Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: ρουλεμαν 37.000 τοσο λιγο?

  1. #1

    ρουλεμαν 37.000 τοσο λιγο?

    τωρα δεν ξερω αμα διαλεξα σωστη κατηγορια και τιτλο.
    λοιπον εχθες ειχα παει πιστα μεγαρα με το χορνετ μου στο τελος του 7σεασον,ελιωσα το ξερω ακουω ενα σφυριγμα στο πισω τροχο,ωχ λεω.

    ειχε παει κατα τις 6.30 το απογευμα ηταν να φυγω ετσι και αλιως.
    μεχρι να γυρισω πισω πηγαινα χαλαρα στην εθνικη με 100-120χλμ αρχισε και γινοταν ποιο εντονος ο ηχος.
    για να μην σας ζαλισω εφτασα καλα το πρωι την πηρα την μηχανη μου στην δουλεια στο συνεγειο του δημου που φτιαχνουμε φορτηγα και ι.χ,
    λυνω τροχο πισω και τι να δω? το ρουλεμαν που ειναι απο την μερια της δισκοπλακας την δεξια, ειχε διαλυσει μιλαμε κανονικοτατα ομως,τα αλλα δυο ηταν μια χαρα, φοραει τρια ρουλεμαν οι περισοτεροι θα το ξερετε,αλλα το γραφω ετσι για μαθουν και οι αλλοι.

    αλλαξα και τα τρια εβαλα koyo εκτος απο το μεγαλο που βγαινει σε ngk αμα θυμαμε, 55ευρω μαζι με τα δυο τσιμουχακια, λεω ας τα αλλαξβ και αυτα.
    ρωτω βρε παιδια λιγα χλμ 37.000 δεν ειναι για αλλαγη ρουλεμαν? μαμα κιολας που ειναι καινουργια η μηχανη,κοιταξα ενα ββλιαρακι που εχω, κραταω ποτε αλλαξα λαδια ποτε το πηγα για σερβις,ποτε αλλαξα λαστιχα και κτλ.

    την μηχανη την ειχα παει για αλλαγη ελαστικων στα 34.000 και κλασικα ο λαστιχας το πισω παξιμαδι το εσφιξε με τα χερια,δεν εβαλε ροποκλειδο,ροποκλειδο τι λεω τωρα ε?στην ελλαδα τετοια πραγματα?
    το παξιμαδι ειναι απο την μερια της δισκοπλακας οπως ειπα αλλα και απο εκει που σφιγεις το παξιμαδι,λεω μηπως απο υπερβολικο σφιξιμο το τεζαρε το ρουλεμαν και μετα απο 4.000χλμ παρεδωσε πνευμα?

    την μηχανη δεν μπορω να πω οτι το σκιζω ενταξει εχω παει 4 φορες μεγαρα εχω κανει απο 7 σεασον και δυο φορες auto festival που εκει εκανα τα μαθηματα riding school,ταξιδια καργα οπως περυσι εξωτερικο,αλλα και παλι μου φαινοντε λιγα τα 37.000χλμ

    βεβαια πολλα μπορει να ειναι η απλα μπορει να ηταν η ωρα του,α τωρα που ειχα μονταρει σημερα ειδα και κατι αλλο ο ρεγουλατορος ξερετε για την αλυσιδα ο ενας ηταν στο 4 και αλλος στο 3,5 οποτε και αυτο μπορει να παιζει.

    αυτα ξερω σας ζαλισα,αλλα κουβεντα να γινετε.

    τωρα το εσφιξα με ροποκλειδο 98νιουτον(10) κιλα ετσι γραφει το μανιουαλ.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  2. #2
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    κακή ευθυγράμμιση τροχού ή/και υπερβολικό σφίξιμο του παξιμαδιού καταπονεί τα ρουλμαν όπως είπες και εσύ. Αφού στο έσφιξε με το χέρι και όχι με το πόδι πάλι καλά

    Για να είσαι σίγουρος στην ευθυγράμμιση να μετράς με ένα μέτρο την απόσταση μεταξύ κέντρου τροχού
    και έδρασης ψαλιδιού. Μετράς και από τις 2 μεριές και πράττεις αναλόγως.

    Τώρα και εμένα λίγα μου φαίνονται αυτά τα χιλιόμετρα.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nihristo Προβολή μηνύματος
    κακή ευθυγράμμιση τροχού ή/και υπερβολικό σφίξιμο του παξιμαδιού καταπονεί τα ρουλμαν όπως είπες και εσύ. Αφού στο έσφιξε με το χέρι και όχι με το πόδι πάλι καλά

    Για να είσαι σίγουρος στην ευθυγράμμιση να μετράς με ένα μέτρο την απόσταση μεταξύ κέντρου τροχού
    και έδρασης ψαλιδιού. Μετράς και από τις 2 μεριές και πράττεις αναλόγως.

    Τώρα και εμένα λίγα μου φαίνονται αυτά τα χιλιόμετρα.
    ναι το ξερω να το ευθυγραμμιζω, αυτο που το ενα ηταν 4 και το αλλο 3,5 πρεπει να ειναι η του λαστιχα γιατι κατι ειδα ποθ πειραζε εκει οταν αλλαζε τα λαστιχα η του μηχανικου μου που χλωμο το κοβω το δευτερο.
    αυτο λεω και εγω μαν λιγα μου φαινοντε τα χλμ.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  4. #4
    Φιλε μου να σου πω και εγω τι εμαθα οταν αλαξα 2 φορες στα 33000χλμ και στα 40000χλμ ρουλεμαν πισω τροχου!
    1)Σαφεστατα οτι γραφτηκαν πιο πανο αυτα ειναι και τα κυριοτερα

    2)το δεξι πισω ρουλεμαν καταπονειτε γενικα περισοτερο απο το αριστερο γιατι η δυναμη που ασκειτε απο την αλυσηδα που βρισκεται αριστερα το ζοριζει περισοτερο δεν ξερω αν καταλαβενεις πως το εννοω...!

    και εμενα της 2 φορες που τα αλαξα τα αριστερα ηταν κομπλε και του γραναζιου και του τροχου απλα το δεξι εκανε κατι σκαλωματα που στην ζυγοσταθμιση υστερα απο αλαγη ελαστικου δεν το εδειχνε παρα μονο με τη αφη εννοητε οτι δεν ειχαν διαλυση τελειως και συγουρα και το δικο σου πριν τα παιξει τελειως εκανε τα ιδια σκαλωματα απλα κανεις δεν στο ειπε η απλα δεν τα επιασε να δει αν σκαλωνουν!

    Το σωστο ειναι να τα αλλαζεις απο οταν αρχισουν να σκαλωνουν εστω και λιγο γιατι αν διαλησουν δεν ξερης τι ζημια θα μπορουσαν να σου κανουν!

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CBR900RR 98-99 Προβολή μηνύματος
    Φιλε μου να σου πω και εγω τι εμαθα οταν αλαξα 2 φορες στα 33000χλμ και στα 40000χλμ ρουλεμαν πισω τροχου!
    1)Σαφεστατα οτι γραφτηκαν πιο πανο αυτα ειναι και τα κυριοτερα

    2)το δεξι πισω ρουλεμαν καταπονειτε γενικα περισοτερο απο το αριστερο γιατι η δυναμη που ασκειτε απο την αλυσηδα που βρισκεται αριστερα το ζοριζει περισοτερο δεν ξερω αν καταλαβενεις πως το εννοω...!

    και εμενα της 2 φορες που τα αλαξα τα αριστερα ηταν κομπλε και του γραναζιου και του τροχου απλα το δεξι εκανε κατι σκαλωματα που στην ζυγοσταθμιση υστερα απο αλαγη ελαστικου δεν το εδειχνε παρα μονο με τη αφη εννοητε οτι δεν ειχαν διαλυση τελειως και συγουρα και το δικο σου πριν τα παιξει τελειως εκανε τα ιδια σκαλωματα απλα κανεις δεν στο ειπε η απλα δεν τα επιασε να δει αν σκαλωνουν!

    Το σωστο ειναι να τα αλλαζεις απο οταν αρχισουν να σκαλωνουν εστω και λιγο γιατι αν διαλησουν δεν ξερης τι ζημια θα μπορουσαν να σου κανουν!
    το 2 δεν το επιασα,με μπερδεψες λιγο,γραφεις αυτο ο δεξι πισω ρουλεμαν καταπονειτε γενικα περισοτερο απο το αριστερο γιατι η δυναμη που ασκειτε απο την αλυσηδα που βρισκεται αριστερα το ζοριζει περισοτερο δεν ξερω αν καταλαβενεις πως το εννοω...!
    λες στην αρχη το δεξι πισω ρουλεμαν καταπονειτε περισοτερο,γιατι απο αριστερα που βρισκετε η αλυσιδα το καταπονει περισοτερο,δεν θα επρεπε η αριστερη μερια αφου ειναι εκει η αλυσιδα και εκει τρωει ολες τις δυναμεις κινησεως τα αριστερα ρουλεμαν τα καταπονουντε περισοτερο?

    το ξερω οτι πρεπει να τα αλλαζεις οταν σκαλωνουν,ελα ντε που δεν εδειξαν τετοια σημαδια παρα εχθες στην πιστα και μολις το πηρα χαμπαρι αρχιζαν και σφυριζαν σταματησα και γυρισα πισω.
    αστα να πανε τη ζημια μπορουν να σου κανουν απο το να κολησουν και να σου φρεναρουν τον τροχο μεχρι μεσα να στα γαμισει ολα,μολις ελυσα τον τροχο και ειδα οτι εχει διαλυσει κυριολεκτικα το ρουλεμαν,λεω ωχ τα γαμισε ολα μεσα γιατι μπορει να στα εχει ανοιξει και να βαζεις ρουλεμαν καινουργιο στην φωλια να το πω ετσι και να μπαινει αερα πατερα απο τι που πρεπει πρεσαριστο να το πω ετσι.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  6. #6
    θα σου πω εγω πως το καταλαβα οταν μου το εξηγησε ο μαστορας μου.σκεψου τον αξονα του τροχου και την αλυσιδα που ειναι αριστερα οταν τραβας το γκαζι η δυναμη παει μονοπατα αριστερα τραβοντας την ζαντα να παει ευθεια αφου υπαρχει ο αξονας στον οποιο γυρνανε τα ρουλεμαν του τροχου σκεψου πιο ρουλεμαν την ακουει σε αυτη την κινηση περισοτερο προσπαθωντας να κρατηση την ζαντα ευθεια και θα καταλαβης οτι ειναι το δεξι!δεν μπορω να στο εξηγησω αλλιως γιατι εγω ετσι το καταλαβα!τωρα αν κανω λαθος δεν ξερω μιας και δεν ειμαι μηχανικος αλλα εμπιστευομαι απολυτα τον μηχανικο μου και επειδη εχω 2 στα ρουλεμαν δεξι που μου εχουν κανει σκαλωματα!

    Τωρα αυτο που λες οτι δεν σου εδειξαν σκαλωματα και διαληθηκαν ετσι το μυαλο μου παει οτι μπορει να κοπικε η στεγανοποιηση που εχουν και να περασε νερο στης μπιλιες!αυτο μπορει να συμβη αν δεν κανω λαθος η απο φθορα χρονων μιας και ειναι απο πλαστικο η οταν πλενεις την μηχανη σου με πιεστικο ριχνης απο κοντα εκει με πιεση!

    Αν κανω λαθος στο συλλογισμο μου πειτε το!

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CBR900RR 98-99 Προβολή μηνύματος
    θα σου πω εγω πως το καταλαβα οταν μου το εξηγησε ο μαστορας μου.σκεψου τον αξονα του τροχου και την αλυσιδα που ειναι αριστερα οταν τραβας το γκαζι η δυναμη παει μονοπατα αριστερα τραβοντας την ζαντα να παει ευθεια αφου υπαρχει ο αξονας στον οποιο γυρνανε τα ρουλεμαν του τροχου σκεψου πιο ρουλεμαν την ακουει σε αυτη την κινηση περισοτερο προσπαθωντας να κρατηση την ζαντα ευθεια και θα καταλαβης οτι ειναι το δεξι!δεν μπορω να στο εξηγησω αλλιως γιατι εγω ετσι το καταλαβα!τωρα αν κανω λαθος δεν ξερω μιας και δεν ειμαι μηχανικος αλλα εμπιστευομαι απολυτα τον μηχανικο μου και επειδη εχω 2 στα ρουλεμαν δεξι που μου εχουν κανει σκαλωματα!

    Τωρα αυτο που λες οτι δεν σου εδειξαν σκαλωματα και διαληθηκαν ετσι το μυαλο μου παει οτι μπορει να κοπικε η στεγανοποιηση που εχουν και να περασε νερο στης μπιλιες!αυτο μπορει να συμβη αν δεν κανω λαθος η απο φθορα χρονων μιας και ειναι απο πλαστικο η οταν πλενεις την μηχανη σου με πιεστικο ριχνης απο κοντα εκει με πιεση!

    Αν κανω λαθος στο συλλογισμο μου πειτε το!
    οχι σωστα τα λες παιζουν τετοια ενδεχομενα.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αν η απόσταση μεταξύ των 2 ρουλεμάν είναι μεγαλύτερη (συνήθως είναι) από αυτήν μεταξύ του αριστερού ρουλεμαν και του γραναζιού κίνησης, το δεξί τραβάει μεγαλύτερο ζόρι...
    (πολλαπλασιάζεται η δύναμη κατά τον λόγο των 2 αποστάσεων..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CBR900RR 98-99 Προβολή μηνύματος
    Τωρα αυτο που λες οτι δεν σου εδειξαν σκαλωματα και διαληθηκαν ετσι το μυαλο μου παει οτι μπορει να κοπικε η στεγανοποιηση που εχουν και να περασε νερο στης μπιλιες!αυτο μπορει να συμβη αν δεν κανω λαθος η απο φθορα χρονων μιας και ειναι απο πλαστικο η οταν πλενεις την μηχανη σου με πιεστικο ριχνης απο κοντα εκει με πιεση!

    εχω ένα bandit 1250. Στις 37.200χλμ άλλαξα πίσω ρουλεμάν, το μοναδικό που έχει. Το κατάλαβα και εγώ στην κίνηση, ακουγα μεταλλα να τρίβονται και την πίσω ρόδα να κουνιέται σαν να μην έχει σωστή πίεση αέρα. Το θέμα μου εμένα ήταν το νερό, είτε λόγω παλαιότερων πλυσιμάτων με πιεστικό σε πλυντήριο, είτε λόγω καποιων χωμάτινων χλμ που έγιναν σε διάφορα ταξίδια. Και λέω ότι πρόβλημα ήταν το νερό γιατί μέσα στο ρουλεμαν, το οποίο δεν είναι κλειστού τύπου αλλά ανοικτό από τη μία πλευρά, υπήρχε ασπρο λάδι - μούργα και όχι μαύρο όπως πρέπει.

  10. #10
    πάντως κάποια μπουζούκι δεν έχουν την μεμβράνη αδιαβροχοποίησης στα ρουλεμάν τους..... :a37:

  11. #11
    Γυροσκοπικό και καταπόνηση παίζει όταν ο τροχός δεν είναι εκεί που πρέπει να είναι και φυσικά ρουλεμαν κλειστού τύπου επιβάλονται σε μια περιοχή που βρέχεται και σκονίζεται κάθε στιγμή.

  12. #12
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.683
    Επειδή με βλέπω να πηγαίνω και εγώ προς ρουλεμάν πίσω τροχού, ξέρει κανείς ρε παιδιά τους κωδικούς τους ;

    Βρήκα εδώ ότι χρειάζομαι 2 6204UU και ένα 6322, αλλά με αυτούς τους κωδικούς δε βρίσκω κάτι στο net για να τα παραγγείλω

    Θυμάται / ξέρει κανείς ακριβείς τύπους ;

    Ευχαριστώ

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  13. #13
    Μία ψαχτικη (μοντέλο 09 abs?) Βγάζει

    - Two 6004D45 (20x45x12) Bearings εμπρός
    Πίσω αριστερά 6204 2RS DDU Bearing 20x47x14mm
    Πίσω δεξια 6204 2RS DDU Bearing 20x47x14mm

    3 ευρώ το ένα λογικά σε skf...
    Το άλλο δεν το βρίσκω, πρέπει να είναι γραναζιερα αλλά επίσης 2rs θα είναι.

  14. #14
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.683
    Πίσω έχει 3 Γιάννη, αριστερά βλέπω ότι έχει και ένα 6322

    Thnx κιόλας

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Επειδή με βλέπω να πηγαίνω και εγώ προς ρουλεμάν πίσω τροχού, ξέρει κανείς ρε παιδιά τους κωδικούς τους ;

    Βρήκα εδώ ότι χρειάζομαι 2 6204UU και ένα 6322, αλλά με αυτούς τους κωδικούς δε βρίσκω κάτι στο net για να τα παραγγείλω

    Θυμάται / ξέρει κανείς ακριβείς τύπους ;

    Ευχαριστώ
    Αυτα μάλλον είναι Honda Part numbers.
    Θα πρέπει να τα βγάλεις εσυ η ο μηχανικός σου και να αγοραστούν Koyo/SKF ή οτι αποφασίσεις με τα δείγματα στο χέρι.
    Να παρεις κλειστού τύπου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Για πάμε να γελάσουμε λίγο.....!
    από bikersonly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 15:50
  2. Γειά σου φίλε Δημήτρη. Σε έζησα λίγο αλλά θα σε θυμάμαι πάντα.
    από Adventure-R στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 09:27
  3. Για πάμε λίγο...
    από Zanzibar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 17:01
  4. Καλημέρα μας με λίγο γέλιο!
    από petridist στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2003, 13:06
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 08:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF