Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: KX250F Προβληματάκι

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/06/2013
    Μηνύματα
    6

    KX250F Προβληματάκι

    Γεια σας και από εδώ.

    Όπως έγραψα και σε κάποιο άλλο post έχω αγοράσει ένα KX250F
    Μοντέλο 2007 ...
    H τιμή του για τα δεδομένα της χώρας που ζω (Σουηδία ) ήταν εξωφρενικά χαμηλή... Μόλις 1200€ ....
    Έχοντας πολα χρόνια να ασχοληθώ κοίταξα μόνο τα απαραίτητα και την φόρτωσα....
    Εμφανισιακα είναι σε τρομερή κατάσταση...Ούτε λάδια να έχουν τρέξει κάπου ο κινητήρας εξωτερικά πάντα φενετε καινούριος αλλά να μην τα πολυλογο εξωτερικά μια χαρά
    Αλλαγή τσιμούχες στις μπουκάλες και τίποτα άλλο ας πούμε..


    Σήμερα λοιπόν την καβάλησα να δω αν δουλεύουν οι ταχύτητες ρε παιδί μου... Όλα καλά και εκεί

    Και ας πάμε στα αρνητικά...

    Παρατήρησα ότι έχει δύσκολο να κρατήσει ρελαντί. Πέρνει μπρος με την δεύτερη άντε τρίτη μανιβελια αλλά μόλις κλείσεις τον αέρα δεν κρατάει ρελαντί.
    Χάνει καυσαέριο στην ένωση της μπροστά εξάτμισης με την τελική (Είναι μια Pro Circuit Ti4 )
    Αυτό που μου τράβηξε όμως την προσοχή σήμερα ήταν ότι είχε υπερχιληση στο υγρό του ψυγείου ενώ το ψυγείο έκαιγε μετά από 500 μέτρα που την οδηγήσα και περίπου 3 με 5 λεπτά στο ρελαντί που ήθελα να δω μόνο και μόνο αν το κρατήσει... (δεν το κράτησε)

    Τι κρατάμε δηλαδή..

    * διαροή στην εξάτμιση
    * δεν κρατάει ρελαντί
    * Υπερχιληση στο ψυγείο και υπερθεμανση στο ψυγείο.

    Παίδες ξερόλας δεν είμαι και ότι και βοήθεια πάρω είναι πραγματικά σημαντική για μένα...

    Ευχαριστώ και καλός σας βρήκα.
    Ανδρέας

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    την διαρροη της εξατμισης την διορθωνεις με μια ειδικη κολλα η περμανιτη που θα βρεις σε εξατμισαδες η στο ebay
    καρμπυρατερατο δεν ειναι?ανεβασε λιγο το ρελαντι αν παλι σου κανει νουμερα,ισως θελει καθαρισμα και ρυθμισμα
    το ανησυχητικο ειναι η υπερχειλιση,υποψιαζομαι φλατζα κεφαλης κοιταξε τα λαδια σου αν ειναι καλο το χρωμα η αν στην ταπα του νερου εχει<σαπουναδα>εκτος και αν δεν δουλευει σωστα η αντλια,αντε τα δυο πρωτα να τα κανεις μονος σου το τριτο μαλλον φωναζει συνεργειο...

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/06/2013
    Μηνύματα
    6
    Thanks φίλε shooter ...
    Κι εγώ αντλία υποψιάζομαι με τα λίγα που σκαμπάζω.. Σαπουνάδα που μου λες δεν έχει.. Τα λάδια μου είναι χάλια.... Από ότι φενετε στον δείκτη... Αγοράσα βέβαια σήμερα καινούρια και θα τα αλλάξω... Το άλλο μετά είναι ότι η μηχανή δεν έχει δουλέψει σχεδόν ένα χρόνο τώρα.. Λες να παίζει ρόλο ?

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    τα λαδια σου τι χρωμα εχουν?σαν γαλα?ασπρα κλπ?
    αν ναι τοτε σφιξου
    το χρονικο διαστημα φαινεται μικρο για να ξεραθηκαν οι φλατζες και με το που το εβαλες μπροστα να τις τιναξε

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/06/2013
    Μηνύματα
    6
    Καλημέρα. Οχι τα λάδια ειναι καφέ ... Θα το αποκαλούσα βρόμικο . Η αλήθεια ειναι οτι δεν το έχω τρέξει ακόμη. Φλαντζα λογικα δεν ειναι. Ανοιξα το καπάκι του ψυγειου και μύριζε γλυκολη. Δεν είχε ας πούμε οσμή απο καυσαέριο. Οπότε λογικα μας μένει η αντλία. Οπότε το βάζω πίστα κανά μισάωρο και βλέπω τι μου λέει και σου λέω φίλε shower. Να σαι καλα και ευχαριστω για τις απαντήσεις σου

  6. #6
    Αντλία και θερμοστάτη κοιτάζεις, αν δεν είναι σαπουνόνερο το λάδι λογικά δεν είναι φλάτζα.

    Βαλβίδες έχεις ανοίξει να ρυθμίσεις; Νομίζω είναι με καπελότα.

    Δες και κανένα βιντεάκι να πάρεις το κολά'ι':
    http://www.youtube.com/results?searc...=kx250f+valves

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Όταν φτιάξεις την ιστορία με το ψυγείο, πρόσεξε πολύ το κανονικό ζέσταμα (πριν το πλακώσεις) γιατί αυτά τα ΚΧ βραχυκυκλώνουν μπουζί κρύα για πλάκα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Όταν φτιάξεις την ιστορία με το ψυγείο, πρόσεξε πολύ το κανονικό ζέσταμα (πριν το πλακώσεις) γιατί αυτά τα ΚΧ βραχυκυκλώνουν μπουζί κρύα για πλάκα...
    τα 4τ?
    PROzacRIDER

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos force Προβολή μηνύματος
    τα 4τ?
    Ωωωωω ναιιιι...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ωωωωω ναιιιι...

Παρόμοια θέματα

  1. προβληματακι με πλαστικα..
    από loufas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2006, 17:58
  2. Προβληματακι με τη καμμενη αλεπου..
    από FestoNero στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2006, 12:37
  3. προβληματάκι?
    από ronin1 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2005, 22:06
  4. Προβληματακι με CBR 1100 ΧΧ (κόμπιασμα)
    από dimnas στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2005, 17:18
  5. Προβληματακι με τροφοδοσια
    από KeLeYTiS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 23:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF