ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]
τελευταιες φρεσκες πληροφοριες.συμφωνα με τον αριθμο κινητηρα μας οδηγει σε μοτερ r-24.συμφωνα με τον αριθμο πλαισιου σε R-25 !!!! Απο οτι γνωριζω το r-25 δεν εβγαινε ποτε με τετοιο σκελετο(περιπτωση να ειναι κομμενος-ραμμενος ο σκελετος δεν υπαρχει) Φιλος απο γειτονικο φορουμ εψαξε και βρηκε ενα αγγλικο κειμενο που λεει σε γενικες γραμμες--->οτι απο τα υπολοιπα του αρχικου εργοστασιου της bmw,κατασκευαζαν οι ανατολικογερμανοι τα emw r-35 με οτι μπορουσανε να χρησιμοποιησουνε!!! το ενδειαφερον ειναι πως οταν εβαζαν πισω αμορτισερ στις τελευταιες R-35 ητανε που η εποχη στην δυτικη Γερμανια εγαζε την R-24!!! δεδομενου της ανεπαρκειας σχεδιων στην δυτικη πλευρα(ολα ειχανε μεινει κρυμμενα στην ανατολικη πλευρα...)οι Βαυαροι του Μοναχου αντεγραψαν τις προ του πολεμου εναπομεινασες μοτοσυκλετες για να στησουνε απο το 48 τα νεα μοντελα... αρα πολυ πιθανον ο σκελετος μου να επαιρνε κουτι εναν R-24 λογω απολυτης συμβατοτητας.εφοσον τα εργοστασια εστηναν τα ιδια πραγματα και την ιδια εποχη.
πιστευω οτι το μηχανακι ειναι emw r35
που χτυπησαν νουμερα σε πλαισιο και κινητηρα για να ταιριαζουν με αδεια κυκλοφ
το μοτερ ειναι bmw μαλλον ρ25
ή EMW R35/3 1952 -1956
διαβασε
http://bmwvmca.org/joomla/index.php?...tent&task=view
http://www.autogallery.org.ru/bmwr35.htm
Για ανταλλακτικα εδω:
http://www.omega-oldtimer.de/ukframeset.html
http://dreher-oldtimerteile.de/cms/index.php
Που εισαι αθηνα?
οχι φιλε μου απο Λαρισα ειμαι,το μοτερ ειναι σιγουρα απο R-24, Με το πλαισιο εχω χασει την μπαλα...
EMW R35/3 made later in 1952 till 1956, ±56,000 units rear suspension like R25/2 or R25/3 footshift cylinderhead with two protection tubes.
1952 = 234 001 till 240 800
στο 1ο λινκ
πατριδα!!!
Κρίμα που έχει αλλαγμένο μοτέρ. Πάντως αν το φτιάξεις θα γίνει όμορφο.
Προφανώς σε κάποια φάση λόγω δυσκολίας ανεύρεσης ανταλλακτικών έγινε η μετατροπή και στο πλαίσιο ταίριαζε ο κινητήρας του R24.
Τα υπόλοιπα απ οτι φαίνεται είναι δικά της.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ακριβως αυτό είχα και εγώ στο μυαλό μου... κάποια στιγμή πρέπει να κυκλοφορούσε με χαρτιά απο R25
Άντε να βρείς το πραγματικό αριθμό πλαισίου τώρα...
Τα νούμερα ο σκελετός που τα έχει?
Γιατί εδώ που το σκέφτομαι αν τα έχει χτυπημένα στο λαιμό, ίσως το EMW R 35 να μην τα έχει απο την μάνα του, μπορεί να τα έχει πίσω στο σκελετό κοντά στην ανάρτηση απο πάνω ή απο κάτω, πράγμα που αν δε φαίνεται τώρα ίσως να αποκαλυφθεί με αμμοβολή.
Εκτός αυτού Δεν νομίζω οτι απαραίτητα η EMW χρησιμοποιούσε νούμερα της BMW, πρέπει να ψαχτούμε!
Στο παρακάτω λινκ μπορείς να βρείς τους αριθμούς πλαισίου απο-εως ανα μοντέλο της BMW και χρονολογίες!
http://www.benchmarkworks.com/articles/tech/serial.html
Πιο συγκεκριμένα για την ΕMW πρέπει να μελετήσουμε να δουμε αν είναι
http://www.breindl-grope.de/emw/ukindex.html
BMW/SAG R35/2
Era from 1945 to 1951Bore: 72mmStroke: 84mmCubic capacity: 340ccmPower: 14hp/5200upmGenerator: 6V/45WIgnition: batterie-ignition with manual-regulationVmax: 100km/hNumber of peaces: 26.000 (ca.200.001-226.000)
EMW R35/2
Era from 1952 to 1953Bore: 72mmStroke: 84mmCubic capacity: 340ccmPower: 14hp/5200upmGenertor: 6V/45WIgnition: batterie-ignition with manual-regulationVmax: 100km/hNumber of peaces: 8.000 (ca.226.001-234.000)
EMW R35/3
Era from 1953 to 1955Bore: 72mmStroke: 84mmCubic capacity: 340ccmPower: 14hp/5200upmGenerator: 6V/45WIgnition: batterie-ignition with manual-regulationVmax: 100km/h - with sidecar 85km/hNumber of peaces: 56.000 (ca.234.001-292.000)
Εφ'όσον ο αριθμός πλαισίου σου είναι [FONT=Verdana]238692
μπορεί να μην είναι απο Ρ25 αλλά να είναι πρόκειται πράγματι για μία EMW R35/3 οπου το 238692 είναι ανάμεσα στους αριθμούς πλαισίου 234001-292000
Οπότε είσαι τυχερός!
Ελπίζω να βοήθησα!
Το παραπάνω site έχει πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν κι άλλο[/FONT]
Απο ανταλακτικα θα βρεις τα παντα
ακομα και κινητηρα
http://www.ebay.de/itm/Motor-EMW-R35...item20d42b5278
τα emw ειναι πιο φτηνα απο τα bmw