Οριστε βρήκαμε λύση για τον άνθρωπο με 1500€ που σίγουρα θα μπορεί να τα κατεβάσει !
Τωρα αν αυτός ειναι ικανοποιημένος με αυτα τα μηχανάκια ´´σωβρακά´´ που λεει και ένας φιλος ξατου, εξουσία του δηλαδη !![]()
Οριστε βρήκαμε λύση για τον άνθρωπο με 1500€ που σίγουρα θα μπορεί να τα κατεβάσει !
Τωρα αν αυτός ειναι ικανοποιημένος με αυτα τα μηχανάκια ´´σωβρακά´´ που λεει και ένας φιλος ξατου, εξουσία του δηλαδη !![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Ο ανθρωπος μπήκε να ρωτήσει για το Shiver και το Bandit, και εμείς πάμε να τον πείσουμε να αγοράσει ξεχειλωμένο σώβρακο του 1968...
Εγω φίλε μου δεν θα αγόραζα Βandit με τίποτα. Και όσον αφορά το Shiver, και πιο όμορφο είναι και πιο πολύ χαρακτήρα έχει, και παντού θα σε πάει. Απο τα προβλήματα, ε όλο και κάτι θα βγάλει, δεν γίνεται, αλλά όπως διάβασα, ξέρεις εσύ! VW ftw!! Βέβαια, προσοχή στην αγορά! Οσο πιο καλή "ζωή" είχε πριν, τόσο λιγότερα προβλήματα θα έχει. (οτι και να αγοράσεις)
Του 1998, οχι του 1968. Τοτε δεν υπαρχαν Bandit
Εσυ μην αγορασεις Bandit. Παρε οτι θελεις με "χαρακτηρα" και οταν πηγαινεις στον μαστορα να τα σκας να κρατας "χαρακτηρα". Μη χανεις την ψυχραιμια σου και λες ο ταδε μαστορας μου "επιασε τον πισινο"
Επισης δεν ειπα στον φιλο μας να παρει κανενα απο τα "σωβρακα" που εβαλα. Εαν δεις στην αρχη του ειπα εαν του αρεσει το shiver να το τσιμπισει.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
αρκετά ε
μη το πάμε στις αντιπαραθέσεις
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αν θες ταξίδια με φόρτωμα και να μην έχεις το άγχος αν θα πάρει η δε θα πάρει μπροστά παίρνεις Ληστή. Μειονέκτημα στην πόλη το βάρος του αλλά η σταθερότητα και το αίσθημα ασφάλειας στο ταξίδι είναι ικανοποιητική
Αν θες περισσότερα παιχνίδια μέσα στην πόλη παίρνεις το shiver μιας και είναι ελαφρύτερο με καλύτερες αναρτήσεις με ότι μπορεί αυτό να συνεπάγεται από απόψη αξιοπιστίας μιας και είναι ιταλικό(Ακόμα αδύνατώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του ο Ιταλός όταν έφτιαχνε αυτό το μηχανάκι
).
Και ποιο πάνω λες ότι δε σ ενδιαφέρει να εξελιχθείς οδηγικά πάνω στη μηχανή! Define pls![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Παιδιά, χαλαρά ε μη τρελένεστε κι όλαςΟ κόσμος της μηχανής είναι ωραίος, δεν αξίζει να χαλιόμαστε για γκρίνιες
Είμαι της άποψης ότι αν θες κάτι παραπάνω, έρχεται πάντα με ένα τίμημα. Μια πιο εξεζητημένη ανάρτηση έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθει κάτι από μια πιο απλοϊκή που δεν συμπεριφέρεται το ίδιο καλά σε όλες τις συνθήκες. Ένα μοντέλο με ηλεκτρονικά που προσφέρουν τη Χ διευκόλυνση, είναι πιο πιθανό να πάθει κάτι σε σχέση με ένα άλλο μοντέλο που ΔΕΝ τα έχει έτσι κι αλλιώς, άρα ούτε τη διευκόλυνση προσφέρει, ούτε όμως παίζει να βγάλει βλάβη εξ αιτίας της ύπαρξής της.
Και γενικά επειδή χρόνια τώρα ακούω τρελά πράγματα για τις βλάβες, τα θεωρώ λίγο υπερβολικά. Πχ το αμάξι μου είναι ένα Golf TSI με κομπρέσορα και τούμπο, 6ετίας. Το τι άκουσα κατά καιρούς δε λέγεται. Ε στα 6 χρόνια έχει βγάλει μία σκάστρα (35 ευρώ) και ένα ηλεκτρονικό αισθητήρα (70 ευρώ). Α και 2 καμένες λάμπες. Αν ήθελα να μην έχω καμία βλάβη, θα χα πάρει Honda ή Τoyota ατμοσφαιρικό 1.6. Θα είχα 30-40 άλογα λιγότερα αλλά θα ήμουν σίγουρος ότι δε θα έχω να πληρώσω τη βλάβη που αργά ή γρήγορα θα βγάλουν αυτά τα παραπανίσια άλογα.
100 ευρώ στα 6 χρόνια, μπροστά στα 19 χιλιάρικα που κόστισε, τα θεωρώ τίποτα
Αντίστοιχα και για τη μηχανή έτσι σκέφτομαι. Νομίζω καλύτερα να πάρω κάτι που να μου αρέσει περισσότερο και ας με στείλει και στο συνεργείο μια φορά το χρόνο για ψιλοπράγματα, παρά να είναι τέρας αξιοπιστίας αλλά να ξενερώνω όταν το καβαλάω (bandit ? ).
Τώρα αν μου πείτε ότι το Aprilia παίζει να με στέλνει στο συνεργείο σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, αλλάζει το πράγμα..
Το ότι δεν με ενδιαφέρει να εξελιχθώ οδηγικά σημαίνει ότι δεν έχω βλέψεις να καβαλήσω supersport στο μέλλον![]()
Εγώ φίλε μου θα σου έλεγα να πάρεις το bandit , μια χαρά είναι και θα σε ικανοποίηση σε όλα .
Είναι μια μοτοσικλέτα που τα κάνει όλα καλά , όχι σύγχρονη αλλά αυτά που θέλει κάποιος τα έχει.
Ωραία και άνετη θέση οδηγήσεις , ψεκασμό . Abs κλπ.
Aλλά στην Ελλάδα τα μηχανάκια αυτού του τύπου είναι παρεξηγημένα.
Θέλουν όλοι gsxr και varadero για να πηγαίνουν για καφέ .
Ωραία τα ιταλικά αλλά δεν είναι εποχές για μαστόρους και τα βγάζουν τα προβληματάκια τους γενικός.
Εγώ θα σου έλεγα να δεις και το cbf αν σου αρεσει.
Dankannn
CBR 600F THE BEST
Ναι το "Εγω" που έγραψα, σημαίνει Εγω. Δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε. Εξάλλου και έσυ την δική σου άποψη λές.
Ο χαρακτήρας μιας μοτοσυκλέτας δεν έχει να κάνει με τις επισκεψεις στον μάστορα αλλά με την οδήγηση της.
Αλλά για να άρχίσουμε να μιλάμε και ρεαλιστικά και να κόψουμε την πλάκα, που ακριβώς διάβασες οτι το Aprilia θα είναι συνέχεια στα συνεργεία? Εγώ 10 λεπτά διαβάζω τα φορουμς, και δεν εχω δει κάτι τέτοιο. Μάλιστα πολλά περιοδικά και ιδιαίτερα το αυστηρό MCN έχουν αντίθετη άποψη...
Aprilia’s build quality easily rivals the best from Japan nowadays and our review of the Aprilia Shiver is evidence of that, with its nicely made tubular steel/cast aluminium mix frame, cast aluminium braced swingarm and luscious paintwork.
Οσο για το Bandit, εκτος του λένε οτι δεν χαλάει, λένε με τρόπο για την ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα: (Και στο Busa μου παρεπιπτόντως το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα. Τρομερά ευαίσθητο.)
However, you need to look after you bike, especially in winter. A few neglected winters and your new Suzuki GSF650 Bandit will start to age.
ΥΓ Οταν ο φίλος απαραίτητα απαίτησε ABS στην μοτο που θα αγοράσει, οτιδήποτε άλλο ποστάρουμε, δεν έχει νόημα. (παλία μηχανάκια)
Oι βλάβες δεν πανε με τα άλογα, αλλά με την ποιότητα κατασκευής τους σωστούς προμηθευτές και τον σωστό σχεδιασμό.
Αν πχ είχες παρει ενα οπιοδήποτε FSI που έκαιγε 1 λιτρο λάδι στα 1000χλμ και στην αντιπροσωπεία σου έλεγαν οτι είναι ΟΚ τι θα έκανες? Θα το έσπρωχνες φυσικά, όπως έκανα κι άλλοι.
Το Bandit είναι ενα καλό μηχανάκι που τα κάνει όλα και συμφέρει, είναι όμως βαρύ.
Προβλήματα δεν βγάζει, εκτός από κάποιες περιπτώσεις αντλίας βενζίνης. Επίσης εχουν όλα πρόβλημα με το λαμπάκι της νεκράς, αλλά αυτα ειναι ψιλοπράματα.
Το Shiver ειναι πιο όμορφο, μανιτζέβελο, κλπ, αλλά ειδικά τον πρώτο καιρό ακούγονταν συνέχεια παράπονα και προβλήματα. Τωρα δεν ακούγετραι τίποτα αλλά δεν πουλήθηκαν και πολλά. Οταν θα ερθει η ωρα να το πουλήσεις θα διαπιστώσεις οτι η μεταπώλησή του ειναι δύσκολη. Οχι όπως σε ολα τα αλλα μηχανακια λόγω κατάστρασης της οικονομίας, αλλά περισσότερο.
Επίσης είναι ψηλό, αν δεν είσαι τουλάχιστον 1.80 και ειναι το πρωτο σου μηχανάκι μαλλον θα σε ζορίσει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Νομιζω οτι εχεις μπερδεψει τον κοσμο του αυτοκινητου με αυτον της μοτοσυκλετας.
Ενα μηχανακι εχει εκτεθειμενα ηλεκτρονικα μερη στα στοιχεια της φυσης,πραγμα που σε αυτοκινητο δεν ισχυει.
Επισεις το ευρος λειτουργειας του κινητηρα απο ενα μηχανακι μπορει να ειναι απο 1100rpm~μεχρι στον "Θεο".
Οποτε τα περι αξιοπιστιας εχουν λιγο περισοτερο βαρος σε ενα μοτο.
Η οδηγικη εξελιξη δεν εχει να κανει με το τι "τυπο"μηχανακι καβαλας,αλλα με το ποσο καλα και με ασφαλεια μπορει καποιος να χειριστει
το καθε μηχανακι,πχ ενας οδηγος αγωνων αυτοκινητου ειτε μονοθεσιο του δωσεις ειτε ενα στεισον βαγκον "αερα" θα τα παει
εμεις ομως........?
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Βandit.Είναι σκυλιά.Για να σου βγάλει ζημιά πρέπει να'σαι γκαντέμης...
Καμμιά σχέση το shiver,είναι πιθανό να σου βγάλει την πίστη στα συνεργεία.Μπορεί πάλι όχι.
Αν αυτό με τα 1500 είναι καλό τσίμπα το,μια χαρά θα σου κάνει αυτά που θες.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150