Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: γρανάζωμα glx-astra

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2013
    Μηνύματα
    22

    Post γρανάζωμα glx-astra

    καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.. θέλω μια μικρή βοήθεια σχετικά με το γρανάζωμα που χρησιμοποιώ...!!

    ο σκελετός είναι glx (όπως και το μοτέρ. και έχει γίνει 100 με στρόφαλο 90.) και το ψαλίδι αστρεα όπως η ζάντα..

    χρησιμοποιώ πίσω γρανάζι 36 μπροστά 14 (το άλλαξα όμως και το έκανα 15 το μπροστά :P )

    πάλι όμως δεν έχει τα ανοίγματα που θέλω.. η ερώτηση λοιπόν είναι η εξής :

    να αλλάξω ξανά μπροστά και να βάλω 16 πχ. η να αλλάξω το πίσω και να βάλω 35.

    τι θα με βοηθήσει ποιο πολύ; σε ανηφόρες και τελικές; να κατεβάζω πχ θέλω 120 για να πηγαίνει χαλαρά 100...!!!.
    Τελευταία τροποποίηση από soklhtos; 05/06/2013 στις 18:46.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μικροτερο μπροστα δινει τραβηγμα,μεγαλυτερο μπροστα τελικη,το αντιστροφο πισω
    με ενα δοντι μικροτερο πισω δεν νομιζω να δεις μεγαλη διαφορα απ οτι εισαι τωρα
    πιστευω να σε κατατοπισα

  3. #3
    Δηλαδή εκεί που θα τραβάει στα χαμηλά ....ψηλά θα σπάει και αν θες τελικές , τότε δεν θα έχεις τραβήγματα χαμηλα ...

    Ότι και να του βάλεις , πάλι παπί θα έχεις , οπότε κάτσε και σκέψου τί ακριβώς κάνεις με το μηχανάκι και που το πολυχρησημοποιείς και βάλε το ανάλογο γρανάζωμα .

    Αν ήμουν εσύ θα προτημοπύσα πάντως να έχω δύναμη χαμηλά και δεν θα με ενδιέφερε αν χάσω λίγο στην τελική ....5 πάνω , 5 κάτω .... ένα και το αυτό .

    Αυτό βέβαια είναι η δική μου άποψη ...Δηλαδή να νιώθεις το μηχανάκι να φεύγει ... Τώρα αν δεν πιάσεις την τελική του φίλου σου δεν είναι και το τέλος του κόσμου ...Η αίσθηση πιστεύω είναι στην επιτάχυνση

    ...Στην ευθεία πάνε όλοι ... Κάτι σουζάκια και διπλωματάκια πάντως με ένα κοντύτερο γρανάζωμα , θα τα έχεις . Εκεί είναι τα γούστα .Όχι αν πας 120 στην ευθεία .


  4. #4
    Και για να στο δόσω να καταλάβεις καλύτερα

    Είχες πίσω γρανάζι 36 -μπροστά 14 και έκανες 15 το μπροστά όμως δεν έχει τα ανοίγματα που θές . Αν κάνεις το μπροστά 16 όπως λες , τότε τα ανοίγματα τα χάνεις για τα καλά . Το ίδιο θα συμβεί αν μικρύνεις κα το πίσω και από 36 το κάνεις 35 . Τότε θα έχεις καλύτερες τελικές ,αλλά ανοίγματα δεν θα έχεις .

    Ανοίγματα βέβαια ενοούμε τραβήγματα χαμηλα ...Δηλ όταν χουφτώνεις το γκάζι και βλέπεις το μηχανάκι να φέυγει μπροστά ...Να ανοίγει δηλαδή .

    Αν ενοιείς ανοίγματα το να ανοίγεις το γκάζι και να τερματίζει το κοντέρ , τότε αυτό το λένε τελικές .

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2013
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή εκεί που θα τραβάει στα χαμηλά ....ψηλά θα σπάει και αν θες τελικές , τότε δεν θα έχεις τραβήγματα χαμηλα ...

    Ότι και να του βάλεις , πάλι παπί θα έχεις , οπότε κάτσε και σκέψου τί ακριβώς κάνεις με το μηχανάκι και που το πολυχρησημοποιείς και βάλε το ανάλογο γρανάζωμα .

    Αν ήμουν εσύ θα προτημοπύσα πάντως να έχω δύναμη χαμηλά και δεν θα με ενδιέφερε αν χάσω λίγο στην τελική ....5 πάνω , 5 κάτω .... ένα και το αυτό .

    Αυτό βέβαια είναι η δική μου άποψη ...Δηλαδή να νιώθεις το μηχανάκι να φεύγει ... Τώρα αν δεν πιάσεις την τελική του φίλου σου δεν είναι και το τέλος του κόσμου ...Η αίσθηση πιστεύω είναι στην επιτάχυνση

    ...Στην ευθεία πάνε όλοι ... Κάτι σουζάκια και διπλωματάκια πάντως με ένα κοντύτερο γρανάζωμα , θα τα έχεις . Εκεί είναι τα γούστα .Όχι αν πας 120 στην ευθεία .

    δεν αντιλέγω με την άποψη "παπί" οπότε ότι και να του κάνω τα 200 δεν θα τα πιάσει :P αλλά, κοίτα κουράζει τον κινητήρα και τον οδηγώ όταν είσαι σε μια κεντρική λεωφόρο να σε ζορίζει το παπί και να έχεις από πίσω μια σειρά απο δεινοσαύρου να σου κορνάρουν ε :P

    έχω ανηφορίτσες αλλά πόσο να έχει μια ανηφόρα να την ανέβω; δεν λέω κόβει και σε ανηφόρες το μακρύ άλλα οκ περιμένω κάτι ανάλογο μεσαίου επιπέδου. κοίτα το μοτέρ το έλυσα και το έφτιαξα απο 50, 100 μόνος οπότε θέλω το κατάλληλο γρανάζωμα για 100 που να ανοίγει σε εκκινήσεις έχει καλές.. ακόμα!!!

    απλά λέω γενικά να έχω μερική ταχύτητα και δεν πάω για κόντρες το παπί το έχω για γενικές χρήσεις
    Τελευταία τροποποίηση από soklhtos; 05/06/2013 στις 18:47.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2013
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Και για να στο δώσω να καταλάβεις καλύτερα

    Είχες πίσω γρανάζι 36 -μπροστά 14 και έκανες 15 το μπροστά όμως δεν έχει τα ανοίγματα που θές . Αν κάνεις το μπροστά 16 όπως λες , τότε τα ανοίγματα τα χάνεις για τα καλά . Το ίδιο θα συμβεί αν μικρύνεις κα το πίσω και από 36 το κάνεις 35 . Τότε θα έχεις καλύτερες τελικές ,αλλά ανοίγματα δεν θα έχεις .

    Ανοίγματα βέβαια ενοούμε τραβήγματα χαμηλα ...Δηλ όταν χουφτώνεις το γκάζι και βλέπεις το μηχανάκι να φέυγει μπροστά ...Να ανοίγει δηλαδή .

    Αν ενοιείς ανοίγματα το να ανοίγεις το γκάζι και να τερματίζει το κοντέρ , τότε αυτό το λένε τελικές .
    3 δόντια πίσω ισούτε με 1 μπροστά οπότε λίγο καλύτερο ήθελα να το κάνω αγόρασα ένα 34 πίσω. και ότι κάτσει δεν τρελένομαι και όλας... γιατί όπως λέμε είναι παπί.

    τα τραβήγματα τα έχει ακόμα καλα... φαντάσου όμως ότι η πρώτη ενος supra τερματίζει στα 30 πχ. εμένα στα 20 οπότε μου έφυγε σε εκκίνηση. και μετά άντε να τον μαζέψω.. όμως ξαναλέω δεν πάω για κόντρες :P

    θέλω μια Α ταχύτητα χωρίς να ζορίζει το κινητήρα και εμένα επάνω

    θα δώ τώρα πως θα ειναι με το 34 που πήρα...
    Τελευταία τροποποίηση από soklhtos; 05/06/2013 στις 18:47.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soklhtos Προβολή μηνύματος
    3 δόντια πίσω ισούΝτΑΙ με 1 μπροστά
    (το φελέκι μου μέσα..)



    Η αλλαγή μπροστινού γραναζιού συνοδεύεται από οικονομία σε φράγκα, οικονομία σε βάρος και δεν απαιτείται αλλαγή αλυσίδας...

    (Αλλά, αν μειώσεις τον αριθμό των δοντιών, έχεις μεγαλύτερη φθορά στην αλυσίδα και - κατ' επέκταση - στο πίσω γρανάζι..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soklhtos Προβολή μηνύματος
    ... φαντάσου όμως ότι η πρώτη ενος supra τερματίζει στα 30 πχ. εμένα στα 20 οπότε μου έφυγε σε εκκίνηση. και μετά άντε να τον μαζέψω.. όμως ξαναλέω δεν πάω για κόντρες :P

    ...
    Αφου δεν πας κοντρες τι σε νοιαζει εαν του σουπρα η πρωτη παει 30 και η δικια σου 20 ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2013
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    (το φελέκι μου μέσα..)



    Η αλλαγή μπροστινού γραναζιού συνοδεύεται από οικονομία σε φράγκα, οικονομία σε βάρος και δεν απαιτείται αλλαγή αλυσίδας...

    (Αλλά, αν μειώσεις τον αριθμό των δοντιών, έχεις μεγαλύτερη φθορά στην αλυσίδα και - κατ' επέκταση - στο πίσω γρανάζι..)
    χαχαχαχαχα ισχύει αυτό που λες φίλε μου.. αλλά ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ρόλο την χρήση που της κάνεις.!!! και συχνά περιποίηση οπότε θα κρατήσει για τα χλμ που έχει οριστεί. συνοδεύετε όμως και σε χλμ.. εγώ πάντος την είδα την διαφορά

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2013
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Αφου δεν πας κοντρες τι σε νοιαζει εαν του σουπρα η πρωτη παει 30 και η δικια σου 20 ?
    μια φορά που προσπάθησα 4fun με άφησε πίσω φοιτητής είμαι δεν λέω ότι δεν πηγάζει η τρέλα μέσα μου αλλά κυρίως το έχω για την δουλειά μου

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soklhtos Προβολή μηνύματος
    φοιτητής είμαι
    Ελληνικής Φιλολογίας, να υποθέσω..

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soklhtos Προβολή μηνύματος
    άποψι... ανάλογω.. μεσέου... τρελένομαι... συνοδεύετε... πάντος...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ελληνικής Φιλολογίας, να υποθέσω..

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Εσύ τα καθάρισες τα σπείρωματα και γελάς..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ελληνικής Φιλολογίας, να υποθέσω..
    Γλωσσολογιας απο φιερι μαλλον

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εσύ τα καθάρισες τα σπείρωματα και γελάς..??
    Οχι ακόμα,αναζητείται ευεργέτης που θα δανείσει σετ κολαούζα

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  2. GLX 90cc πωλείται στην Πάτρα
    από compsci στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2004, 15:01
  3. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF