http://www.facebook.com/media/set/?s...4176713&type=3
μονο κονσέρβες ομως
http://www.facebook.com/media/set/?s...4176713&type=3
μονο κονσέρβες ομως
Κύκλους
Επειδή η γουρουνοπούλα κι οι μπύρες μου έπεσαν βαριές, θα κάνω μια εξαίρεση και θα κάνω απόπειρα πρόβλεψης.
1. Pedrosa
2. Marquez
3. Crutchlow
4. Rossi (Βautista επιτρέποντος)
Κύκλους
ας αρχίσω με το τί θέλω:
βάλε
μαρκ
καλ
ντανι
και η πρόβλεψη η κανονική:
ντάνι
μαρκ
καλ
βάλε
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αν ο Rossi μπορέσει να έχει ρυθμό αρκετά κοντά στους άλλους διεκδικητές (πχ + 1 δέκατο), τότε μάλλον γίνεται φαβορί για τους παρακάτω λόγους:
- Μιας και ο Lorenzo θα λείπει (ακόμα και αν τον αφήσουν να τρέξει, δεν θα διεκδικήσει τη νίκη, αλλά να μετριάσει τις απώλειες), είναι μοναδική ευκαιρία να τερματίσει ως το ταχύτερο Yamaha, με τον Lorenzo μέσα αυτό είναι πολύ δύσκολο και το ξέρει άρα είναι ευκαιρία να το παλέψει λίγο παραπάνω.
- Το team θα πέσει όλο επάνω του μήπως και μπορέσει να κόψει βαθμούς από τα Honda (το ίδιο είχε γίνει αν θυμάστε και στο Assen του 2006, όταν παραλίγο να κερδίσει ο Edwards αν δεν βρόνταγε στο 'S' στο τέλος).
- Ο Pedrosa (ως το μάλλον ταχύτερο Honda) πιθανώς να αρκεστεί και σε μια 2η θέση. Με τον Lorenzo εκτός, 20 πόντοι είναι μια χαρά.
- Ο Crutchlow δεν ξέρει τι σημαίνει «μάχη με τον Rossi για τη νίκη», σε αντίθεση με Lorenzo και Pedrosa δεν το έχει κάνει ποτέ και πιθανότατα σε τέτοια περίπτωση απλά δεν έχει την εμπειρία για να την κερδίσει. Και οι άλλοι δύο τις περισσότερες φορές χάνουν αν δεν φύγουν μπροστά.
Όλα αυτά βέβαια, αν οι συσχετισμοί μείνουν κοντά στα δεδομένα των κατατακτήριων. Αν κάποιος (πιθανότατα ο Pedrosa δηλαδή) βελτιωθεί πολύ και πηγαίνει αεροπορία (ή αν ο "bye bye malaka"
Bautista lockάρει σωστά αυτή τη φορά και δεν αστοχήσει
), τότε φυσικά αλλάζει το πράγμα.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Με τόση μπροστάτζα που έπεσε στους top3 ο Βάλε/Βγάλε αποκλείεται να μείνει μπροστά απο γυρολόγιο.
Μπορεί βέβαια να πιάσει βάθρο με το στυλ "αργά βαδίζω ζωή κερδίζω", όπερ μεθερμηνευόμενον εστί.
αράζω στο ρελαντί και περιμένω να φάνε τα μούτρα τους τα Ισπανά. Τον κράτσα θα το φάει η μαμά yamaha.
Ο Ντάνος αν στρίψει πρώτος...δεν πέφτει πάλι. Τwo men show για τα honda στο 1-2.
O Κρατσακρούτσας είναι σεκοντ κλας για διάφορους λόγους.
Για αρχή, αξιωματικά οι φερστ κλας είναι στα factory μηχανάκια. Επιπλέον υπογράφουν και "παχύτερα" κόντρακτς.
Και για να μην το ζαλίζουμε...όταν λέμε first class, θέμε και ποτένσιαλς αλλά και κρεντένσιαλς, απου λέγαμε και στο χωριό.
Για το μηχανάκι του, όπως είπε και ο γερο-Colin όταν ήταν στην tech3. "Λένε ότι είναι ίδια, αλλά σίγουρος δεν μπορώ να είμαι αν δεν καβαλήσω το factory"
Αυτά,
in sunshine we trust
και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;
Απίστευτο. Ο Γιώργος θα τρέξει
![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Κι αν δεν την παλεύει θα τρέξει για 1 γύρο με τον 6ο κινητήρα![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing