Παίδες πλησιάζει η ώρα για το service των 48k km και το manual αναφέρει έλενχο/ρύθμιση βαλβίδων. Όσοι έχετε ήδη ανοίξει τα δικά σας χρειάστηκε αλλαγή καπελότα ή ήταν μέσα στις ανοχές?
Παίδες πλησιάζει η ώρα για το service των 48k km και το manual αναφέρει έλενχο/ρύθμιση βαλβίδων. Όσοι έχετε ήδη ανοίξει τα δικά σας χρειάστηκε αλλαγή καπελότα ή ήταν μέσα στις ανοχές?
Ναι κάποια χρειάστηκαν και στο μικρότερο σέρβις των 24000 χλμ. Γιατί σε ανυσηχεί; μόνος σου θα το κάνεις;
όχι φίλε απλά το κόστος είναι αρκετό για το λύσε-δέσε και η απορία είναι αν όντως χρειάζεται
μη σε πιάνει η τρέλα με τις βαλβίδες μπορείς να το αφήσεις και για πιο μετά απλα το κάνεις προληπτικά τότε για να έχεις το κεφάλι σου ύσηχο.
εγω αντι για τα 24000χιλιόμετρα τις πήγα στο μάστορα και μου τις ρύθμισε όταν είχα κάνει αλλα 4000 χιλίομετρα και δν είχα κανένα πρόβλημα παρόλο τη "καθυστέρηση"
Άκου, στις 24000 χλμ που έλεγε το μανουάλι το μηχανάκι ήταν ακόμη λουλούδι από ήχο. Στις 25500 χλμ που το πήγα τελικά ίσα που ακουγόταν μία βαλβίδα. Μόνο 2 χρειάστηκαν διόρθωση γιατί ήταν εκτός ορίων. Όλες οι άλλες διορθώθηκαν για να έρθουν στα μέτρα τους. Άν το μοτέρ σου δεν ακούγεται να χτυπάει και είσαι σίγουρος πως την προηγούμενη ρύθμιση την έχεις κάνει, μπορείς να το καθυστερήσεις μέχρι τις 50 ή 52 000 χλμ. Φρόντισε όμως να έχεις αλλάξει τα λάδια. Μην τα αφήσεις 4000 χλμ παραπάνω μόνο επειδή δεν το πήγες για σέρβις!
Φανταζομαι οτι μιλαμε για μοντελα 2010 και δωθε.Εγω γραφω στο κοντερ 30650χλμ και δεν εχω πειραξει ακομα τις βαλβιδες ουτε εχω κανει ελεγχο.Περιμενω τα 48000χλμ μια και καλη!
HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS
ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ
110.000 χλμ και κάτι...ούτε καπελότα, ούτε ρύθμιση και όλα ρολόι...![]()
Το παρακανε ο binzis! Ειπαμε καλος κινητηρας, αλλα δεν παιζουμε και με τα ορια ανοχης του!![]()
προσέχουμε για να έχουμε!...
Παναγιώτη, ΔΕΝ έχει χρειαστεί ακόμα ρύθμιση...μόνο έλεγχο και ο τελευταίος στα 90.000χλμ