it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
http://www.gpone.com/en/201306141050...ualifiche.html
Un giro secco con gomma morbida, come se fossi in qualifica.
Ένας ξερός γύρος με το μαλακό σαν να ήμουν στα χρονομετρημένα...
(οι άλλοι όμως δεν ήταν....)
Read more: http://www.gpone.com/en/201306141050...#ixzz2WGOJc0tW
Φιλε εγω το πηρα σοβαρα... Δεν ειναι αστεια αυτα τα πραγματα... που μενεις?
![]()
Παμε για αλλα!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι το ερώτημα που αυτόματα μου καρφώθηκε στο μυαλό.
.
.
.
.
.
.
.
.
Εχεις γυμνές φωτογραφίες του Λόρε??
υγ. δεν καταλαβαίνω ΤΙΠΟΤΑ απο το αρθράκι που ανέβασες.. ωραια τα Ιταλικα ομως
Κύκλους
Τι λένε τα Ιταλικά ΜΜ(π)Ε
Ο Ρόσσι έπρεπε να τεστάρει τα χαρντ, μετά έβαλε σοφτ κι έκανε το χρόνο κάνοντας προπόνηση όπως είπε για τα χρονομετρημένα.
Ο Καλ πχ δεν έβαλε σοφτ αλλά με τα χαρτ είχε πιο καλό χρόνο από το Ρόσσι ενώ ο Χόρχες τεστάριζε τα σοφτ χωρίς να κάνει προπόνηση.
Τα χαρτ δε ν καλά οπότε θα πάνε στα σοφτ. (Ροσι Χόρχε)
Ο Καλ δεν έχει αποφασίσει (αλλά το μπινελίκωμα με τη Γιαμάχα καλά κρατεί. Είπε ότι έχει πολλές επαφές με όλους αλλά 0 συμβόλαια)
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 15/06/2013 στις 09:02.
Free Practice Nr. 3
split 1 --> A.ESPARGARO 17.106
split 2 --> M.MARQUEZ 31.585
split 3 --> S.BRADL 20.485
split 4 --> C. Crutshlow 32.258
Είδατε τίποτα περίεργο;
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Του Espargaro είναι λάθος... Και στους αναλυτικούς του χρόνους δεν υπάρχει, οπότε μάλλον έκοψε το πρώτο S...
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Κατά το Κράτσλου Ευαγγέλιο, πάντα
Οι Γιαμάχα είναι που εύκολες μηχανές και κάνεις χρόνους με το καλημ΄'ερα.
Οι Χόντα πάλι είναι πιο δύσκολο να ρυθμιστούν αλλά μόλις γίνει αυτό κόβουν 1 δευτερόλεπτο (χτες τα είπε αυτά)
Σήμερα...
Barcelona, Saturday, June 15, 2013
Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 340.5 1'41.853
2 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 341.4 1'41.916 0.063 / 0.063
3 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 339.1 1'41.987 0.134 / 0.071
4 46 Valentino ROSSI ITA Yamaha Factory Racing Yamaha 336.7 1'42.009 0.156 / 0.022
5 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.7 1'42.064 0.211 / 0.055
6 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 337.6 1'42.166 0.313 / 0.102
7 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 339.3 1'42.258 0.405 / 0.092
8 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 337.2 1'42.345 0.492 / 0.087
9 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 339.5 1'42.582 0.729 / 0.237
10 41 Aleix ESPARGARO SPA Power Electronics Aspar ART 327.2 1'42.795 0.942 / 0.213
11 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 334.0 1'42.957 1.104 / 0.162
12 51 Michele PIRRO ITA Ignite Pramac Racing Ducati 332.9 1'42.970 1.117 / 0.013
13 29 Andrea IANNONE ITA Energy T.I. Pramac Racing Ducati 339.3 1'43.106 1.253 / 0.136
14 14 Randy DE PUNIET FRA Power Electronics Aspar ART 320.2 1'43.260 1.407 / 0.154
15 8 Hector BARBERA SPA Avintia Blusens FTR 317.5 1'43.652 1.799 / 0.392
16 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 320.4 1'43.942 2.089 / 0.290
17 9 Danilo PETRUCCI ITA Came IodaRacing Project Ioda-Suter 319.0 1'44.167 2.314 / 0.225
18 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing ART 320.7 1'44.434 2.581 / 0.267
19 70 Michael LAVERTY GBR Paul Bird Motorsport PBM 321.5 1'45.136 3.283 / 0.702
20 71 Claudio CORTI ITA NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 319.4 1'45.252 3.399 / 0.116
21 7 Hiroshi AOYAMA JPN Avintia Blusens FTR 318.3 1'45.407 3.554 / 0.155
22 68 Yonny HERNANDEZ COL Paul Bird Motorsport ART 318.5 1'45.612 3.759 / 0.205
23 67 Bryan STARING AUS GO&FUN Honda Gresini FTR Honda 314.9 1'45.686 3.833 / 0.074
24 52 Lukas PESEK CZE Came IodaRacing Project Ioda-Suter 313.1 1'46.037 4.184 / 0.351