Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: Πωλείται ... CB750 1969

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    ΟΚ εγώ μισοαστεία μισοσοβαρά είπα ότι έχει πολλά μίλια τι να λέμε τώρα με VIN κάτω από 500 και unrestored είναι άπαιχτο το κομμάτι...ούτε 7500 δεν παρήχθησαν και τα πρώτα πήγαν ΗΠΑ.Μου αρέσει που λέει ότι το μόνο αλλαγμένο πράγμα επάνω του είναι το φιλτροκούτι αλλά λέει ότι δίνει και το δικό του που είναι σπασμένο έλεος ,φαντάσου να είχε φυλαγμένα και τα λάστιχα του 69...Από την άλλη δεν μου άρεσαν οι παραπάνω από μία αναφορές στον Dean μήπως ιντριγκάρει κανέναν νοσταλγό !
    Πάρτε και ένα λινκ να δείτε αυτούς που μπήκαν στο κόπο να κάνουν registry.

    http://www.cb750sandcastonly.com/VIN.htm

    ΥΓ 1 Εγώ Χοντάκιας δεν είμαι αλλά το ρημάδι είναι φετίχ το ομολογώ ,από πέρυσι τα έγραφα ... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129444
    ΥΓ 2 Ο αστικός μύθος λέει ότι υπάρχει ένα Κ0 αφημένο έτσι σε ένα πατάρι στο Κουκάκι που είναι ο Γιώργος (Z power) να βοηθήσει ?
    Το πρώτο πάντως που ταξινομήθηκε Ελλάδα ήταν αργότερα το μηχανάκι του Κουτσουμπού , το είχα βρει πριν 10 χρόνια στον Πειραιά αλλά άθλιο...
    3 Υπάρχει ένα του 70 (όχι δικό μου πάντως) όποιος ενδιαφέρεται ας ρίξει πμ
    4 Τελικά πουλήθηκε αυτό στο ebay ? γιατί το έχασα το επεισόδιο.

  2. #17
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    πριν 6-7 χρονια ειχα πουλησει μια μηχανη σ'εναν που ειχε καλη συλλογη απο δικυκλα.εκεινες τις ημερες ειχε βρει σε γκαραζ αυτοκινητων ενα κουκουλωμενο CB750 νομιζω του '72.το ειχε ενας Ελληνοαμερικανος που εφυγε απ'τη ζωη εκεινα τα χρονια και η μηχανη ξεμεινε με ελαχιστα μιλια στο γκαραζ.ειχε ακομη τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης,το βιβλιαρακι κατοχου και γενικα ηταν σε αριστη κατασταση.το αγορασε σε ξεφτιλα τιμη, του αλλαξε τα ενδοψυχα των καρμπυρατερ και το μοτερ επαιρνε μπροστα με μιση μιζια.τωρα στολιζει την βιτρινα γνωστου συνεργειου των Αθηνων.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αυτό είναι απο τα πρωτα sandcast CB750 (καρτερ χυτευμένα σε καλούπι με άμμο) και ειναι ακριβά μηχανάκια.
    Η τιμή θα ανέβει πολύ!

    ....
    Τι να πουν και τα Laverda....

  4. #19
    Έτοιμο για μουσείο είναι! Το sandcast σαν μέθοδος χύτευσης έχει κάποιο πλεονέκτημα,ή απλά είναι θέμα σπανιότητας;

    Υ.Γ:Τα καλά CB είναι χρώματος χρυσαφί! :a13:

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nicksior Προβολή μηνύματος
    Τι να πουν και τα Laverda....
    Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.

    Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Έτοιμο για μουσείο είναι! Το sandcast σαν μέθοδος χύτευσης έχει κάποιο πλεονέκτημα,ή απλά είναι θέμα σπανιότητας;

    Υ.Γ:Τα καλά CB είναι χρώματος χρυσαφί! :a13:
    Η χύτευση με άμμο χρησιμοποιείται σε πρωτότυπα η σε περιορισμένη παραγωγή, αλλιώς απλά δεν συμφέρει καν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.

    Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
    Άλλοι θα πουν ότι είναι ιστορικοί οι λόγοι εγώ θα ξαναπώ ότι για τους Αμερικανούς είναι μηχανάκι φετίχ το four, όλοι θα ήθελαν από ένα και οι πιο καβατζομένοι θέλουν φυσικά sandcast.
    Εγώ σαν Ευρωπαίος δεν βλέπω πάντως το λόγο αυτό να είναι ακριβότερο από αντίστοιχα ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
    Φτάνουμε πάντως να μιλάμε για ανθρώπους που βασικά επενδύουν...

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Άλλοι θα πουν ότι είναι ιστορικοί οι λόγοι εγώ θα ξαναπώ ότι για τους Αμερικανούς είναι μηχανάκι φετίχ το four, όλοι θα ήθελαν από ένα και οι πιο καβατζομένοι θέλουν φυσικά sandcast.
    Εγώ σαν Ευρωπαίος δεν βλέπω πάντως το λόγο αυτό να είναι ακριβότερο από αντίστοιχα ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
    Φτάνουμε πάντως να μιλάμε για ανθρώπους που βασικά επενδύουν...
    Απο την οπτική σκοπιά σου το βλέπεις σωστά, κι εγω ετσι το βλέπω.

    Η αγορά όμως λειτουργεί αλλιώς.
    Αν (λέμε αν... ) το Laverda 3C ηταν το μηχανάκι που στην ουσία έκλεισε τους Γιαπωνέζους μεσα σε μερικά χρόνια, τότε τα πρωτα 500 3C που φτιάχτηκαν θα κόστιζαν κι αυτα αστρονομικά νούμερα σήμερα.
    Ομως έγινε το αντίθετο, κι ετσι τα πρώτα Four ειναι τόσο ακριβά και τα κυνηγανε σαν τρελλοί και τα 3C ειναι απλά κλασσικά ψιλοακριβά μηχανάκια που τα μισά τα κανανε ντεμεκ Jota.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.

    Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
    Μιλούσα για sandcast.. καρτερ (και όχι μόνο) χυτευμένα σε καλούπι με άμμο, στα υπόλοιπα φυσικά και συμφωνώ.
    Σχετικά με τα συλλεκτικά αντικέιμενα ισχύουν εκτός της παλαιότητας και της κατάστασης που βρίσκονται και η πιθανή σύνδεσή τους με κάποιο ιστορικό γεγονός..
    Η αναφορά στον James Deen δεν ήταν τυχαία , αν μάλιστα μπορούσε ο πωλητής να αποδείξει πως κάποτε την είχε καβαλήσει θα βλέπατε μερικά ακόμη μηδενικά στο τέλος της τιμής της...
    Η αξία των συλλεκτικών άιτεμς είναι καθαρά υποκειμενική , πάντως σχετικά με το εν λόγω μηχανάκι επειδή το έχω καβαλήσει (σαν συνεπιβάτης κυρίως) πιστεύω πως απλά ήταν εντυπωσιακο (για την εποχή του) και ίσως το μόνο που δεν έσταζε λάδια.
    Γυάλιζε , δεν χάλαγε , ήταν τετρακύλινδρο , εντυπωσιακό ... thats all!!

    Κρίμα βέβαια που τώρα θα στολίζει το σκρίνιο του αγοραστή του ... Δεν φτιάχτηκαν γιαυτό οι μηχανές.
    Ταπεινής άποψης πάντα

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    ........ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
    ...
    Εγώ πάλι ένα 500ρι 2C Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	500engine_med.jpg 
Προβολές:	281 
Μέγεθος:	43,7 KB 
ID:	294768

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Alpino brochure.jpg 
Προβολές:	280 
Μέγεθος:	29,8 KB 
ID:	294769





    Make Model
    Laverda 500 Alpino S

    Year
    1978

    Engine
    Air cooled, four strike, parallel twin cylinders, DOHC, 180° crankshaft.

    Capacity
    497
    Bore x Stroke 72 x 61 mm
    Compression Ratio 8.6:1

    Induction
    2x 32mm Dell'Orto PHF carbs.

    Ignition / Starting
    Bosch electronic

    Max Power
    44 hp 32.1 kW @ 8000 rpm

    Max Torque


    Transmission / Drive
    6 Speed / chain

    Front Suspension
    Telescopic forks

    Rear Suspension
    Swinging forks, adjustable shocks

    Front Brakes
    2x 260mm discs 2 piston calipers

    Rear Brakes
    Single 260mm disc 1 piston caliper

    Front Tyre
    90/90-17

    Rear Tyre
    110/90-18

    Dry-Weight
    175 kg

    Fuel Capacity
    14 Litres

    Consumption average
    48 mp/g

    Standing ¼ Mile
    14.5 sec

    Top Speed
    105 mp/h


    Απο τη μια μεριά άνθρωποι με πάθος . απ την άλλη Διευθυντές πωλήσεων..
    http://www.laverdacorse.it/bikes/500formula.html
    Τελευταία τροποποίηση από nicksior; 03/07/2013 στις 16:30.

  12. #27
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nicksior Προβολή μηνύματος
    Make Model
    Laverda 500 Alpino S
    Ωραίο μηχανάκι, αλλά παθαίνει ζημιές η κεφαλή και είναι πανάκριβη η επισκευή της.
    Περίπου όσο κανει το μηχανάκι δηλαδή...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nicksior Προβολή μηνύματος
    Μιλούσα για sandcast.. καρτερ (και όχι μόνο) χυτευμένα σε καλούπι με άμμο, στα υπόλοιπα φυσικά και συμφωνώ.
    Σχετικά με τα συλλεκτικά αντικέιμενα ισχύουν εκτός της παλαιότητας και της κατάστασης που βρίσκονται και η πιθανή σύνδεσή τους με κάποιο ιστορικό γεγονός..
    Η αναφορά στον James Deen δεν ήταν τυχαία , αν μάλιστα μπορούσε ο πωλητής να αποδείξει πως κάποτε την είχε καβαλήσει θα βλέπατε μερικά ακόμη μηδενικά στο τέλος της τιμής της...
    Η αξία των συλλεκτικών άιτεμς είναι καθαρά υποκειμενική , πάντως σχετικά με το εν λόγω μηχανάκι επειδή το έχω καβαλήσει (σαν συνεπιβάτης κυρίως) πιστεύω πως απλά ήταν εντυπωσιακο (για την εποχή του) και ίσως το μόνο που δεν έσταζε λάδια.
    Γυάλιζε , δεν χάλαγε , ήταν τετρακύλινδρο , εντυπωσιακό ... thats all!!

    Κρίμα βέβαια που τώρα θα στολίζει το σκρίνιο του αγοραστή του ... Δεν φτιάχτηκαν γιαυτό οι μηχανές.
    Ταπεινής άποψης πάντα
    Για την έμμεση αλλά πάντως σκόπιμη αναφορά σε Dean τα έγραψα πιο πάνω για να την έχει καβαλήσει πάντως λίγο δύσκολο μιας και "ταξίδεψε" 14 χρόνια πριν φτιαχτεί το 750...

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Για την έμμεση αλλά πάντως σκόπιμη αναφορά σε Dean τα έγραψα πιο πάνω για να την έχει καβαλήσει πάντως λίγο δύσκολο μιας και "ταξίδεψε" 14 χρόνια πριν φτιαχτεί το 750...
    Ναι!
    Μιλούσα γενικά περι αξίας των "συλλεκτικών"
    πχ άλλη τιμή σε δημοπρασία του βρακιού της θειάς μου κι άλλη της μαντόνα .
    Αν και στην τελική... βρακιά και τα δυό .

  15. #30
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    σχετικά με το sandcasting

    ferrari how it's made

    γύρω στο 20:00 είναι η μηχανή
    το καλούπι έχει τμήματα μεταλικά και τμήματα με άμμο


    http://www.youtube.com/watch?v=YIiZLBUA_yM

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πωλειται εγκυκλοπαιδεια
    από Boxer στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 20:12
  2. Πωλειται Κρεβατοκαμαρα
    από XTMPAM στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2004, 14:59
  3. Πωλείται ΚΤΜ...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 18:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF