Όλα τα 950 είναι με καρμπυρατέρ. Τα 990 είναι με injection. Στροφόμετρο δεν έπαιζε σε 950 μαμά, δεν το έβγαζε ποτέ με στροφόμετρο. Το 990 είχε άλλα όργανα με στροφόμετρο.
Το 950R ήταν το ίδιο με το 950 το απλό με μικρότερο ρεζερβουάρ (12 λίτρα αν θυμάμαι καλά) μικρότερη γωνία κάστερ στο πιρούνι και άλλα αυτοκόλλητα με πορτοκαλί σκελετό. Λόγω του μικρότερου ρεζερβουάρ είχε καλύτερη θέση οδήγησης από το απλό.
Γενικότερα και στα δύο τρως το αέρα της αρκούδας (ότι βρίσκεται πάνω από την ζώνη του παντελονιού σου το χτυπά ο άνεμος) αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι μπαίνεις στην πρίζα με κάτι τέτοια. Δεν είναι μηχανή που θα την πάρεις για πας αργά ρεμβάζοντας, αν και γούστα είναι αυτά, αν γουστάρεις, μπορείς.
Από προβλήματα, τα κλασικά με όλα τα 950 της εποχής (αντλία συμπλέκτη που διορθώνεται μόνο με after market κτλ). Μια μεγαλύτερη ευπάθεια στο 950 υπάρχει στην αντλία βενζίνης λόγω θέρμανσης πιστεύω (είχα αλλάξει 3).
Το 990 σαφώς ανώτερο σε γκάζια και σε θέση οδήγησης.
Ότι άλλο θέλεις για 950sm ρώτα ελεύθερα.
Πάρε και μια παλιά φωτό απο 950sm του 2006 εν δράση:
