Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Επιλογή υγρών φρένων για Honda AX-1

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18

    Επιλογή υγρών φρένων για Honda AX-1

    Καλησπέρα

    Με έναν φιλο πρόκειται να αλλάξουμε τα υγρά φρένων της παλιάς μηχανής που χρησιμοποιεί ο αδερφός μου,η ερώτηση μου είναι αν τα υγρά φρένων για αυτοκίνητα DOT 4 κάνουν και για μοτοσυκλέτες ή θα πρέπει να πάρω κάτι άλλο;Επίσης ας μου προτείνετε κάποια μάρκα να βγαίνει σε δοχείο 250ml

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fmx650 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα

    Με έναν φιλο πρόκειται να αλλάξουμε τα υγρά φρένων της παλιάς μηχανής που χρησιμοποιεί ο αδερφός μου,η ερώτηση μου είναι αν τα υγρά φρένων για αυτοκίνητα DOT 4 κάνουν και για μοτοσυκλέτες ή θα πρέπει να πάρω κάτι άλλο;Επίσης ας μου προτείνετε κάποια μάρκα να βγαίνει σε δοχείο 250ml
    DOT4 θα βάλεις από σφραγισμένο δοχείο, κατά προτίμηση 250 ml. Προτείνω MOTUL.

    Συμβουλή: αφού αφαιρέσεις το καπάκι του δοχείου υγρών φρένων (της μοτό) "τράβηξε" πρώτα τα υγρά του δοχείου με μια σύρριγγα και μετά ξεκίνησε την έκπλυση του κυκλώματος, προσθέτοντας φρέσκο υγρό στο δοχείο και απομακρύνοντας τα παλιά υγρά από τον εξαερωτήρα της δαγκάνας. Όταν πλέον τα υγρά βγαίνουν όμορφα & καθαρά ξεκινάς την εξαέρωση.
    Επίσης, φύλαξε τα παλιά υγρά σε ένα δοχείο και πήγαινέ τα στον βενζινά σου για τα περαιτέρω.
    Τελευταία τροποποίηση από VASOS; 07/07/2013 στις 17:21.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Ευχαριστώ για τη συμβουλή.Δεν ήξερα ότι πρέπει να καθαριστεί το σωληνάκι.Θα το κάνουμε.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Το ποιό?

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    DOT4 θα βάλεις από σφραγισμένο δοχείο, κατά προτίμηση 250 ml. Προτείνω MOTUL.

    Συμβουλή: αφού αφαιρέσεις το καπάκι του δοχείου υγρών φρένων (της μοτό) "τράβηξε" πρώτα τα υγρά του δοχείου με μια σύρριγγα και μετά ξεκίνησε την έκπλυση του κυκλώματος, προσθέτοντας φρέσκο υγρό στο δοχείο και απομακρύνοντας τα παλιά υγρά από τον εξαερωτήρα της δαγκάνας. Όταν πλέον τα υγρά βγαίνουν όμορφα & καθαρά ξεκινάς την εξαέρωση.
    Επίσης, φύλαξε τα παλιά υγρά σε ένα δοχείο και πήγαινέ τα στον βενζινά σου για τα περαιτέρω.
    ποσα ξες ποσα ξες....

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Το ποιό?
    Το σωληνάκι των φρένων.Αυτός δεν είναι ο λόγος για να κάνουμε την έκπλυση όπως έγραψες;Να καθαριστεί το σωληνάκι;

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Σωστά.

    Στην περίπτωση που αφαιρέσεις με σύριγγα τα υγρά του δοχείου πρόσεχε να μην τρομπάρεις καθόλου τη μανέτα του φρένου.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Ok θα το προσέξουμε.

    Τα υγρά φρένων πάντως δε διαφέρουν αν είναι αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας,σωστά;Διότι η motul βγάζει και για αμάξια,λογικά πρέπει να είναι τα ίδια.

    Αν χρησιμοποιήσουμε το κόλπο με τη σύριγγα θα θέλει μετά πάλι εξαέρωση;Ο φίλος μου ξέρει να κάνει εξαέρωση,το δικό του μόνος του το φτιάχνει,αλλά να ξέρω.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Απ' όσο ξέρω τα ίδια είναι.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    DOT4 θα βάλεις από σφραγισμένο δοχείο, κατά προτίμηση 250 ml. Προτείνω MOTUL.

    Συμβουλή: αφού αφαιρέσεις το καπάκι του δοχείου υγρών φρένων (της μοτό) "τράβηξε" πρώτα τα υγρά του δοχείου με μια σύρριγγα και μετά ξεκίνησε την έκπλυση του κυκλώματος, προσθέτοντας φρέσκο υγρό στο δοχείο και απομακρύνοντας τα παλιά υγρά από τον εξαερωτήρα της δαγκάνας. Όταν πλέον τα υγρά βγαίνουν όμορφα & καθαρά ξεκινάς την εξαέρωση.
    Επίσης, φύλαξε τα παλιά υγρά σε ένα δοχείο και πήγαινέ τα στον βενζινά σου για τα περαιτέρω.

    στον βενζινα τι ακριβως θα κανει τα παλια?

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από redfantomas Προβολή μηνύματος
    στον βενζινα τι ακριβως θα κανει τα παλια?
    Προφανώς κάποιος θα τα παίρνει για ανακύκλωση.Αυτό εννοεί.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Τελικά αλλάξαμε σήμερα και τα τακάκια και τα υγρά φρένων,αλλά μόλις πήγαμε να βιδώσουμε τη δαγκάνα στο πιρούνι κόπηκε η κάτω βίδα...Δε φεύγει η δαγκάνα,αλλά μας εκνεύρισε...Επειδή όπως διαπιστώσαμε (το ξέραμε και δε θέλαμε να το πιστέψουμε!) θέλει αλλαγή η δισκόπλακα,μόλις την αλλάξουμε τον επόμενο μήνα,θα βάλουμε άλλη δαγκάνα,που τυχαίνει να έχει ένας φίλος περισευούμενη και άκρως λειτουργική.

    Πρέπει να έχουν φαγωθεί τα σινεμπλοκ στον πίσω τροχό όμως,και άντε να βρούμε τώρα...Το πίσω γρανάζι "παίζει" με αποτέλεσμα να μην αλλάζουν σωστά οι ταχύτητες,και στις εκκινήσεις το νιώθεις να ολισθαίνει...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fmx650 Προβολή μηνύματος
    Τελικά αλλάξαμε σήμερα και τα τακάκια και τα υγρά φρένων,αλλά μόλις πήγαμε να βιδώσουμε τη δαγκάνα στο πιρούνι κόπηκε η κάτω βίδα...Δε φεύγει η δαγκάνα,αλλά μας εκνεύρισε...Επειδή όπως διαπιστώσαμε (το ξέραμε και δε θέλαμε να το πιστέψουμε!) θέλει αλλαγή η δισκόπλακα,μόλις την αλλάξουμε τον επόμενο μήνα,θα βάλουμε άλλη δαγκάνα,που τυχαίνει να έχει ένας φίλος περισευούμενη και άκρως λειτουργική.

    Πρέπει να έχουν φαγωθεί τα σινεμπλοκ στον πίσω τροχό όμως,και άντε να βρούμε τώρα...Το πίσω γρανάζι "παίζει" με αποτέλεσμα να μην αλλάζουν σωστά οι ταχύτητες,και στις εκκινήσεις το νιώθεις να ολισθαίνει...
    δεν πιστευω να την αφησατε με την μία βίδα

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από argiris34 Προβολή μηνύματος
    δεν πιστευω να την αφησατε με την μία βίδα
    Την αφήσαμε....Δε φεύγει με τίποτα.Σε λίγο που θα αλλάξουμε δισκόπλκα,θα αλλάξουμε και δαγκάνα.Δυστυχώς δε βγαίνει η βίδα,πρέπει να βγει η δαγκάνα να πάει στο μηχανουργείο και ίσως βγει...

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    18
    Τελικά πήγαμε σε ένα μηχανουργείο και την έβγαλε.Τώρα ψάχνουμε να βρουμε καινουρια

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πάχος πίσω δίσκου για Honda AX-1
    από fmx650 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2013, 07:48
  2. Εξάτμιση για Honda ax-1 250
    από marky στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2007, 17:29
  3. Λάστιχα για Honda AX-1
    από zanny στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 12:46
  4. Mεταχειρισμένα ανταλλακτικά για Honda NX.
    από miror στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 10:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF