Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: βελτιωση daytona sprinter 50cc

  1. #16
    εμπειριά μέλος Το avatar του/της Argonautis46
    Εγγραφή
    12/05/2012
    Μηνύματα
    341
    Εγω πάντως στη θέση σ δε θα πείραζα μηχανή.
    Θα αλλαζα γρανάζια, εξατμισούλα.. ε τα φιμε φαναρακια τα θέλει, πιλοτ λεπτο λάστιχακι. λασποτηρα πινακιδα πιο μαζεμενα και νομιζω οτι εισαι τζετ.
    Πολυ ρισκο η μηχανη. δε θα πειραζα ποτε. Προσπαθησε να βρεις εμπιστο μηχανικο αμα το ανοιξεις.
    Κύκλους

  2. #17
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2012
    Μηνύματα
    222
    με 200-300 ευρώ του βάζεις πάνω το sprinter το 125cc,
    κρατας μαμα εξατμιση , μαμα καρμπυρατερ και εχεις ενα καινουριο μοτερ μανισιο , ΚΑΒΑΤΖΑ το παλιο μοτερ , παντα μαζί σου το τιμολόγιο αγοράς απο τον μαστορα (οχι οτι σε σώζει αλλα λέμε τώρα).
    εχω το dy50 για την καθημερινη μου μετακίνηση με μοτερ 125 πανω και εξατμιση . οσες φορες με σταματησανε τους εδειξα το δίπλωμα του 50αριου και οχι το απεριοριστο και ολα τα χαρτιά. σε ερωτηση του αστυνομου "50αρι ειναι?"απλα του απαντησα ναι το 50αρι και τελος . αμα το ψαξουν που πολυ σπάνιο... απλα εχεις και το τιμολογιο αγορας..τουλαχιστον δεν θα ειναι κλεμμενο. το κτεο δεν σε απασχολει μεχρι στιγμης γιατι το 50αρι εχει αδεια τροχαιας και αυτα δεν περνανε ακομα κτεο. τωρα αμα αρχιζεις εξατμισεις , κοντρες , τονα ταλλο νασαι σιγουρος θα σε σταματανε συνεχεια και θα σε γραφουν κιολας. αν δειχνεις προβλεπομενος (κρανος και οχι καγκουριες ) θα το καταπιουν...
    οσο ναναι η διαφορα στο 50αρι και στο 125 είναι οτι το 50αρι οπου βρει ανηφορικη κλιση μουλαρωνει... 80-90-100 κμ τελικη βγαζουν και τα 2....

  3. #18
    εμπειριά μέλος Το avatar του/της Argonautis46
    Εγγραφή
    12/05/2012
    Μηνύματα
    341
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SoR Προβολή μηνύματος
    τωρα αμα αρχιζεις εξατμισεις , κοντρες , τονα ταλλο νασαι σιγουρος θα σε σταματανε συνεχεια.
    Πολυ σωστο! Ολα τα παραπάνω που σου είπα προυποθέτουν να ειναι 50αρι το παπι σου οπότε δε θα μπορουν να σ πουν τπτ. εξατμίσεις φιμε κ ιστοριες απαιτουν να είσαι ενταξει σε όλα τα άλλα γιατι θα σε σταματάνε σε κάθε γωνία.
    Κύκλους

  4. #19
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    πουλα και παρε aprilia sx50sm.. περναει και κατοσταρι παπι με 80αρι κιτ μαλλοσι.

  5. #20
    Μέλος
    Εγγραφή
    29/05/2013
    Μηνύματα
    63
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SoR Προβολή μηνύματος
    με 200-300 ευρώ του βάζεις πάνω το sprinter το 125cc,
    κρατας μαμα εξατμιση , μαμα καρμπυρατερ και εχεις ενα καινουριο μοτερ μανισιο , ΚΑΒΑΤΖΑ το παλιο μοτερ , παντα μαζί σου το τιμολόγιο αγοράς απο τον μαστορα (οχι οτι σε σώζει αλλα λέμε τώρα).
    εχω το dy50 για την καθημερινη μου μετακίνηση με μοτερ 125 πανω και εξατμιση . οσες φορες με σταματησανε τους εδειξα το δίπλωμα του 50αριου και οχι το απεριοριστο και ολα τα χαρτιά. σε ερωτηση του αστυνομου "50αρι ειναι?"απλα του απαντησα ναι το 50αρι και τελος . αμα το ψαξουν που πολυ σπάνιο... απλα εχεις και το τιμολογιο αγορας..τουλαχιστον δεν θα ειναι κλεμμενο. το κτεο δεν σε απασχολει μεχρι στιγμης γιατι το 50αρι εχει αδεια τροχαιας και αυτα δεν περνανε ακομα κτεο. τωρα αμα αρχιζεις εξατμισεις , κοντρες , τονα ταλλο νασαι σιγουρος θα σε σταματανε συνεχεια και θα σε γραφουν κιολας. αν δειχνεις προβλεπομενος (κρανος και οχι καγκουριες ) θα το καταπιουν...
    οσο ναναι η διαφορα στο 50αρι και στο 125 είναι οτι το 50αρι οπου βρει ανηφορικη κλιση μουλαρωνει... 80-90-100 κμ τελικη βγαζουν και τα 2....

    Το θεμα ειναι οτι εξατμιση θα του αλλαξω κλπ οποτε ισως με σταματανε συχνα και δεν μου φαινεται και πολυ ασφαλης λυση, ενω με κυλινδροπιστονο αν το αλλαξεις δεν νομιζω να κατσει κανεις να ασχοληθει.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    πουλα και παρε aprilia sx50sm.. περναει και κατοσταρι παπι με 80αρι κιτ μαλλοσι.
    Το συγκεκριμενο στυλ μηχανης το σιχαινομαι μπορω να πω :P Δεν παιζει να πληρωνα για κατι τετοιο και ας πηγαινε και με 160..

  6. #21
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Γιατι δεν παιρνεις ενα διχρονο 50αρι;
    ουτε βελτιωσεις θα χρειαστεις ουτε τιποτα για να πηγαινει καλυτερα.

  7. #22
    Μέλος
    Εγγραφή
    29/05/2013
    Μηνύματα
    63
    γιατι το μονο που μαρεσει ειναι η απριλια ρσ50 και ειναι στα διπλασια+ λεφτα...

  8. #23
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από blooddead Προβολή μηνύματος
    Το θεμα ειναι οτι εξατμιση θα του αλλαξω κλπ οποτε ισως με σταματανε συχνα και δεν μου φαινεται και πολυ ασφαλης λυση, ενω με κυλινδροπιστονο αν το αλλαξεις δεν νομιζω να κατσει κανεις να ασχοληθει.



    Το συγκεκριμενο στυλ μηχανης το σιχαινομαι μπορω να πω :P Δεν παιζει να πληρωνα για κατι τετοιο και ας πηγαινε και με 160..
    ναι αλλα ειναι μηχανη! ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ!! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΥΜ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ. το παπι το αγαπω σαν οχημα, κανει τα παντα, εχω κανει τα παντα (εντουρο, ταξιδια, πιστα) και σαν πιο εμπειρος απο σενα σουλεω να μην σκορπισεις τα λεφτα σου. δεν θελω να στο παιξω εξυπνος. και για να ειμαι ο πρωτος που θα απαντησει την ερωτηση σου, ενος φιλου μου πριν 12-13 χρονια που το ειχε κανει 51 με 50αρη στροφαλο του πηγε καναν χρονο πριν χαλασει. δνε θυμαται καν γιατι χαλασε, μπορει να μην ειχε και λαδια. αλλα μιλαμε για μεγαλο καγκουρα. που επαιρνε φορα κι ανεβαινε σκαλια με το παπι. αλλα ειχε δυο τραγικα μεγαλες διαφορες απο το δικο σου, ηταν χοντα, και τα πιστονοκυλινδρα τα ιμιτασιον τοτε ηταν πολυ καλυτερα απο τα αντιστοιχης τιμης σημερα.
    αν θυμαμαι καλα 51 ειναι και το μεγαλυτερο που μπορεις να βαλεις μες τα καρτερ χωρις να τα ανοιξεις. αλλα και παλι εξαρταται απο το παχος του χιτωνιου.
    αμα θες μηχανη πουλα το και παρε ενα διχρονο. να εχεις φρενα αναρτησεις και λαστιχα να πηγαινεις με πολλαπλασια χλμ χωρις ντε και καλα να θες γκαζι. κι αμα θες κι απ'αυτο παιρνουην πολυ κι ευκολα. απριλια 80αρι μαλοσσι ειναι 2-3 μηχανακια πισω απο gilera 180. για τοσο γκαζι μιλαμε. του αδερφου μου το μικρο ειναι πιο γρηγορο απο το dt 125 που εχει, ο ιδιος. τωρα αμα θες πανε σκορπα λεφτα στο χαζοκινεζικο παπι.

  9. #24
    Μέλος
    Εγγραφή
    29/05/2013
    Μηνύματα
    63
    καινουργιο το σπριντερ εχει 1200 οσο δηλαδη μπορω να δωσω. εγω το βρισκω ξερω γω μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση 700-800. Οποτε μου μαινουν 400-500 για να το φτιαξω και για κρανος. πες κρανος 100 οποτε για να το φτιαξω 300-400 και τοσο ακριβως τα υπολογιζω ολα με εξατμιση μεσα κλπ. Τωρα για 2χρονο περα απο το οτι δεν μου αρεσουν θα επρεπε να δωσω αλλο ενα 500αρι ακομα για να το παρω μεταχειρισμενο και χωρις να του αλλαξω τιποτα. αν συγκρινω λοιπον αυτες τις δυοο επιλογες μου βγαινει: 1 παπι φτιαγμενο οπως το θελω με τα ολα του 1200 περιπου με 90αρα τελικη και 1 διχρονο μηχανακι 1500-1700+ με ιδια τελικη το πολυ και μεγαλυτερη καταναλωση και λαδιλα κλπ. Το μηχανακι εγω ετσι και αλλιως για 2 χρονια το θελω μετα το πουλαω εστω και στην μιση τιμη δεν με νοιαζει και παιρνω αλλο καλυτερο. οποτε πολυ περισσοτερο μου φαινονται πεταμενα λεφτα για διχρονο που δεν θα μου αρεσει κιολας παρα για ενα παπι που το γουσταρω και ειναι και πιο οικονομικο απο οπου και να το δεις και αν το φτιαξω εχει τις ιδιες και μεγαλυτερες τελικες. Αυτη ειναι η αποψη μου και το πως το βλεπω εγω το θεμα δεν λεω οτι το παπι ειναι καλυτερο απο το αλλο η το αντιθετο.

  10. #25
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    με τα 800 που λες βρισκεις rs 50

    οσο πιο πειραγμενο ειναι το μηχανακι τοσο δυσκολοτερα το πουλας
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  11. #26
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από blooddead Προβολή μηνύματος
    καινουργιο το σπριντερ εχει 1200 οσο δηλαδη μπορω να δωσω. εγω το βρισκω ξερω γω μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση 700-800. Οποτε μου μαινουν 400-500 για να το φτιαξω και για κρανος. πες κρανος 100 οποτε για να το φτιαξω 300-400 και τοσο ακριβως τα υπολογιζω ολα με εξατμιση μεσα κλπ. Τωρα για 2χρονο περα απο το οτι δεν μου αρεσουν θα επρεπε να δωσω αλλο ενα 500αρι ακομα για να το παρω μεταχειρισμενο και χωρις να του αλλαξω τιποτα. αν συγκρινω λοιπον αυτες τις δυοο επιλογες μου βγαινει: 1 παπι φτιαγμενο οπως το θελω με τα ολα του 1200 περιπου με 90αρα τελικη και 1 διχρονο μηχανακι 1500-1700+ με ιδια τελικη το πολυ και μεγαλυτερη καταναλωση και λαδιλα κλπ. Το μηχανακι εγω ετσι και αλλιως για 2 χρονια το θελω μετα το πουλαω εστω και στην μιση τιμη δεν με νοιαζει και παιρνω αλλο καλυτερο. οποτε πολυ περισσοτερο μου φαινονται πεταμενα λεφτα για διχρονο που δεν θα μου αρεσει κιολας παρα για ενα παπι που το γουσταρω και ειναι και πιο οικονομικο απο οπου και να το δεις και αν το φτιαξω εχει τις ιδιες και μεγαλυτερες τελικες. Αυτη ειναι η αποψη μου και το πως το βλεπω εγω το θεμα δεν λεω οτι το παπι ειναι καλυτερο απο το αλλο η το αντιθετο.

    τι να σε πω ρε καρντασι εσυ θα ξερεις καλυτερα.. εμεις πηραμε απο αγγελια στο καρ ενα aprillia 50αρι, με κιτ malossi κι εξατμιση ολοσωμη gianelli καρμπυρατερ 20αρι dellorto, σε μετρια εμφανισιακη κατασταση, 400ε. τα μονα που δωσαμε ηταν 10ε γι'αυτοκολλητα κι αλλα 120 που θα δωσουμε για λαστιχα... https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...31098860_n.jpg

    παρε τον χαζοκινεζο με τα πλαστικα που τριζουν και το μοτερ να σκορπαει, αλλα δεν θα βρομας διχρονιλα, το μηχανακι σου δεν θα παει, ουτε θα στριβει, αλλα θα εχεις παπι οπως το γουσταρες απο την αρχη! καλες βολτες σου ευχομαι και παντα κρανος στο κεφαλι σου!

  12. #27
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SoulGR Προβολή μηνύματος

    οσο πιο πειραγμενο ειναι το μηχανακι τοσο δυσκολοτερα το πουλας
    και τοσο πιο ευκολα χαλαει

  13. #28
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2013
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από blooddead Προβολή μηνύματος
    Γεια σας παιδια, σε λιγο καιρο θα παρω το συγκεκριμενο μηχανακι. Εχω ηδη σκεφτει λοιπον, μετα απο πολυ ψαξιμο, τι να αλλαξω πανω του αλλα θα ηθελα τις γνωμες σας διοτι ακομα ασχετος θεωρουμαι στο θεμα Λοιπον εχω δει για
    51mm πιστονι
    κυλινδρος 51mm
    κεφαλη honda astrea
    καρμπυρατερ shark 20 ή αυτο http://www.car.gr/parts/view/3305672/ (keihin 22) αλλα δεν ξερω αν ειναι γνησιο
    εξατμιση protech
    αλισυδογραναζα 14-36

    Καποιοι μου ειπανε να αλλαξω και στροφαλομπιελα, ειναι αναγκη? Γενικα αυτη ειναι η μεγαλυτερη ανησυχια μου, αντεχει η μαμα στροφαλομπιελα στα 51mm γιατι δεν θελω να ανοιχτουν τα καρτερ.

    Γενικα πως τα βλεπετε τα πραγματα, ειναι οκ ολα?
    Φιλαρακι καλησπερα..Δεν εχω ασχοληθει με daytona ποτε..Τα glx και τα c50,με την μαμα στροφαλομπιελα γινονται μεχρι 72cc..(Δηλαδη η διαδρομη του στροφαλου στα c50 ειναι 41,4 με πιστονι 39 χιλιοστα...Εξου και τα κυβικα 49,43 που ειναι το c50..Τα c70 εχουν διαδρομη παλι 41,4 αλλα με πιστονι 47 χιλιοστα..Εξου και τα κυβικα 71.79 που εχουν τα c70)..Για παραπανω κυβικα (50 χιλιοστα πιστονι π.χ. σε αυτα τα παπακια),πρεπει να αλλαχτει η στροφαλομπιελα και να μπει η απο 90αρι η του astrea (επειτα απο προποποιηση στον αξονα απο την μερια της καμπανας).Αρα τι θελω να σου πω..Γινεται με την μαμα στροφαλομπιελα να βαλεις το πιστονι που θες στο παπι σου...??Συμφωνα με τα κλασικα αυτα παπακια που σου ειπα,μαλλον δε μπορεις...Ρωτα ομως εναν μαστορα για σιγουρια...Αν ταιριαζει η κεφαλη astrea στο παπι σου,βαλ' την!Αρκει να ειναι γνησια!!Καρμπυρατερ με τπτ shark..Σου προτεινω απο astrea αλλιως αν θες κατι πιο μεγαλο απο innova..Αρκει να ειναι γνησια!!Εξατμηση protech με τπτ σε αυτα τα χιλιοστα..Δεν θα εχεις συμπιεση!!Για μενα αν θες να εισαι καγκουρακος και να κανεις λιγο θορυβακι θα βαλεις sebring γνησια,αλλιως την μαμα daytona απο το 125!!Για τα γραναζια πρεπει να δεις τι πιστονι θα βαλεις και ξαναμιλαμε!!

  14. #29
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Σπυρος Προβολή μηνύματος
    Φιλαρακι καλησπερα..Δεν εχω ασχοληθει με daytona ποτε..Τα glx και τα c50,με την μαμα στροφαλομπιελα γινονται μεχρι 72cc..(Δηλαδη η διαδρομη του στροφαλου στα c50 ειναι 41,4 με πιστονι 39 χιλιοστα...Εξου και τα κυβικα 49,43 που ειναι το c50..Τα c70 εχουν διαδρομη παλι 41,4 αλλα με πιστονι 47 χιλιοστα..Εξου και τα κυβικα 71.79 που εχουν τα c70)..Για παραπανω κυβικα (50 χιλιοστα πιστονι π.χ. σε αυτα τα παπακια),πρεπει να αλλαχτει η στροφαλομπιελα και να μπει η απο 90αρι η του astrea (επειτα απο προποποιηση στον αξονα απο την μερια της καμπανας).Αρα τι θελω να σου πω..Γινεται με την μαμα στροφαλομπιελα να βαλεις το πιστονι που θες στο παπι σου...??Συμφωνα με τα κλασικα αυτα παπακια που σου ειπα,μαλλον δε μπορεις...Ρωτα ομως εναν μαστορα για σιγουρια...Αν ταιριαζει η κεφαλη astrea στο παπι σου,βαλ' την!Αρκει να ειναι γνησια!!Καρμπυρατερ με τπτ shark..Σου προτεινω απο astrea αλλιως αν θες κατι πιο μεγαλο απο innova..Αρκει να ειναι γνησια!!Εξατμηση protech με τπτ σε αυτα τα χιλιοστα..Δεν θα εχεις συμπιεση!!Για μενα αν θες να εισαι καγκουρακος και να κανεις λιγο θορυβακι θα βαλεις sebring γνησια,αλλιως την μαμα daytona απο το 125!!Για τα γραναζια πρεπει να δεις τι πιστονι θα βαλεις και ξαναμιλαμε!!
    κι ομως υπαρχουν πιστονοκυλινδρα μεχρι και 53 για την μαμα διαδρομη.... θελω να βαλω εγψ σε ενα μοτερ ετσι για δοκιμη..

  15. #30
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2013
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    κι ομως υπαρχουν πιστονοκυλινδρα μεχρι και 53 για την μαμα διαδρομη.... θελω να βαλω εγψ σε ενα μοτερ ετσι για δοκιμη..
    Δεν το ηξερα αυτο. . Τα c50 που εχουν μικρο κομβιο και μικρη διαδρομη στροφαλου..Την αλλαζουν και βαζουν απο 90αρι...Το οποιο εχει κομβιο 23mm...Αυτοι που θελουν ακομα κατι παραπανω σε glx η c50 κοβουν και διαμορφωνουν στροφαλο απο astrea επειδη εχει 25mm κομβιο και διαδρομη ιδια με την 90αρα..49,5 για την ακριβεια!Αρα η επομενη ερωτηση εινα η εξης...Μηπως το κομβιο της μαμα στροφαλομπιελας ειναι πιο μικρο σε σχεση με το κομβιο απο μια 125αρα στροφαλομπιελα...??Που σημαινει οτι η 125αρα θα εχει μεγαλυτερη "αντοχη" σε σχεση με την πιο μικρη...??

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. DAYTONA SPRINTER 50CC
    από bLiNd στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2013, 17:20
  2. Daytona Sprinter 50cc(Μετατροπηη)
    από bLiNd στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2013, 17:39
  3. daytona sprinter 50cc
    από IiIRoZDvDIiI στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2010, 20:48
  4. Daytona Sprinter 50cc
    από carharoth στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2009, 22:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF