Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: BMW F650 1997 Μπροστινό φρένο δεν επανέρχεται

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8

    BMW F650 1997 Μπροστινό φρένο δεν επανέρχεται

    Γειά σας ρε παιδιά...
    Είμαι νέος μοτοσυκλετιστής, αγόρασα πριν κανά δίμηνο μια BMW F650. Θεωρώ ότι με έπιασε κορόιδο ο προηγ. ιδιοκτήτης, και έχω ήδη πάει συνεργείο 1 φορά προβλεπόμενα (έλεγχο κλπ) και δύο από βλάβες (μία κόμπλερ, που έγινε) και μια τώρα, γιατί συνέβη το εξής:
    Το μπροστινό φρένο, σταδιακά "πρηζόταν", "έσφιγγε", και έμενε όσο περνούσε η ώρα όλο και πιο πατημένο πάνω στο δίσκο, με αποτέλεσμα να μην κουνιέται πλέον τη μηχανή...
    Μετά από κάποια ώρα, κρύωνε και επανερχόταν (πάλι σιγά σιγά) ανοιχτό. Εννοείται οτι μέχρι να πάρω χαμπάρι τι γινόταν, την περπάτησα μερικά χιλιόμετρα, και ο δίσκος ΕΚΑΙΓΕ!
    Πήγα στον μάστορά μου, βγάλαμε την δαγκάνα, καθαρίσαμε όλα τα εξαρτήματα, ελέγξαμε τον δίσκο, τα ξαναβάλαμε, κάναμε εξαέρωση, κάναμε και κανά δυο βόλτες, αλλά είχε ελάχιστη έως καθόλου διαφορά...
    Τώρα που μιλάμε, η μηχανή είναι στον μάστορα...
    Τα κυλινδράκια που έχει μέσα, είναι κεραμικά. Περίεργο, αλλά λογικό.
    Έχει κανείς καμία ιδέα; Σκεφτήκαμε και την μανέτα, μήπως κάθεται σε λάθος θέση...

    Βάζω και μια φωτό για να "ποζάρω" την "νέα" μου μηχανή...
    Για να μην παρεξηγηθώ, η μηχανή είναι ο,τι ακριβώς ήθελα! Είναι πολύ ωραία μηχανή, αξιόπιστη, στοιβαρή και σταθερή! Το ότι ο προηγούμενος την είχε "πεταμένη", δεν φταίει σε κάτι η μηχανή...
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων IMG_2645-.jpg‎  

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teokal Προβολή μηνύματος
    Πήγα στον μάστορά μου, βγάλαμε την δαγκάνα, καθαρίσαμε όλα τα εξαρτήματα, ελέγξαμε τον δίσκο, τα ξαναβάλαμε, κάναμε εξαέρωση, κάναμε και κανά δυο βόλτες, αλλά είχε ελάχιστη έως καθόλου διαφορά...
    Εκτός από τη συντήρηση του κάτω μέρους του κυκλώματος (δαγκάνα), το πάνω (τρόμπα/μανέτα) το ελέγξατε καθόλου;

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Aν η δαγκάνα ειναι ΟΚ, το πρόβλημα είναι στην τρομπα η στο σωληνάκι.
    Μηπως εχει καμμια μανετα που δεν ειναι δικιά του?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αγόρασα το κιτ επισκευής της τρόμπας και άλλαξε το. Το κυλινδράκι επάνω στη τρόμπα και τα τσιμουχάκια θα πρέπει να είναι για κλάματα.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    Καλημέρα McGyver, το σκεφτήκαμε χτές, το βγάλαμε, αλλά έμεινε να το δει σήμερα...
    Το θέμα είναι ότι συνήθως, όταν κολλάει η μανέτα, το πρόβλημα είναι κυρίως ηλεκτρολογικό (μόνιμα αναμμένο φως φρένου), αλλά τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Αν πρόσεξα καλά χτες, όταν πατούσα την μανέτα του μπροστινού, το φως πίσω άναβε (όπως θα έπρεπε δηλαδή, αν φρέναρα), και όταν το άφηνα έσβηνε, ενώ η δαγκάνα σε κάθε πάτημα έμενε πιο "πρησμένη" και δαγκωμένη στον δίσκο...

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    αυτό ισχύει, η μανέτα δεν είναι δικιά του, αλλά δουλεύει με αυτήν πάνω από μήνα...

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    τώρα όσον αφορά την τρόμπα, όχι, δεν το ελέγξαμε (ακόμη)

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αγόρασα το κιτ επισκευής της τρόμπας και άλλαξε το. Το κυλινδράκι επάνω στη τρόμπα και τα τσιμουχάκια θα πρέπει να είναι για κλάματα.
    Χαζή ερώτηση, εγώ θα την κάνω όμως: Η τρόμπα είναι πάνω, κοντά στην μανέτα, ή κάτω;
    Άλλη χαζή ερώτηση, πόσο θα μου κόστιζε το κιτ επισκευής τρόμπας;

  9. #9
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teokal Προβολή μηνύματος
    Χαζή ερώτηση, εγώ θα την κάνω όμως: Η τρόμπα είναι πάνω, κοντά στην μανέτα, ή κάτω;
    Άλλη χαζή ερώτηση, πόσο θα μου κόστιζε το κιτ επισκευής τρόμπας;
    Πάνω στη μανέτα. Το κόστος δεν είναι μεγάλο. Δε πιστεύω ότι ξεπερνάει τα 20 euros. Κάνε ένα τηλέφωνο σε κάποιο εξουσιοδοτημένο BMW στα ανταλλακτικά και ρώτα.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Πάνω στη μανέτα. Το κόστος δεν είναι μεγάλο. Δε πιστεύω ότι ξεπερνάει τα 20 euros. Κάνε ένα τηλέφωνο σε κάποιο εξουσιοδοτημένο BMW στα ανταλλακτικά και ρώτα.
    Ευχαριστώ, φίλε, και καλημέρα!
    Θα την κάνω την ερωτησούλα...
    Άσχετο, αλλά το ότι τα κυλινδράκια τα κεραμικά, που σπρώχνουν τα τακάκια στο δίσκο, στη μία από τις δύο βάσεις τους, ήταν σπασμένα. Μου είπε ο μάστορας, οτι δεν παίζει ρόλο, αφού αυτά απλά σπρώχνουν και λειτουργούν ως αποστάτες.

  11. #11
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Καλησπερα φιλε, ειχα παθει ακριβως το ιδιο σε ενα multistrada που ειχα στο παρελθον και θυμαμαι κοντεψα να σκοτωθω την πρωτη φορα που το επαθα, μου κοκαλωσε στην εθνικη.... Εσκυψε το μηχανακι μπροστα και ευτυχως ενστικτωδως μου ηρθε να πατησω και το πισω και τη γλιτωσα στο τσακ.

    Το προβλημα σε μενα ηταν πως η μανετα ειχε λιγο μικροτερης διαμετρου τρυπα απο οτι θα επρεπε και ο πυρος, που πιεζει το υδραυλικο συστημα του φρενου, αντι να ειναι ελευθερος μεσα της την ωρα που δεν πατιεται, ασκουσε μια ελαχιστη πιεση, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Η πιεση αυτη ανεβαζε τη θερμοκρασια του υγρου και το αναγκαζε να διασταλεται μεχρι που η δαγκανα κολλουσε. Μετα επρεπε να περιμενω να κρυωσει το υγρο ετσι ωστε η δαγκανα να ελευθερωσει το δισκο.

    Ελπιζω να μην σε μπερδεψα, προσπαθησα να το εξηγησω οσο καλυτερα μπορουσα με τα ελληνικα που κατεχω.
    Ειχα περασει και εγω μεγαλα αγχη και στεναχωριες με αυτο το προβλημα γιατι δεν το εβρησκε κανενας μηχανικος, τελικα το βρηκα τυχαια μονος μου μετα απο πολλες ωρες στο garage του σπιτιου...

    After market μανετες ηταν το προβλημα σε μενα, και μολις διαβασα οτι και εσυ δεν εχεις την εργοστασιακη.

    Το υδραυλικο συστημα ειναι πολυ απλο αλλα και πολυ ευαισθητο.

    Hope it helps bro.
    Τελευταία τροποποίηση από zannisvel; 12/07/2013 στις 04:43.

  12. #12
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    επειδή είχαμε αντίστοιχη περίπτωση σε funduro φίλου σαν το δικό σου λόγο τον πολλών χρόνων κολλάει η δαγκάνα(ο μάστορας σου δεν επέμενε όσο θα έπρεπε)
    τσέκαρε εάν δουλεύει η τρόμπα αποσυνδέοντας την δαγκάνα(bleed)
    τσέκαρε εάν υπάρχουν διαρροές στο σωλήνα(leak)
    αποσύνδεσε την δαγκάνα, τακάκια στην άκρη και δοκίμασε να την μουλιάσεις σε λιπαντικό(WD-40) και άστο μερικές ώρες, βάλτα πάνω και θα δουλέψει
    you rise you fall you're down then you rise again

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αγόρασα το κιτ επισκευής της τρόμπας και άλλαξε το. Το κυλινδράκι επάνω στη τρόμπα και τα τσιμουχάκια θα πρέπει να είναι για κλάματα.
    Κατα πασα πιθανοτητα φταιει η τρομπα.Θελει πολυ καλο καθαρισμα και δουλεμα ,η αλλαγη.Επισης υπαρχει περιπτωση τα μπροστινα τακακια να εχουνε υπερθερμανθει και να θελουνε αλλαγη.Προσεξε το γιατι δεν κοστιζουνε ιδιαιτερα και εχει να κανει με την ασφαλεια σου.
    Η μανετα και να μην ειναι δικια του δυσκολα θα σου δημιουργουσε τετοιο προβλημα,χωρις να αποκλειετε.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    Καλημέρα παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις, θα τα περάσω όλα αυτά στον μηχανικό μου, ο οποίος είναι τζιμάνι παιδί, και πιθανότατα το έχει ήδη βρει... Θα μάθω το μεσημέρι.
    Πάντως η δαγκάνα κάτω, φαίνεται να είναι εντάξει, την κάναμε φύλλο και φτερό, τα πλύναμε όλα, τα καθαρίσαμε, τα ελέγξαμε. Σίγουρα θα αλλάξω τακάκια, τα πήγα μερικά "καυτά" χιλιόμετρα και όπως τα είδα, τα ψιλιοέλιωσα... Το κόστος τους δεν είναι καθόλου σημαντικό σε σχέση με την ασφάλεια που προσφέρουν... Έκανα και μια βλακεία αφού προσπάθησα με κατσαβίδι να σπρώξω την δαγκάνα να ανοίξει, και έτσι πλήγωσα (λίγο, αλλά το έκανα) τον δίσκο...
    Σειρά έχει το πάνω μέρος (μανέτα - τρόμπα), που από ότι καταλαβαίνω από όλους εσάς, πιθανότατα εκεί θα βρω το λάθος. Το κιτ επισκευής της τρόμπας, μάλλον θα το αγοράσω, όπως φαίνεται... Και μια μανέτα, γιατί πιστεύω ότι υπάρχει μια αλληλουχία λαθών, που ξεκινάει από την όχι μανίσια μανέτα, που δημιούργησε το πρόβλημα στην τρόμπα. Το λαστιχάκι σίγουρα δεν έχει διαρροή, αφού αν είχε δεν θα είχα μπροστινό φρένο, και δεν θα είχε γίνει "τούμπανο" από την πίεση που ανέβασε...
    Επίσης να συμβουλέψω και εγώ με την σειρά μου κάτι: πάντα μαζί ένα γερμανικό κλειδάκι για τον εξαερωτήρα του φρένου, να μπορεί να ακυρωθεί το μπροστινό σύστημα φρένου, γιατί αν δεν το είχα μαζί, ακόμα στον περιφερειακό θα ήμουν... ή λίγο πιο πέρα, σε ένα ήσυχο οικόπεδο με κυπαρίσσια...
    Λοιπόν, θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα. Και πάλι ευχαριστώ!

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2013
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα φιλε, ειχα παθει ακριβως το ιδιο σε ενα multistrada που ειχα στο παρελθον και θυμαμαι κοντεψα να σκοτωθω την πρωτη φορα που το επαθα, μου κοκαλωσε στην εθνικη.... Εσκυψε το μηχανακι μπροστα και ευτυχως ενστικτωδως μου ηρθε να πατησω και το πισω και τη γλιτωσα στο τσακ.

    Το προβλημα σε μενα ηταν πως η μανετα ειχε λιγο μικροτερης διαμετρου τρυπα απο οτι θα επρεπε και ο πυρος, που πιεζει το υδραυλικο συστημα του φρενου, αντι να ειναι ελευθερος μεσα της την ωρα που δεν πατιεται, ασκουσε μια ελαχιστη πιεση, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Η πιεση αυτη ανεβαζε τη θερμοκρασια του υγρου και το αναγκαζε να διασταλεται μεχρι που η δαγκανα κολλουσε. Μετα επρεπε να περιμενω να κρυωσει το υγρο ετσι ωστε η δαγκανα να ελευθερωσει το δισκο.

    Ελπιζω να μην σε μπερδεψα, προσπαθησα να το εξηγησω οσο καλυτερα μπορουσα με τα ελληνικα που κατεχω.
    Ειχα περασει και εγω μεγαλα αγχη και στεναχωριες με αυτο το προβλημα γιατι δεν το εβρησκε κανενας μηχανικος, τελικα το βρηκα τυχαια μονος μου μετα απο πολλες ωρες στο garage του σπιτιου...

    After market μανετες ηταν το προβλημα σε μενα, και μολις διαβασα οτι και εσυ δεν εχεις την εργοστασιακη.

    Το υδραυλικο συστημα ειναι πολυ απλο αλλα και πολυ ευαισθητο.

    Hope it helps bro.
    Τα εξήγησες ΜΙΑ ΧΑΡΑ, φίλε μου. Ήσουν κατατοπιστικότατος. Ευχαριστώ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bmw F650 δεν ήθελε να ξεκινήσει
    από veagle στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2008, 13:34
  2. Suzuki XF 650 Freewind h BMW F650 GS
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2005, 09:53
  3. Bmw F650
    από Papasouzas στο forum BMW
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2004, 07:34
  4. να πάρω bmw f650?
    από enfield στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2004, 17:02
  5. bmw f650 gs manual στα ελληνικα η αγγλικα
    από nkbl στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 00:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF