες ειναι τα carbon?
    από intruder στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2010, 17:32
  3. Πως ειναι τα μπουζι σε φτωχο μειγμα;
    από Ληστης στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2008, 11:29
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2008, 15:41
  5. Ποσο απλα ειναι τα πραγματα...???
    από ireneepi στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 19:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF