κανα λινκ μπας και το δουμε τωρα? αν και να πω την αληθεια ξενερωσα με αυτα που διαβασα..
κανα λινκ μπας και το δουμε τωρα? αν και να πω την αληθεια ξενερωσα με αυτα που διαβασα..
το πρώτο πλάνο έτσι μοιάζει γιατί δείχνει το κομμάτι που φεύγει ευθεία
το θέμα είναι το γιατί ενώ έστριβε πήγε ευθεία...
τέσπα
εδώ λέει ότι έτσι είναι οι αγώνες και δεν φταίει κανένας τους...
http://www.motogp.com/en/news/2013/r...+crash+mugello
https://www.motogp.com/en/news/2013/...crash+reaction
Μην φωνάζετε και μην σπάτε το κεφάλι σας.
Όσο υπάρχει η οικονομική κρίση κι η Ντόρνα μ@λ@κίζεται, αυτό το θέμα θα έχουμε.
Τα εργοστασιακά είναι τα Yamaha & Ηonda 2 κλάσεις πάνω από τα Ducati, οι οδηγοί είναι πλέον ρομπότ, τα CRT δεν ξέρω γιατί τρέχουν, δεν τα βλέπει και κανένας (στην τηλεοπτική μετάδοση τουλάχιστον).
Η F1 είναι πλέον αφάνταστα πιο συναρπαστική από το γύρω-γύρω όλοι των motoGP.
Αν κι ο Βάλε δεν στρώσει κώλο/σταματήσουν οι αναποδιές/κλπ και δεν δούμε λίγο θέαμα κλαύτα Χαράλαμπε...
Ας βγάλουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ας δούμε καμιά τούμπα από high ξανά... Λιώσαμε στα low... Aν ξέρεις ότι ανοίγεις το γκάζι και στα @@ σου, τι ανταγωνισμό να έχεις (ο μπροστά πάει τάπα και οι πίσω με παρόμοια μηχανάκια το ίδιο αλλά που να τον φτάσουν).
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεν το βλέπω πιθανόν να καταφέρει ο γιατρός να πάει αυτό το μηχανάκι.
Νομίζω ότι η γιαμαχα είναι στημένη περισσότερο για το λορεντζο που ξύνει αφτιά στις στροφές χωρίς δράματα στα φρένα,
Δεν ξέρω αν είναι από ηλεκτρονικά ή το γενικότερο στήσιμο της μοτοσυκλέτας αλλά ο γιατρός δεν φαίνεται να το έχει.
Τράβηξα 2 printscreen για να δείτε στο apex της 2ης στροφής και 10-15 μέτρα πιο κάτω που είναι οι 2 τους... Εκείνη τη στιγμή ο Rossi είναι 9ος και ο Bautista 10ος, με τον Rossi εμφανώς μπροστά, αλλά με λάθος γραμμή, παρόλα αυτά προσπέρασμα από εξωτερική έκανε και ακόμα και όταν ακουμπήσανε, ήταν ακριβώς δίπλα, δεν πρόλαβε ο Bautista να βάλει ρόδα μπροστά λόγω σωστής γραμμής... Δεν μπορώ να καταλάβω πως έτσι αψυχολόγητα έριξε το μηχανάκι για τη δεξιά χωρίς να δει τον Rossi που ήταν ακριβώς δίπλα του...
![]()
Δεν νομίζω, τα πιτσιρίκια αυτά είναι χρόνια μέσα στους αγώνες. Δεν υπάρχει νεαρό της ηλικίας όταν έρχεσαι απο νίκες σε Μoto2/3
Edit : παρά μόνο τη διαχείρηση της ισχύος της μοτο αν κι αυτό πλέον λίγο πολύ όλοι μας μπορουμε να το κάνουμε με τα ηλεκτρονικά που έχουν.
Τελευταία τροποποίηση από sniper; 03/06/2013 στις 15:11.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
http://www.motogp.com/en/news/2013/b...crash+reaction
Bautista: κανείς απο τους 2 μας δε φταίει...
Never ride faster than your guardian angel can fly...
Και της τελικής και της διαχειρισης ελαστικών.
Αυτό φάνηκε στα δοκιμαστικά όπου τα φρένα για την 1 στο Mugello είναι πολύ δύσκολο θέμα. Ο Crutchlow πχ εχει πει οτι ακόμα και τώρα δεν το χει καλά εκεί.
Ο Marquez μεχρι πρότινος ερχόταν εκει με τερμα γκάζι και 280 χλμ, ενω στα δοκιμαστικά για πρωτη φορά με Motogp μηχανάκι ήρθε με 340+ και κινδύνεψε παρα πολύ.
Επίσης δεν έχει ακόμα την εμπειρία των bridgestone που μεσα σε μερικούς γύρους μπορούν να την 'ακούσουν' άσχημα. Ετσι έφαγε την τούμπα κι εχασε το βάθρο.
Θα τα μαθει όμως και γρήγορα μάλιστα.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 03/06/2013 στις 15:40.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957