Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: xtx 07 και σβησίματα...

  1. #1
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52

    xtx 07 και σβησίματα...

    Καλησπέρα παίδες, αγόρασα και κυκλοφορώ εδώ και έναμιση μήνα ένα xtx660 (το μηχανάκι δεν έχει καμία μετατροπή) του 2007 πρώτη άδεια, κατασκευής δεν είμαι σίγουρος νομίζω ότι ειναι του 2007 επίσης διότι είναι το προτοκαλί χωρίς fairing. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα μου σβήνει μερικές φορές σε κατέβασμα 3-2 και 5-4 απο ότι έχω καταλάβει το κάνει όταν πάιξω με το γκάζι για να κατεβάσω (ξερόγκαζο) κάνει κάτι σαν μπούκωμα δεν ακούγεται δηλαδή η εξάτμιση να "μουγκρίζει" απο το ξερόγκαζο αλλά ένα κλάφφφ και σβήνει...(όταν το πήρα μετά απο λίγο πήγα να κάνω το μεγάλο service διότι ήταν κοντά στα 20000χλμ,το είπα στον μάστορα που είναι εξουσιοδοτημένος της μοτοδυναμικής και μου είπε ότι θα το δεί αυτός, διορθώθηκε το πρόβλημα σε ενα σημείο αλλά υπάρχει ακόμα, υποθέτω ότι απλά μου σήκωσε λίγο το ρελαντί αλλά δεν φτάνει ).
    Έψαξα, διάβασα και διαπίστωσα ότι είναι ένα κοινό πρόβλημα το οποίο δεν κατάλαβα αν έχει λύση ή όχι, αρχικά λοιπόν έψαξα να δώ τι γράφει το tps πάνω έτσι ώστε να διαπιστώσω αν χρήζει αλλαγής (αν ξεκινάει απο 3 ο κωδικός ειναι το παλίο και αν απο 4 ειναι το βελτιωμένο διάβασα στο forum) κατόπιν ψαξίματος για το που βρίσκεται (πάνω και δεξιά απο το δοχείο του πίσω φρένου) διαπίστωσα ότι δεν εχει κάποιο κωδικό απλά γράφει Ιkuni (MIkuni κάτι τέτοιο) made in Japan, πώς μπορώ να μάθω αν είναι to παλίο ή το καινούργιο;;
    Τι προτείνεται γενικά? ρώτησα τον μάστορα αν έβαζα κάνα φίλτρο ελευθέρας αν θα διόρθωνε κάτι αλλα μου είπε ότι δεν αξίζει και ότι διορθώνεται και έτσι...
    Αν πάρω τηλέφωνο την Yamaha και τους δώσω τον αριθμό πλαισίου θα μου πούν ποιο tps φοράει;
    Να πάω πάλι απο τον μάστορα να το δεί;
    Τι κόστος έχει η αλλαγή του tps και αν γίνει θα λύσει το πρόβλημα ή πάλι θα ψάχνομαι?
    Please helppppp....

  2. #2
    Κατά πάσα πιθανότητα είναι το TPS. Είχε γίνει ανάκληση άρα δεν πληρώνεις κάτι, αν κάποιος άλλος κάτοχος γνωρίζει περισσότερα ας με διορθώσει. Πάρε και ένα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη να τον ρωτήσεις αν το έχει αλλάξει. Στην yamaha με τον αριθμό πλαισίου και κινητήρα ρωτάς. Να το χαίρεσαι το μηχανάκι σου.

  3. #3
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Κατά πάσα πιθανότητα είναι το TPS. Είχε γίνει ανάκληση άρα δεν πληρώνεις κάτι, αν κάποιος άλλος κάτοχος γνωρίζει περισσότερα ας με διορθώσει. Πάρε και ένα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη να τον ρωτήσεις αν το έχει αλλάξει. Στην yamaha με τον αριθμό πλαισίου και κινητήρα ρωτάς. Να το χαίρεσαι το μηχανάκι σου.
    Ευχαριστώ φίλε να σαι καλά θα πάρω την Yamaha να τους ρωτήσω...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo24
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    138
    Eγω εχω του 06 το μαυρο.Απ την πρωτη μερα οταν ανοιγα αποτομα το γκαζι για καποια προσπεραση η κατεβαζα ταχυτητα η μηχανη εσβηνε μεσα στην κινηση.Το πηγα να το δουν και μου ειπαν οτι απ το 06 και μετα το tps ειναι απο αλλη παρτιδα που δεν εχει προβλημα.Μου ανεβασαν το ρελαντι κι απο τοτε δεν το ξαναεκανε.Την εχω απο καινουρια την μηχανη.

  5. #5
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Θα το ξαναπάω μια βόλτα απο τον μάστορα να δώ μήπως μπορεί να κάνει κάτι να το διορθώσει είναι εξουσιοδοτημένο της Yamaha το συνεργείο λογικά θα ξέρει και για το tps θα τον ξαναεπισημάνω, θα πάρω και την Yamaha ενα τηλέφωνο να τους δώσω τον αριθμό πλαισίου και του μοτέρ μπας κ μπορούν να με διαφωτίσουν...Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2013
    Μηνύματα
    4
    ΑΔΕΡΦΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 2005 ΜΕ ΑΚΡΑΠΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΩ Κ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΣΑΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟς ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΡΙΘΜΙΖΩ ΤΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ Κ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΣΤΟ 30% Κ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ

  7. #7
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsaxas-3 Προβολή μηνύματος
    ΑΔΕΡΦΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 2005 ΜΕ ΑΚΡΑΠΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΩ Κ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΣΑΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟς ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΡΙΘΜΙΖΩ ΤΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ Κ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΣΤΟ 30% Κ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
    Δευτέρα πάω μάστορα να δω τι μπορεί να γίνει γιατί είναι σπαστικό και επικίνδυνο! Νομίζω αυτό που λες σαν έξτρα εγκέφαλο είναι το Power Commander που ρυθμίζει το καύση ή κάτι τέτοιο ,λές άμα βάλω κ γώ να ηρεμίσω?πόσο να έχει αυτό και τι ακριβώς κάνει εμένα είναι μανίσιο όλο το μηχανάκι χρειάζεται?

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kostas_dev
    Εγγραφή
    05/11/2012
    Μηνύματα
    16
    Εγώ που ειχα το ίδιο πρόβλημα στα 28,000χλμ το πηγα στο μάστορα και έκανε τα εξης:

    1)Ρύθμιση βαλβίδων (Παίζει να μην ειχα κανει ποτε το μηχανάκι )
    2)έβαλε πίσω το φιλτρο μαμα (ειχε ένα KN κατάμαυρο )
    3)ρύθμισε τα μιγματα (εντάξει μπορει απλά να είδε την τιμή στο καντράν)
    και το σημαντικότερο
    4)τέλος άνοιξε και καθάρισε και τον διακόπτη στο δεξί grip...(για παν ενδεχόμενο)

    Εδώ και 3000 χιλιόμερτα δεν μου το ξαναέκανε....

    Το συμπέρασμα μου (πιθανότητα 50%):

    Εγώ οταν ειχα σβησίματα έπρεπε να "παίξω" με τον δεξί διακόπτη γιατί αλλιώς δεν έπερνε με τιποτα μπροστά...500 μιζιές και τίποτα
    με το που έπαιζα μια φορά με τον κόκκινο διακόπτη το μηχανάκι έπερνε ΑΜΕΣΩΣ με την μια.. οποτε μαλλον ειχα πιάσει
    σκουριά ή λιγδα απο την βροχη και δεν εκανε καλη επαφή

  9. #9
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kostas_dev Προβολή μηνύματος
    Εγώ που ειχα το ίδιο πρόβλημα στα 28,000χλμ το πηγα στο μάστορα και έκανε τα εξης:

    1)Ρύθμιση βαλβίδων (Παίζει να μην ειχα κανει ποτε το μηχανάκι )
    2)έβαλε πίσω το φιλτρο μαμα (ειχε ένα KN κατάμαυρο )
    3)ρύθμισε τα μιγματα (εντάξει μπορει απλά να είδε την τιμή στο καντράν)
    και το σημαντικότερο
    4)τέλος άνοιξε και καθάρισε και τον διακόπτη στο δεξί grip...(για παν ενδεχόμενο)

    Εδώ και 3000 χιλιόμερτα δεν μου το ξαναέκανε....

    Το συμπέρασμα μου (πιθανότητα 50%):

    Εγώ οταν ειχα σβησίματα έπρεπε να "παίξω" με τον δεξί διακόπτη γιατί αλλιώς δεν έπερνε με τιποτα μπροστά...500 μιζιές και τίποτα
    με το που έπαιζα μια φορά με τον κόκκινο διακόπτη το μηχανάκι έπερνε ΑΜΕΣΩΣ με την μια.. οποτε μαλλον ειχα πιάσει
    σκουριά ή λιγδα απο την βροχη και δεν εκανε καλη επαφή
    ρυθμισή βαλβίδων έκανα πριν 800+χλμ, φίλτρο μαμά φοράω καινούργιο γενικά απο μεγάλο σέρβις είναι το μηχανάκι δεν παρουσιάζει κάτι άλλο, λογικά κάποια ρύθμιση θα θέλει...απο εκκίνηση δεν έχω θέμα παίρνει εύκολα...απλά όταν ρίχνω ξερόγκαζο για να κατεβάσω μερικές φορές σβήνει...

  10. #10
    Αυτό με το kill switch μου το έκανε κι εμένα στο ΧΤ 600 Ε και μέχρι στιγμής δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ με άνοιγμα και καθάρισμα επαφών. Απλά το σβήνω από το κλειδί.

  11. #11
    Να πας σε μάστορα της προκοπής
    Αθήνα είσαι ?

    Δες και εδω για να καταλαβεις

    http://www.mybike.gr/topic/9252-yama...C%CE%BF%CF%8D/
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  12. #12
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Να πας σε μάστορα της προκοπής
    Αθήνα είσαι ?

    Δες και εδω για να καταλαβεις

    http://www.mybike.gr/topic/9252-yama...C%CE%BF%CF%8D/
    Αθήνα είμαι,έχω διαβάσει το παραπάνω post, σε εξουσιοδοτημένο της μοτοδυναμικής θα πάω εκεί που έκανα το μεγάλο σερβις εξ αρχής να δώ τι θα μου πούν...
    Έχεις κάνα μάστορα της προκοπής στα υπόψιν, διότι θεώρησα ότι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha έχει μια σιγουριά σε σχέση με άλλους μάστορες που ίσως εξειδικεύονται σε άλλες μάρκες..
    Γενικά δεν έχω και κάποιον δικό μου μάστορα απο παλαιότερα διότι είναι η πρώτη μου μηχανή...

  13. #13
    ΤΣΕΣΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 8 ΑΘΗΝΑ
    210-9247135
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  14. #14
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    ΤΣΕΣΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 8 ΑΘΗΝΑ
    210-9247135
    Thank you Θα το έχω υπόψιν!

  15. #15
    Νέοπας Το avatar του/της stamoylias
    Εγγραφή
    05/09/2012
    Μηνύματα
    52
    Αφού ξαναπήγα στον μάστορα και κατόπιν ανεβοκατεβάσματος του ρελαντί και ξαναρυθμίσματος μέσω του diag κτλ απεφανθηκέ ότι πάω για tps διότι δεν άλλαξε κάτι,περιμένω απάντηση τώρα απο την αντιπροσωπεία αν θα πληρώσω ή όχι το ανταλλακτικό (πιστεύω ότι θα το πληρώσω διότι τι εγγύηση να έχω?μεταχειρισμένη την πήρα την μηχανή και είναι και του 2007), πρόχειρη λύση για να κάνω δουλεία μου σήμερα αρκετά ψιλό ρελαντί με αποτέλεσμα να αφήνω τον συμπλέκτη και να πάει μόνο του χωρίς γκάζι.... ξέρει κανείς τιμή για tps σκιάζομαι η αλήθεια είναι...και αν το αλλάξω θα έχει αποτέλεσμα ή μπαααα (τουλάχιστον θα έχει εγγύηση σαν ανταλλακτικό αν δεν κάνει την δουλεία του?)....
    μήπως να πάρω και μια δεύτερη γνώμη απο κάπου αλλού;;; επισημαίνω και πάλι ότι το συνεργείο που πήγα είναι εξουσιοδοτημένο της Yamaha...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. xtx 660 και σαμάρια
    από makrivelonos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2010, 20:08
  2. Tank cover για XTX 07?
    από jimtarasxt660x στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2009, 11:56
  3. Τρίτη 21.08.07 ....και καλημέρα!!
    από Meyaleleth στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2007, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF