Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 77

Θέμα: πρόβλημα με "βρεγμενα" μπουζί σε GS550t

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    μετρας τις αντιστασεις του πρωτευοντος και του δευτερευοντος και τις συγκρινεις με τις κανονικες (αν εχεις manual)
    αν καποια εναι απειρη ή 0 τον πετας χωρις πολλα πολλα

    αυτός είναι ενας τρόπος αλλά δεν σου εγγυάσται οτι οι πολλαπλασιαστες θα λειτουργούν κανονικά
    εγω πιο πολύ εννοούσα αν υπάρχει κάποια μέθοδος που να προσομοιώνει την λειτουργία του πολλαπλασιαστη
    Τελευταία τροποποίηση από kokar; 09/06/2013 στις 21:05.

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τι εννοεις κανονικα;
    ή σπινθηριζει ή δεν σπινθηριζει
    στη σπανια περιπτωση που δουλευει οποτε θυμηθει τρεχα γυρευε, κανενας ελεγχος δεν βοηθαει

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    το οτι μπορεί να "ταιριάζει" η αντίσταση του πρωτεύοντος και του δευτερευοντος με ενα καλό πολλαπλασιαστη δεν λεει και πολλά πράγματα
    είναι απλά μια ένδειξη, αν π.χ υπάρχει εσωτερικά μια διαρροή στο δευτερεύων δεν θα το καταλάβεις με την μέτρηση με το πολυμετρο .
    Τελευταία τροποποίηση από kokar; 09/06/2013 στις 23:07.

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    τελικά έφτιαξα ενα tester για να μπορώ να τσεκαρω τους πολλαπλασιαστες μου σε πραγματικές συνθήκες
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων DSC07751.jpg‎   DSC07752.jpg‎   DSC07753.jpg‎  

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    και τα video που δείχνουν τον tester σε ώρα λειτουργίας

    https://vimeo.com/68059473

    https://vimeo.com/68059472

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Και τι συμπέρασμα βγήκε?

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    αύριο θα γινει δοκιμή στους πολλαπλασιαστες της μηχανής
    αυτός στο video είναι ένας που εχω για τις δόκιμες μου.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Νομίζω ότι εφόσον δεν τίθεται θέμα εντελώς πεθαμένου πολ/στή μιά τέτοια διάταξη :http://www.youtube.com/watch?v=cYbP-H4ez-0 αντί για μπουζί θα ήταν πολύ χρήσιμη.

    χαμηλά στη σελίδα http://eng.jtc.com.tw/products/index...a&id=325&top=0 έχει και ένα πινακάκι που
    σχετίζει το αναγκαίο μήκος σπινθήρα με την συμπίεση του κινητήρα.
    Τελευταία τροποποίηση από stefanos; 11/06/2013 στις 00:02.

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    oi πολλαπλασιαστες μου λειτουργούν κανονικά......
    τωρα οι αλλαγές που εχουν γινει ειναι οι καινούργιες πίπες και τα μπουζί που προτείνει SUZUKI (B8ES)
    απο τις αλλαγές εχω κανει πάνω απο 350Km και δεν μου εχει παρουσιάσει το πρόβλημα......ίδωμεν !

  10. #55
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πάντως στα video το "εδώ" μπουζί δεν λειτουργούσε και πολύ υποδειγματικά...
    (ο σπινθήρας έκανε βόλτες σε όλο το μήκος της γείωσης..)

    Πιθανότατα έφταιγε το συγκεκριμένο μπουζί, αλλά...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Πάντως στα video το "εδώ" μπουζί δεν λειτουργούσε και πολύ υποδειγματικά...
    (ο σπινθήρας έκανε βόλτες σε όλο το μήκος της γείωσης..)

    Πιθανότατα έφταιγε το συγκεκριμένο μπουζί, αλλά...
    για "ηλικιωμένο άνθρωπο" καλα έκοψε το μάτι σου
    όντως αυτα ειναι παλιά μπουζί που τα χρεισιμοποιησα μόνο για τις δοκιμές του τεστερ

  12. #57
    to provlima sou ine sto revma sou kovi revmata i sou dini la8os xronismo gia afto mouskevoun ta mpouzi ilektroniki mati polaplasiastes ke ama ine kolokotroneiko kita platines
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  13. #58
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Κοκκάριε, αμα δεν βαριέσαι, στείλε το κύκλωμα του τέστερ..

    (βασικά, θέλω να δω αν τον χρονιστή τον έχεις συνδέσει σαν one-shot ή σαν πολυδονητή ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #59

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    μέχρι τώρα εχει κάνει σχεδόν 1000Km χωρίς πρόβλημα.....

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. Προβλημα με μπουζι σε chappy
    από honda c50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 04:37
  3. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  4. προβλημα με μπουζι σε διχρονο κτμ 300
    από fazer1000s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2012, 07:42
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΔΑΓΚΑΝΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΕ Cbr F3
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2006, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF