Να συμπληρώσω ότι σίγουρα δεν θα μπορέσω να φτάσω ποτέ στα οριά τους καμία από τις 3 μηχανές![]()
Να συμπληρώσω ότι σίγουρα δεν θα μπορέσω να φτάσω ποτέ στα οριά τους καμία από τις 3 μηχανές![]()
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Καλά αυτό δε χρειαζόταν καν να το αναφέρεις...είναι ΤΟΣΟ αυτονόητο...αλλά δεν είναι αυτό το θέμα..δε χρειάζεται να τις φτάσεις στα όριά τους για να σου δείξουν το χαρακτήρα τους...πχ η Ducati θα αισθάνεται άνετα μόνο σε δρόμο χαλί(δλδ πουθενά!)...οπουδήποτε αλλού θα δυσφορεί και θα το δείχνει πολύ-πολύ πριν το όριό της..
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Έχω κι εγώ φρεσκαδούρα από Ιταλία, το περιοδικό motociclismo (εκτος από τα 4 superbikes, έχει και τα 8 θηρία mega on-off τέστ στην Ελλάδα).
Οι τιμές στο χαρτί, μετρημένα στο ίδιο δυναμόμετρο και στην ίδια ζυγαριά χωρίς βενζίνη. potenza max alla ruota=μεγιστη ιπποδύναμη στη ρόδα, peso=βάρος, CV=hp. Τη φωτογραφία την έχω αλλάξει 15φορές στην σωστή μεριά όπως φυσικά σωστά την τράβηξα όπως και τις άλλες...αλλά για κάποιο λόγο δεν την γυρίζει το imageshack.
http://imageshack.us/a/img838/8190/p...sv4bmws100.jpg
Τα δυναμογράμματα και οι ροπές.
http://imageshack.us/a/img14/5655/dy...4bmws1000r.jpg
Οι χρόνοι στην πρώτη πίστα San Martino del Lago, 100+χλμ νότια του Μιλάνο με 200ευρώ η μέρα και 140ευρώ μισό πρωί ή μισό απόγευμα. Οι συντεταγμένες 45° 5'3.40"N 10°18'31.82"E .
http://imageshack.us/a/img28/2057/sa...lagorsv4bm.jpg
Και η δεύτερη πίστα το Misano Marco Simonceli.
http://imageshack.us/a/img441/3912/m...moncelirsv.jpg
Να προσθέσω πως ο tester A είναι ο Ilario Dionisi, πρωταθλητής Ιταλίας. Ο τέστερ Β ο πιο γρήγορος δημοσιογράφος του περιοδικού.
Οριακά το RSV4 κέρδισε.
Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 30/05/2013 στις 12:37.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Τελικά καλύτερα να την ανεβάσω έτσι...
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Χειρότερη επιτάχυνση, χειρότερη ροπή, χειρότερη τελική, χειρότερα φρένα και πιο βαρύ από την bmw και νίκησε. Πώς γέγεν αυτό;
Δηλ τόσο γαμάτο χειρισμό έχει;
Από το δημοσίευμα..τα περισσότερα μέτρα δε λέει ότι χρειάζεται;
Η ροπη, η ισχυς, το βαρος κλπ δεν ειναι παρα νουμερα που παιζουν καταλυτικο ρολο μονο σε ευθειες και δυναμομετρα, στην πιστα το πραμα αλλαζει, εκει μετραει και το 'στησιμο' (σα να λεμε ο χαρακτηρας) και το πως επικοινωνεις με το μηχανημα. Αυτα δεν φαινονται στα νουμερα. Οπως δεν φαινεται κι ο τροπος με τον οποιο τα νουμερα αυτα εκδηλωνονται.
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 30/05/2013 στις 14:22.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Αυτό από μόνο του δε λέει κάτι. Σκέψου ότι φοράει ίδιες δαγκάνες - τρόμπα φρένου με το 1199, το 1199 έχει 330 δισκόπλακες και ίσως και διαφορετική πάστα τακάκια. Το HP4 φοράει την προηγούμενη σειρά μονομπλόκ.
Ρόλο παίζει και το βάρος, η κατανομή βάρους, τα χαρακτηριστικά φρένου του κινητήρα. Επιπλέον, τα 3 μηχανάκια από τα 4 που συγκρίνονται στο φρενάρισμα, έχουν όλα ABS, εκτός και αν το λέει μέσα στο άρθρο σε κάποιο σημείο, δεν γνωρίζουμε εάν το είχαν ενεργό και σε ποια ρύθμιση. Ίσως και αυτό να επηρεάζει το αποτέλεσμα...
Το σίγουρο μειονέκτημα που έχει κατ'εμέ το RSV4 στα φρένα είναι οι λεπτοί δίσκοι μπροστά που νιώθω ότι σε συνεχόμενους γύρους με δυνατά φρεναρίσματα την ακούνε λίγο, σαν να υπερθερμαίνονται και πέφτει η απόδοση...
κορυφαιες ευρωπαικες μηχανες.............
ποια θα χαλασει πρωτη λεει;![]()