αργησε λιγο αλλα το εκανε ξανα.....
φτου και απο την αρχη.....την τυχη μου μεσα
σε μερικες συζητησεις μου λενε οτι το προβλημα ειναι στα curbs, συγκεκριμενα στις βελωνες του φλοτερ
και κανει εσωτερικη υπερχειληση, η αληθεια ειναι οτι οταν τα ειχε λυση ο μηχανηκος μου ειχε πει
οτι υπαρχει μια κικρη φθορα αλλα δεν ηταν τοσο τραγικη για να αντικαταστηθουν
βλεπωντας το manual των Curbs υπαρχει και μια ρυθμηση στα φλοτερ που αντισταθμηζει την φθορα απο
τις βελωνες.....
καμια γνωμη επι αυτου ?
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
δοκιμασε να βαλεις ενα φιλτρακι βενζινης μηπως κατεβαζει σκουρια το τεποζιτο και δεν αφηνει τις βελονες να κλεισουν (σε συνδυασμο με τη φθορα που εχουν)
και φίλτρο βενζίνης είχα, αλλα και έχω αλλάξει πρόσφατα ......
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
αυτό που εννοώ είναι οτι δεν τσέκαρε το υψος των φλοτέρ να ειναι στις διαστάσεις που ορίζει το service manual
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
Aφού λές παραπάνω οτι ο μηχανικός σου είπε οτι εχει φθορά στις βαλβίδες φλοτέρ γιατί δεν τις παραγγέλνεις να τις αλλάξεις και να ησυχάσεις?
Θα πρέπει να ξαναλύσεις τα καρμπυρατερ και να ξαναρυθμίσεις τα φλοτέρ.
Καμμια φορά, αν είσαι άτυχος, μπορεί και να έχει τρυπήσει καποιο φλοτέρ με αποτέλεσμα να γεμίζει σιγα σιγα με βενζίνη και φυσικά να μην λειτουργεί σωστά.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
πολυ σωστω αυτο που λες αλλα εγω δεν γνωρίζω απο μηχανολογικά, αν λοιπον μου ελεγε οτι θα χρειαστούν τα πυραυλακια αλλαγή
θα τα έπαιρνα να τα βάλω, τωρα πολύ φοβάμαι οτι θα χρειαστεί να κατεβάσω ξανά τα Curbs....
δυστιχως δεν ειχα δει το service manual πριν το παω για καθαρισμό & ρύθμιση των curs
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
ακόμα ενας έλεγχος που μπορεί να κανει κάποιος για να δει εαν οι πολλαπλασιαστες του λειτουργούν κανονικά ειναι ο παρακάτω
βάση του service manual θα πρέπει να εχουμε σπινθήρα μεταξύ των καλωδίων 0,8cm στην 1 ατμοσφαίρα
να και ενα βίντεο απο την δοκιμή που όπως θα δείτε ο σπινθήρας είναι κοντά στα 2cm !
https://vimeo.com/69405656
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
αρα αφού σιγουρέψαμε οτι οι πολλαπλασιαστες είναι οκ τοτε πάμε ξανά-μανά για βγάλσιμο των curbs.....
το κέρατο μου μέσα.....
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920