Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 107

Θέμα: Περί αγοράς μηχανής

  1. #46
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από whatever Προβολή μηνύματος
    Ρε συ, ρωτάω το εξής:

    Θέλω να αγοράσω ένα μηχανάκι, να αποκλείσω τα ΚΤΜ γιατί θα μου φύγουν δυο φορές τα λεφτά της αγοράς στο συνεργείο μέσα σε έναν χρόνο ή είναι ορισμένα μοντέλα μόνο που χρίζουν επισκευης κάθε τρεις και λίγο; Και αν είναι έτσι γιατί είναι τόσα ΚΤΜ στον δρόμο;

    Είναι τόσα ΚΤΜ στο δρόμο είτε επειδή τελικά δεν ισχύει αυτό που λένε, είτε επειδή η ΚΤΜ έχει καλά συνεργεία και τα φτιάχνουν στο άψε σβήσε, διαλέγεις και παίρνεις.

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ειτε επειδη ο ελληνας γουσταρει να ανηκει σε ''ελιτ''

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Τα KTM δεν ταιριάζουν στην κλασική Ελληνική ψυχοσύνθεση (α) κατόχου μοτοσικλέτας και (β) συνεργείου.

    Όποιος είναι διατεθιμένος είτε να μάθει να κάνει ό,τι και όταν λέει το manual είτε να υποχρεώσει το μηχανικό του να τα κάνει δε θα έχει πρόβλημα με ένα KTM.

    Τα KTM δε χαλάνε επειδή είναι μπουρδέλα, χαλάνε γιατί "δεν έχω τώρα λεφτά για λάδια, άσ' τα 2.000 χιλιόμετρα ακόμη", "σιγά μη λύσω το μισό μηχανάκι για να καθαρίσω τη σίτα του λαδιού" και λοιπά αντίστοιχα ευτράπελα...

    Σε χώρες του εξωτ(ερ)ικού υπάρχουν KTM που έχουν συντηρηθεί όπως πρέπει και όταν λύνεται ο κινητήρας μετά από 200.000 είναι σαν καινούριος.



    Δεν ξέρω γιατί έγραψα τα παραπάνω ...

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    σωστα τα παραπανω και ουσιαστικα περιγραφουν ενα μηχανικο συνολο ευαισθητο και απαιτητικο
    η ευαισθησια αυτη οφειλεται σε χαμηλοτερου επιπεδου μελετη, δοκιμες και ποιοτικο ελεγχο σε σχεση με τα γιαπωνεζικα κατι που ειναι αναμενομενο μια και η ΚΤΜ σε σχεση με τους ιαπωνικους γιγαντες ειναι μια συνοικιακη βιοτεχνια
    ετσι δικαιολογουνται και οι υψηλοτερες τιμες αγορας
    η καλυτερη αποδοση σε διαφορους τομεις ειναι θεμα επιλογης αλλα δεν αναιρει τα παραπανω
    οποιοδηποτε ιαπωνικο με σωστη συντηρηση μπορει να εχει κινητηρα σαν καινουριο μετα απο 200.000χλμ
    ακομα και αν κοστιζει το 1/5 της αξιας ενος ΚΤΜ........
    μερικα και χωρις συντηρηση

  5. #50
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Toyar τι λες? Δλδ το 690 είναι ακριβότερο απ' το χτ660 επειδή η κτμ είναι "συνοικιακή βιοτεχνία" και όχι επειδή το πρώτο φοράει ότι καλύτερο υπάρχει σε περιφερειακά? Αναρτήσεις, φρένα, πλαστικά κτλ? Μέχρι και η βαφή είναι καλύτερη!
    Μήπως η εξέλιξη κόστισε παραπάνω γιατί δεν ήταν ανύπαρκτη όπως στην περίπτωση του χτ?

    Και γιατί είπαμε πως τα κτμ θέλουν ευλαβική τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σέρβις? Επειδή ο ποιοτικός έλεγχος είναι χάλια και η μελέτη χαμηλότερου επιπέδου ή μήπως επειδή βγάζουν 20 ίππους παραπάνω, με τρελή ευστροφία και 10 κυβικά λιγότερα? Μήπως οι ανοχές είναι μικρότερες σε έναν τέτοιο κινητήρα?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 29/06/2013 στις 12:25.
    Sent from me using a computer.

  6. #51
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Α ναι η καλύτερη απόδοση είναι θέμα επιλογής. Οι Ιάπωνες επέλεξαν να μην έχουν τόσο μεγάλη απόδοση ενώ θα μπορούσαν. Συμφωνώ! Γιατί όμως έκαναν αυτή την επιλογή? Μήπως για να μακρύνουν τα διαστήματα σέρβις? Μήπως σε αυτή την περίπτωση η συντήρηση θα έπρεπε να είναι πιο τυπική και ακριβή? Μήπως οι 20 ίπποι παραπάνω ήθελαν να πέσει χρήμα για να βγουν? Μήπως χρειάζονταν και περισσότερη τροφή για να βγουν να καλπάσουν? Μήπως οι αναρτήσεις θα έπρεπε να είναι καλύτερες όπως και τα φρένα?

    Μάλλον ε?
    Sent from me using a computer.

  7. #52
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    καλά το XT είναι και ειδική περίπτωση όσον αφορά στο development...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  8. #53
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    καλά το XT είναι και ειδική περίπτωση όσον αφορά στο development...
    Και τι να πιάσουμε δλδ το 990 με το Varadero?
    Sent from me using a computer.

  9. #54
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.407
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Toyar τι λες? Δλδ το 690 είναι ακριβότερο απ' το χτ660 επειδή η κτμ είναι "συνοικιακή βιοτεχνία" και όχι επειδή το πρώτο φοράει ότι καλύτερο υπάρχει σε περιφερειακά? Αναρτήσεις, φρένα, πλαστικά κτλ? Μέχρι και η βαφή είναι καλύτερη!
    Μήπως η εξέλιξη κόστισε παραπάνω γιατί δεν ήταν ανύπαρκτη όπως στην περίπτωση του χτ?

    Και γιατί είπαμε πως τα κτμ θέλουν ευλαβική τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σέρβις? Επειδή ο ποιοτικός έλεγχος είναι χάλια και η μελέτη χαμηλότερου επιπέδου ή μήπως επειδή βγάζουν 20 ίππους παραπάνω, με τρελή ευστροφία και 10 κυβικά λιγότερα? Μήπως οι ανοχές είναι μικρότερες σε έναν τέτοιο κινητήρα?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Α ναι η καλύτερη απόδοση είναι θέμα επιλογής. Οι Ιάπωνες επέλεξαν να μην έχουν τόσο μεγάλη απόδοση ενώ θα μπορούσαν. Συμφωνώ! Γιατί όμως έκαναν αυτή την επιλογή? Μήπως για να μακρύνουν τα διαστήματα σέρβις? Μήπως σε αυτή την περίπτωση η συντήρηση θα έπρεπε να είναι πιο τυπική και ακριβή? Μήπως οι 20 ίπποι παραπάνω ήθελαν να πέσει χρήμα για να βγουν? Μήπως χρειάζονταν και περισσότερη τροφή για να βγουν να καλπάσουν? Μήπως οι αναρτήσεις θα έπρεπε να είναι καλύτερες όπως και τα φρένα?

    Μάλλον ε?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Και τι να πιάσουμε δλδ το 990 με το Varadero?




    Χαράς το κουράγιο σου ρε Αποστόλη............
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    πιστευεις πραγματικα οτι μηχανικοι που φτιαχνουν CBR, R1, XX, GSXR κλπ δεν μπορουν να φτιαξουν μηχανακι ανταγωνιστικο του 690;
    μηπως δεν το φτιαχνουν γιατι δεν το ζηταει το τμημα marketing;
    μην παμε τωρα σε αποδοσεις και ευστροφιες γιατι θα μιλησουμε για τετρακυλινδρα 250αρια 25ετιας που κυκλοφορουν ακομα απο τον 6ο ιδιοκτητη
    δεν ειναι θεμα ικανοτητας μηχανικων ειναι θεμα κεφαλαιων που επενδυονται και εμπορικης πολιτικης που επιλεγεται
    απο ποτε τα ακριβοτερα περιφερειακα δικαιολογουν και αυξημενη συχνοτητα συντηρησης και βλαβων;
    αν κοροιδευουμε το χτ που ειναι χωρις εξελιξη τοτε πρεπει ολοι να φτυνουμε τα c50

  11. #56
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Χαράς το κουράγιο σου ρε Αποστόλη............
    Τώρα χρειάζεται κουράγιο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    πιστευεις πραγματικα οτι μηχανικοι που φτιαχνουν CBR, R1, XX, GSXR κλπ δεν μπορουν να φτιαξουν μηχανακι ανταγωνιστικο του 690;
    μηπως δεν το φτιαχνουν γιατι δεν το ζηταει το τμημα marketing;
    μην παμε τωρα σε αποδοσεις και ευστροφιες γιατι θα μιλησουμε για τετρακυλινδρα 250αρια 25ετιας που κυκλοφορουν ακομα απο τον 6ο ιδιοκτητη
    δεν ειναι θεμα ικανοτητας μηχανικων ειναι θεμα κεφαλαιων που επενδυονται και εμπορικης πολιτικης που επιλεγεται
    απο ποτε τα ακριβοτερα περιφερειακα δικαιολογουν και αυξημενη συχνοτητα συντηρησης και βλαβων;
    αν κοροιδευουμε το χτ που ειναι χωρις εξελιξη τοτε πρεπει ολοι να φτυνουμε τα c50

    Μπορούν να φτιάξουν ότι οτιδήποτε δεν διαφωνώ. Όπως επίσης και ότι η πολιτική της κάθε εταιρείας είναι διαφορετική και τα κεφάλαια είναι αυτά που παίρνουν τις αποφάσεις. Καλά μέχρι εδώ?
    Δεν είναι ανάγκη να αναφερθούμε στα 250άρια του τότε που ανέβαζαν 20,000 στροφές για να μιλήσουμε για τεχνολογικά επιτεύγματα απ' τους Ιάπωνες. Είναι γνωστό ότι έχουν την τεχνογνωσία και το έχουν αποδείξει πολλάκις. Πάμε παρακάτω?

    Παρένθεση..
    Τα ακριβότερα περιφερειακά δικαιολογούν εν' μέρη την αυξημένη τιμή που ανέφερες και ουδεμία σχέση έχουν με τα σερβις.
    Κλείνει η παρένθεση.

    Για άλλη δουλειά είναι το XT, για άλλη δουλειά προορίζεται το C50 και διαφορετικά πράγματα θα κληθεί να κάνει το 690.
    Το κάθε ένα είναι καλό στον τομέα του.
    Το C50 για μουλάρι παντός καιρού, εποχής, ιδιοκτήτη, εδάφους, φορτίου και μετατροπής.
    Το XT για φθηνή λύση μετακίνησης απ' το σημείο Α στο σημείο Β με χαμηλή τιμή κτήσης, συντήρησης και χρήσης.
    Και το 690 για "περιπετειώδη" μετακίνηση απ' το σημείο Α στο σημείο Β με υψηλότερη τιμή κτήσης, χρήσης και συντήρησης.

    Εντόπισε τις διαφορές σε παρακαλώ για να μην αναλύσουμε το αυτονόητο. Κάτσε να σου πω που να εστιάσεις για να μην έχουμε δράματα.

    XT.. Πάω ήρεμα, όμορφα και ωραία στην δουλειά μου ή στην βόλτα μου και όλα δουλεύουν ρολόι. Οι αναρτήσεις ενδοτικές, ο κινητήρας γουργουρίζει το αεράκι με χτυπάει στο πρόσωπο και το κορίτσι μου από πίσω με σφίγγει στην αγκαλιά του, είμαι ευτυχισμένος.

    ΚΤΜ. Γκάζι γκάζι γκάζι.. Ούπς το παράκανα και το καπάκι παραμονεύει. Γαμώτ, γαμώτ γαμώτ... πότε μάζεψα τόσα χλμ???? Γκάζι να περάσω πάνω απ' όλα και άσε τις αναρτήσεις να τα κάνουν όλα ευθεία. Τα πόδια δεν με κρατάνε άλλο όρθιο, τα χέρια μάκρυναν 5 πόντους τα μάτια μου τσούζουν απ' τον ιδρώτα που κυλάει. Είμαι ευτυχισμένος.

    ΧΤ. Κάτσε να ανοίξω λίγο το γκάζι να δω τι κάνει το θεριό και στο δεύτερο μισό του στροφόμετρου. Α..χααα... δεν πάει άλλο? Ούπς γιατί χοροπηδάει ρε αυτό από πίσω μήπως έχει πρόβλημα το συσπανσιόν? Καλά κάτσε να κόψουμε λίγο γιατί με τόσο βάρος νομίζω ότι καβαλάω δεινόσαυρο. Κάτσε να ισιώσω και τον καθρέπτη να δείχνει τι συμβαίνει πίσω μου.. Φακ.. πάλι έσβησε γαμώτ το tps μου γαμώ.

    KTM.. Ναι Μαράκι μου δεν θα τρέχω, ήρεμα θα οδηγώ. Γουρ γουρ γουρ γουρ.. μπρααααουυυ.. καρπαζιά.. Φακ! Σορυ Μαράκι παρασύρθηκα..
    γουρ γουρ γουρ, ρε λες να μου χαλάσει και εμένα τη τρόμπα? γουρ γουρ γουρ, α τι ωραίο τοπίο!!! γουρ γουρ γουρ ουφ πολυ σκληρή είναι η σέλα, γουρ γουρ γουρ, μπρααααουυυ... καρπαζιά. Σορυ Μαράκι ξεχάστηκα..
    γουρ γουρ γουρ ρε οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές η μου φαίνεται? γουρ γουρ γουρ α τι ωραίο τοπίο αλλά με πονάει ο κώλος μου. γουρ γουρ γουρ ρε γιατί με τρώει ο καρπός μου? ΜΠΡΑΑΑΟΥΥΥ.. Άντε γ@μήσου και εσύ ρε Μαράκι.

    ΧΤ.. Φιλτρο άλλαξα, εξάτμιση έβαλα, ροική έκανα, το pc ρυθμίστικε αν βρω να βάλω και αναρτήσεις από ΚΤΜ το εργαλείο θα γαζώνει. Θα τα έχω τα Κτμ ψωμοτύρι στα φανάρια..

    ΚΤΜ.. Ρε τι είναι αυτό που μοιάζει με ΧΤ? Πω πω ρε τι φράγκα έχει ρίξει ο τύπος? Λες να πηγαίνει καλά? Κάτσε να δω αν έπιασε η μετατροπή ή αν πέταξε τα λεφτά του τσάμπα. Μπρααοουυ..

    Edit.. Κάτσε να πιάσουμε και λίγο το Varkadero γιατί πάλιωσε το καψερό και έχω καιρό να το θάψω.

    -Γιάννη.. Φώναξε και τους άλλους και ελάτε! Πάλι μου έπεσε ρε γαμώτ.
    Sent from me using a computer.

  12. #57
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Τώρα χρειάζεται κουράγιο.

    τσιπουράκι ή ουζάκι ;
    έλα πες

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    daz πάρε 3

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573


    δεν διαφωνω πουθενα
    ΑΝ:
    -ειχα λεφτα για να το παρω
    -λεφτα για να το συντηρω οπως ζηταει
    -λεφτα για να το επισκευαζω οταν χαλαει
    -λεφτα για να αντικαθιστω τα σουπερ αναλωσιμα του
    -δευτερο μηχανακι μικρο για γαιδουρι
    -ειχα στιψει μερικα ΧΤ και ειχα αποκτησει την αναγκη και τις ικανοτητες να παω παραπανω

    μπορει να επερνα ΚΤΜ

    επειδη ομως δεν εχω τιποτα απο τα παραπανω και επειδη οταν πληρωσω κατι καινουριο θελω να του εχω αμεριστη εμπιστοσυνη και να ξερω οτι:
    -δεν θα με αφησει ποτε στο δρομο
    -δεν θα μου βγαλει συγκεκριμενη βλαβη ανα συγκεκριμενα χλμ
    -δεν θα τρεμω τα σερβις
    -δεν θα βουρκωνω για τα αναλωσιμα
    -δεν θα μετραω τη βενζινη

    προτιμω ενα ΧΤακι

  15. #60
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    τσιπουράκι ή ουζάκι ;
    έλα πες


    Καφεδάκι.. Πριν λίγο ξύπνησα και έχω μερικές ώρες για σκότωμα πριν ξεκινήσω.

    (και δεν περνάνε με τίποτα, μήπως να θάψουμε και κανένα bmw?)
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περι αγορας/ καταστημα θεσ/νικη
    από mplah στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2010, 11:34
  2. περί αγοράς δίχρονης καινούριας
    από -tedy- στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 21:18
  3. περι αγορας ο λογος...
    από adam_tsouk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 13:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF