ειτε επειδη ο ελληνας γουσταρει να ανηκει σε ''ελιτ''
Τα KTM δεν ταιριάζουν στην κλασική Ελληνική ψυχοσύνθεση (α) κατόχου μοτοσικλέτας και (β) συνεργείου.
Όποιος είναι διατεθιμένος είτε να μάθει να κάνει ό,τι και όταν λέει το manual είτε να υποχρεώσει το μηχανικό του να τα κάνει δε θα έχει πρόβλημα με ένα KTM.
Τα KTM δε χαλάνε επειδή είναι μπουρδέλα, χαλάνε γιατί "δεν έχω τώρα λεφτά για λάδια, άσ' τα 2.000 χιλιόμετρα ακόμη", "σιγά μη λύσω το μισό μηχανάκι για να καθαρίσω τη σίτα του λαδιού" και λοιπά αντίστοιχα ευτράπελα...
Σε χώρες του εξωτ(ερ)ικού υπάρχουν KTM που έχουν συντηρηθεί όπως πρέπει και όταν λύνεται ο κινητήρας μετά από 200.000 είναι σαν καινούριος.
Δεν ξέρω γιατί έγραψα τα παραπάνω...
σωστα τα παραπανω και ουσιαστικα περιγραφουν ενα μηχανικο συνολο ευαισθητο και απαιτητικο
η ευαισθησια αυτη οφειλεται σε χαμηλοτερου επιπεδου μελετη, δοκιμες και ποιοτικο ελεγχο σε σχεση με τα γιαπωνεζικα κατι που ειναι αναμενομενο μια και η ΚΤΜ σε σχεση με τους ιαπωνικους γιγαντες ειναι μια συνοικιακη βιοτεχνια
ετσι δικαιολογουνται και οι υψηλοτερες τιμες αγορας
η καλυτερη αποδοση σε διαφορους τομεις ειναι θεμα επιλογης αλλα δεν αναιρει τα παραπανω
οποιοδηποτε ιαπωνικο με σωστη συντηρηση μπορει να εχει κινητηρα σαν καινουριο μετα απο 200.000χλμ
ακομα και αν κοστιζει το 1/5 της αξιας ενος ΚΤΜ........
μερικα και χωρις συντηρηση![]()
Toyar τι λες? Δλδ το 690 είναι ακριβότερο απ' το χτ660 επειδή η κτμ είναι "συνοικιακή βιοτεχνία" και όχι επειδή το πρώτο φοράει ότι καλύτερο υπάρχει σε περιφερειακά? Αναρτήσεις, φρένα, πλαστικά κτλ? Μέχρι και η βαφή είναι καλύτερη!
Μήπως η εξέλιξη κόστισε παραπάνω γιατί δεν ήταν ανύπαρκτη όπως στην περίπτωση του χτ?
Και γιατί είπαμε πως τα κτμ θέλουν ευλαβική τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σέρβις? Επειδή ο ποιοτικός έλεγχος είναι χάλια και η μελέτη χαμηλότερου επιπέδου ή μήπως επειδή βγάζουν 20 ίππους παραπάνω, με τρελή ευστροφία και 10 κυβικά λιγότερα? Μήπως οι ανοχές είναι μικρότερες σε έναν τέτοιο κινητήρα?
Τελευταία τροποποίηση από daz; 29/06/2013 στις 12:25.
Sent from me using a computer.
Α ναι η καλύτερη απόδοση είναι θέμα επιλογής. Οι Ιάπωνες επέλεξαν να μην έχουν τόσο μεγάλη απόδοση ενώ θα μπορούσαν. Συμφωνώ! Γιατί όμως έκαναν αυτή την επιλογή? Μήπως για να μακρύνουν τα διαστήματα σέρβις? Μήπως σε αυτή την περίπτωση η συντήρηση θα έπρεπε να είναι πιο τυπική και ακριβή? Μήπως οι 20 ίπποι παραπάνω ήθελαν να πέσει χρήμα για να βγουν? Μήπως χρειάζονταν και περισσότερη τροφή για να βγουν να καλπάσουν? Μήπως οι αναρτήσεις θα έπρεπε να είναι καλύτερες όπως και τα φρένα?
Μάλλον ε?
Sent from me using a computer.
καλά το XT είναι και ειδική περίπτωση όσον αφορά στο development...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
πιστευεις πραγματικα οτι μηχανικοι που φτιαχνουν CBR, R1, XX, GSXR κλπ δεν μπορουν να φτιαξουν μηχανακι ανταγωνιστικο του 690;
μηπως δεν το φτιαχνουν γιατι δεν το ζηταει το τμημα marketing;
μην παμε τωρα σε αποδοσεις και ευστροφιες γιατι θα μιλησουμε για τετρακυλινδρα 250αρια 25ετιας που κυκλοφορουν ακομα απο τον 6ο ιδιοκτητη
δεν ειναι θεμα ικανοτητας μηχανικων ειναι θεμα κεφαλαιων που επενδυονται και εμπορικης πολιτικης που επιλεγεται
απο ποτε τα ακριβοτερα περιφερειακα δικαιολογουν και αυξημενη συχνοτητα συντηρησης και βλαβων;
αν κοροιδευουμε το χτ που ειναι χωρις εξελιξη τοτε πρεπει ολοι να φτυνουμε τα c50
Τώρα χρειάζεται κουράγιο.
Μπορούν να φτιάξουν ότι οτιδήποτε δεν διαφωνώ. Όπως επίσης και ότι η πολιτική της κάθε εταιρείας είναι διαφορετική και τα κεφάλαια είναι αυτά που παίρνουν τις αποφάσεις. Καλά μέχρι εδώ?
Δεν είναι ανάγκη να αναφερθούμε στα 250άρια του τότε που ανέβαζαν 20,000 στροφές για να μιλήσουμε για τεχνολογικά επιτεύγματα απ' τους Ιάπωνες. Είναι γνωστό ότι έχουν την τεχνογνωσία και το έχουν αποδείξει πολλάκις. Πάμε παρακάτω?
Παρένθεση..
Τα ακριβότερα περιφερειακά δικαιολογούν εν' μέρη την αυξημένη τιμή που ανέφερες και ουδεμία σχέση έχουν με τα σερβις.
Κλείνει η παρένθεση.
Για άλλη δουλειά είναι το XT, για άλλη δουλειά προορίζεται το C50 και διαφορετικά πράγματα θα κληθεί να κάνει το 690.
Το κάθε ένα είναι καλό στον τομέα του.
Το C50 για μουλάρι παντός καιρού, εποχής, ιδιοκτήτη, εδάφους, φορτίου και μετατροπής.
Το XT για φθηνή λύση μετακίνησης απ' το σημείο Α στο σημείο Β με χαμηλή τιμή κτήσης, συντήρησης και χρήσης.
Και το 690 για "περιπετειώδη" μετακίνηση απ' το σημείο Α στο σημείο Β με υψηλότερη τιμή κτήσης, χρήσης και συντήρησης.
Εντόπισε τις διαφορές σε παρακαλώ για να μην αναλύσουμε το αυτονόητο. Κάτσε να σου πω που να εστιάσεις για να μην έχουμε δράματα.
XT.. Πάω ήρεμα, όμορφα και ωραία στην δουλειά μου ή στην βόλτα μου και όλα δουλεύουν ρολόι. Οι αναρτήσεις ενδοτικές, ο κινητήρας γουργουρίζει το αεράκι με χτυπάει στο πρόσωπο και το κορίτσι μου από πίσω με σφίγγει στην αγκαλιά του, είμαι ευτυχισμένος.
ΚΤΜ. Γκάζι γκάζι γκάζι.. Ούπς το παράκανα και το καπάκι παραμονεύει. Γαμώτ, γαμώτ γαμώτ... πότε μάζεψα τόσα χλμ???? Γκάζι να περάσω πάνω απ' όλα και άσε τις αναρτήσεις να τα κάνουν όλα ευθεία. Τα πόδια δεν με κρατάνε άλλο όρθιο, τα χέρια μάκρυναν 5 πόντους τα μάτια μου τσούζουν απ' τον ιδρώτα που κυλάει. Είμαι ευτυχισμένος.
ΧΤ. Κάτσε να ανοίξω λίγο το γκάζι να δω τι κάνει το θεριό και στο δεύτερο μισό του στροφόμετρου. Α..χααα... δεν πάει άλλο? Ούπς γιατί χοροπηδάει ρε αυτό από πίσω μήπως έχει πρόβλημα το συσπανσιόν? Καλά κάτσε να κόψουμε λίγο γιατί με τόσο βάρος νομίζω ότι καβαλάω δεινόσαυρο. Κάτσε να ισιώσω και τον καθρέπτη να δείχνει τι συμβαίνει πίσω μου.. Φακ.. πάλι έσβησε γαμώτ το tps μου γαμώ.
KTM.. Ναι Μαράκι μου δεν θα τρέχω, ήρεμα θα οδηγώ. Γουρ γουρ γουρ γουρ.. μπρααααουυυ.. καρπαζιά.. Φακ! Σορυ Μαράκι παρασύρθηκα..
γουρ γουρ γουρ, ρε λες να μου χαλάσει και εμένα τη τρόμπα? γουρ γουρ γουρ, α τι ωραίο τοπίο!!! γουρ γουρ γουρ ουφ πολυ σκληρή είναι η σέλα, γουρ γουρ γουρ, μπρααααουυυ... καρπαζιά. Σορυ Μαράκι ξεχάστηκα..
γουρ γουρ γουρ ρε οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές η μου φαίνεται? γουρ γουρ γουρ α τι ωραίο τοπίο αλλά με πονάει ο κώλος μου. γουρ γουρ γουρ ρε γιατί με τρώει ο καρπός μου? ΜΠΡΑΑΑΟΥΥΥ.. Άντε γ@μήσου και εσύ ρε Μαράκι.
ΧΤ.. Φιλτρο άλλαξα, εξάτμιση έβαλα, ροική έκανα, το pc ρυθμίστικε αν βρω να βάλω και αναρτήσεις από ΚΤΜ το εργαλείο θα γαζώνει. Θα τα έχω τα Κτμ ψωμοτύρι στα φανάρια..
ΚΤΜ.. Ρε τι είναι αυτό που μοιάζει με ΧΤ? Πω πω ρε τι φράγκα έχει ρίξει ο τύπος? Λες να πηγαίνει καλά? Κάτσε να δω αν έπιασε η μετατροπή ή αν πέταξε τα λεφτά του τσάμπα. Μπρααοουυ..
Edit.. Κάτσε να πιάσουμε και λίγο το Varkadero γιατί πάλιωσε το καψερό και έχω καιρό να το θάψω.
-Γιάννη.. Φώναξε και τους άλλους και ελάτε! Πάλι μου έπεσε ρε γαμώτ.![]()
Sent from me using a computer.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
δεν διαφωνω πουθενα
ΑΝ:
-ειχα λεφτα για να το παρω
-λεφτα για να το συντηρω οπως ζηταει
-λεφτα για να το επισκευαζω οταν χαλαει
-λεφτα για να αντικαθιστω τα σουπερ αναλωσιμα του
-δευτερο μηχανακι μικρο για γαιδουρι
-ειχα στιψει μερικα ΧΤ και ειχα αποκτησει την αναγκη και τις ικανοτητες να παω παραπανω
μπορει να επερνα ΚΤΜ
επειδη ομως δεν εχω τιποτα απο τα παραπανω και επειδη οταν πληρωσω κατι καινουριο θελω να του εχω αμεριστη εμπιστοσυνη και να ξερω οτι:
-δεν θα με αφησει ποτε στο δρομο
-δεν θα μου βγαλει συγκεκριμενη βλαβη ανα συγκεκριμενα χλμ
-δεν θα τρεμω τα σερβις
-δεν θα βουρκωνω για τα αναλωσιμα
-δεν θα μετραω τη βενζινη
προτιμω ενα ΧΤακι![]()