Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 77

Θέμα: πρόβλημα με "βρεγμενα" μπουζί σε GS550t

  1. #61
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    αργησε λιγο αλλα το εκανε ξανα.....
    φτου και απο την αρχη.....την τυχη μου μεσα
    σε μερικες συζητησεις μου λενε οτι το προβλημα ειναι στα curbs, συγκεκριμενα στις βελωνες του φλοτερ
    και κανει εσωτερικη υπερχειληση, η αληθεια ειναι οτι οταν τα ειχε λυση ο μηχανηκος μου ειχε πει
    οτι υπαρχει μια κικρη φθορα αλλα δεν ηταν τοσο τραγικη για να αντικαταστηθουν
    βλεπωντας το manual των Curbs υπαρχει και μια ρυθμηση στα φλοτερ που αντισταθμηζει την φθορα απο
    τις βελωνες.....
    καμια γνωμη επι αυτου ?

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    δοκιμασε να βαλεις ενα φιλτρακι βενζινης μηπως κατεβαζει σκουρια το τεποζιτο και δεν αφηνει τις βελονες να κλεισουν (σε συνδυασμο με τη φθορα που εχουν)

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    και φίλτρο βενζίνης είχα, αλλα και έχω αλλάξει πρόσφατα ......

  5. #65
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    βλεπωντας το manual των Curbs υπαρχει και μια ρυθμηση στα φλοτερ που αντισταθμηζει την φθορα απο
    τις βελωνες.....
    Αν εννοείς να κατεβάσεις την στάθμη στο λεκανάκι, πρέπει να πειραματιστείς πολύ ώστε να μην "ξεμένεις" από καύσιμο...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    αυτό που εννοώ είναι οτι δεν τσέκαρε το υψος των φλοτέρ να ειναι στις διαστάσεις που ορίζει το service manual
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων float curbs.jpg‎  

  7. #67
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    αυτό που εννοώ είναι οτι δεν τσέκαρε το υψος των φλοτέρ να ειναι στις διαστάσεις που ορίζει το service manual
    Aφού λές παραπάνω οτι ο μηχανικός σου είπε οτι εχει φθορά στις βαλβίδες φλοτέρ γιατί δεν τις παραγγέλνεις να τις αλλάξεις και να ησυχάσεις?
    Θα πρέπει να ξαναλύσεις τα καρμπυρατερ και να ξαναρυθμίσεις τα φλοτέρ.
    Καμμια φορά, αν είσαι άτυχος, μπορεί και να έχει τρυπήσει καποιο φλοτέρ με αποτέλεσμα να γεμίζει σιγα σιγα με βενζίνη και φυσικά να μην λειτουργεί σωστά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #68
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Θα πρέπει να ξαναλύσεις τα καρμπυρατερ και να ξαναρυθμίσεις τα φλοτέρ.
    Καμμια φορά, αν είσαι άτυχος, μπορεί και να έχει τρυπήσει καποιο φλοτέρ με αποτέλεσμα να γεμίζει σιγα σιγα με βενζίνη και φυσικά να μην λειτουργεί σωστά.
    Πάντα με το χαμόγελο και την καλή κουβέντα είσαι ρε Άρη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #69
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Πάντα με το χαμόγελο και την καλή κουβέντα είσαι ρε Άρη...
    Ναι αλλά ξεροντας και την χειρότερη περίπτωση, θα αισθανθεί τυχερός στο τέλος!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Aφού λές παραπάνω οτι ο μηχανικός σου είπε οτι εχει φθορά στις βαλβίδες φλοτέρ γιατί δεν τις παραγγέλνεις να τις αλλάξεις και να ησυχάσεις?
    Θα πρέπει να ξαναλύσεις τα καρμπυρατερ και να ξαναρυθμίσεις τα φλοτέρ.
    Καμμια φορά, αν είσαι άτυχος, μπορεί και να έχει τρυπήσει καποιο φλοτέρ με αποτέλεσμα να γεμίζει σιγα σιγα με βενζίνη και φυσικά να μην λειτουργεί σωστά.
    πολυ σωστω αυτο που λες αλλα εγω δεν γνωρίζω απο μηχανολογικά, αν λοιπον μου ελεγε οτι θα χρειαστούν τα πυραυλακια αλλαγή
    θα τα έπαιρνα να τα βάλω, τωρα πολύ φοβάμαι οτι θα χρειαστεί να κατεβάσω ξανά τα Curbs....
    δυστιχως δεν ειχα δει το service manual πριν το παω για καθαρισμό & ρύθμιση των curs

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    ακόμα ενας έλεγχος που μπορεί να κανει κάποιος για να δει εαν οι πολλαπλασιαστες του λειτουργούν κανονικά ειναι ο παρακάτω
    βάση του service manual θα πρέπει να εχουμε σπινθήρα μεταξύ των καλωδίων 0,8cm στην 1 ατμοσφαίρα

    να και ενα βίντεο απο την δοκιμή που όπως θα δείτε ο σπινθήρας είναι κοντά στα 2cm !

    https://vimeo.com/69405656
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων coil1a.jpg‎  

  12. #72
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    ο σπινθήρας είναι κοντά στα 2cm !
    Βολταϊκό τόξο είναι αυτό ρε μάστορα...!!

    (ότι πρέπει για κουνούπια και μύγες..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    αρα αφού σιγουρέψαμε οτι οι πολλαπλασιαστες είναι οκ τοτε πάμε ξανά-μανά για βγάλσιμο των curbs.....
    το κέρατο μου μέσα.....

  14. #74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Βολταϊκό τόξο είναι αυτό ρε μάστορα...!!

    (ότι πρέπει για κουνούπια και μύγες..)
    Που είσαι ρε Tesla να δεις τις εφαρμογές σου στην Ελλάδα ένα πράγμα.

  15. #75
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    αρα αφού σιγουρέψαμε οτι οι πολλαπλασιαστες είναι οκ τοτε πάμε ξανά-μανά για βγάλσιμο των curbs.....
    το κέρατο μου μέσα.....
    Δεν πάιρνεις μονοκύλιδρο καλύτερα...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. Προβλημα με μπουζι σε chappy
    από honda c50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 04:37
  3. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  4. προβλημα με μπουζι σε διχρονο κτμ 300
    από fazer1000s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2012, 07:42
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΔΑΓΚΑΝΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΕ Cbr F3
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2006, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF