Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 199

Θέμα: Η Suzuki στα MotoGP του 2014

  1. #136
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    δλδ τι περιμενες να πει?

    "το μπουρδέλ@ δεν παει - δεν στριβει???"

    μέχρι και το πιο όμορφο του κόσμου θα πει οτι είναι......
    οχι σπυρακο τι ειπε ο φρεντσμαν εγραψα
    Παντως για να το φτασει στα 7 δεκατα απο κορυφη το suzuki κατι εκαναν .
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/06/2013 στις 12:30.

  2. #137
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Παντως για να το φτασει στα 7 δεκατα απο κορυφη το suzuki κατι εκαναν .
    σήμερα 7 δέκατα....

    το 2015 7 δευτερόλεπτα.....

    είναι απλό.... οι αλλοι θα εξελισσονται (μοιραία λογω και της συμμετοχής τους σε αγώνες) και αυτοι θα μείνουν στάσιμοι......

    ψέμματα, θα βγάλουν επετειακό κεβιν σβαντς μοντέλο με ενισχυμένο πλαίσιο για να το πάρει ο έντος.....

  3. #138
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    σήμερα 7 δέκατα....

    το 2015 7 δευτερόλεπτα.....

    είναι απλό.... οι αλλοι θα εξελισσονται (μοιραία λογω και της συμμετοχής τους σε αγώνες) και αυτοι θα μείνουν στάσιμοι......

    ψέμματα, θα βγάλουν επετειακό κεβιν σβαντς μοντέλο με ενισχυμένο πλαίσιο για να το πάρει ο έντος.....
    Για το 2015 δεν ξερω..
    για τωρα ομως αν το παιρνε το suzuki o λορενζο πιστευω θα το πηγαινε καλυτερα
    ευχομαι να μην μεινουν στασημοι γιατι εχουν πολυ λαο με gixxer παγκοσμιως
    που περιμενουν χρονια για κατι καλο απο την μαρκα που καβαλανε .
    τωρα για το επετειακο η suzy ειναι πολυ πισω σε τετοια πραγματα ..
    αλλα και η μονη που φοραει brembo στα ssp μοντελα της απο τις γιαπωνεζικες εταιριες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	κατάλογος.jpg 
Προβολές:	93 
Μέγεθος:	10,3 KB 
ID:	293376
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/06/2013 στις 14:12.

  4. #139
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    σήμερα 7 δέκατα....

    το 2015 7 δευτερόλεπτα.....

    είναι απλό.... οι αλλοι θα εξελισσονται (μοιραία λογω και της συμμετοχής τους σε αγώνες) και αυτοι θα μείνουν στάσιμοι......
    Εδώ δεν έχεις δίκιο... Από του χρόνου οι κανονισμοί επιβάλλουν πάγωμα στους κινητήρες... Κοινώς, θα σφραγιστούν τα 5 μοτέρ στην αρχή της χρονιάς και δεν θα μπορείς να κάνεις τπτ μετά, καμία εξέλιξη... Η Suzuki όντας εκτός αγώνων θα μπορεί να πουσάρει όσο το επιτρέπει η αξιοπιστία, το μοτέρ και να κάνει δοκιμές... Και το 2015 θα μπει για τα δικά της στάνταρ έτοιμη...

    Έτσι κ αλλιώς, με τις 9 μέρες preseason testing(ή 11-12 αν βάλεις και τη Valencia αμέσως μετά τον τελευταίοο αγώνα) και τις 3-4 μέρες εντός της σεζόν, το in season development καθίσταται λίγο άτοπο...

  5. #140
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Εδώ δεν έχεις δίκιο... Από του χρόνου οι κανονισμοί επιβάλλουν πάγωμα στους κινητήρες... Κοινώς, θα σφραγιστούν τα 5 μοτέρ στην αρχή της χρονιάς και δεν θα μπορείς να κάνεις τπτ μετά, καμία εξέλιξη... Η Suzuki όντας εκτός αγώνων θα μπορεί να πουσάρει όσο το επιτρέπει η αξιοπιστία, το μοτέρ και να κάνει δοκιμές... Και το 2015 θα μπει για τα δικά της στάνταρ έτοιμη...

    Έτσι κ αλλιώς, με τις 9 μέρες preseason testing(ή 11-12 αν βάλεις και τη Valencia αμέσως μετά τον τελευταίοο αγώνα) και τις 3-4 μέρες εντός της σεζόν, το in season development καθίσταται λίγο άτοπο...
    Σωστος η suzy σε αυτο το θεμα ειναι σε καλυτερη θεση
    γιατι δεν θα εχει καποιο προβλημα με dorna οσες δοκιμες και να κανει
    και ετσι κανει οτι θεωρει καλυτερο για την σωστη εξελιξη του πρωτοτυπου .Χωρις βιαστικες δουλειες .
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/06/2013 στις 14:30.

  6. #141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Εδώ δεν έχεις δίκιο... Από του χρόνου οι κανονισμοί επιβάλλουν πάγωμα στους κινητήρες... Κοινώς, θα σφραγιστούν τα 5 μοτέρ στην αρχή της χρονιάς και δεν θα μπορείς να κάνεις τπτ μετά, καμία εξέλιξη... Η Suzuki όντας εκτός αγώνων θα μπορεί να πουσάρει όσο το επιτρέπει η αξιοπιστία, το μοτέρ και να κάνει δοκιμές... Και το 2015 θα μπει για τα δικά της στάνταρ έτοιμη...

    Έτσι κ αλλιώς, με τις 9 μέρες preseason testing(ή 11-12 αν βάλεις και τη Valencia αμέσως μετά τον τελευταίοο αγώνα) και τις 3-4 μέρες εντός της σεζόν, το in season development καθίσταται λίγο άτοπο...
    ναι αλλά είναι άλλο το να εξελίσσεις ένα μοτέρ βασιζόμενος σε εμπειρία αγώνων και άλλο σε εμπειρία δοκιμών..... νομίζω δλδ...

  7. #142
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Το θέμα από ότι λένε είναι οτι θα πρέπει νε τρεξει με control ecu, και δεν μπορούν να ξερουν αν θα βγαζει τον αγώνα λόγω κατανάλωσης.
    Τα λεει όλα στο motomatters.
    Tα Yamaha λέει ίσα ίσα την βγάζουν και τώρα....

    Εμένα πάντως μου αρέσει το Suzuki. Eίναι πραγματικό αγωνιστικό Suzuki, το λιγνό πλαίσιο με τις οπές δείχνει οτι κατι έχουν βρεί.
    Και μοιάζει λίγο με παλιού GSXR!
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων suzukiMotogp.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #143
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    ναι αλλά είναι άλλο το να εξελίσσεις ένα μοτέρ βασιζόμενος σε εμπειρία αγώνων και άλλο σε εμπειρία δοκιμών..... νομίζω δλδ...
    Τι διαφορά έχει να κάνεις την απόσταση αγώνα σε δοκιμές από το να την κάνεις σε συνθήκες αγώνα? Τα δεδομένα ίδια δεν θα είναι? Η κατανάλωση ίδια δεν θα είναι? Μετά από Χ χιλιόμετρα, η καταπόνηση στο μοτέρ ίδια δεν θα είναι?

    Αυτό που σίγουρα δεν έχεις είναι άμεση σύγκριση σε επιτάχυνση και τελική, αλλά το γυρολόγιο είναι το καλύτερο που μπορούν να συγκρίνουν

    Γι αυτό και κατά την άποψη μου παίρνουν μέρος σε αυτές τις δοκιμές και στις επόμενες που θα ακολουθήσουν, για να δουν που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μη γελιόμαστε πάντως, δεν είναι και χθεσινοί οι άνθρωποι, ξέρουν από μοτοσυκλέτες, δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε που φύγανε(1 μοτέρ λιγότερο ουσιαστικά και η αλλαγή στα 1000)... Απλά την τελευταία χρονιά(2011) ήταν στα επίπεδα της Ducati νομίζω...

  9. #144
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Rossi: Θέλετε να σας πω ότι το Σοπυζούκι πάει πιο καλά από το Ντουκάτι???


    ΕΕΕ???
    Δε σας το λέω !!

    http://www.gpone.com/en/201306171055...n-lo-dico.html

    :rotflmao:


    Ντεπουνιέ, μπορούσα και πιο καλά...


  10. #145
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Ρε δεν πα να 'ναι χειρότερο κι από τα CRT...
    Άμα ήταν να είμαστε με τον καλύτερο, θα ήμασταν Hondaκηδες (φτου φτου φτου...)
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  11. #146
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Γουστάρω όταν εμφανιστεί τελικά το Suzuki στους αγώνες να είναι πύραυλος και να τους κάνει πλάκα.
    Ελπίζω η καθυστέρηση να έχει αυτόν τον σκοπό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #147
    εμπειριά μέλος Το avatar του/της Argonautis46
    Εγγραφή
    12/05/2012
    Μηνύματα
    341
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Rossi: Θέλετε να σας πω ότι το Σοπυζούκι πάει πιο καλά από το Ντουκάτι???


    ΕΕΕ???
    Δε σας το λέω !!

    http://www.gpone.com/en/201306171055...n-lo-dico.html

    :rotflmao:


    Ντεπουνιέ, μπορούσα και πιο καλά...

    Μα τι λέει το αρθρακι δεν καταλαβαινω τπτ. Στο περίππου
    Κύκλους

  13. #148
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Γουστάρω όταν εμφανιστεί τελικά το Suzuki στους αγώνες να είναι πύραυλος και να τους κάνει πλάκα.
    Ελπίζω η καθυστέρηση να έχει αυτόν τον σκοπό.
    Ζω γι'αυτή τη στιγμή....!!!!
    Αλλά δε θα γίνει...τα λεφτά είναι πολλά και είμαστε μικρή σαν μέγεθος εταιρία
    ΥΠ
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #149
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Τι διαφορά έχει να κάνεις την απόσταση αγώνα σε δοκιμές από το να την κάνεις σε συνθήκες αγώνα? Τα δεδομένα ίδια δεν θα είναι? Η κατανάλωση ίδια δεν θα είναι? Μετά από Χ χιλιόμετρα, η καταπόνηση στο μοτέρ ίδια δεν θα είναι?

    Αυτό που σίγουρα δεν έχεις είναι άμεση σύγκριση σε επιτάχυνση και τελική, αλλά το γυρολόγιο είναι το καλύτερο που μπορούν να συγκρίνουν

    Γι αυτό και κατά την άποψη μου παίρνουν μέρος σε αυτές τις δοκιμές και στις επόμενες που θα ακολουθήσουν, για να δουν που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μη γελιόμαστε πάντως, δεν είναι και χθεσινοί οι άνθρωποι, ξέρουν από μοτοσυκλέτες, δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε που φύγανε(1 μοτέρ λιγότερο ουσιαστικά και η αλλαγή στα 1000)... Απλά την τελευταία χρονιά(2011) ήταν στα επίπεδα της Ducati νομίζω...
    αυτό ακριβώς λέω, τα δεδομένα, η κατανάλωση, η απόδοση, η συμπεριφορά κλπ κλπ δεν νομίζω οτι είναι ίδια............

    τεσπα, συμφωνώ οτι δεν είναι και (εντελώς ) ασχετοι και ελπίζω να είναι ανταγωνιστικοί..... έτσι για να σφαζόμαστε όταν έχει αγώνες....

  15. #150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εμένα πάντως μου αρέσει το Suzuki. Eίναι πραγματικό αγωνιστικό Suzuki, το λιγνό πλαίσιο με τις οπές δείχνει οτι κατι έχουν βρεί.
    Και μοιάζει λίγο με παλιού GSXR!
    εννοείς τα παλαιάς κοπής GSXR 1100 κλπ με το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο ,έτσι? ναι έτσι όπως είναι λιγνό σ'εκείνο το σημείο και λόγω φινιρίσματος μπορεί και να το θυμίζει λίγο...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. H νέα Suzuki στα MotoGP!
    από villy στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2006, 12:54
  2. Yamaha M1 βαμενη στα χρωματα του King Kenny
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2005, 20:41
  3. Η Harley-Davidson κατεβαινει στα MotoGP με νεο οδηγο
    από AFTER στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 14:01
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2004, 15:21
  5. Πιος θα παρει το πρωταθλημα στα MotoGP
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 14:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF