Σελίδα 17 από 23 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819202122 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 336

Θέμα: TZR2501KT κ TZR125 4DL

  1. #241
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kapnias Προβολή μηνύματος
    Ψάχνοντας κατι βρήκα για το μηχανάκι σου.
    Δεν εχει 2 πηνια για την ανάφλεξη μιας και σαν μονοκύλινδρο του φτάνει ενα να φορτίσει τον πυκνωτή και στις χαμηλές στροφές.
    Τα δυο πηνία ειναι για φωτα και φορτιση και το μονό για την ανάφλεξη.
    Δες στο παρακάτω λινκ, ενας τυπος μετραει τα δικά του, συγκρινε τις τιμες με τα δικά σου.
    Εχει και φωτογραφίες οπότε θα σε βοηθήσουν να συγκρίνεις με τα δικά σου.
    http://www.125ccsportsbikes.com/foru...howtopic=91740
    οι τιμες που βρισκω συμφωνα με αυτον ειναι 335Ω αντι 330 στο πικαπ, 232 αντι 230 στο υψηλης και γενικα δειχνει να ειναι μια χαρα.. δεν μπορω να καταλαβω...

  2. #242
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tom kissas Προβολή μηνύματος
    τωρα εξηγουνται πολλα...
    χαχαχαχα ναι οντως... το χειροτερο ειναι να οας να βγαλεις ακρη ποιο μοντελο ειναι. το σασι αυτο εχει βγει με δυο διαφορετικα μουτρα και 3 διαφορετικους κωλους. και 2 ψαλιδια. χαχχαχα αντε βγαλε ακρη. επισημα στοιχεια πουθενα και γενικα κατασταση βαλαμε οτι μας περισευε σε καθε εξαμηνο κι οτι μας βολευε οικονομικα..

    και φυσικα το δικο μου ειναι και λιγο αναμιξη...

  3. #243
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    κατι σαν καλοκαιρινο κοκτεηλ...

  4. #244
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    κατι σαν καλοκαιρινο κοκτεηλ...

    ναι ετσι.. μουτρο απο TZR125RR 4dl ΚΩΛΟς ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 4dl με πορτμπαγκαζ μοτερ απο DT125RE εξατμιση απο tzr125r 4fl και παει λεγοντας.

  5. #245
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    ναι ετσι.. μουτρο απο TZR125RR 4dl ΚΩΛΟς ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 4dl με πορτμπαγκαζ μοτερ απο DT125RE εξατμιση απο tzr125r 4fl και παει λεγοντας.
    τουλαχιστον ειναι γιαμαχα ολα...

  6. #246
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    τουλαχιστον ειναι γιαμαχα ολα...
    Με ολίγη από Minarelli...

  7. #247
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    σαν την ελια στο dry martini ανουσια αλλα απαραιτητη...

  8. #248
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Με ολίγη από Minarelli...
    ναι ο ειχα ξεχασει αυτο. να γιατι μολις τωρα ελυσα τα πηνια και τα καλωδια τους ειναι θεοξερα... και με 7 κλωνους μοναχα δεν περιμενα και κατι αλλο..

  9. #249
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    to 125 συνεχιζει να ειναι πεισματαρικο. εβγαλα τα πηνια επιδιορθωσα τακαλωδια σε κανα δυο σημεια που τα βρηκα λιωμενα αλλα και παλι τιποτε. 11 βολτ εναλλασομενο στο πηνιο υψηλης εχω με μιζαρισμα. επρεπε να εχω πανω απο 50. δεν ξερω τι μπορει να φταιει. στο 250 ξαναβγαλα τα καρμ και καθαρισα και τα δυο ζιγκλερ αερα που ηταν βουλωμενα τωρα δουλευει σαν πριονι. σορρυ αλλα εχει σπασει το κινητο μου και μεχρι να ρθουν ανταλακτικα φωτο γιοκ μαλλον.. παω να συνεχισω.

  10. #250
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tom kissas
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    692
    οταν φτιαξεις το κιν ενα βιντεακι με το 250 θελω

  11. #251
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    οι τιμες που βρισκω συμφωνα με αυτον ειναι 335Ω αντι 330 στο πικαπ, 232 αντι 230 στο υψηλης και γενικα δειχνει να ειναι μια χαρα.. δεν μπορω να καταλαβω...
    Βάλε το πολύμετρο στο πικαπ και γυρνα το μοτερ. Οταν θα περνάει το λαμάκι του βολάν απο μπροστα θα πρέπει να αλλάζει η τιμη του (εφόσον το πολύμετρο σου διαβάζει γρηγορα τις αλλαγες.Κανε το ιδιο μετρώντας ταση. Αν και αυτο δουλεύει τοτε κοιτας για ηλεκτρονικη. Αν αν ο πυκνωτής σου ειναι πεσμένος τοτε οταν θα πρεπει να βγάζει ταση στον πολλαλπλασιαστη, αυτη θα ειναι χαμηλή.Δες επίσης οσο κουφο και αν σου φαινεταιμ αν οι γειώσεις σου ειναι καλες ( ηλεκτρονικης πολλαπλασιαστη κλπ).Του πολλαπλασιαστη ειναι το σασι, θα πρεπει να ειναι βιδωμενος και η βιδα να ειναι καθαρη.
    Αν ολα ειναι οκ, μαλλον για ηλεκτρονικη πας. Δοκίμασε ενα τελευταιο, οταν μιζάρεις προσπαθησε να ζουλάς την ηλεκτρονικη ή να την χτυπάς απαλά, μηπως εχει καμια ψυχρη κόλληση. Αυτα.

  12. #252
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    εκανα πολλες δοκιμες.και με αλλη ηλεκτρονικη απο αμιζο αλλα αποτυχια. με την δικη μου καταφερα να δω σπινθηρα. πολυ ψοφιο αλλα ειδα. καιπλεον το πηνιουψηλης βαραει για πλακα 20 βολτ και μετα το πολυμετρο δεν το προλαβαινει και παει απειρο. αρα ειμαι οκ κι απο κει. ακουσα την αποψη οτι μπορει το πικαπ να καθεται μακρια απο το σημαδι του μαγνητη και γι'αυτο ο αδυναμος σπινθηρας. θα το ανοιξω να δω.

  13. #253
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    θα το δεσω προχειρα να δω αν παρει μπρος.

  14. #254
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    οι τιμες που βρισκω συμφωνα με αυτον ειναι 335Ω αντι 330 στο πικαπ, 232 αντι 230 στο υψηλης και γενικα δειχνει να ειναι μια χαρα.. δεν μπορω να καταλαβω...
    oi τιμες του μανουαλ ειναι, πικαπ 280-420 κι εγω ειμαι στο 335Ω αρα τελεια. υψηλης για το μοντελο πηνιων που φοραω ειναι 192-288 κι εγω εχω 232 αρα οκ. αβανς πως μετραμε? δεινει 16 μοιρες στο tzr και 17 στο dt. αντισταση στον πολλαπλασιαστη πρεπει να εχω 0,7-1,1Ω στο πρωτευων και εχω 0,5, και στο δευτερων πρεπει συμφωνα παντα με το μανουαλ να εχω 5,7-8,5κΩ παρολαυτα ενω ανεβαινε αργα και σταθερα απο το 0,050 κΩ τωρα που πηγα να ξαναμετρησω δειχνει απειρο. παρολαυτα ξαναλεω αυτος ο πολλαπλασιαστης στο pw μου κανει και γαμω τους σπινθηρες. και φυσικα το μηχανακι δουλευει.

  15. #255
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    εκανα πολλες δοκιμες.και με αλλη ηλεκτρονικη απο αμιζο αλλα αποτυχια. με την δικη μου καταφερα να δω σπινθηρα. πολυ ψοφιο αλλα ειδα. καιπλεον το πηνιουψηλης βαραει για πλακα 20 βολτ και μετα το πολυμετρο δεν το προλαβαινει και παει απειρο. αρα ειμαι οκ κι απο κει. ακουσα την αποψη οτι μπορει το πικαπ να καθεται μακρια απο το σημαδι του μαγνητη και γι'αυτο ο αδυναμος σπινθηρας. θα το ανοιξω να δω.
    Θα διαφωνίσω με αυτη την άποψη μιας και το μονο που κάνει το πικαπ ειναι να δίνει ταση για το άνοιγμα του θυρίστορ,δεν πάει ομως αναλογικα,οση ταση δινει το πικαπ, τοση ταση να περνάει απο το θυρίστορ.Το πικαπ ειναι στηνδιακόπτης και δινει ταση στο θυρίστορ για να ξεφορτίσει ο πυκνωτής,
    Τον πολλαπλασιαστή μέτρα τον στο μπουζοκαλώδιο, χωρίς την πίπα, για να μην σου πώ και χωρίς το καλώδιο.
    Εμενα μου έχει τυχει σε εξωλέμβια με ενα πολλαπλασιαστη να απομαγνητιστεί το βολάν γιατι ειχε μείνει εξω απο τη θεση του σε μια άκρη για κανενα χρόνο.
    Δες λιγο (προσεχε μην κάψεις τη μιζα) οσο περισσότερο γυρίζει το μοτερ, σιγα σιγα σου φέρνει σπίθα;
    Αν ναι, βρες μια μεγάλη κατηφόρα, βγάλε μπουζί και ριξε λιγο λαδάκι στον κυλινδρο και δώσ' του στην κατηφόρα.
    Η ηλεκτρονικη σου στο άμιζο τί έκανε;

Σελίδα 17 από 23 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819202122 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF