Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 77

Θέμα: πρόβλημα με "βρεγμενα" μπουζί σε GS550t

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    και ενα χρήσιμο PDF για τις πιπες NGK

    http://www.ngksparkplugs.com/docs/resistor_covers.pdf

  2. #32
    Η αντίσταση εν σειρά μειώνει την τάση, άρα λιγότερη τάση στα μπουζί από την προβλεπόμενη με αποτέλεσμα την ατελή καύση του μίγματος.
    Γεγονός που εξηγεί το βρέξιμο των μπουζί.

  3. #33
    ως προς την αντισταση των εργαστασιακων πιπών φανταζομαι οτι τοservice manual θα γραφει τις αποδεκτες τιμες αντιστασης οποτε ξεκινα απο κει

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    και ομως , παρόλο που εχω το service manual δεν βρήκα πουθενά να αναφέρει την τιμή της αντίστασης για τις πίπες
    για αυτο ειπα και σε προηγούμενο ποστ αν εχει κανένας φίλος μαμισιες πιπες και μπορεί να μας πει θα ήμουν υπόχρεος

  5. #35
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Για της εργοστασιακές πίπες λέει το μανουαλι τα πάντα,. δες και αυτό που σου έφτιαξα Νομίζω πως οι aftermarket πίπες δεν ανοίγουν .
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων resistor_covers_Page_1.jpg‎  
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ή σκατζαρεις τις πιπες 2,3 με τις 1,4 για να δεις αν το προβλημα μεταφερθει

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Για της εργοστασιακές πίπες λέει το μανουαλι τα πάντα,. δες και αυτό που σου έφτιαξα Νομίζω πως οι aftermarket πίπες δεν ανοίγουν .
    Σωτηρη καλημερα, οι πιπες της NGK δεν ανοίγουν, αυτες που ειχα ηταν και αυτές NGK και εβαλα τον ιδιο κωδικό δηλαδή με αντίσταση
    οπως αυτη στο σχημα που ανέβασες, τιν παλια την εσπασα και ειδα την αντίσταση που ειχε μεσα και την μετρισα με ενα πολυμετρο και ειδα την τιμη της
    τωρα για το manual δεν βρήκα πουθενά το παραμικρό μέσα....
    το manual ειναι το παρακάτω και εχει ολη την σειρα των GS550 .....

    http://www.grimp.net/ryan/550/GS550_Service_Manual.zip

    το password για να ανοιξει το PDF ειναι: iwillnotsell
    και το βρήκα εδω --> http://www.cyclechaos.com/4um/f26/77...-manual-13820/

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    επειδή οι πολλαπλασιαστες μου με τα καλώδια τους ειναι FIX ( οχι μπύρα ) σκέφτομαι να δοκιμάσω το παρακάτω ψιψιψινι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p-34054-2.jpg 
Προβολές:	74 
Μέγεθος:	19,6 KB 
ID:	292335

    http://www.lyris.gr/product-view.aspx?pid=34054

    μήπως εχεις δοκιμάσει κανένας αυτό το ψιψιψινι της NGK ?

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    επειδή οι πολλαπλασιαστες μου με τα καλώδια τους ειναι FIX ( οχι μπύρα ) σκέφτομαι να δοκιμάσω το παρακάτω ψιψιψινι

    http://www.lyris.gr/product-view.aspx?pid=34054

    μήπως εχεις δοκιμάσει κανένας αυτό το ψιψιψινι της NGK ?
    Αν κατάλαβα καλά βάζουν αντίσταση εν σειρά για να μειώσουν την τάση ή κάτι τέτοιο;

  10. #40
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    απο την αλλαγή στις πιπες εχω κάνει μονο 15Κm όποτε δεν ξέρω ακόμα .
    Δεν είναι πιο απλό να κανεις καμμια βόλτα να δείς αν έχει η όχι ακόμα το πρόβλημα?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Αν κατάλαβα καλά βάζουν αντίσταση εν σειρά για να μειώσουν την τάση ή κάτι τέτοιο;
    οχι φιλε μου, αυτο δεν ειναι αντίσταση, αυτο ειναι ενα connection για τα μουζοκαλωδια.
    π.χ οι δικοι μου πολλαπλασιαστες ειναι FIX , αρα λογικά δεν μπορώ να αλλαξω τα μπουζοκαλωδια και
    θα πρέπει να αλλάξω ολόκληρο τον πολλαπλασιαστη
    με αυτο το εξάρτημα μπορώ να κόψω το μπουζοκαλωδιο πολύ κοντά στον πολλαπλασιαστη και να συνδέσω ενα καινούργιο μπουζοκαλωδιο
    το οτι αυτο το εξάρτημα δίνει η NGK ειναι πολυ ελπιδοφόρο...

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι πιο απλό να κανεις καμμια βόλτα να δείς αν έχει η όχι ακόμα το πρόβλημα?
    αυτό ηδη εχει γίνει αλλά δεν θελω μακρινή διαδρομή γιατι ετσι και αλλιώς στις υψηλές στροφές δεν μου το παρουσιάζει.

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    οχι φιλε μου, αυτο δεν ειναι αντίσταση, αυτο ειναι ενα connection για τα μουζοκαλωδια.
    π.χ οι δικοι μου πολλαπλασιαστες ειναι FIX , αρα λογικά δεν μπορώ να αλλαξω τα μπουζοκαλωδια και
    θα πρέπει να αλλάξω ολόκληρο τον πολλαπλασιαστη
    με αυτο το εξάρτημα μπορώ να κόψω το μπουζοκαλωδιο πολύ κοντά στον πολλαπλασιαστη και να συνδέσω ενα καινούργιο μπουζοκαλωδιο
    το οτι αυτο το εξάρτημα δίνει η NGK ειναι πολυ ελπιδοφόρο...
    Όντως πολύ καλό κολπάκι.

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    μήπως ξέρετε αν υπάρχει κανένας τρόπος για να μπορεί να τεσταριστεί ένας πολλαπλασιαστης ?

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μετρας τις αντιστασεις του πρωτευοντος και του δευτερευοντος και τις συγκρινεις με τις κανονικες (αν εχεις manual)
    αν καποια εναι απειρη ή 0 τον πετας χωρις πολλα πολλα

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. Προβλημα με μπουζι σε chappy
    από honda c50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 04:37
  3. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  4. προβλημα με μπουζι σε διχρονο κτμ 300
    από fazer1000s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2012, 07:42
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΔΑΓΚΑΝΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΕ Cbr F3
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2006, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF