Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 67

Θέμα: RSV4R vs 1199 Panigale vs S1000RR

  1. #31
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    το αυτό ... όμως δεν έχουν τη διαφορά στη δύναμη που θα νόμιζε κάποιος κοιτώντας αποκλειστικά το διάγραμμα και μη λαμβάνοντας υπ'όψιν το γρανάζωμα...δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός
    Όχι δεν γίνεσαι γιατί τα διαγράμματα δεν τα κάνουν με το ίδιο γρανάζωμα και τα δύο. Αυτό λέμε.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #32
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.293
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μυριζομαι ματσολα στα διαγραμματα ισχυος-ροπης....
    Τι ροπουλα ειναι αυτη ρε παιδια??Οντως κατι παιζει...

    Υ.Γ μηπως να βαλω την δικια μου την δυναμομετρηση να τους κανω λιγο πλακα ρε??
    Τελευταία τροποποίηση από DoctoR_k6; 29/05/2013 στις 14:28.
    Ride(s) the wind of change...

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Όχι δεν γίνεσαι γιατί τα διαγράμματα δεν τα κάνουν με το ίδιο γρανάζωμα και τα δύο. Αυτό λέμε.
    ας υποθέσουμε ότι τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι στην έξοδο μιας στροφής με χ km/h...σε αυτά λοιπόν τα km/h με 2η σχέση στο κιβώτιο (αυθαίρετη υπόθεση) το 2κ θα έχει y στροφές ενώ το 4κ (με ίδια σχέση στο κιβώτιο και στα ίδια km/h) θα έχει y+...οπότε με αναγωγή στο διάγραμμα βλέπουμε πως η διαφορά σε real life συνθήκες δεν είναι 20hp αλλά πολύ λιγότερη....αντιλαβού?

    edit:αυτό συμβαίνει διότι το 2κ δε μπορεί να στροφάρει στα νούμερα του 4κ οπότε είναι γραναζωμένο πιο μακρύ...έτσι δεν είναι?
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #34
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    ας υποθέσουμε ότι τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι στην έξοδο μιας στροφής με χ km/h...σε αυτά λοιπόν τα km/h με 2η σχέση στο κιβώτιο (αυθαίρετη υπόθεση) το 2κ θα έχει y στροφές ενώ το 4κ (με ίδια σχέση στο κιβώτιο και στα ίδια km/h) θα έχει y+...οπότε με αναγωγή στο διάγραμμα βλέπουμε πως η διαφορά σε real life συνθήκες δεν είναι 20hp αλλά πολύ λιγότερη....αντιλαβού?
    Όχι. Υποθέτεις ότι όλα αυτά γίνονται με το ίδιο γρανάζωμα και στα δύο ή με διαφορετικό;

    Με τα ίδια ναι, το i4 κλείνει την ψαλίδα αλλά δεν νομίζω ότι την κλείνει εντελώς.

    Με διαφορετικά γρανάζια (γιατί κι αυτοι που τα στήνουν κάτι ξέρουν) το 1000 τον έχει πιει και βλέπει την κωλάρα του 1198...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #35
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Ορίστε και οι ροπές(που μαζί με τα φρένα είναι για τις αδερφές! )

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1198bmw_t.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	65,3 KB 
ID:	291646

  6. #36
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Ορίστε και οι ροπές(που μαζί με τα φρένα είναι για τις αδερφές! )

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1198bmw_t.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	65,3 KB 
ID:	291646
    Δίνουν και racing ηνί;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #37
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Ορίστε και οι ροπές(που μαζί με τα φρένα είναι για τις αδερφές! )

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1198bmw_t.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	65,3 KB 
ID:	291646
    13 κιλά στις 8000 δεν είναι γι αδερφές!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #38
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.293
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC0041112121.jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	80,1 KB 
ID:	291652

    Ξεθαψα κ το δικο μου πριν 6 χρονια...Τους εχω??

    Gixxerman τι λες??
    Ride(s) the wind of change...

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC0041112121.jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	80,1 KB 
ID:	291652

    Ξεθαψα κ το δικο μου πριν 6 χρονια...Τους εχω??

    Gixxerman τι λες??

    δε θέλω να περιαυτολογούμε αλλά ήμασταν μπροστά από την εποχή μας....
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 30/05/2013 στις 06:09.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #40
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Μετρήσεις από άλλα δυναμόμετρα και με διαφορετικό correction factor ούτε καν πρέπει να συγκρίνονται...

  11. #41
    Πιαστήκαμε με τα διαγράμματα και χάνουμε την ουσία ... Το aprilia ράβει κοστούμια σε δυνατότερα μοτοσακά... Και δεν το λένε μόνο σ'αυρό το τεστ...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Μετρήσεις από άλλα δυναμόμετρα και με διαφορετικό correction factor ούτε καν πρέπει να συγκρίνονται...
    Ξινίλες...ζήλια-ψώρα...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #43
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Ξινίλες...ζήλια-ψώρα...
    LOL! Μη σου κάνω το BMW να βγάλει 195 ρόδα στο ίδιο διάγραμμα όμως και μετά αρχίζετε και φωνάζετε όλοι φάουλ!!

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Έχω οδηγήσει το RSV4 (R&Factory),1098S και είμαι κάτοχος του S1000RR αλλά δυστηχώς δεν έχω οδηγήσει 1199.Προσωπική μου άποψη είναι πως το παν εξαρτάται από το στυλ οδήγησης και τις προτημίσεις του αναβάτη.Το RSV4 πολύ καλό με ευελιξία (Factory) αλλά χάνει στα φρένα και ιπποδύναμη.Το απλό R δεν με ενθουσίασε τόσο όσο το δικό μου, ούτε σε ευεληξία ούτε, σε αναρτήσεις.To Ducati τώρα δεν δεν δεν...Ενώ με τρελένει σε ομορφία, οδηγικά πρέπει να αλλάξω πολλά για να δω κάτι.Ακόμη και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του 1098S παραδέχεται ότι ταλαιπωρείται αλλά δεν το αλλάζει λόγω ιδεολογίας(προήλθε από 998).Ναι ροπάκλα αλλά μέχρι εκεί.Θέλει εμπειρία 2κύλινδρη στην οδήγησή του και προσωπικά πιστεύω ότι είναι μόνο για πίστα περισσότερο από τα άλλα 2.Το S1000RR χάνει μόνο σε ευεληξία με το RSV4 Factory αν και πιστεύω ότι το ΗΡ4 με τις ζάντες ίσως να κλείνει δραματικά την ψαλίδα της ευεληξίας.
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  15. #45
    Δεν έχω οδηγήσει κανένα αν και θά´θελα πολύ...σύμφωνα με τα όσα γράφουν το s1000rr έχοντας ιαπωνικό DNA είναι πιο εύκολο ,συγχωρεί πολλά περισσότερα από το άλλα 2 με ελεγχόμενες ελαστικότητες στο πλαίσιο...το panigale είναι το πιο δύστροπο,άκαμπτο σύνολο και με κινητήρα που τετρακυλινδρίζει στα χαρακτηριστικά απόδοσης ούτως ώστε να βγάλει άλογα ψηλά...και κάπου ανάμεσα το rsv4 πολύ ικανό πλαίσιο με έναν ροπάτο V4 που όμως υστερεί σε δύναμη σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα...ίσως η πιο "λογική" επιλογή για καθημερινή συμβίωση (εννοώ κι εκτός πίστας) είναι το BMW ..το Ducati σου κάνει το βίο αβίωτο παντού ... Και το Aprilia για ορκισμένους πιστάκηδες και ρομαντικούς εραστές του V4
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. pirelli diablo Vs brigeston bt012 Vs michelin
    από GTZ750 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 102
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2006, 16:04
  2. νέο Varadero vs BMW 1200 vs KTM 950
    από the_passenger στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2005, 12:17
  3. suzuki TL vs Honda VTR vs Thunderace
    από fire στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 15:31
  4. Transalp 650 Vs Fazer 600 Vs Bmw 650 Gs
    από ΤΑSΟS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF