Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: 120.000 χλμ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2013
    Μηνύματα
    5

    120.000 χλμ

    Καλημέρα σε όλους,μια μικρή απορία έχω.Έχουμε κάνει μαζί 120.000 χλμ και διαφαίνεται ότι θα κάνουμε πολλά ακόμα (cbr600 f3).Ήθελα να μάθω,υπάρχει κάτι να προσέξω ή να τσεκάρω προληπτικά κάτι? Είναι πολλά τα χλμ Άρη

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πανος Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σε όλους,μια μικρή απορία έχω.Έχουμε κάνει μαζί 120.000 χλμ και διαφαίνεται ότι θα κάνουμε πολλά ακόμα (cbr600 f3).Ήθελα να μάθω,υπάρχει κάτι να προσέξω ή να τσεκάρω προληπτικά κάτι? Είναι πολλά τα χλμ Άρη
    Τα Service τα κάνεις όλα στην ώρα τους όπως λέει ανά Χ χιλιόμετρα ο κατασκευαστής;

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2013
    Μηνύματα
    5
    Ναι,πάντα,απλά αν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα και τα servise μην σου πω ότι τα κάνω και νωρίτερα από τα χλμ που λέει η Honda

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πανος Προβολή μηνύματος
    Ναι,πάντα,απλά αν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα και τα servise μην σου πω ότι τα κάνω και νωρίτερα από τα χλμ που λέει η Honda
    Τότε αν όλα τα Service γίνονται στην ώρα τους και πιο νωρίς ακόμα και τα μεγάλα,τότε δεν φοβάσαι τίποτα. Honda είναι.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πανος Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σε όλους,μια μικρή απορία έχω.Έχουμε κάνει μαζί 120.000 χλμ και διαφαίνεται ότι θα κάνουμε πολλά ακόμα (cbr600 f3).Ήθελα να μάθω,υπάρχει κάτι να προσέξω ή να τσεκάρω προληπτικά κάτι? Είναι πολλά τα χλμ Άρη
    Τεντωτήρας αλυσίδας εκκεντροφόρων. Για να έχεις 120.000 χλμ μάλλον θα τον έχεις ήδη αλλάξει και θα ξέρεις, απλά το αναφέρω για την περίπτωση που δεν έχει τύχει ως τώρα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Τότε αν όλα τα Service γίνονται στην ώρα τους και πιο νωρίς ακόμα και τα μεγάλα,τότε δεν φοβάσαι τίποτα. Honda είναι.
    Αυτό είναι πολύ κακή βάση για να δίνεις τέτοια συμβουλή. Το "Honda είναι" από μόνο του δεν έχει καμία αξία και δεν υπάρχουν και στατιστικά που να λένε πως ένα Honda είναι εξ' ορισμού πιο αξιόπιστο από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο.
    Δηλαδή αν ήταν Yamaha θα χάλαγε ενώ τώρα που είναι Honda δεν θα χαλάσει;
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  6. #6
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Τεντωτήρας αλυσίδας εκκεντροφόρων. Για να έχεις 120.000 χλμ μάλλον θα τον έχεις ήδη αλλάξει και θα ξέρεις, απλά το αναφέρω για την περίπτωση που δεν έχει τύχει ως τώρα.



    Αυτό είναι πολύ κακή βάση για να δίνεις τέτοια συμβουλή. Το "Honda είναι" από μόνο του δεν έχει καμία αξία και δεν υπάρχουν και στατιστικά που να λένε πως ένα Honda είναι εξ' ορισμού πιο αξιόπιστο από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο.
    Δηλαδή αν ήταν Yamaha θα χάλαγε ενώ τώρα που είναι Honda δεν θα χαλάσει;




    Κάτι τέτοια διαβάζουν κάποιοι, αφήνουν το μηχανάκι με τα ίδια λάδια καμιά 20000χλμ και μόλις πάρουν το μοτέρ στο χέρι ρίχνουν κατάρες στον αναξιόπιστο κατασκευαστή. Καμιά εταιρεία όσο αξιόπιστη και να είναι έχει ανοχές μέχρι ενός σημείου στη μ@@#$κια που δέρνει τον χρήστη!
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Τεντωτήρας αλυσίδας εκκεντροφόρων. Για να έχεις 120.000 χλμ μάλλον θα τον έχεις ήδη αλλάξει και θα ξέρεις, απλά το αναφέρω για την περίπτωση που δεν έχει τύχει ως τώρα.



    Αυτό είναι πολύ κακή βάση για να δίνεις τέτοια συμβουλή. Το "Honda είναι" από μόνο του δεν έχει καμία αξία και δεν υπάρχουν και στατιστικά που να λένε πως ένα Honda είναι εξ' ορισμού πιο αξιόπιστο από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο.
    Δηλαδή αν ήταν Yamaha θα χάλαγε ενώ τώρα που είναι Honda δεν θα χαλάσει;
    δεν διαφωνώ,αλλα γνωρίζουμε οτι ο γιαπωνέζος , και Honda δύσκολα όπως λέμε χαλάει Αν έχει ειδικά την σωστή συντήρηση.
    Όπως το είχε πεί και ένας γνωστός μου Kawasakiας στο φούλ, οτι την Honda την αναγνωρίζει γίατι και μετά απο όσο καιρό περάσει μια μπαταρία θα την αλλάξεις και θα πάρει μπρος

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Όπως το είχε πεί και ένας γνωστός μου Kawasakiας στο φούλ, οτι την Honda την αναγνωρίζει γίατι και μετά απο όσο καιρό περάσει μια μπαταρία θα την αλλάξεις και θα πάρει μπρος
    Αυτή είναι μια καραμέλα που έχω βαρεθεί να την ακούω και δεν έχει να κάνει μόνο με την μοτοσυκλέτα.
    Πολλές εταιρείες μαζεύουν γύρω τους στρατιές από fanboys. Στους υπολογιστές η Apple, στις μοτοσυκλέτες η Honda, για την οποία ισχύει συνήθως πως «τα Honda είναι τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια γιατί...είναι Honda».
    Τρομερή άποψη έτσι;
    Δεν λέω πως σε κάποιες περιπτώσεις δεν ισχύει πως η Honda έχει το πιο αξιόπιστο μηχανάκι μιας κατηγορίας, αλλά δεν είναι και ο κανόνας.
    Για παράδειγμα, δες
    • ποιας εταιρείας τα δίχρονα εντούρο κινούνται ακόμα από το '80 (να βοηθήσω: Yamaha IT & Yamaha DT).
    • ποια είναι τα πιο παλιά sport τετρακύλινδρα που θα δεις στο δρόμο (GPZ - GSXR).
    • ποια είναι τα πιο παλιά τετράχρονα μονοκύλινδρα εντούρο που θα δεις στο δρόμο (ΧΤ 500 - 550 - 600).

    To μόνο που καταφέρνουν τέτοιες απόψεις από fanboys είναι να κάνουν τις εταιρείες αντιπαθείς στους υπολοίπους (κι ας μην το αξίζουν τελικά), απλά ως αντίδραση τύπου «ωχου, μας τα πρήξατε με τη Honda/BMW/Apple σας, δεν πάει να γ....θεί κι αυτή».
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    100
    Εκτος τα προβλεπομενα σερβις που κανεις στην μηχανη σου δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο αλλο θεμα που να σε προβληματιζει
    Οπως ειπε και καποιο αλλο μελος οι κινητηρες Honda εχουν μεγαλη αξιοπιστια αρκει να εχουν και την καταληλη φροντιδα.

  10. #10
    Να σπαμμάρω λέγοντας πως το ΧΤ 600 που έχω την ίδια αξιπιστία έχει κι ας μην είναι χόντα, τη μεγαλύτερη σημασία έχει η συντήρηση σε μια μοτοσυκλέτα.

  11. #11
    το θεμα αξιοπιστιας δεν εχει σχεση με την μαρκα.ολες οι εταιρειες εχουν καλα και κακα μοντελα.τηρειται τα στανταρ σερβις του κατασκευαστη με ευλαβεια.τα υλικα ειναι ιδια σε ολες τις μηχανες.ο σχεδιασμος αλλαζει και το τι θελει να κανει ο καθε κατασκευαστης.εδω μπαινει και το θεμα κοστος.
    πετρος

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της skylaros
    Εγγραφή
    16/04/2011
    Μηνύματα
    726
    από τη μικρή εμπειρία μου, 1) αλλάζεις ότι λέει το manual να αλλάξεις 2) δεν αφήνεις κάτι χαλασμένο πάνω γιατί με τον καιρό μαζεύονται πολλά 3) συντηρείς βιδούλες, ροδελίτσες σημεία που μαζεύουν βρώμα ή σκουριά με κάποιο αντισκοριακό ή απλά wd40 4) βάζεις σπρέι επαφών στις φύσες σου όλες (αν δεις κάποια που έχει αρπάξει την αλλάζεις) καλό είναι να βάζεις προστατευτικό έλαιο στις επαφές γυμνό καλώδιο και ρεύμα συχνά κάνει μια πράσινη οξείδωση που σταδιακά κόβει το καλώδιο 5) καθαρίζεις σχολαστικά ότι μπορείς να καθαρίσεις και για το μάτι και για πρακτικούς λόγους 5) γενικά πρόσεχε τα ηλεκτρικά σου 6) να λιπαίνεις ότι ελαστικό έχει πάνω, τσιμουχάκια κλπ ξεραίνονται, όπου κρίνεις πως πρέπει να έχει πχ ένα μικρό τσιμουχάκι και δεν έχει φτιάξε και βάλτο μόνος σου 6) να συντηρείς τα πλαστικά σου έχει πολλά προϊόντα που"τρέφουν τα πλαστικά" 7) προτίμησε να μη βάζεις ιμιτασιόν πίστεψέ το μπορεί να κάνουν ίδια δουλειά αλλά έχουν μικρά ελλατωματάκια που κάνουν και τη συντήρηση δύσκολη και χαλάνε εύκολα κυρίως σε μικρές χαζές βλακειούλες. ΑΥΤΆ ισχύουν γενικά από τη δική μου οπτική γωνία. Και ένα μικρό μου μυστικό ο ατμοκαθαριστής! με προσοχή φυσικά γιατί βγάζει και γύρο στους 105 βαθμούς ατμό. Τα μηχανολογικά και γενικά αν δε ξέρεις κάτι στο μηχανικό που εμπιστεύεσαι, τα ηλεκτρικά αν δεν είναι κάτι απλό που μπορείς να το κάνεις μόνος τότε σε ηλεκτρολόγο Σέβομαι τους πολυτεχνίτες αλλά μόνο τους πραγματικούς

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Άσε να λένε ότι θέλουν οι άλλοι. Το συγκεκριμένο μοτέρ τα 120.000 Km τα έχει για την πλάκα. Συνέχισε την συντήρησή του και θα αντέξει πιο πολύ κι από ταξί.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2013
    Μηνύματα
    5
    όχι κανένα παράπονο δεν έχω,ίσα ίσα που μπορώ να πω ότι δεν με έχει προδώσει ποτέ και αυτά πού ήθελε θα τα χαρακτήριζα φυσιολογικά

  15. #15

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 2.000 χλμ....ωρα για δυναμομετρηση...
    από gixxerpap στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 94
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2008, 21:40
  2. 1 χρόνος ή 11.000 χλμ με το Aprilia Pegaso Trail
    από road spirit στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2007, 17:01
  3. ΣΕΡΒΙΣ 30.000 ΧΛΜ
    από SKIP στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2007, 21:42
  4. 950 Adv - Service 10.000 ΧΛΜ
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 16:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF