Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 165

Θέμα: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια?

  1. #136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tommy dakar Προβολή μηνύματος
    οκ,δεκτα ολα αυτα τερενς.εγω ενα παραδειγμα εχω που το ζω 3 χρονια τωρα.εχω ενα bmw gs,κ το ιδιο εχει κ φιλος.εχω κανει 90.000 χλμ,αλλαζοντας τα λαδια καθε 5 χιλ.χλμ η και λιγοτερο,ενω ο φιλος τα αλλαζει στις δεκα + οπως λεει ο κατασκευαστης.η δικη μου χρηση ειναι σκληροτατη και περιλαμβανει τα παντα,η δικη του φυσιολογικη.λαδια βαζουμε τα ιδια.το μοτερ του καιει αρκετο λαδι,το δικο μου καθολου.το κιβωτιο ταχυτητων του απαραδεκτο,το δικο μου βουτυρο.κοντευω να μηδενισω το κοντερ και το δικο του εχει 35.000 χλμ πραγματικα.οκ,δεν λεω οτι γνωριζουμε περισσοτερα απο τον κατασκευαστη,αλλα η πραξη λεει αλλα.



    ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.............ΑΛΛΑ




    Θεωρώ ότι δέν άποτελούν τόν κανόνα.
    Άπό κεί καί έπειτα έτσι είναι ή ζωή,άλλος πηγαίνει μετά τά 40 γιά τσεκ -απ κάθε 6 μήνες
    καί άλλος δέν πάει ΠΟΤΕ.
    Τό άν θά πεθαίνει πρώτος αύτός πού έπέλεξε νά μήν δεί γιατρό άν πάθει, ή ό άλλος
    άπό τό φόβο του καί τήν άσθενειομανία του ή καί άκόμα άπό τύχη άν τού έρθει η άρρώστια
    πρώτα αύτουνού καί δέν είναι ίάσιμη ή άκόμα καί έπειδή τού ήρθε μόλις 2-3 μέρες μετά
    τό τσέκ καί όταν ξαναήρθε ή ώρα του μετά 6 μήνες ήταν πλέον ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ..........
    ΤΟΤΕ.............
    ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.........
    ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ.....
    κι άφήστε κι έμάς τούς ύπόλοιπους όσοι είμαστε τέλος πάντων νά τά άλλάζουμε
    όπότε λένε αύτοί οί μαλάκες πού τά παράγουν...

  2. #137
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Καθε 6000χλμ και σκεφτομαι και καθε δευτερη φιλτρο οπως λεει και το μανιουαλ
    κανω αρκετα χλμ.σε ενα 6μηνο 10000 μαζεψα για αυτο σκεφτομαι να το αφησω για την επομενη το φιλτρο.

  3. #138
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zephyr1 Προβολή μηνύματος
    Το ελαχιστο που μπορεις να κανεις για το μηχανακι σου ,ειναι λαδια-φιλτρα, οσο πιο συχνα ,τοσο πιο καλα.
    Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ε αφου κανω 3000χλμ το χρονο;
    χωρις πλακα πανω απο 5000 δεν θα τα αφηνα με τιποτα, το 12000 δεν ξερω που το στηριζουν.........
    Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
    Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.





    Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?

    Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?



    Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
    Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.

    Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
    Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.


    Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.



    Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?
    Sent from me using a computer.

  4. #139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.



    Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
    Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.





    Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?

    Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?



    Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
    Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.

    Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
    Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.


    Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.



    Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?










    OEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOO......???

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    υπαρχουν καποιοι κανονες:
    ακολουθουμε τον κατασκευαστη οσον αφορα ιξωδες και προδιαγραφες λιπαντικου
    για τα διαστηματα αλλαγης σιγουρα αν κρατησω τα 12000 που λεει ο κατασκευαστης δεν θα βαρεσει μπιελα αλλα το σασμαν θα σκληραινει σταδιακα και μακροπροθεσμα θα εχω φθορα και μουργα στον κινητηρα κατι για το οποιο ο κατασκευστης δεν θα κληθει να απολογηθει μετα απο 10 χρονια χρησης, αλλωστε κανεις δεν φτιαχνει πια τα προιοντα του για τοσο μακροχρονια χρηση
    επισης ολοι οι κατασκευστες λιπαντικων δηλωνουν ρητα οτι τα λαδια τους διατηρουν τις ιδιοτητες τους για ενα χρονο ειδικα τα πιο ακριβα με τα πολλα προσθετα
    στο δικο μου παραδειγμα τυχαινει στον χρονο να κανω 3000χλμ οποτε το αλλαζω αναγκαστικα λογω χρονου με ετησιο κοστος 25 ευρω
    αν εκανα 6000χλμ παλι στο χρονο θα τα αλλαζα

  6. #141
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    OEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOO......???


    Παρακαλώ να σημειωθεί. Έκανα τον Τερενς να γράψει μόνο μια γραμμή.
    Sent from me using a computer.

  7. #142
    περιμενουμε και την απαντηση του φυσικα

  8. #143
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εεε.. όχι ακριβώς. Οι πολύ σύντομες αλλαγές λαδιών δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφήστε τα λάδια να κάνουν τη δουλειά τους πριν τα πετάξετε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τα σουπερ ντούπερ λάδια, που έχουν φτιαχτεί ειδικά για μηχανές, με έχτρα προστασία, εχτρα αντοχή, εχτρα καθαριστικά, διασπαστικά, αντικαπνικά κτλ κτλ για να πετάμε νωρίτερα απ' ότι πετάει το ταχυφαγείο της γειτονιάς μας το λάδι που τηγανίζει τις πατάτες.



    Πουθενά μωρέ, στην τύχη το είπαν!
    Να φανταστείς φίλε μου εκείνο το 12000 που σου φαίνεται εξωπραγματικό, έχει και αυτό έναν συντελεστή ασφαλείας. Δλδ ο κατασκευαστής έχει κρατήσει καβάντζα και μερικά χιλιόμετρα (ειδικά αν είναι σχιστομάτης). Αλλά αφού δεν κάνεις πάνω από 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, για σένα είναι το ίδιο πράγμα.





    Και τα λάστιχα είναι σημαντικότατο θέμα σε μια μηχανή. Τα αλλάζετε και αυτά πριν την ώρα τους?

    Και εκείνο το λαδάκι στις μπροστινές μπουκάλες που έχει γίνει σαν νεράκι ανθρακούχο, γιατί το ξεχνάμε όλοι? Εκείνο ψυχή δεν έχει?



    Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δίνει πολύ (μα πολύ) αραιά διαστήματα αλλαγής, για να μειώσει το κόστος συντήρησης η μηχανή μας δεν θα πάθει τίποτα πριν γράψει πολλές, μα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τόσα που όταν χαλάσει (φθαρεί) δεν θα μας πηγαίνει το μυαλό πως κάτι τέτοιο έγινε λόγο λαδιών. Τόσα που δεν θα μας ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να κάνει κι' άλλα αν αλλάζαμε τα λάδια νωρίτερα. Και η παραπάνω αντοχή δεν θα ήταν πολύ περισσότερη. Άσε που κανένας κατασκευαστής δεν διακινδυνεύει την αξιοπιστία του μοτέρ του για να αραιώσει τα διαστήματα σέρβις και να κάνει το χατίρι στο μαρκετιν.
    Αγοράζουμε καινούριες μηχανές, τις οδηγούμε σαν κυρίες (τρόπος του λέγειν, οι κυρίες να με συγχωρέσουν) γιατί είμαστε κουλάτζες, αλλάζουμε τα λάδια κάθε 3000 χιλ και τις πουλάμε με 23000 χιλ. Πεταμένα λεφτά λέω εγώ.

    Σιδερόκολοι, σκληροπυρηνικοί, αγωνιζόμενοι, χεράδες, αμάνικοι κτλ να πάνε πάσο στα παραπάνω και να ακολουθήσουν το γράμμα του κατασκευαστή που λέει πως αν το σκίζεις κύριε άλλαζέ τα λίγο νωρίτερα διότι οι προτεινόμενες αλλαγές είναι για νορμάλ χρήση.
    Οι υπόλοιποι να τα αλλάζουν στα προβλεπόμενα διαστήματα, με τον προτεινόμενο τύπο λαδιού και να σταματήσουν να πετάνε λεφτά σε λάδια και να τα βάζουν βενζίνη και λάστιχα.


    Υγ. Μερικές φορές τα πρόσθετα που περιέχει το λάδι για το σασμάν, σταματούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν "βαραίνει" λοιπόν το κιβώτιο ήρθε η ώρα για αλλαγή όχι γιατί το λάδι δεν λιπαίνει επαρκώς το κινητήρα μας, αλλά επειδή δεν κάνει την ίδια δουλειά με το κιβώτιο. Αν αυτό συμβαίνει πολύ νωρίτερα απ' τα διαστήματα του κατασκευαστή αλλάξτε μάρκα λαδιού.



    Υγ.2 Αφού στην Ελλάδα ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του και όλοι ξέρουν ή ψυχανεμίζονται την αλήθεια, όσοι δεν ξέρετε τι να κάνετε γιατί δεν κάνετε ότι λέει ο κατασκευαστής?
    +656 σε ολα

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #144
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.024
    Πωπω και απ τη μυγα ξυγκι/

    Στο παπι τα κανα ανα 2000 χλμ ,στο μεγαλο αν ειμαι οικονομικα οκ ανα 4000-5000, da(ξ)z τωρα?

    Καλα ρπστμ και αυτο τοσο αναλυση θελει?

    Ημαρτον.

  10. #145
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Εγώ αλλάζω λάδια ΠΑΝΤΑ κάθε Δεκέμβριο γιατί τότε τινάζουμε τις ελιές και βγαίνει το φρέσκο...

  11. #146
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Κάθε 4000 χλμ. αυστηρά ,και βάζω συνήθως καλά λάδια,μαζί με φίλτρο λαδιού όπως δίνει ο κατασκευαστής.

    Καλοκαίρι 10w40 χειμώνα 10w30.

  12. #147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος


    Παρακαλώ να σημειωθεί. Έκανα τον Τερενς να γράψει μόνο μια γραμμή.




    ΑΦΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ...............




    Νά πώ............τί νά γράψω..??
    Είπαμε τά αύτονόητα,όταν όμως διαβάζω παππάδες,
    τί νά κάνω ,νά μή γράψω..??,πού ξέρεις μπορεί νά σώσουμε κανέναν.
    Έγώ πάντως όταν τηγανίζουμε πατάτες στήν κουζίνα,άλλαγή λαδιών κάνω
    πολύ γρήγορα πρίν μαυρίσουν,μερικές δέ φορές πού έφαγα τηγανητή σαρδέλλα
    μιά καί είναι ή άδυναμία μου έριξα κάτι μπινελίκια πού δέν είχε άλλάξει τό λάδι
    ό πούστης ό ταβερνιέ......
    Ρέ χαλαρώστε καί πάρτε το χαμπάρι,καί μόνο νά συμπληρώνετε άπό πάνω όσο καίγεται
    πάλι πιό πολύ θά ζήσουν τά μηχανάκια άπό σάς.........

  13. #148
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zephyr1 Προβολή μηνύματος
    Πωπω και απ τη μυγα ξυγκι/

    Στο παπι τα κανα ανα 2000 χλμ ,στο μεγαλο αν ειμαι οικονομικα οκ ανα 4000-5000, da(ξ)z τωρα?

    Καλα ρπστμ και αυτο τοσο αναλυση θελει?

    Ημαρτον.




    ΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ....................



    Πρέπει νά σού βρούμε κανένα κτήμα σάν τού άποπάνω........

  14. #149
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.024
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ....................



    Πρέπει νά σού βρούμε κανένα κτήμα σάν τού άποπάνω........
    Εχω ρε ,απεναντι τα χουμε,αυτος τιναζει και γω μαζευω.

  15. #150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Κάθε 4000 χλμ. αυστηρά ,και βάζω συνήθως καλά λάδια,μαζί με φίλτρο λαδιού όπως δίνει ο κατασκευαστής.

    Καλοκαίρι 10w40 χειμώνα 10w30.

    ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ..............


    Ποιός κατασκευαστής δίνει άλλαγή φίλτρου κάθε 4000 χλμ. ???

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2009, 21:31
  2. καθε ποτε γινεται ελεγχος βαλβιδων σε fazer 600 2006?
    από mitsaras7 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2009, 21:00
  3. καθε ποτε σερβις???
    από johnkar στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2007, 09:24
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2006, 16:07
  5. Transalp - service κάθε πότε
    από perastikos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2006, 13:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF