Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: αποδοση εξατμισης supertrapp

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Μέχρι που στην Αττική οδό ένα πρώί με όσα ( δεν πηγαίνει και πολλά βέβαια) ξεκόλλησαν δισκάκια άλλεν τάπες όλα.
    Για κάνα 250 καλή θα ήταν.
    Ναι και η δική μου το ίδιο τέλος είχε. Μέχρι να γίνει βέβαια, μου είχε σπάσει τα νεύρα με τις κωλοβίδες που είχε γιατί έφευγαν. Σπείρωμα super σπανιο για να αναγκαστω να αγοράσω τις μαμά allen που ήταν φτιαγμένες από μουτζόνιο και ήταν πανάκριβες.

    Σταδιάλα συγχύστηκα με τη μλκ..

    vaska παλληκάρι μου, κάτι θα την κάνεις. Τα δισκάκια είναι ωραία για σουβέρ πχ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Παντως XT550 φτιαγμένο 600 με δύο μηχανικά καρμπ και την Supertrapp της εποχής με full ολα τα δισκάκια, πήγαινε ταπα.
    Περναγε άνετα τα 165 αν μπορουσες να το κρατήσεις στην λωρίδα, αλλο θέμα αυτό. Τα μαμα Benetton πχ τα αφηνε πίσω πολύ εύκολα.
    Ομως ηταν μακριά και με μεγάλη διάμετρο, καμμια σχέση με αυτες που βλέπω στον δρόμο σήμερα, κι έκανε και ωραίο ήχο, αλλά πολύ δυνατό βεβαια.
    αυτό θυμόμουν κι εγώ και παρήγγειλα. λες να είναι τόσο μούφα???
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  3. #18
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ναι και η δική μου το ίδιο τέλος είχε. Μέχρι να γίνει βέβαια, μου είχε σπάσει τα νεύρα με τις κωλοβίδες που είχε γιατί έφευγαν. Σπείρωμα super σπανιο για να αναγκαστω να αγοράσω τις μαμά allen που ήταν φτιαγμένες από μουτζόνιο και ήταν πανάκριβες.

    Σταδιάλα συγχύστηκα με τη μλκ..

    vaska παλληκάρι μου, κάτι θα την κάνεις. Τα δισκάκια είναι ωραία για σουβέρ πχ.
    Με κατέστρεψες σου λέω. Μα τι μλκς είμαι να μην γράψω ότι σκοπεύω να βάλω σούπερτραπ??? Πήρα τηλ για να μετατρέψω την παραγγελία σε FMF και πήρα τ' @ρχίδι@ μου, η εξάτμιση ταξιδεύει ήδη για Πάτρα. Το μόνο καλό είναι ότι έχει 2ετή εγγύηση.
    Καμιά φορά οι ρομαντισμοί πληρώνονται.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #19
    Μπιλ μην βιαζεσαι κατσε να ερθει πρωτα κ μετα ξενερωσε αν ειναι οντως μαπε

  5. #20
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tommy dakar Προβολή μηνύματος
    Μπιλ μην βιαζεσαι κατσε να ερθει πρωτα κ μετα ξενερωσε αν ειναι οντως μαπε
    Δεν μπορεί να είναι όλοι μλκες κι εγώ ο έξυπνος, απλά είχα μείνει στην ποιότητα και την απόδοση του τότε.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    μοντελο honda dominator 650.ειχε εξατμισεις 2 σε 2 και εβαλα λαιμους xr600(συνηθες στο εξωτερικο)ωστε να μπει μονό τελικο και να γλιτωσω βαρος οπως και γλιτωσα.αγορασα σε προσφορα ενα στοκ supertrapp quiet series το οποίο αν θυμαμαι καλα ηταν για xr400.
    οταν εγινε η αλλαγη το μηχανακι μπερδευε στις χαμηλομεσαιες.ρυθμιστηκε σε δυναμομετρο,μπηκαν 12 εσωτερικα δισκακια,αλλαχτηκαν τα ζιγκλερ και το υψος της βελονας.τα μπερδεματα εξαφανιστηκαν αλλά αδυνατει να ανεβασει πανω απο 140χλμ/ωρα ενω πριν εφτανε περιπου 160.
    εχω δει τελικα αυτης της εταιρειας σε δυο διαφορετικα μηκη και νομιζω 2 διαμετρους,το συγκεκριμενο ειναι κοντο σε σχεση πχ με των XT600.ο μηχανικος που το ρυθμισε μου ειπε να ψαξουμε για αλλο τελικο,ενω σε παλαιοτερη συζητηση με αλλον μηχανικο μου ειχε πει οτι ειχε βαλει supertrapp σε xr600 και ειχε χασει πολυ στις υψηλες στροφες.
    εχει κανεις αλλος εμπειρια απο αυτες τις εξατμισεις σε μεγαλα μονοκυλινδρα?
    Αν έχασες 20χιλιόμετρα τελική,μάλλον η ρύθμιση δεν έγινε σωστά,δε χάνονται έτσι 20!!!!!
    Μαλακία με τα καρμπυρατέρ υποψιάζομαι.
    Τί ζιγκλέρ είχες πριν και τί τώρα;
    Στα 140 το μηχανάκι κάνει κάτι το χαρακτηριστικό στη λειτουργία του;

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    και εγώ τότε έψαχνα αυτή http://i28.photobucket.com/albums/c2...0/P4080002.jpg
    αλλά δεν.

  8. #23
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Μέχρι που στην Αττική οδό ένα πρώί με όσα ( δεν πηγαίνει και πολλά βέβαια) ξεκόλλησαν δισκάκια άλλεν τάπες όλα.
    Για κάνα 250 καλή θα ήταν.
    κατα την συναρμολογηση του τελικου επρεπε να κανω τρυπα :a31: και να φρεζαριστει με μεγαλυτερο τρυπανι για να μπει ενα πηρακι που συγκρατει το σωμα και τον πυρηνα.αν για οποιοδηποτε λογο το πηρακι φυγει ή δεν τοποθετηθει, φευγουν ολαΣυνημμένο 292189

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Δεν μπορεί να είναι όλοι μλκες κι εγώ ο έξυπνος, απλά είχα μείνει στην ποιότητα και την απόδοση του τότε.

    παλαιοτερα ηταν με εξωτερικα δισκακια οπως αυτη που εβαλε ο Στεφανος,καποια μοντελα παραγονται ακομη http://www.supertrapp.com/product_se...emID=412-15000 .μετα τα δισκακια ηταν εσωτερικα οπως η δικια μου http://www.motorsports-network.com/h...8/xrlsup12.jpg και τελευταια αλλαξαν την αποληξη με αυτην http://images.motorcycle-superstore....36FADDDA&01NA=
    ολες υπαρχουν με διαφορετικους πυρηνες(quiet,race)
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Αν έχασες 20χιλιόμετρα τελική,μάλλον η ρύθμιση δεν έγινε σωστά,δε χάνονται έτσι 20!!!!!
    Μαλακία με τα καρμπυρατέρ υποψιάζομαι.
    Τί ζιγκλέρ είχες πριν και τί τώρα;
    Στα 140 το μηχανάκι κάνει κάτι το χαρακτηριστικό στη λειτουργία του;
    ζιγκλερ δεν εχω ιδεα, ουτε το ποσο μεταβληθηκε το υψος της βελονας.αυτο που ξερω ειναι οτι επιλεχθηκαν διαφορετικα σεταρισματα και υστερα δοκιμαστηκαν πανω στο δυναμομετρο.
    στα 140 δεν βηχει,δεν μπουκωνει,απλως δεν φορτωνει χιλιομετρα.συμπεριφερεται σχεδον(αν οχι ακριβως) οπως οταν εφτανε τα 160 .

  9. #24
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Κι εγώ για αυτή (http://www.supertrapp.com/product_se...emID=412-15000) κοίταγα αλλά δεν ξέρω τη βλακεία με χτύπησε και παρήγγειλα την τελευταία.

    Θα δούμε, πάντως έχω ξενερώσει πολύ.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    ζιγκλερ δεν εχω ιδεα, ουτε το ποσο μεταβληθηκε το υψος της βελονας.αυτο που ξερω ειναι οτι επιλεχθηκαν διαφορετικα σεταρισματα και υστερα δοκιμαστηκαν πανω στο δυναμομετρο.
    στα 140 δεν βηχει,δεν μπουκωνει,απλως δεν φορτωνει χιλιομετρα.συμπεριφερεται σχεδον(αν οχι ακριβως) οπως οταν εφτανε τα 160 .
    Αφού ανέβηκε σε δυναμόμετρο,χαρτί δυναμομέτρησης έχεις;Τί λόγο αέρα έχουν τα καυσαέριά σου;
    Φοράς μαμά φιλτροκούτι,ξεχωριστά φιλτράκια,φιλτροχοάνες,τί πράγμα;
    Μήπως στα 140 χλμ γίνεται πολύ φτωχό το μίγμα;
    Μου φαίνεται απίστευτο να χάσει τόσο πολύ τελική...

    Μήπως χάλασε το κοντέρ;

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι λαιμοί του XR με το διαφορετικό μήκος αγωγού για την κάθε εξαγωγή δε βοηθάνε στη δύναμη ψηλά.
    Και λέγετε ότι κάποια παλαιότερα xr με λαιμούς που φτάναν μέχρι το τελικό χωρίς Υ (ουσιαστικά 2 σε 2) είχαν πολύ περισσότερη δύναμη ψηλά.
    Σαν αυτό δηλαδή: http://www.thumpertalk.com/topic/209...page__st__2280

  12. #27
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Κι εγώ για αυτή (http://www.supertrapp.com/product_se...emID=412-15000) κοίταγα αλλά δεν ξέρω τη βλακεία με χτύπησε και παρήγγειλα την τελευταία.

    Θα δούμε, πάντως έχω ξενερώσει πολύ.
    εμφανισιακα ειναι πιο ωραια η τελευταια.δεν χρειαζεται να ξενερωνεις,εχουμε αλλα πραγματα για να ξενερωνουμε.δοκιμασε την πρωτα και βλεπεις
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Αφού ανέβηκε σε δυναμόμετρο,χαρτί δυναμομέτρησης έχεις;Τί λόγο αέρα έχουν τα καυσαέριά σου;
    Φοράς μαμά φιλτροκούτι,ξεχωριστά φιλτράκια,φιλτροχοάνες,τί πράγμα;
    Μήπως στα 140 χλμ γίνεται πολύ φτωχό το μίγμα;
    Μου φαίνεται απίστευτο να χάσει τόσο πολύ τελική...

    Μήπως χάλασε το κοντέρ;
    μαμα φιλτροκουτι,φιλτρο k/n.οταν πρωτοεβαλα την εξατμιση δεν δουλευε καθολου καλα χαμηλομεσαια και εκανα για δοκιμη το παρακατω κλεισιμο του φιλτρου.Συνημμένο 292224δουλεψε καλα αλλα δεν μπορουσα να το αφησω ετσι,δοκιμασα και ενα εργοστασιακο φιλτρο αλλά μπερδευε παλι,οποτε αναγκαστικά πηγα σε δυναμομετρο.εγινε καυσαναλυση αλλά το χαρτι που πηρα ειναι το παρακατω.η μετρηση εγινε με φθαρμενο χωματινο ελαστικο γι'αυτο και το κατσαρωμα.
    δεν πολυξερω την συγκριση PS/km/hr(εχω συνηθισει απ'τα περιοδικα PS/RPM)αλλά νομιζω οτι μετα απο τα 120km/hr η αποδοση πεφτει αισθητα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG698 - Αντίγραφο.jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	69,4 KB 
ID:	292227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι λαιμοί του XR με το διαφορετικό μήκος αγωγού για την κάθε εξαγωγή δε βοηθάνε στη δύναμη ψηλά.
    Και λέγετε ότι κάποια παλαιότερα xr με λαιμούς που φτάναν μέχρι το τελικό χωρίς Υ (ουσιαστικά 2 σε 2) είχαν πολύ περισσότερη δύναμη ψηλά.
    Σαν αυτό δηλαδή: http://www.thumpertalk.com/topic/209...page__st__2280
    θα ειχα επιλεξει αυτη την λυση αλλά οι εξατμισαδες ζηταγαν την μανα και τον πατερα τους για να φτιαξουν ενα midpipe με το Y που θα ενωνε τους εργοστασιακους λαιμους.υπαρχει σχετικη συζητηση στο ADVRIDER αλλά δεν καταληγει καπου http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=716726

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    μαμα φιλτροκουτι,φιλτρο k/n.οταν πρωτοεβαλα την εξατμιση δεν δουλευε καθολου καλα χαμηλομεσαια και εκανα για δοκιμη το παρακατω κλεισιμο του φιλτρου.Συνημμένο 292224δουλεψε καλα αλλα δεν μπορουσα να το αφησω ετσι,δοκιμασα και ενα εργοστασιακο φιλτρο αλλά μπερδευε παλι,οποτε αναγκαστικά πηγα σε δυναμομετρο.εγινε καυσαναλυση αλλά το χαρτι που πηρα ειναι το παρακατω.η μετρηση εγινε με φθαρμενο χωματινο ελαστικο γι'αυτο και το κατσαρωμα.
    δεν πολυξερω την συγκριση PS/km/hr(εχω συνηθισει απ'τα περιοδικα PS/RPM)αλλά νομιζω οτι μετα απο τα 120km/hr η αποδοση πεφτει αισθητα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG698 - Αντίγραφο.jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	69,4 KB 
ID:	292227
    Η δυναμομέτρηση απ'τη στιγμή που δεν έχει ΚΑΙ το διάγραμμα που δείχνει το λόγο αέρα είναι άχρηστη...
    Κλείσιμο φίλτρου;Δηλαδή;Το συνημμένο αρχείο δε φαίνεται,ανέβασε φωτογραφία.

    Λυπάμαι αν σ'απογοητεύω αλλά εκτιμώ ότι δεν έγινε σωστή δουλειά...20 χιλιόμετρα τελικής λιγότερα είναι σκάνδαλο,κάτι δεν έγινε σωστά.

    Υγ:Βάλε μαμά φίλτρο και ξεκίνα από εκεί,παράτα το Κ&Ν.
    Υγ2:Είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις βόλτα με καυσαναλυτή στο δρόμο θα δεις ότι στο τέρμα γκάζι τα μίγματα είναι άλλ' αντί άλλων...
    Υγ3:συγχρονισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ,ρύθμιση βαλβίδων έχουν γίνει;
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 07/06/2013 στις 11:44.

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Καλά η καυσανάλυση αλλά Dominator σε δυναμόμετρο ..??


    (θα μας κάψει ο Θεός ρεεεεεεεεεεεεεε....)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    Μέλος Το avatar του/της _V_
    Εγγραφή
    09/09/2012
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καλά η καυσανάλυση αλλά Dominator σε δυναμόμετρο ..??


    (θα μας κάψει ο Θεός ρεεεεεεεεεεεεεε....)
    υπαρχει θεος?

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προστατευτικο εξατμισης
    από crs-k στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2008, 18:17
  2. Σκασίματα εξάτμισης..
    από AmIinside? στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2005, 09:26
  3. Τελικό εξάτμισης ....
    από m1ke στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 23:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF