Αν δείτε πως στρίβει ο Παναγιωτοπουλος φέτος και πέρσι στα Μέγαρα που δεν έχουν πρόσφυση θα αναθεωρήσετε..
Οι μοτοσυκλέτες παραγωγής μπορούν..εμείς δεν είμαστε ικανοί και μας λείπει η αυτοπεποίθηση να την πλαγιάσουμε όσο παίρνει..
Θυμαμαι παλιότερα σε κάποια track day στα Μέγαρα στο γκρουπ των αγωνιζομένων κάποιοι φίλοι τα είχαν κάνει πάνω τους μην τους πάρω σβάρνα στις φιστικιές γιατί ήταν η μόνη στροφή που έβρισκε τότε η μαμά εξάτμιση του Κ5 πάνω στο κερμπ..με κίνδυνο να κάνει μοχλό και να σηκωθεί στον αέρα το πίσω..,παρόλο που είχα σηκώσει το πίσω μέρος 4 χιλιοστά, αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που άλλαξα εξάτμιση για τον αγώνα..
http://ridingschool888.blogspot.gr/
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ξεχασαν να βάλουν και πόση κλιση μπορει να πάρει μια mx μέσα σε λουκι...
Κατά τα άλλα περίμενα ότι το σημείο επαφής του πισω ελαστικου θα ήταν κάτι της πλατυτερο από του μπροστα...
Τεσπα, αλλά λογια να αγαπιόμαστε, ωραίο βιδεο...
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όσον αφορά στην επιφάνεια επαφής. Για την ακρίβεια είναι μόνο όταν η μοτό δεν φορτίζεται απο το βάρος του αναβάτη την ώρα που στρίβει. Με αυτή την παράμετρο η επιφάνεια επαφής των ελαστικών αυξάνεται δραματικά κάτι που φαίνεται καθαρά και στα slow mo βιντεάκια.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing