τωρα μας μενει μονο να μαζεψοθμε τα λεφτα....
![]()
:rotflmao:
Καλή ιδέα!
Και τις έχω δύο τις ΜΖ! Η μία είναι διαθέσιμη για νοίκιασμα.![]()
Σα να μου φαίνεται ότι μοιάζουν αυτές οι δύο....![]()
![]()
![]()
...το νου σου!!
Φίλοι δίχρονοι καλησπέρα.Η χαρά μου είναι τεράστια που βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα μοτοσικλετιστές που διατηρούν και αγαπούν τα ΜΖ!!!!!!!!!!!
Είμαι ΜΖτόβιος από το 1989 και σας πληροφορώ ότι αν δεν φοβόμουν τις βελόνες θα είχα απο καιρό τατουάζ με το σήμα της ΜΖ
Ήταν η δεύτερη μου μοτο αλλά σας πληροφορώ η πιο αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν ένα MZ ETZ 250 με ηλεκτρονική καινούριο αγορασμένο απο καλλιθέα ασημί αντι του ποσού των 250.000 μαζί με τα γραμμάτια 280.000 τον Μάρτιο του 1989.
Το όνομα αυτού Βαγγέλης-'οποιοι έχουν διαβάσει Αρκά θα καταλάβουν από που είναι το όνομα-.
Φίλοι σε λίγο η συνέχεια λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων(κόρη έξι χρόνων!!!!!!!!!!)
Φίλοι, με το που θα μάθω πως να ανεβάζω παλιές φωτό και εννοώ από φίλμ τότε ευχαρίστως γιατί ο Βαγγέλης ως μοναδική μότο για πολλά χρόνια και μέσα από την ενασχολησή μου με τις λέσχες μοτοσικλετας είχε γυρίσει όλη την Ελλάδα!!!!!!!!!
Kαλώς όρισες φίλε!
Το 1989 είχαν έρθει στην Ελλάδα τα ΜΖ ΕΤΖ 251. Ιούλιο του 1989 αγόρασα καινούργια την 1η μου ΜΖ ΕΤΖ 251e. O Χριστοφορίδης στην Καλλιθέα την έδινε 311.000 δρχ. Την αγόρασα από κάποιο μαγαζί στο Κουκάκι μεταξύ Δημητρακοπούλου και Βεϊκου στην εκκλησία, 304.000 δρχ. Πρόσφατα την ανακατασκεύασα στον Ρογδάκη.Είμαι ΜΖτόβιος από το 1989 και σας πληροφορώ ότι αν δεν φοβόμουν τις βελόνες θα είχα απο καιρό τατουάζ με το σήμα της ΜΖ
Ήταν η δεύτερη μου μοτο αλλά σας πληροφορώ η πιο αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν ένα MZ ETZ 250 με ηλεκτρονική καινούριο αγορασμένο απο καλλιθέα ασημί αντι του ποσού των 250.000 μαζί με τα γραμμάτια 280.000 τον Μάρτιο του 1989.
Καλησπέρα φίλε.Η χαρά μου ηταν τόσο μεγάλη όταν μου είπαν για το forum που πρώτα διάβασα ΟΛΕΣ τις σελίδες και μετά απάντησα.Ένοιωσα ότι είστε φίλοι που μας ενώνει η ίδια μεγάλη αγάπη.Αυτή των ΜΖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ακόμα το σλόγκαν που κυκλοφορούσε χρόνια ήταν ότι τα ΜΖ ήταν οι BMW των φτωχών!!!!!!!!!!!!!Και αυτό γιατί η σχεση αναβατη μηχανης δεν ήταν ποτέ απρόσωπη.Με τα ΜΖ δεν υπήρχε ούτε υπάρχει μέση λύση.
Η είναι παράφορος ΕΡΩΤΑΣ ή ασβεστο ΜΙΣΟΣ!!!!!!!!!!!!!
Πρίν αρχίσω τις αναμνήσεις και με πάρουν τα ζουμιά μερικά κόλπα από έναν παλιό ΜΖτόβιο.
1.Στην τάπα που υπάρχει πάνω στο μοτερ και καλύπτει την τρύπα που βάζουμε τις βαλβολίνες υπάρχει μία μικρή τρύπα που βγαίνουν οι αναθυμιάσεις και λερώνει το μοτέρ.Εκεί ανοίγουμε λίγο παραπάνω την τρύπα στην λαστιχένια τάπα, προσαρμόζουμε ένα λαστιχάκι βενζίνης-σαν αυτό που πάει από το ρεζερβουαρ στο καρμπιρατερ- και με μία μικρή τρύπα το περνάμε στο κάλυμα της αλυσίδας.Έτσι και το μοτερ ειναι πάντα καθαρό και λειπένεται και η αλυσίδα.
2.Ανοίγουμε το πλαινό αριστερό καπάκι που απο μέσα είναι η τρόμπα της αντλίας του λαδιού και της δίνουμε μία ρυθμιση λίγο πιο πάνω από τα σημάδια.Έτσι πηγαίνει λίγο παραπάνω λάδι στο μοτέρ που βοηθάει στις ψηλές στροφές.
3.Επειδή η αγάπη μας ποτέ δεν είχς ρεγουλατόρους για το τέντωμα της αλυσίδας για να είμαστε οκ. παίρνουμε ένα παχύμετρο και με το πίσω του μέρος -αυτό που βγαίνει σαν βέργα-μετράμε την απόσταση μεταξύ βιδας ρεγουλατόρου και ψαλιδιού.Έτσι είναι πάντα αλφάδι.
4.Οι παλιοί γνωρίζουν και οι νέοι το διαπιστώνουν ότι μετά από λίγο η πίσω βαλβίδα του στοπ-που είναι εσωτερική στο πίσω ταμπούρο-παραδίδει το πνεύμα και το στοπ αναβει μόνο από την βαλβίδα του μπροστινού.Οι παρατηριτικοί θα έχουν προσέξει ότι εξωτερικά έχει ένα μικρό λαμάκι που η εσωτερική του πλευρά κάνει σώμα και ανάβει το στοπ.Εμείς το προεκτύνουμε λίγο-για μερακλήδες-και κάνει σωμα εξωτερικά με την επαφή του φις του καλωδίου, δουλεύει πάντα!!!!
5.Η αλυσίδα μας είναι η μοναδική ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ καλυμένη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλει περιποίηση.Για να την κάνουμε λοιπον να συμπεριφέρεται σαν άξονας-δηλ πολύ λίγη συντηρηση-ανοιγουμε το κάλυμα βγάζουμε την αλυσιδα και της ετοιμάζουμε ένα μπάνιο στο οποίο θα μείνει όλο το βράδυ αν είναι δυνατον.Δηλ παίρνουμε από ένα βενζινάδικο βαλβολίνη 90άρα και γράσσο, απλό μπεζ.Φτίαχνουμε ένα μείγμα όχι πολύ νερουλό-κάτι σαν το κουρκούτι που τηγανήζουμε τα κολοκυθάκια-και την βυθίζουμε μέσα.Την επομένη την τοποθετούμε-αφου την αφήσουμε λίγο να στραγγίξει -και με ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ το κάλυμα την βάζουμε μπροστά με πρώτη και λίγο γκάζι να πετάξει τα περισευούμενα.Καθαρίζουμε καλά την ζάντα και εγένετο άξονας.
6.Όσοι έχουν ηλεκτρονικούς ΜΖέδες καλύπτουμε ΟΛΗ την ηλεκτρονική με καλής ποιότητας σιλικόνη και όταν λέμε όλη εννοούμε ΟΛΗ και το κεφάλι μας είναι ησυχο.
Και το τελευταίο που είναι πολύ σημαντικό-αλλα πρέπει να σας βοηθείσει έμπειρος και πατεντιάρης ηλεκτρολόγος-.
Πολλά ΜΖ είχαν κολήσει εν κινήσει-μέσα σε αυτά και ο Βαγγέλης-από κομένο συρματόσχοινο της τρόμπας του λαδιου που παίρνει ως γνωστόν κίνηση από την γκαζιέρα.Δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρει κανένας χαμπάρι αν συμβεί γιατί δεν αλλάζει η αίσθηση σκληρότητας της γκαζιέρας.Τα απο΄τελέσματα ολεθρια και από άποψη σωματικής ακεραιότητας και από άποψη κινητήρα.
Τι κάνουμε λοιπόν.
Αν βρούμε τον ηλεκτρολόγο που λέγαμε μας τοποθετεί ένα λαμπάκι κόκκινο για να βγάζει μάτι διπλα από το κλειδι που βάζουμε μπροστά και τοποθετεί στο συρματόσχοινο ένα μικρό κυκλωμα που με το που θε κοπεί η ντιζα κλείνει και ανάβει το λαμπάκι μήπως προλάβουμε.
Αν δεν τον βρούμε αλλάζουμε την ντίζα με συρματόσχοινο από λεβιέ ταχυτήτων βέσπας.Το ΜΖ θα λιώσει και η ντίζα δεν θα έχει πάθει τίποτα.
Αυτά τα λίγα και ελπίζω να βοήθεισα.
Θα τα ξαναπούμε.
Παναγιώτης Κρινάς από Πάτρα.