Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 94

Θέμα: ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751

    ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!

    Για πειτε ρε μαγκες οσοι γνωριζεται για το συγκεκριμενο μοντελο και γενικα για το 950-990 sm.Εχω καποιες αποριες,οπως το πρωτο μοντελο παραγωγης βγηκε το 2006 καρμπυρατερ σωστα?,εως πια χρονια ηταν τα ιδια?Το 2007 μονο βγηκε το R και ποιες οι διαφορες του με το απλο(δεν ξαναβγηκε εκτοτε?).Απο πιο μοντελο και μετα εβαλαν στροφομετρο?Ποτε βγηκε το 990 sm και ειναι injection?Ακουω γνωμες,εμπειριες και οτι γνωριζετε για το μοντελο αυτο μιας και δεν εχει τυχει να το καβαλησω,υπηρχε ενα του 2006 στην Πολη μας αλλα πλεον εχει μετακομισει το παληκαρι.Σας ευχαριστω εκ των προτερων!

  2. #2
    underground τύπος Το avatar του/της Gregor
    Εγγραφή
    27/07/2005
    Μηνύματα
    63
    Όλα τα 950 είναι με καρμπυρατέρ. Τα 990 είναι με injection. Στροφόμετρο δεν έπαιζε σε 950 μαμά, δεν το έβγαζε ποτέ με στροφόμετρο. Το 990 είχε άλλα όργανα με στροφόμετρο.
    Το 950R ήταν το ίδιο με το 950 το απλό με μικρότερο ρεζερβουάρ (12 λίτρα αν θυμάμαι καλά) μικρότερη γωνία κάστερ στο πιρούνι και άλλα αυτοκόλλητα με πορτοκαλί σκελετό. Λόγω του μικρότερου ρεζερβουάρ είχε καλύτερη θέση οδήγησης από το απλό.
    Γενικότερα και στα δύο τρως το αέρα της αρκούδας (ότι βρίσκεται πάνω από την ζώνη του παντελονιού σου το χτυπά ο άνεμος) αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι μπαίνεις στην πρίζα με κάτι τέτοια. Δεν είναι μηχανή που θα την πάρεις για πας αργά ρεμβάζοντας, αν και γούστα είναι αυτά, αν γουστάρεις, μπορείς.
    Από προβλήματα, τα κλασικά με όλα τα 950 της εποχής (αντλία συμπλέκτη που διορθώνεται μόνο με after market κτλ). Μια μεγαλύτερη ευπάθεια στο 950 υπάρχει στην αντλία βενζίνης λόγω θέρμανσης πιστεύω (είχα αλλάξει 3).
    Το 990 σαφώς ανώτερο σε γκάζια και σε θέση οδήγησης.
    Ότι άλλο θέλεις για 950sm ρώτα ελεύθερα.

    Πάρε και μια παλιά φωτό απο 950sm του 2006 εν δράση:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	HDW_2008_08738.jpg 
Προβολές:	292 
Μέγεθος:	92,9 KB 
ID:	292657
    Γληγόρης ο γλήγορος

  3. #3
    Χχμμμμμ.....
    Πάντως μεγάλη μαλακία να μην εχουν έστω ενα στροφόμετρο σε μια μεγάλη μηχανή παραγωγής, μου θυμίζει ακριβώς τα όργανα του 640 Prestige που είχα.....δηλαδή μόνο κοντέρ...
    Τώρα ως προς τα κρατήματα του είχα ακούσει οτι είναι σχεδόν τέλειο...Το είχα οδηγήσει παλαιότερα απο το παληκάρι το οποίο εχει μετακομίσει οπως γράφει και ο Μίλτος
    και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος απο μια "καταδρομική" γρήγορη που του έκανα.

    Απο προβλήματα ναι , κλασσικά εικονογραφημένα , κινητήρας 950 σαν και αυτο που φοράμε και εμείς και προς τη δόξα τραβάμε...
    Τέλος , κρίμα που δε το προχώρησε και έβγαλε το SMT....:a020::a020:


    PS:Ωραίος ο gregor

  4. #4
    και γαμω τα μηχανακια ειναι..το καβαλας και αρχιζεις να το στριβεις λες και το καβαλας καιρο....αρρωστεια :a015:

  5. #5
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    .....Τέλος , κρίμα που δε το προχώρησε και έβγαλε το SMT....:a020::a020:


    ....
    μια χαρά το προχώρησε .... έβγαλε το 990 SM

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    μια χαρά το προχώρησε .... έβγαλε το 990 SM
    Spyro , εννοώ νέο κινητήρα με νεα εμφάνιση...Όπως το Adv

  7. #7
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    Spyro , εννοώ νέο κινητήρα με νεα εμφάνιση...Όπως το Adv
    κ' όμως νομίζω περισσότερες είναι οι εμφανισιακές και περιφερειακές αλλαγές μεταξύ 950 & 990 sm απο τις αλλαγές του 950 & 990 Adv


  8. #8
    Δεν είναι αυτά μηχανάκια για παντρεμένους με κοπέλια ... Κράτα το ADV να πηγαίνουμε και στα χώματα ρε ΜαλΕα ...

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    κ' όμως νομίζω περισσότερες είναι οι εμφανισιακές και περιφερειακές αλλαγές μεταξύ 950 & 990 sm απο τις αλλαγές του 950 & 990 Adv

    http://www.ktm.com/travel/1190-adven...l#.UbdJJpwyhOM

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gregor Προβολή μηνύματος
    Όλα τα 950 είναι με καρμπυρατέρ. Τα 990 είναι με injection. Στροφόμετρο δεν έπαιζε σε 950 μαμά, δεν το έβγαζε ποτέ με στροφόμετρο. Το 990 είχε άλλα όργανα με στροφόμετρο.
    Το 950R ήταν το ίδιο με το 950 το απλό με μικρότερο ρεζερβουάρ (12 λίτρα αν θυμάμαι καλά) μικρότερη γωνία κάστερ στο πιρούνι και άλλα αυτοκόλλητα με πορτοκαλί σκελετό. Λόγω του μικρότερου ρεζερβουάρ είχε καλύτερη θέση οδήγησης από το απλό.
    Γενικότερα και στα δύο τρως το αέρα της αρκούδας (ότι βρίσκεται πάνω από την ζώνη του παντελονιού σου το χτυπά ο άνεμος) αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι μπαίνεις στην πρίζα με κάτι τέτοια. Δεν είναι μηχανή που θα την πάρεις για πας αργά ρεμβάζοντας, αν και γούστα είναι αυτά, αν γουστάρεις, μπορείς.
    Από προβλήματα, τα κλασικά με όλα τα 950 της εποχής (αντλία συμπλέκτη που διορθώνεται μόνο με after market κτλ). Μια μεγαλύτερη ευπάθεια στο 950 υπάρχει στην αντλία βενζίνης λόγω θέρμανσης πιστεύω (είχα αλλάξει 3).
    Το 990 σαφώς ανώτερο σε γκάζια και σε θέση οδήγησης.
    Ότι άλλο θέλεις για 950sm ρώτα ελεύθερα.

    Πάρε και μια παλιά φωτό απο 950sm του 2006 εν δράση:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	HDW_2008_08738.jpg 
Προβολές:	292 
Μέγεθος:	92,9 KB 
ID:	292657
    GREG εισαι ωραιος,οχι μονο στην φωτοαλλα και σε αυτα που γραφεις.Τα lc8 μοτερ λιγο πολυ τα ξερω μιας και τωρα 950 ADV εχω,μπαινω ομως στην πριζα με το SM 950 του 2006 μιας και παιζει μια ανταλλαγη με το δικο μου και μιας και ξεχναμε το χωμα για ενα ευλογο χρονικο διαστημα την σκεφτομαι.Απτην αλλη επιπλεον φραγκα για κατι νεοτερο οπως 990 R π.χ δεν παιζουν και γιαυτο ψαχνομαι.Τα 950 SM μεχρι πια χρονολογια εβγαιναν?Το σκεφτομαι μην δωσω το ADV και κανω πατατα,γιατι τι καλυτερο να παρω περα απο τα 950/990 μοτερ(ενταξει αν ειχα κανα 20χιλιαρο περισσο θαπαιρνα 1190).Ευχαριστω για τις απαντησεις
    Τελευταία τροποποίηση από MiltiadisK.D; 11/06/2013 στις 18:45.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι αυτά μηχανάκια για παντρεμένους με κοπέλια ... Κράτα το ADV να πηγαίνουμε και στα χώματα ρε ΜαλΕα ...
    Ναι ρε,ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα!:rotflmao:

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Με μια εξτρα ζελατινα που υπαρχει δεν κοβει καθολου ο αερας?

  13. #13
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από miltiadis950s Προβολή μηνύματος
    Με μια εξτρα ζελατινα που υπαρχει δεν κοβει καθολου ο αερας?
    ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

    Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

    Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.
    Κοιτα,τωρα δεν σκοπευουμε(με το κοριτσι)να γινουμε χιλιομετροφαγοι μιας και ο χρονος μας ειναι περιορισμενος πλεον,ασε που οταν της το εδειξα το συμπαθησε περισσοτερο απο το ADV μου και επειδη εχω το μικροβιο με το να αλλαζω μοτοσακα γιαυτο ρωταω.Να υποθεσω πως το ειχες και εσυ?

  15. #15
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

    Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.

    εγω εβαλα μια σελα της ktm ( 115ε ) πιο ανετη που κανει ενα "σκαλακι" σε οδηγο και συνεπιβατη . επειδη ειναι λιγο σκαμενη και με την ζελατινα ταξιδευω σχετικα καλα ( για sm ) . το υψος μου βεβαια ειναι 1,75 αλλα η παναγιωτα μια χαρα χωραει και δεν διαμαρτυρεται που για κοπελα δεν ειναι κοντη .1,75 κι αυτη .

    μιλτιαδη οπως ειχε πει και ενα ομορφοπαιδο ( ) απο εδω μεσα .. η λογικη λεει κρατας το adv και η κ@υλ@ sm ..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_3767.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	42,9 KB 
ID:	292717

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ!!!!!!
    από stel89 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2012, 21:25
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2009, 23:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF