Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: εξατμιση:απο 2 τελικα σε 1.

  1. #16
    το εχω κανει στο δικο μου και δεν μπερδευει πουθενα.
    το μεγαλυτερο κερδος ειναι στο βαρος.
    απο 2 θεοβαρα τελικα σε ενα ανθρακονηματινο,οντως βλεπεις διαφορα.
    για το που θα χασεις,εξαρτατε απο τι τελικο θα βαλεις και τη νεα διαμετρο του σωληνα και του λινκ που θα φτιαξεις.
    και αυτο λογω του back pressure αν κερδισεις ή χασεις.
    περα ομως απο το δικο μου παραδειγμα για μονοκυλινδρο,μην ξεχναμε και χαρακτηριστικο παραδειγμα τα busa που πολλες εταιρειες βγαζουν ολοσωμες που πανε σε ενα μονο τελικο...
    Aprilia Pegaso

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kotsosre Προβολή μηνύματος
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί θέλετε να κοντραρίζεστε σε αυτό το φόρουμ.
    Ρώτα το μηχανικό σου ποιο από τα 2 είναι μύθος και πιο πραγματικότητα.
    Δεν εχω μηχανικο γιατι τα κανω ολα μονος μου.
    Περα απο αυτο το σπουδαζω το πραγμα και θελω απλα μια βασιμη εξηγηση στο γιατι να στεκει αυτο.
    Περα απο το σαφες που ειναι το βαρος(οσο και να το παλεψεις παντα μια θα ειναι πιο ελαφρια απο 2)
    εαν ειναι σωστα σχεδιασμενες οι εξατμισεις,τοτε ειτε 2 ειτε 12 θα δουλευει σωστα.
    Απλα οι πιο πολλοι που βαζουν αφτερ δυο εξατμισεις,ειδικα εαν δε βαζουν για το δικο τους μοντελο,βαζουν οτι μπουρι βρουν και λογικο ειναι να χανεις παρα να κερδιζεις.
    Οι κατασκευαστες που βγαζουν ολοσωμες που καταληγουν σε μια,το κανουν και για λογους βαρους και για λογους κοστους.παιρνεις εσυ σα καταναλωτης ιδια αποδοση σε πιο χαμηλη τιμη και κοστος για αυτους.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/10/2012
    Μηνύματα
    115
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Δεν εχω μηχανικο γιατι τα κανω ολα μονος μου.
    Περα απο αυτο το σπουδαζω το πραγμα και θελω απλα μια βασιμη εξηγηση στο γιατι να στεκει αυτο.
    Περα απο το σαφες που ειναι το βαρος(οσο και να το παλεψεις παντα μια θα ειναι πιο ελαφρια απο 2)
    εαν ειναι σωστα σχεδιασμενες οι εξατμισεις,τοτε ειτε 2 ειτε 12 θα δουλευει σωστα.
    Απλα οι πιο πολλοι που βαζουν αφτερ δυο εξατμισεις,ειδικα εαν δε βαζουν για το δικο τους μοντελο,βαζουν οτι μπουρι βρουν και λογικο ειναι να χανεις παρα να κερδιζεις.
    Οι κατασκευαστες που βγαζουν ολοσωμες που καταληγουν σε μια,το κανουν και για λογους βαρους και για λογους κοστους.παιρνεις εσυ σα καταναλωτης ιδια αποδοση σε πιο χαμηλη τιμη και κοστος για αυτους.
    Δεν το κάνουν λόγο κόστους γιατί θα πουλούσανε 1 τελικό αντί για 2 αδερφέ.
    Δεν τους συμφέρει να πληρώνεις 600 ευρώ για ένα τελικό και 850 για δυο.Γιατί βγάζουν ακόμα τότε;
    Εξήγησε μου κάτι και εσύ.

    1) Το σαφές που λες (βάρος),έχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση από μόνο του.
    2) Βάσιμη εξήγηση με σαφέστατο παράδειγμα είναι ότι όταν βουλώσει η μύτη σου κλείνεις το ένα ρουθούνι και φυσάς στο βουλωμένο για να ξεβουλώσει.
    Λογική εξήγηση.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Γιατι εαν ειναι να παρουν 10 ατομα στα 600Ε στα 850 θα παρουν λιγοτεροι.και εαν βαλουν 2 τελικα σιγουρα δε θα κανει μονο 850.μαλλον 1000.Ειναι τα παραπανω υλικα,οι κατεργασιες,η σχεδιαση,το βαρος κτλ.

    Εκτος απο αυτο,στην αποδοση ειναι και το βαρος.λιγοτερο βαρος καλυτερη αποδοση,οπως σωστα ειπες.
    επισης γιατι να βαζουν 2 τελικα ,οταν φτιαχνοντας 500 τελικα εξυπηρετουν 500 πελατες,ενω βαζοντας 2 ,250.πιστευω βλεπεις τη διαφορα στο κοστος παραγωγης κοκ.
    Εν ολιγοις αυτοι ξερουν τι συμφερει στη τσεπη τους και τα βγαζουν με ενα τελικο.αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι απαραιτητα καλυτερο.

    Αυτο με τη μυτη δε το επιασα τη σχεση μπορει να εχεις με την εξαγωγη της μηχανης.εαν το καθε ρουθουνι ηταν συνδεδεμενο με τον ενα πνευμονα τοτε δε θα ειχε νοημα να το βουλωνεις.
    και εδω να σημειωσω οτι εγω μιλαω για 2-2 η 4-2 και οχι 4-2-1-2 ουτε 2-1-2 που τοτε ναι δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο το 1 η 2 τελικα.
    Δε λεω οτι ειναι καλυτερο με 2 τελικα σε σχεση με 1 αλλα οχι οτι ειναι χειροτερο.ο σωστος σχεδιασμος θα τα κανει σχεδον τα ιδια και τα 2,με το μονο μειονεκτημα των 2,το βαρος.

    Παντως προσεξε ενα πραγμα.δες πχ στο tdm τα μαμα τελικα τι ανοιγμα εχουν πισω και τα αφτερ τι εχουν.οταν μου αυξανεις τη διαμετρο 5 φορες σε σχεση με το μαμα,αλλαζοντας μονο τελικα και χωρις αλλες μετατροπες,ε καλυτερη αποδοση σιγουρα δε θα παρεις,ειτε βαλεις ενα τελικο ειτε 5.καταλαβαινεις τι εννοω πιστευω...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Εξάτμιση από...σε...
    από adreas7 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2009, 23:19
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2009, 09:34
  3. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Fairing ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ ΣΕ Cbr600f
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 12:26
  4. μετατροπή από supermotard σε enduro
    από GhostDog στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2006, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF