Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Ktm adventure 950 και καυσαερια!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/07/2013
    Μηνύματα
    3

    Ktm adventure 950 και καυσαερια!

    Καλησπερα σε ολους!Επιτελους εκανα το ονειρο πραγματικοτητα πριν 3 μηνες και πηρα την μοτ/τα που παντα ηθελα!Μπορει να ειναι μεταχειρισμενη αλλα την πηρα σε αψογη κατασταση και φορτωμενη καλουδια!Εχω μονο ενα θεμα!H μοτ/τα ενω ολα ειναι ρυθμισμενα σωστα εκπεμπει πολλα καυσαερια και οταν την βαζω μπροστα να την ζεστανω αλλα και οταν ειμαι σταματημενος σε καποιο φαναρι!Φανταστειτε οτι λογω του οτι το γκαραζ μου ειναι υπογειο αναγκαζομαι να την βγαλω σβηστη εξω ανεβαζοντας την σε μια αρκετα μεγαλη ανηφοριτσα λογω του οτι μεσα στο γκαραζ η κατασταση γινεται ανυποφορη,ενω η κοπελια μετα απο καθε βολτα παραπονιεται και με το δικιο της οτι τα μαλλια και τα ρουχα της μυριζουν πραγμα που εχω διαπιστωσει και στα δικα μου οταν ειμαι μονοκαβαλος!Φοραει πανω εξατμισεις Mivv titanium!Σε ενα φιλαρακι που ρωτησα αλλα δεν ειναι και φοβερος γνωστης μου ειπε οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης μαλλον εβγαλε τους καταλυτες απο τις εξατμισεις οι οποιοι και βρισκονται μεσα στα τελικα!Παιζει κατι τετοιο?Το εχει αντιμετωπισει κανεις σας?Και αν ναι μπορω να βρω καταλυτες για το συγκεκριμενο μοντελο και να τους τοποθετησω ξανα?Συγνωμη για την ταλαιπωρια του μεγαλου μηνυματος αλλα εχει οντως αρχισει και γινεται ενοχλητικο το φαινομενο και ειναι η μοναδικη παραφωνια στην μοτ/τα!

  2. #2
    ,Αααχχ αυτες οι κοπελες...
    Αντι να το χαρουν το μηχανημα , μες τη γκρινια...
    Λοιπον, συνονοματε, στο θεμα.
    Οι Mivv απ' οσων ξερω δεν βγαινουν με καταλυτες μεσα.
    Αρα δεν υσχιει οτι τους εχουν βγαλει.
    Αυτο που μπορει να παιζει ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης
    επειδη εβαλε ελευθερες εξατμισεις να εδωσε πιο πλουσιο μιγμα
    οπως και επρεπε.
    Μηπως ομως το εχει παρακανει και ειναι πολυ πλουσιο γι' αυτο και μυριζει τοσο?
    Αυτο θα στο πει ενας μαστορας αφου εχει δει τα καρμπυρατερ σου
    ή κανει μια καυσαναλυση.
    Παντως μην περιμενεις να δεις καμμια τρελλη διαφορα στη μυρωδια αν τελικα
    θελισεις να βαλεις εξτρα καταλυτες.
    Την διαφορα θα δεις στην τσεπη σου μιας και και ειναι πανακριβοι
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ρυθμισε τις βιδες καυσιμου και ελεγξε οτι δεν κολαει το τσοκ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/07/2013
    Μηνύματα
    3
    Καταρχην ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και τον κοπο να διαβασετε το μηνυμα!Συνεπως ειναι ας πουμε φυσιολογικο να βγαζει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσαεριων?Και κατι αλλο!Για να ρυθμισω τις βιδες καυσιμου πρεπει να βγαλω ντεποζιτα κτλ η γινεται ευκολα βγαζοντας την σελα και μετα το φιλτροκουτι?

  5. #5
    Δες εδω:
    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...t/h2w_kit.html
    Προσοχη, αν δεν το εχεις ξανακανει, δηλαδη να πειραξεις το μιγμα, αστο σε καποιον
    που ξερει γιατι μπορει να τα κανεις χειροτερα και να κανεις κακο στο μοτερ.
    Τελευταία τροποποίηση από Black Mamba; 13/07/2013 στις 14:05.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  6. #6
    Να το χαίρεσαι το εργαλείο ... Καλορίζικο .

    Όσο αναφορά τα καυσαέρια και τις εξατμίσεις ...Δεν είναι τίποτα . Πήγαινε να το ρυθμίσουν όπως σου είπαν και οι από πάνω και είσαι οκ ...


  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    καποτε στα νιατα μου παιρνω το ΙΤ μου καθαρο πλυμενο στην πενα
    περναω παιρνω την κοπελια που ειχα τοτε σενιε πενιε
    με ανοιχτοχρωμα ρουχακια κλπ το μαλλι λυμενο
    της λεω<ανεβα>-<που?σε αυτο???>
    ναι-της λεω-
    παμε βολτα το γκαζωνω και λιγο,φτανουμε στον προορισμο μας κατεβαινει,ψαχνω να βρω κολωνα να το αφησω-με περιμενει-το αφηνω προχωραμε αυτη μπροστα και εγω λιγο ποιο πισω
    την κοιταζω,τι να δω ηταν γεματη μικρα μαυρα μπιμπικια
    απο το διχρονολαδο
    κρατηθηκα μην γελασω,καποια στιγμη ερχομαστε ποιο κοντα και τα μαλλια της-ηταν φρεσκολουσμενα πριν-ειχαν πικριλα καμμενου λαδιου
    ε αυτο ηταν της λεω για την μπλουζα και εγινε εξαλλη
    δεν ξανανεβηκε στο εργαλειο...
    και εσυ κανεις ετσι για λιγο καυσαεριο............

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    καποτε στα νιατα μου παιρνω το ΙΤ μου καθαρο πλυμενο στην πενα
    περναω παιρνω την κοπελια που ειχα τοτε σενιε πενιε
    με ανοιχτοχρωμα ρουχακια κλπ το μαλλι λυμενο
    της λεω<ανεβα>-<που?σε αυτο???>
    ναι-της λεω-
    παμε βολτα το γκαζωνω και λιγο,φτανουμε στον προορισμο μας κατεβαινει,ψαχνω να βρω κολωνα να το αφησω-με περιμενει-το αφηνω προχωραμε αυτη μπροστα και εγω λιγο ποιο πισω
    την κοιταζω,τι να δω ηταν γεματη μικρα μαυρα μπιμπικια
    απο το διχρονολαδο
    κρατηθηκα μην γελασω,καποια στιγμη ερχομαστε ποιο κοντα και τα μαλλια της-ηταν φρεσκολουσμενα πριν-ειχαν πικριλα καμμενου λαδιου
    ε αυτο ηταν της λεω για την μπλουζα και εγινε εξαλλη
    δεν ξανανεβηκε στο εργαλειο...
    και εσυ κανεις ετσι για λιγο καυσαεριο............
    Οπως τα λες
    Aμα δεν εχεις καβαλησει διχρονιλα να και να βρωμας Castrol TTS (προβατιλα, ενα πραγμα...)
    νομιζεις οτι σου μυριζουν καυσαερια
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    +οσα θες.....

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/07/2013
    Μηνύματα
    3
    Παίδες είχα και εγώ διχρονο και ξέρω τι παει να πει λαδιλα!Απλα τώρα με την συγκεκριμένη μηχανη ειναι κάτι που δεν περίμενα και δεν ειναι ότι μυρίζει λαδι αλλα καυσαεριο!Ενοχλητικο και μάλλον με βλέπω να πηγαίνω σε κάποιον ειδικό για ρύθμιση καρμπυρατερ μήπως και βελτιωθεί λίγο η κατάσταση!

  11. #11
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Καθαρισε λιγο και το φιλτρο μπας και σωσεις την κατασταση..
    Ban 'em all

  12. #12
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Oσα μοτο εχουν εξατμισεις ψηλα παντα θα υπαρχει η μυρωδια απο τα καυσαερια...οτι κ να κανεις!!Καθαρα θεμα στροβιλισμου των καυσαεριων!!
    Απλα θα το συνηθισεις κ θα το ξεπερασεις σε λιγο καιρο...
    Ride(s) the wind of change...

  13. #13
    για να ρυθμίσεις το μίγμα χωρίς να βγάλεις τα καρμπυρατέρ, υπάρχει αυτή η λύση...
    http://www.motionpro.com/motorcycle/partno/08-0119/
    όπως και αυτή:
    http://www.advmachines.com/product_p/jp_flex2.htm
    προτείνω να διαβάσεις και:

    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=903165

    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...ing_index.html

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της AdvTraveller
    Εγγραφή
    28/04/2014
    Μηνύματα
    44
    Αν κάποιος έχει μονο εξατμήσεις υπάρχουν ρυθμήσεισ για τις βίδες στανταρ που παίζουν σίγουρα; με στοκ ζιγκλέρ και βελόνες.

  15. #15
    Υπάρχει ρύθμιση ...Δίνεις αέρα πειράζοντας τις μαμά βελόνες .


    Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι ,όπως μου είχαν πει όταν το έκανα στο δικό μου ότι δεν μπορείς να πηγαίνεις τάπα σταθερό γκάζι εθνική ...Θέλει παιξίματα το γκάζι ...Να πριονίζει .

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF