σήμερα 7 δέκατα....
το 2015 7 δευτερόλεπτα.....
είναι απλό.... οι αλλοι θα εξελισσονται (μοιραία λογω και της συμμετοχής τους σε αγώνες) και αυτοι θα μείνουν στάσιμοι......
ψέμματα, θα βγάλουν επετειακό κεβιν σβαντς μοντέλο με ενισχυμένο πλαίσιο για να το πάρει ο έντος.....![]()
Για το 2015 δεν ξερω..
για τωρα ομως αν το παιρνε το suzuki o λορενζο πιστευω θα το πηγαινε καλυτερα
ευχομαι να μην μεινουν στασημοι γιατι εχουν πολυ λαο με gixxer παγκοσμιως
που περιμενουν χρονια για κατι καλο απο την μαρκα που καβαλανε .
τωρα για το επετειακο η suzy ειναι πολυ πισω σε τετοια πραγματα ..
αλλα και η μονη που φοραει brembo στα ssp μοντελα της απο τις γιαπωνεζικες εταιριες.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/06/2013 στις 14:12.
Εδώ δεν έχεις δίκιο... Από του χρόνου οι κανονισμοί επιβάλλουν πάγωμα στους κινητήρες... Κοινώς, θα σφραγιστούν τα 5 μοτέρ στην αρχή της χρονιάς και δεν θα μπορείς να κάνεις τπτ μετά, καμία εξέλιξη... Η Suzuki όντας εκτός αγώνων θα μπορεί να πουσάρει όσο το επιτρέπει η αξιοπιστία, το μοτέρ και να κάνει δοκιμές... Και το 2015 θα μπει για τα δικά της στάνταρ έτοιμη...
Έτσι κ αλλιώς, με τις 9 μέρες preseason testing(ή 11-12 αν βάλεις και τη Valencia αμέσως μετά τον τελευταίοο αγώνα) και τις 3-4 μέρες εντός της σεζόν, το in season development καθίσταται λίγο άτοπο...
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/06/2013 στις 14:30.
Το θέμα από ότι λένε είναι οτι θα πρέπει νε τρεξει με control ecu, και δεν μπορούν να ξερουν αν θα βγαζει τον αγώνα λόγω κατανάλωσης.
Τα λεει όλα στο motomatters.
Tα Yamaha λέει ίσα ίσα την βγάζουν και τώρα....
Εμένα πάντως μου αρέσει το Suzuki. Eίναι πραγματικό αγωνιστικό Suzuki, το λιγνό πλαίσιο με τις οπές δείχνει οτι κατι έχουν βρεί.
Και μοιάζει λίγο με παλιού GSXR!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τι διαφορά έχει να κάνεις την απόσταση αγώνα σε δοκιμές από το να την κάνεις σε συνθήκες αγώνα? Τα δεδομένα ίδια δεν θα είναι? Η κατανάλωση ίδια δεν θα είναι? Μετά από Χ χιλιόμετρα, η καταπόνηση στο μοτέρ ίδια δεν θα είναι?
Αυτό που σίγουρα δεν έχεις είναι άμεση σύγκριση σε επιτάχυνση και τελική, αλλά το γυρολόγιο είναι το καλύτερο που μπορούν να συγκρίνουν
Γι αυτό και κατά την άποψη μου παίρνουν μέρος σε αυτές τις δοκιμές και στις επόμενες που θα ακολουθήσουν, για να δουν που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μη γελιόμαστε πάντως, δεν είναι και χθεσινοί οι άνθρωποι, ξέρουν από μοτοσυκλέτες, δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε που φύγανε(1 μοτέρ λιγότερο ουσιαστικά και η αλλαγή στα 1000)... Απλά την τελευταία χρονιά(2011) ήταν στα επίπεδα της Ducati νομίζω...
Rossi: Θέλετε να σας πω ότι το Σοπυζούκι πάει πιο καλά από το Ντουκάτι???
ΕΕΕ???
Δε σας το λέω !!
http://www.gpone.com/en/201306171055...n-lo-dico.html
:rotflmao:
Ντεπουνιέ, μπορούσα και πιο καλά...
![]()
Ρε δεν πα να 'ναι χειρότερο κι από τα CRT...
Άμα ήταν να είμαστε με τον καλύτερο, θα ήμασταν Hondaκηδες (φτου φτου φτου...)
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Γουστάρω όταν εμφανιστεί τελικά το Suzuki στους αγώνες να είναι πύραυλος και να τους κάνει πλάκα.
Ελπίζω η καθυστέρηση να έχει αυτόν τον σκοπό.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου