Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 140

Θέμα: Ρύθμιση αναρτήσεων όταν βάζουμε δεύτερο άτομο ή/και μπαγκάζια

  1. #106
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Επειδή η σχολή μας προϋπάρχει (χρονικά και μόνο..) της σχολής του "πίστευε και μη ερεύνα - aka Manual", προσπαθώ να σκεφτώ (με όσα εγκεφαλικά κύτταρα την έχουν σκαπουλάρει από το τσίπουρο) την λογική κάποιων πραγμάτων..


    Υ.Γ.
    Τα manuals είναι ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ΧΩΡΙΣ ίχνος κριτικής σκέψης...
    Καλα ολα αυτα και μα τον τουτατη προσπαθω κι εγω να σκεφτομαι οξω απο το κουτι με το κυτταρο μου, αλλα ισως αγνοεις στην λογικη σου το εφε του μοχλικου, το οποιο κανει τα πραματα πιο σκληρα οσο πιεζονται τα πραγματα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #107
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οχι και τελος βρε βυρωνα, τωρα αρχιζει το παρτυ!


    ΥΓ
    Μπερδευεις το ολικο μηκος του αμορτισερ με το μηκος του οταν αυτο βρισκεται υπο φορτιο. Το πρωτο προφανως δεν αλλαζει με την προφορτιση, ενω το δευτερο προφανως αλλαζει, εξ'ου και η αλλαγη του υψους της σελας.
    Νομίζω οτι μπορώ να κατανοήσω οτι ένα αμορτισέρ υπό φορτίο έχει μικρότερο μήκος απ΄οτι όταν είναι ανευ φορτίου.
    Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω, είναι πως θα αλλάξει η γεωμετρία μεταβάλλοντας το ολικό μήκος του αμορτισέρ...μέσω προφόρτισης και διατηρώντας σωστό sag εννοείται. Γιατί (αν ενθυμούμαι καλά), το μεταξόνιο μειώνεται είτε με κατέβασμα των πλακών στο μπροστινό, είτε με ψήλωμα του πίσω μέρους με αντάπτορες στο μοχλικό ή με ρυθμιστή ύψους στο πίσω (Νο 5-6 στο σχήμα). Και (επίσης αν θυμάμαι καλά) η μεταβολή ύψους στο πίσω αμορτισέρ είναι Χ 3 απ΄ότι αν κατεβάσουμε πλάκες στο μπροστινό.

    Αν κάνω κάτι λάθος ας μου το εξηγήσετε

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Βύρωνας2.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	68,7 KB 
ID:	294876
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #108
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Αν κάνω κάτι λάθος ας μου το εξηγήσετε
    Έχει εξηγηθεί ήδη.
    Πιο απλά: Σφίξε τέρμα προφόρτηση στο πίσω αμορτισέρ, ανέβα πανω και βάλε κάποιον να μετρήσει την απόσταση απο το κωλοφάναρο στο έδαφος (κάθετα). Σε δεύτερη φάση αποφόρτισε όσο πάει το αμορτισέρ, ξαναανέβα και ξαναμέτρα. Θα δεις διαφορά η οποία σημαίνει διαφορετική γεωμετρία. (τέρμα προφορτισμένο σημαίνει μπροσθόβαρο μοτό)
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #109
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Έχει εξηγηθεί ήδη.
    Πιο απλά: Σφίξε τέρμα προφόρτηση στο πίσω αμορτισέρ, ανέβα πανω και βάλε κάποιον να μετρήσει την απόσταση απο το κωλοφάναρο στο έδαφος (κάθετα). Σε δεύτερη φάση αποφόρτισε όσο πάει το αμορτισέρ, ξαναανέβα και ξαναμέτρα. Θα δεις διαφορά η οποία σημαίνει διαφορετική γεωμετρία. (τέρμα προφορτισμένο σημαίνει μπροσθόβαρο μοτό)
    Αυτό που εχει γίνει κατανοητό είναι οτι υπάρχουν (ας πούμε ευγενικά) «διαφορετικές αντιλήψεις» στο τι σημαίνει ανάρτηση, τι πρέπει να κάνει, και πως μεταβάλλεται (και αν) η γεωμετρία μιας μοτό.
    Όποιος έχει θέλει να πειραματιστεί, ας κάνει μια βόλτα με «μπροσθόβαρο μοτό» και με μοτό που έχει ψηλώσει από ρύθμιση ύψους 3-4mm για να καταλάβει τι λέμε.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #110
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Αυτό που εχει γίνει κατανοητό είναι οτι υπάρχουν (ας πούμε ευγενικά) «διαφορετικές αντιλήψεις» στο τι σημαίνει ανάρτηση, τι πρέπει να κάνει, και πως μεταβάλλεται (και αν) η γεωμετρία μιας μοτό.
    Όποιος έχει θέλει να πειραματιστεί, ας κάνει μια βόλτα με «μπροσθόβαρο μοτό» και με μοτό που έχει ψηλώσει από ρύθμιση ύψους 3-4mm για να καταλάβει τι λέμε.
    Δεν απασχολεί το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την λειτουργία ανάρτησης. Το αποτέλεσμα όταν σετάρουμε μια ανάρτηση είναι πάντα προς την ίδια κατεύθυνση. Η διαφορά έγκειται μόνο στο ποσοστό μεταβολής της λειτουργίας.
    Το τι συμβαίνει κατά την προφόρτιση πχ γράφτηκε πιστεύω τόσο απλά που μπορούν να το καταλάβουν όλοι όσοι θέλουν.
    Το πως προφορτίζουμε και ο ρόλος του sag σε αυτό είναι άλλο κεφάλαιο και χωρίς να έχω διαβάσει το παλιό θρέντ φαντάζομαι πως ο oldman θα το εξήγησε επαρκώς

    Πάντως επειδή το θέμα ρύθμιση ανάρτησης είναι άγνωστο στην πλειοψηφία των αναβατών και ταυτόχρονα αρκετά κρίσιμο, καλό θα ήταν οι εξηγήσεις να δίνονται όσο πιο απλά γίνεται (κατά τη γνώμη μου)
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #111
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Δεν απασχολεί το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την λειτουργία ανάρτησης. Το αποτέλεσμα όταν σετάρουμε μια ανάρτηση είναι πάντα προς την ίδια κατεύθυνση. Η διαφορά έγκειται μόνο στο ποσοστό μεταβολής της λειτουργίας.
    Το τι συμβαίνει κατά την προφόρτιση πχ γράφτηκε πιστεύω τόσο απλά που μπορούν να το καταλάβουν όλοι όσοι θέλουν.
    Το πως προφορτίζουμε και ο ρόλος του sag σε αυτό είναι άλλο κεφάλαιο και χωρίς να έχω διαβάσει το παλιό θρέντ φαντάζομαι πως ο oldman θα το εξήγησε επαρκώς

    Πάντως επειδή το θέμα ρύθμιση ανάρτησης είναι άγνωστο στην πλειοψηφία των αναβατών και ταυτόχρονα αρκετά κρίσιμο, καλό θα ήταν οι εξηγήσεις να δίνονται όσο πιο απλά γίνεται (κατά τη γνώμη μου)
    Το πιο απλό που πρέπει να έχει κάποιος στο μυαλό του για να τελειώνει το θέμα, είναι οτι οι αναρτήσεις και η σωστή ρύθμιση τους, έχει ως πρωταρχικό σκοπό το να κρατάει και τους δύο τροχούς στο δρόμο όσο περισσότερο γίνεται. Δεν είναι και ούτε πρέπει να γίνουν το μέσο για αλλαγή γεωμετρίας.

    Καλημέρες σε όλους και spyrako καλή τύχη
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #112
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    καλημέρες.
    Σπύρο εάν θες να το σετάρεις για ταξίδι 2 ατόμων προφορτίζεις το αμορτισέρ. Με αποσβέσεις δεν χρειάζεται καν να μπλέξεις εκτός και εάν είναι ήδη σουμιές το σώμα είτε από τη μη ρύθμισή του είτε γιατί το λάδι πλέον έχει "σπάσει" από τη λειτουργία του.

    edit short spam:!
    Για βόλτες κοντινές που χρειάστηκε να πάω ένα φίλο Ανάβυσσο, Σούνιο κλπ και αρκετά γρήγορες δεν ασχολήθηκα καθόλου με το σετάρισμα για δύο άτομα και δούλεψε αξιοπρεπέστατα και μπορώ να πω με θετική έκπληξη το πως αλλάζει η συμπεριφορά της μοτό κατά τη διάρκεια της στροφής και κυρίως στην έξοδο και όλα τα χαζογλυστρίματα λόγω κακής ποιότητας και βρώμικης ασφάλτου εξαφανίστηκαν.


    Τώρα στο θέμα γεωμετρίας:
    ότι αλλαγές θέλουμε να κάνουμε γίνονται καθ΄ύψος όπως λέτε σωστά και με τα ρυθμιστικά ύψους που έχουν οι περισσότερες after αναρτήσεις όπου από μοντέλο σε μοντέλο διαφέρουν και τα mm ρύθμισης (μιλάω για το πίσω σώμα) και αρκετοί βάζουν και ροδέλα στα εργοστασιακά σώματα που δεν έχουν ρύθμιση καθ΄ύψος.

    ....Η γεωμετρία και ειδικά στα ss μοντέλα όπου έχει πέσει εξέλιξη και κανιβαλισμός στο ύψος προφίλ ελαστικών (180/60, 195/65, 190/60, 200/69, 200/55, 200/60) με κορώνες με +1,5cm από τα 190/55 και με πιέσεις από 17,2psi έως και 28psi οπότε καταλαβαίνεται από το ύψος τι γίνεται......σε αυτά τα μοτό με αυτά τα ελαστικά αλλάζουν τα πάντα





    Για μπροστά είναι το κλασσικό: πάνω - κάτω πλάκες.
    (δεν θέλω να σας μπλέξω με το βάλβινκ του μπροστινού καθώς και για τα συμπτώματα προφόρτισης ελατηρίου στις βαλβίδες)

    Από όλα αυτά που προανάφερα κράτα κάτι
    ότι η μοτό σου (αναρτησιακά) θα σε καλύψει σε ότι κι αν της ζητήσεις για δικάβαλη χρήση εκτός και εάν το βάρος φορτώματος είναι υπεραρκετό και τερματίζει η ανάρτηση όπου μπορεί και να χρειαστεί να αλλάξεις ένα ελατήριο και φυσικά και επ΄ευκαιρία να κάνεις και ένα ροδελορηβάλβινκ να κερδίσεις έως και +50% ρυθμίσεις στις αποσβέσεις σου.

    Και πάλι καλημέρες
    Τελευταία τροποποίηση από nktR; 05/07/2013 στις 08:12.

  8. #113
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Νομίζω οτι μπορώ να κατανοήσω οτι ένα αμορτισέρ υπό φορτίο έχει μικρότερο μήκος απ΄οτι όταν είναι ανευ φορτίου.
    Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω, είναι πως θα αλλάξει η γεωμετρία μεταβάλλοντας το ολικό μήκος του αμορτισέρ...μέσω προφόρτισης και διατηρώντας σωστό sag εννοείται. Γιατί (αν ενθυμούμαι καλά), το μεταξόνιο μειώνεται είτε με κατέβασμα των πλακών στο μπροστινό, είτε με ψήλωμα του πίσω μέρους με αντάπτορες στο μοχλικό ή με ρυθμιστή ύψους στο πίσω (Νο 5-6 στο σχήμα). Και (επίσης αν θυμάμαι καλά) η μεταβολή ύψους στο πίσω αμορτισέρ είναι Χ 3 απ΄ότι αν κατεβάσουμε πλάκες στο μπροστινό.

    Αν κάνω κάτι λάθος ας μου το εξηγήσετε

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Βύρωνας2.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	68,7 KB 
ID:	294876
    Η λεξη κλειδι ειναι το 'σωστο σαγκ'. Αν προφορτισεις/αποφορτισεις περαν του σωστου σαγκ, τοτε προφανως και δεν θα εχεις το σωστο σαγκ πλεον και το υψος της μηχανης σου θα εχει αλλαξει. Το κολπο με τα πηρουνια κανει την ιδια δουλεια σε σχεση με την αλλαγη υψους. Επειδη ομως δεν το κανεις με αλλαγη προφορτισης αλλα με συνολικη μεταφορα της αναρτησης δεν αλλαζει το σαγκ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #114
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ισως αγνοεις στην λογικη σου το εφε του μοχλικου, το οποιο κανει τα πραματα πιο σκληρα οσο πιεζονται τα πραγματα.
    Μπίγκουλα, κάποιος από τους δυό μας πρέπει να πάει επειγόντως σε νευρολόγο...

    Προφανώς και ισχύει αυτό που λές και προφανώς(?) ισχυρίστηκα το ίδιο πράγμα..

    Η ένστασή μου είναι στο γιατί να κάνουμε ακόμη "σκληρότερα" τα πράγματα..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #115
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Η ένστασή μου είναι στο γιατί να κάνουμε ακόμη "σκληρότερα" τα πράγματα..??
    Διακαής πόθος των ανδρών θα έλεγα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #116
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Διακαής πόθος των ανδρών θα έλεγα.
    Των γυναικών φίλε...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #117
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Των γυναικών φίλε...
    Μόνο που ο "φίλος" φοράει φουστίτσα..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #118
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μόνο που ο "φίλος" φοράει φουστίτσα..
    Μπάι;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #119
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Των γυναικών φίλε...
    Υπάρχει και after market αγορά για τις γυναίκες ρε.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #120
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και after market αγορά για τις γυναίκες ρε.
    Ρε μλκ, κάτι δεν έχεις μάθει σωστά...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Lc8;
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 13:11
  2. ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Vfr800 06
    από X_NR750 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2006, 11:35
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2006, 06:51
  4. Ρυθμιση Αναρτησεων cbr 600f
    από gv_gr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2005, 20:47
  5. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 13:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF