Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: περί Arai... ο λόγος

  1. #1

    περί Arai... ο λόγος

    καλημέρα σας!

    σκοπός του παρόντος είναι να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας και να ακούσω και ένα δυο σχόλια σχετικά με το θέμα...

    11ος του 2009 - 3ος του 2013

    αυτός είναι ο χρόνος από την αγορά ενός ARAI CHASER και την χρήση του, μέχρι και την εναπόθεσή του στο ράφι, και αγορά καινούριου κράνους...
    μέσα σε αυτό το διάστημα το φόραγα ανελλειπώς και καθημερινώς, χωρίς να με προβληματίσει στη χρήση του, ή στους μηχανισμούς του. Μου παρείχε την αίσθηση που ήθελα ακριβώς, την ακουστική, την οπτική, την άνεση και ότι άλλο ζητάει κανείς από ένα κράνος πέραν φυσικά της ίδιας της προστασίας.
    Όμως, ο καιρός πέρασε, τα μαξιλάρια εφθάρησαν παρόλα τα προσεκτικά πλυσίματα και την φροντίδα, η ζελατίνα και το πίνλοκ θάμπωσαν με αποτέλεσμα να το φοράω ανοικτό κατά το πλείστον...

    Οι καιροί είναι δύσκολοι όπως θα έχετε ακουστά, και έτσι από τον Γενάρη φέτος, αντί να αγοράσω τον διάδοχο του Arai μου ψάχτηκα να το επιδιορθώσω. Και ερχόμαστε στο δια ταύτα...

    μαξιλαράκια-μάγουλα σετ: 50 euro
    ζελατίνα: 50 euro
    pinlock: 25 euro

    συνολικό κόστος: 125 euro.

    επίσης μετά από μία τυχαία έρευνα, διαπίστωσα ότι η sharp ( http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/arai-chaser ) του έδινε 3 αστέρια ασφάλειας, με τραγική λεπτομέρεια την αριστερή πλευρά που έβγαινε θανατηφόρα σε ενδεχόμενο χτύπημα. Μετά και από αυτή τη διαπίστωση θεώρησα ότι τα 125 ευρώ, εννοείται ότι δεν θα πήγαιναν στην επιδιόρθωση αυτού του κράνους, αλλά ένιωσα και λίγο αδικημένος για το γεγονός ότι 3,5 χρόνια το φόραγα νιώθωντας ασφαλής, ενώ άλλα κράνη των 100 ευρώ (σύμφωνα με τη sharp για να είμαστε και ακριβείς) κρίνονται ασφαλέστερα....


    αυτά από εμένα, τα σχόλια δικά σας...

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Το τεστ sharp αποδείχτηκε οτι δεν είναι αξιόπιστο.
    Αλλαξε ζελατίνα και μαξιλαράκια και θα εισαι μια χαρά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    ...

    αυτά από εμένα, τα σχόλια δικά σας...
    Το μόνο σχόλιο που μπορω να κάνω είναι να εκφράσω την έκπληξή μου ότι επιτρέπεται ακόμα στους ερασιτέχνες αυτούς να έχουν κάνουν τεστ και να τα προβάλλουν.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #4
    Δηλαδή τι περισσότερο γνωρίζετε για την αξιοπιστία του sharp ρε παιδιά και δεν το λέτε...?


    ΥΓ τα λεφτά για τα ανταλλακτικά επενδύθηκαν ήδη για αγορά νέου κράνους...

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή τι περισσότερο γνωρίζετε για την αξιοπιστία του sharp ρε παιδιά και δεν το λέτε...?


    ΥΓ τα λεφτά για τα ανταλλακτικά επενδύθηκαν ήδη για αγορά νέου κράνους...
    Εν συντομία λέμε ότι λέει μ@λακίες.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή τι περισσότερο γνωρίζετε για την αξιοπιστία του sharp ρε παιδιά και δεν το λέτε...?


    ΥΓ τα λεφτά για τα ανταλλακτικά επενδύθηκαν ήδη για αγορά νέου κράνους...

    http://www.visordown.com/motorcycle-...tist/7268.html
    http://www.birmingham.ac.uk/Document...metratings.pdf


    Δηλαδή πήρες κράνος με 125 Ευρω αντί να αλλάξεις μαξιλαράκια και ζελατίνα σε Arai 3 μιση χρονών?
    Αν ναι κακώς έπραξες.
    Εχεις ενα σαφώς υποδεέστερο κράνος απο αυτό που είχες, κι ας ειναι το φτηνό Arai το Chaser. Εκτός κι αν έδωσες κατιτις παραπάνω, πχ 250 Ευρω τουλάχιστον.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    http://www.visordown.com/motorcycle-...tist/7268.html
    http://www.birmingham.ac.uk/Document...metratings.pdf


    Δηλαδή πήρες κράνος με 125 Ευρω αντί να αλλάξεις μαξιλαράκια και ζελατίνα σε Arai 3 μιση χρονών?
    Αν ναι κακώς έπραξες.
    Εχεις ενα σαφώς υποδεέστερο κράνος απο αυτό που είχες, κι ας ειναι το φτηνό Arai το Chaser. Εκτός κι αν έδωσες κατιτις παραπάνω, πχ 250 Ευρω τουλάχιστον.
    μάλιστα, δηλαδή ο δρ Mills λέει ότι το sharp έχει πολύ απλή μέθοδο μέτρησης χωρίζοντας μόνο σε 5 ζώνες το κράνος και εξετάζοντας την περίπτωση της κρούσης σε ατύχημα μόνο με κάθετα χτυπήματα. επίσης λέει ότι οι κούκλες δεν έχουν μαλλιά και έτσι δεν είναι αρκετά ρεαλιστικό....
    νομίζω ότι η συγκεκριμένη συζήτηση σηκώνει τουλάχιστον καφεδάκι, γιατί προσωπικά δεν με πείθει ο δρ Mills να βγάζει έτσι εύκολα το sharp ανεπαρκές...

    όσο για το τι πήρα, πήρα με 130euro ένα enduro κράνος που το ήθελα ούτως ή άλλως εδώ και πολύ καιρό, και ήδη ταίζω το γουρουνάκι κουμπαρά, για να πάρω κι ένα full face κράνος της προκοπής λίγο αργότερα...

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    μάλιστα, δηλαδή ο δρ Mills λέει ότι το sharp έχει πολύ απλή μέθοδο μέτρησης χωρίζοντας μόνο σε 5 ζώνες το κράνος και εξετάζοντας την περίπτωση της κρούσης σε ατύχημα μόνο με κάθετα χτυπήματα. επίσης λέει ότι οι κούκλες δεν έχουν μαλλιά και έτσι δεν είναι αρκετά ρεαλιστικό....
    νομίζω ότι η συγκεκριμένη συζήτηση σηκώνει τουλάχιστον καφεδάκι, γιατί προσωπικά δεν με πείθει ο δρ Mills να βγάζει έτσι εύκολα το sharp ανεπαρκές...

    όσο για το τι πήρα, πήρα με 130euro ένα enduro κράνος που το ήθελα ούτως ή άλλως εδώ και πολύ καιρό, και ήδη ταίζω το γουρουνάκι κουμπαρά, για να πάρω κι ένα full face κράνος της προκοπής λίγο αργότερα...
    Δεν τον ξερω τον άνθρωπο αλλά κανει αυτη τη δουλειά 30 χρόνια, ε κατι θα ξέρει.
    Το οτι κανενα χτυπημα δεν είναι κάθετο είναι σίγουρο πάντως, ειδικά στην άσφαλτο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.539
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή πήρες κράνος με 125 Ευρω αντί να αλλάξεις μαξιλαράκια και ζελατίνα σε Arai 3 μιση χρονών?
    Αν ναι κακώς έπραξες.
    Εχεις ενα σαφώς υποδεέστερο κράνος απο αυτό που είχες, κι ας ειναι το φτηνό Arai το Chaser. Εκτός κι αν έδωσες κατιτις παραπάνω, πχ 250 Ευρω τουλάχιστον.
    +τα πάντα όλαααααα...

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    όσο για το τι πήρα, πήρα με 130euro ένα enduro κράνος που το ήθελα ούτως ή άλλως εδώ και πολύ καιρό, και ήδη ταίζω το γουρουνάκι κουμπαρά, για να πάρω κι ένα full face κράνος της προκοπής λίγο αργότερα...
    απλά όταν θα σπάσω το γουρουνάκι θα πάω για AGV, HJC, ή έστω σε SHOEI που τα μαξιλαράκια του έχουν 35 ευρώ και η ζελατίνα παίζει και στα 40...

    θα μου πεις μικρή διαφορά με το arai, αλλα θα σου πω ότι ούτως ή άλλως στους καιρούς μας μου φαίνεται υπερβολικό να χρεώνεις ένα κομματάκι πλαστικό όσο 2 μεροκάματα... άρα ναι, ψάχνεις το οικονομικότερο.

    Το κράνος είναι για να το φοράμε, να το χαιρόμαστε, να μην το λυπόμαστε και, όταν πια φθαρεί, να μπορούμε να συνεχίσουμε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές στο κεφάλι....

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    απλά όταν θα σπάσω το γουρουνάκι θα πάω για AGV, HJC, ή έστω σε SHOEI ....
    τοποθετησε την σειρα αναποδα και εισαι οκ.

    +1000 στον σαπιλα.

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    χωρίς να ανοίγω αντιπαραθέσεις

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν τον ξερω τον άνθρωπο αλλά κανει αυτη τη δουλειά 30 χρόνια, ε κατι θα ξέρει.
    το άλλο με τις απόψεις και τις κ@λοτρυπίδες το ξέρεις φαντάζομαι..... ο καθένας μπορεί λοιπόν και εδώ να ισχυρίζεται ο,τι θέλει... επομένως μπορεί να έχει και δίκιο, μπορεί και όχι....


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το οτι κανενα χτυπημα δεν είναι κάθετο είναι σίγουρο πάντως, ειδικά στην άσφαλτο.
    είναι τόσες πολλές οι πιθανές περιπτώσεις που μπορεί ενα κράνος να χτυπήσει κάπου που καλό είναι (θεωρώ) να μην είμαστε και τόσο σίγουροι για το οτιδήποτε.....

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    τοποθετησε την σειρα αναποδα και εισαι οκ.

    +1000 στον σαπιλα.

    Σωστός
    Run, rabbit run


  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    χωρίς να ανοίγω αντιπαραθέσεις



    το άλλο με τις απόψεις και τις κ@λοτρυπίδες το ξέρεις φαντάζομαι..... ο καθένας μπορεί λοιπόν και εδώ να ισχυρίζεται ο,τι θέλει... επομένως μπορεί να έχει και δίκιο, μπορεί και όχι....

    είναι τόσες πολλές οι πιθανές περιπτώσεις που μπορεί ενα κράνος να χτυπήσει κάπου που καλό είναι (θεωρώ) να μην είμαστε και τόσο σίγουροι για το οτιδήποτε.....
    Ο άνθρωπος λεει αυτό που λες κι εσύ. Οτι δεν μπορείς να κανεις ολόκληρη μελέτη θεωρωντας οτι standard το χτύπημα θα είναι οπωσδήποτε κάθετο.
    Το Sharp τεστ όμως αυτό το θεωρεί standard και γι αυτό και είναι για τα μπάζα.

    Αρα μαλλον δίκιο έχει και δεν εχει σχεση με κ@λοτρυπίδες το συμπέρασμα του.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    φίλε sapila όταν κάνεις μελέτη, εξετάζεις το χειρότερο σενάριο, για να διεξάγεις ασφαλή αποτελέσματα. σε θέμα κρούσης το χειρότερο σενάριο είναι η κάθετη κρούση, και όχι το υπό κλίση χτύπημα, το ξώφαλτσο δηλαδή...
    άρα προσωπικά θεωρώ σωστή τη μέθοδο του sharp και επιμένω να την εμπιστεύομαι, και να απογοητεύομαι όταν κράνος 450 ευρώ, έχει 3 αστέρια με την μία πλευρά μάλιστα πιο μαύρη κι από τον χάρο τον ίδιο.

    Από την άλλη να το απορρίψω το sharp αν υπάρχει άλλο αντίστοιχο εργαστηριακό δοκιμαστικό κέντρο, το οποίο έχει καταφέρει να μετρήσει όλα τα κράνη σε όλες τις πλευρές τους και με όλα τα πιθανά χτυπήματα και αποδείξει κατ' αντίθεση με τα συμπεράσματα του sharp ότι το κράνος μου που εμπιστευόμουν τυφλά 3,5 χρόνια τώρα, όπως και τα μισά από τα μοντέλα της arai που βγαίνουν με 3 αστέρια ότι είναι πολύ καλύτερα από αυτό που δείχνουν.........

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  2. περι αγορας ο λογος...
    από adam_tsouk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 13:25
  3. περί mp3 ο λόγος
    από psaroulis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 13:38
  4. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF