Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Yπερθερμανση κινητηρα 690!

  1. #1

    Yπερθερμανση κινητηρα 690!

    Χιλιομετρα στις 13.000.
    Αναψε σαν χριστουγεννιατικο δεντρο το καντραν, λεμε.
    Οι γραμμες θερμοκρασιας νερου μας τελειωσαν, αναβοσβηνανε οπως και το κοκκινο λαμπακι.
    Ο ανεμιστηρας δεν αναψε.
    Ανοιγω το ψυγειο, και συμπληρωνω 500ml περιπου αντιψυκτικο.
    Στο δοχειο διαστολης δεν εχει καθολου υγρο.
    Το αφηνω να ζεσταθει παλι και ως εκ θαυματος λειτουργησε ο ανεμιστηρ!
    Μετα απο κανα μηνα και λιγα σχετικα χιλιομετρα παλι το ιδιο!
    Ανοιγω συμπληρωνω αλλα 500ml στο περιπου!
    Με την γνωστη διαδιακασια "γυρε και βαλε"...
    Να συμπληρωσω οτι δεν εχει υπερχειλιση ποτε, δεν σταζει απο πουθενα.
    Βαλανε και λιγο υγρο στο δοχειο διαστολης.
    Η σταθμη λαδιου ειναι κανονικα, αλλα το βλεπω πολυ καφετι το λαδι...
    Στο συνεργειο μου ειπανε να το παρακολουθησω και βλεπουμε.
    Παιζει να εχω θεμα με αντλια νερου, στεγανοποιηση καποια τσιμουχα, αξονα φτερωτης.

    Γνωμες?
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Έχω την εντύπωση ότι δεν βάζουμε "νερό" στο ψυγείο κατευθείαν αλλά μόνο στο δοχείο διαστολής (για να μην χρειάζεται μετά εξαέρωση κλπ - αν τον έχει πιει η αντλία @@ εξαέρωση θα κάνεις endoMeTaxi).

    Στο συνεργείο δεν το βάλανε μπροστά να δουλευει στο ρελαντί να αρχίζει να βραζει να δούνε από που στάζει; Εσύ πως θα το δεις δλδ;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Χιλιομετρα στις 13.000.
    Αναψε σαν χριστουγεννιατικο δεντρο το καντραν, λεμε.
    Οι γραμμες θερμοκρασιας νερου μας τελειωσαν, αναβοσβηνανε οπως και το κοκκινο λαμπακι.
    Ο ανεμιστηρας δεν αναψε.
    Ανοιγω το ψυγειο, και συμπληρωνω 500ml περιπου αντιψυκτικο.
    Στο δοχειο διαστολης δεν εχει καθολου υγρο.
    Το αφηνω να ζεσταθει παλι και ως εκ θαυματος λειτουργησε ο ανεμιστηρ!
    Μετα απο κανα μηνα και λιγα σχετικα χιλιομετρα παλι το ιδιο!
    Ανοιγω συμπληρωνω αλλα 500ml στο περιπου!
    Με την γνωστη διαδιακασια "γυρε και βαλε"...
    Να συμπληρωσω οτι δεν εχει υπερχειλιση ποτε, δεν σταζει απο πουθενα.
    Βαλανε και λιγο υγρο στο δοχειο διαστολης.
    Η σταθμη λαδιου ειναι κανονικα, αλλα το βλεπω πολυ καφετι το λαδι...
    Στο συνεργειο μου ειπανε να το παρακολουθησω και βλεπουμε.
    Παιζει να εχω θεμα με αντλια νερου, στεγανοποιηση καποια τσιμουχα, αξονα φτερωτης.

    Γνωμες?
    Οσο εσύ το παρακολουθείς, σε περιπτωση που "αναψει" για τα καλά θα συμετέχει το συνεργείο στο "σβήσιμο"??
    Quod me nutrit... me destruit.....

  4. #4
    Στο συνεργειο το συμπληρωσανε απο το ψυγειο, οπως το ειχα κανει και εγω.
    Απο τοτε που κοιταξανε δεν το εχω δουλεψει.
    Κατσε να κανω κανα χιλιομετρο και βλεπουμε.

    "Οσο εσύ το παρακολουθείς, σε περιπτωση που "αναψει" για τα καλά θα συμετέχει το συνεργείο στο "σβήσιμο"??
    Το συνεργειο θα κοιταει και θα τριβει τα χερια του!!
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Στο συνεργειο το συμπληρωσανε απο το ψυγειο, οπως το ειχα κανει και εγω.
    Απο τοτε που κοιταξανε δεν το εχω δουλεψει.
    Κατσε να κανω κανα χιλιομετρο και βλεπουμε.

    "Οσο εσύ το παρακολουθείς, σε περιπτωση που "αναψει" για τα καλά θα συμετέχει το συνεργείο στο "σβήσιμο"??
    Το συνεργειο θα κοιταει και θα τριβει τα χερια του!!
    Εαν δεν εχεις διαρροή απο καποιο κολάρο ή κατι άλλο μαλλον τα κλασε η φλαντζα της κεφαλής.
    Το καλυτερο κολπο ειναι να το βάλεις στο σταντ και κατω απο τον κινητηρα στρωνεις εφημεριδες , το αφηνεις να δουλεψει αρκετα (να παρει μπρος ο ανεμιστηρας) και ελεγχεις για σταγονες στην εφημερίδα κλπ...

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TERMINATOR Προβολή μηνύματος
    Εαν δεν εχεις διαρροή απο καποιο κολάρο ή κατι άλλο μαλλον τα κλασε η φλαντζα της κεφαλής.
    Το καλυτερο κολπο ειναι να το βάλεις στο σταντ και κατω απο τον κινητηρα στρωνεις εφημεριδες , το αφηνεις να δουλεψει αρκετα (να παρει μπρος ο ανεμιστηρας) και ελεγχεις για σταγονες στην εφημερίδα κλπ...
    Eπειδη ξανα ειχα ΚΤΜ με ραγισμενη κεφαλη, δεν παιζει κατι τετοιο.
    Δεν βγαζει λευκο καπνο απο εξατμιση, ουτε εχει δυσκολια να παρει εμπρος.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  7. #7
    Αλλο ραγισμενη κεφαλη αλλο η φλατζα που σου ειπε. Ανοιξε την ταπα του ψυγειου και βαλτο να δουλεψει. Αμα κανει μπουρμπουληθρες, πας για φλατζα
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  8. #8
    Οκ απλα τα νερα δεν εξαφανίζονται, ή περνανε μεσω καμενης φλατζας στον κινητηρα ή λογω ραγισμενης κεφαλης εξατμιζονται πριν δεις εμφανη διαρροή.

  9. #9
    Ο 690 κινητηρας δεν εχει παρουσιασει αυτο το προβλημα που ειχε ο high flow 640.
    Καμμενη φλατζα, χλωμο γιατι το μηχανακι το οδηγω ποοοολυ χαλαρα.
    Τα υγρα μπορουν να περασουν και απο την αντλια απο χαλασμενη τσιμουχα.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Ο 690 κινητηρας δεν εχει παρουσιασει αυτο το προβλημα που ειχε ο high flow 640.
    Καμμενη φλατζα, χλωμο γιατι το μηχανακι το οδηγω ποοοολυ χαλαρα.
    Τα υγρα μπορουν να περασουν και απο την αντλια απο χαλασμενη τσιμουχα.
    E αυτό είναι το πρόβλημα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    E αυτό είναι το πρόβλημα.
    Nαι, ρε συ, δεν το σκεφτηκα
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  12. #12
    καλημέρα. το ενδεχόμενο αφού είδες πολύ καφέ τα λάδια, να τα άλλαζες,
    μήπως ανακαλύψεις και λίγη μουστάρδα το σκεφτηκες....?

    αν περνάει το νερό στα λάδια, και επειδή μιλάμε για ΚΤΜ και όχι Ιάπωνα, πιθανόν το συνεργείο σου ήδη να τρίβει τα χέρια του περιμένοντας σαν το κοράκι....

  13. #13
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Χιλιομετρα στις 13.000.
    Αναψε σαν χριστουγεννιατικο δεντρο το καντραν, λεμε.
    Οι γραμμες θερμοκρασιας νερου μας τελειωσαν, αναβοσβηνανε οπως και το κοκκινο λαμπακι.
    Ο ανεμιστηρας δεν αναψε.
    Ανοιγω το ψυγειο, και συμπληρωνω 500ml περιπου αντιψυκτικο.
    Στο δοχειο διαστολης δεν εχει καθολου υγρο.
    Το αφηνω να ζεσταθει παλι και ως εκ θαυματος λειτουργησε ο ανεμιστηρ!
    Μετα απο κανα μηνα και λιγα σχετικα χιλιομετρα παλι το ιδιο!
    Ανοιγω συμπληρωνω αλλα 500ml στο περιπου!
    Με την γνωστη διαδιακασια "γυρε και βαλε"...
    Να συμπληρωσω οτι δεν εχει υπερχειλιση ποτε, δεν σταζει απο πουθενα.
    Βαλανε και λιγο υγρο στο δοχειο διαστολης.
    Η σταθμη λαδιου ειναι κανονικα, αλλα το βλεπω πολυ καφετι το λαδι...
    Στο συνεργειο μου ειπανε να το παρακολουθησω και βλεπουμε.
    Παιζει να εχω θεμα με αντλια νερου, στεγανοποιηση καποια τσιμουχα, αξονα φτερωτης.

    Γνωμες?

    Νικο κάπου χάνεις νερά είναι σίγουρο, 500ml τον μήνα είναι πολύ μικρή διαρροή και θέλει πολύ ψάξιμο για να την βρεις δυστυχώς.
    Τσέκαρε οπτικά τα κολάρα εκεί που δένουν με τα δαχτυλίδια μήπως έχει παρασφύξει κανένα και εχει τραυματίσει το σωλήνα.
    Εντωμεταξύ μην το αφήνεις να ανάβει ρε το μηχανάκι, ήμαρτον, τσεκαρέτο κάθε δεύτερη εβδομάδα. Μια ιδέα που μου ήρθε τώρα είναι να βάλεις «χρωματιστό» ψυκτικό ώστε όταν βρει απο την διαρροή και εξατμιστεί να μείνει χρώμα.

    Α! Και τα λάδια σου δεν έχουν νερό μέσα θα είχες γαλακτερή σαπουνάδα και όχι καφέ χρώμα.

    PS ο Νίκος είναι ο ψιλέας με το 620 ??
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  14. #14
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Ο 690 κινητηρας δεν εχει παρουσιασει αυτο το προβλημα που ειχε ο high flow 640.
    Καμμενη φλατζα, χλωμο γιατι το μηχανακι το οδηγω ποοοολυ χαλαρα.
    Τα υγρα μπορουν να περασουν και απο την αντλια απο χαλασμενη τσιμουχα.

    Τώρα το είδα αυτό!!! Οκεικ σου το έλυσα το πρόβλημα...... φέρε το μηχανάκι σε εμένα και έλα πάρε το nexus(τράμπα με το χαλασμένο ΚΤΜ.... σαν να κλέβεις εκκλησία), θα κυκλοφοράς με sleepad απο την πολύ χαλαρότητα ρε.
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Julius Προβολή μηνύματος
    Νικο κάπου χάνεις νερά είναι σίγουρο, 500ml τον μήνα είναι πολύ μικρή διαρροή και θέλει πολύ ψάξιμο για να την βρεις δυστυχώς.
    Τσέκαρε οπτικά τα κολάρα εκεί που δένουν με τα δαχτυλίδια μήπως έχει παρασφύξει κανένα και εχει τραυματίσει το σωλήνα.
    Εντωμεταξύ μην το αφήνεις να ανάβει ρε το μηχανάκι, ήμαρτον, τσεκαρέτο κάθε δεύτερη εβδομάδα. Μια ιδέα που μου ήρθε τώρα είναι να βάλεις «χρωματιστό» ψυκτικό ώστε όταν βρει απο την διαρροή και εξατμιστεί να μείνει χρώμα.

    Α! Και τα λάδια σου δεν έχουν νερό μέσα θα είχες γαλακτερή σαπουνάδα και όχι καφέ χρώμα.

    PS ο Νίκος είναι ο ψιλέας με το 620 ??
    Δεν το ξαναφησα να αναψει γιατι τωρα που το γιομισα νερακι αναβει το βεντιλατερ.
    Το κακο ειναι οτι δεν του κανω πολλα χιλιομετρα για δουλεψει και να δω τυχουσα διαρροη.
    Ουτε σταματημενο απο νυχτα σε πρωι βλεπω σταγονα στο πατωμα.
    Περα απ' αυτο ο μαστορας μου ειπε οτι αν ειχε μπει νερο στα λαδια η σταθμη τους θα ηταν πολυ ψηλα, που αυτο δεν παιζει.
    Ολα φαινονται ΟΚ.
    Την αλλη εβδομαδα παω διακοπες οποτε δεν θα εχω εξελιξη με το θεμα.

    PS. Ναι, ρε συ ο Νικος με το 620
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θερμοκρασια κινητηρα Ζ750 ???????
    από Λουκάς στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2005, 18:41
  2. 690 euros κανουν οι βαλιτσες ???
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 12:43
  3. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02
  4. Πως να φτιάξετε αεροπλανάκι με κινητήρα απο μύγες
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 15:25
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF