με το χαμηλωμα της μηχανης,επρεπε να κοπει και το πλαινο σταντ γιατι τωρα η μηχανη καθοταν επικινδυνα ορθια.
ενας ποντος κοντυμα ηταν αρκετο.για να μην εχουμε κοψιμο στο κυριως σωμα του σταντ ομως, με κινδυνους σταθεροτητας αλλα και αισθητικους λογους,αρχικα κοψαμε ενα κομματι λοξα και παραλληλα με τον πατο
καθαρισαμε καλα τον πατο απο το υπολοιπομενο σιδερο με αεροτριβειο και κοπτικο
![]()
Ωραίος ο Σπύραρχος! πολύ έμφαση στη λεπτομέρια...![]()
επειδή την ψάχνω σαν μπούστης να σου προσάψω ατέλεια......
ρε φίλε, οι βίδες ρε γμτ.....
(εκτός και αν με ξεγελάνε οι φωτό)